Schatje luister naar mij, ik ben wijs, doe terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb veel leukere UIs dan die.
[..]
Nee papi.
chick magnet jij en dat voor 00:00quote:
Ja dat doe ik niet meer, maar nuchter krijg je die tintelingen die jij waarschijnlijk in overmaat gaat krijgen niet. Bij die goeie ouwe plaatjes krijg ik dat ook nuchterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof je daar niet op spaced, nigga pls.
Ven a mi.quote:
Habibi kijk, deze is veel leuker.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schatje luister naar mij, ik ben wijs, doe terug.
Je weet niet, maar ik ben queen van klb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Omgtoen mijn topic werd gekaapt. Was het "deal met het" en deze word wel heropend.
Metwn met 2 maten
Charles Manson look doet 't goed bij de chiqasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
chick magnet jij en dat voor 00:00
wd is een vrouw he. dat kun je nog iets maken hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Omgtoen mijn topic werd gekaapt. Was het "deal met het" en deze word wel heropend.
Metwn met 2 maten
Gewoon naar een andere area toch dat is het mooie van festivalsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan blijf je stil staan of wat? of pak je dan je telefoontje om een filmpje te maken?
kom aan dude
nee ik vind dat kind op die albumcover van nas engquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ven a mi.
[..]
Habibi kijk, deze is veel leuker.
Schering en inslag op Fok.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Meten met 2 maten
Oh ik weet wel. Ik weet zeker welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet niet, maar ik ben queen van klb.
alsof jij niet wil spacen bij gunz for hire en headhunterz.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef mrazura het volgende:
[..]
Gewoon naar een andere area toch dat is het mooie van festivals
Dushi kijk goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik vind dat kind op die albumcover van nas eng
Ja natuurlijk kan dat. Maar wat boeit het of het nou mainstream is? Gewoon losquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:03 schreef mrazura het volgende:
[..]
Gewoon naar een andere area toch dat is het mooie van festivals
Modjes hebben ook wel wat beters te doen, maar in dit geval eindigde vorig topic met veel gescheld en gedoe, en begon het net weer zo... en actie van TS was gewoon ubertriest.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Meten met 2 maten
Corrupt tot en met hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:02 schreef 2NutZ het volgende:
Meten met 2 maten
ik hoop dat je op haan33 doeltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:05 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Modjes hebben ook wel wat beters te doen, maar in dit geval eindigde vorig topic met veel gescheld en gedoe, en begon het net weer zo... en actie van TS was gewoon ubertriest.
Op jouw borsten staat heel niet Chocobeer getatoeëerd.quote:
nu is nas weer :squote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op jouw borsten staat heel niet Chocobeer getatoeëerd.
Nee. Builder - My life is just a demo (wj mix) dat zijn die plaatjes die ik wil horen. Maar gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof jij niet wil spacen bij gunz for hire en headhunterz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |