Crypsis live is denk ik het enige wat ik ga checken op de redquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je lekkor naar angerfist en zo
Oh jeej, bad boy hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een strafblad. Vrees mij.
Ik vind B-front naar. Weet niet eens of die lelijkerd er ook isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef mrazura het volgende:
[..]
Crypsis live is denk ik het enige wat ik ga checken op de red
Volgens mij niet maar ze willen die tjap er nog wel is bij doen als een verassingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind B-front naar. Weet niet eens of die lelijkerd er ook is
Fraude is kk roffa.quote:
Oh ohhhhh. Maar iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
O fijn, een wd-verafgodingstopic. Kan ik eindelijk die bal kots eruitkrijgen die mij al zo lang dwars zit.
Hij tart mij altijd. Altijd is hij aan het einde van die feesten, qlimax, hardbass, thrillogy. Moet hem niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef mrazura het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar ze willen die tjap er nog wel is bij doen als een verassing
Smerige endo.quote:
Grote woorden maar eigenlijk ben ik never het alfa mannetje.quote:
In elk grapje zit waarheid. xoxoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Smerige endo.
[..]
Grote woorden maar eigenlijk ben ik never het alfa mannetje.
Grapje.
Ik heb dat bij de meeste dj's op de red het is allemaal hetzelfde. Alleen gunz4hire geeft dan nog een beetje een showtje. Die tracklists zijn bij headhunterz en wildstylez ook nagenoeg voor 80% altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij tart mij altijd. Altijd is hij aan het einde van die feesten, qlimax, hardbass, thrillogy. Moet hem niet.
maar headhunterz vind ik schattig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik heb dat bij de meeste dj's op de red het is allemaal hetzelfde. Alleen gunz4hire geeft dan nog een beetje een showtje. Die tracklists zijn bij headhunterz en wildstylez ook nagenoeg voor 80% altijd hetzelfde
Ga jij nou maar weer anti-voedsel eten en dit luisteren:quote:
Komt door de love feeling van de mdmaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maar headhunterz vind ik schattig.
Need it.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
De hort, ik ga hem op. Kusje knuffel en een kroel voor 2Nutz.
Nee hij is gewoon schattig, period.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef mrazura het volgende:
[..]
Komt door de love feeling van de mdmaGooi je er meteen hele in?
Gewoon kristallen of wat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon schattig, period.
Nee, geen pil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |