Zeker, maar dit was even los daarvan. Puur alleen gebaseerd op wat je eerder zeiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef mrazura het volgende:
[..]
Je kan het ook nog anders bekijken. Er zijn 2 instanties die bevoegd zijn om geweld te gebruiken: het leger en de politie. Je mag toch wel verwachten dat iemand die je het recht geeft om geweld te gebruiken de juiste normen en waarden heeft.
Defqon ja? Ik ga dan bouncen op wat fijne DnB. Maar zonder druks.quote:
eensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:53 schreef Zosk het volgende:
Hoezo hebben we nu al 3 keer dezelfde grafanker TT?
het was mijn beurt om te openen en die kk haan opent zomaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:53 schreef Zosk het volgende:
Hoezo hebben we nu al 3 keer dezelfde grafanker TT?
ja man defqonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Defqon ja? Ik ga dan bouncen op wat fijne DnB. Maar zonder druks.
rustig dametjequote:
Gewoon reporten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het was mijn beurt om te openen en die kk haan opent zomaar
HAAN GODVERDOMME WAT DOE JE NOU MAN.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het was mijn beurt om te openen en die kk haan opent zomaar
nee, je kaapt mijn topic openen voor mijn neus weg. Lees de regels. Wie sluit opent een nieuwe. Niet de kk haan die niemand kent en niks sluitquote:
Ik hoop dat er deze zomer weer een Wiltgroei komt. Dan ga ik wellicht weer hard.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja man defqon
ga echt niet volhouden zonder
Ik zal je eens hard laten gaan babylicious.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hoop dat er deze zomer weer een Wiltgroei komt. Dan ga ik wellicht weer hard.
En dat doe je ook nog eens zelfquote:
je meent hetquote:
Open gewoon een nieuwe, dan laten we deze links liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, je kaapt mijn topic openen voor mijn neus weg. Lees de regels. Wie sluit opent een nieuwe. Niet de kk haan die niemand kent en niks sluit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |