Het is niet enkel Nas.quote:
ik vind dat kind eng van nas, haal heel die ui wegquote:
Jij moet echt eens goed vastgebonden worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik vind dat kind eng van nas, haal heel die ui weg
Hehehe, je hebt ook geen TR gemacht toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Omgtoen mijn topic werd gekaapt. Was het "deal met het" en deze word wel heropend.
Meten met 2 maten
durf je nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij moet echt eens goed vastgebonden worden.
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehehe, je hebt ook geen TR gemacht toch?
Het harde is er uitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat. Maar wat boeit het of het nou mainstream is? Gewoon los
Dan moet je lekkor naar angerfist en zoquote:
Hm, dat heeft niemand me gezegd. Maar ok.quote:
Pas op.quote:
Nee lol zo veel boeit het mij niet. Principes. Ik heb ze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehehe, je hebt ook geen TR gemacht toch?
Daar is niks mis mee iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:06 schreef mrazura het volgende:
[..]
Nee. Builder - My life is just a demo (wj mix) dat zijn die plaatjes die ik wil horen. Maar gaat niet gebeuren
Ik heb een strafblad. Vrees mij.quote:
Even goed kracht zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
O fijn, een wd-verafgodingstopic. Kan ik eindelijk die bal kots eruitkrijgen die mij al zo lang dwars zit.
Crypsis live is denk ik het enige wat ik ga checken op de redquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je lekkor naar angerfist en zo
Oh jeej, bad boy hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een strafblad. Vrees mij.
Ik vind B-front naar. Weet niet eens of die lelijkerd er ook isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef mrazura het volgende:
[..]
Crypsis live is denk ik het enige wat ik ga checken op de red
Volgens mij niet maar ze willen die tjap er nog wel is bij doen als een verassingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind B-front naar. Weet niet eens of die lelijkerd er ook is
Fraude is kk roffa.quote:
Oh ohhhhh. Maar iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
O fijn, een wd-verafgodingstopic. Kan ik eindelijk die bal kots eruitkrijgen die mij al zo lang dwars zit.
Hij tart mij altijd. Altijd is hij aan het einde van die feesten, qlimax, hardbass, thrillogy. Moet hem niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef mrazura het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar ze willen die tjap er nog wel is bij doen als een verassing
Smerige endo.quote:
Grote woorden maar eigenlijk ben ik never het alfa mannetje.quote:
In elk grapje zit waarheid. xoxoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Smerige endo.
[..]
Grote woorden maar eigenlijk ben ik never het alfa mannetje.
Grapje.
Ik heb dat bij de meeste dj's op de red het is allemaal hetzelfde. Alleen gunz4hire geeft dan nog een beetje een showtje. Die tracklists zijn bij headhunterz en wildstylez ook nagenoeg voor 80% altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij tart mij altijd. Altijd is hij aan het einde van die feesten, qlimax, hardbass, thrillogy. Moet hem niet.
maar headhunterz vind ik schattig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik heb dat bij de meeste dj's op de red het is allemaal hetzelfde. Alleen gunz4hire geeft dan nog een beetje een showtje. Die tracklists zijn bij headhunterz en wildstylez ook nagenoeg voor 80% altijd hetzelfde
Ga jij nou maar weer anti-voedsel eten en dit luisteren:quote:
Komt door de love feeling van de mdmaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maar headhunterz vind ik schattig.
Need it.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
De hort, ik ga hem op. Kusje knuffel en een kroel voor 2Nutz.
Nee hij is gewoon schattig, period.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef mrazura het volgende:
[..]
Komt door de love feeling van de mdmaGooi je er meteen hele in?
Gewoon kristallen of wat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon schattig, period.
Nee, geen pil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |