Gelukkig geen oranjeboomquote:
Ja. Dat vind ik idd best erg. Je had ook gewoon je excuses kunnen aanbieden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oeh erg hoor.Ga huilen.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, en eigenlijk wil ik het niet eens weten. wat is dat goor zegquote:
Ohja, even onthouden deze keerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, ze is begin augustus uitgerekend
Puber?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:37 schreef mrazura het volgende:
[..]
Dat is best zacht uitgedrukt. Ik walg van ze.
Ik ga niet mijn excuses aanbieden voor iets waar ik mij niet schuldig over voel en al zeker niet tegen jou. Naar mens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik idd best erg. Je had ook gewoon je excuses kunnen aanbieden.
Als je het nou gewoon eens beide laat rusten en niet over door blijft gaan. Misschien is dat een idee?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik idd best erg. Je had ook gewoon je excuses kunnen aanbieden.
Pics van je lichaam?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, m'n lijf lijkt eindelijk weer eens te doen wat het moet doen
Ik zie er nog weleens van die oude parasollen van staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, en eigenlijk wil ik het niet eens weten. wat is dat goor zeg
Ja idd, en dan loop ik ook meteen doorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie er nog weleens van die oude parasollen van staan.
inschattingsfoutje van wd. Moet kunnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Prima dat je het er niet mee eens bent. Maar dingen zeggen als dat je me in mijn gezicht wil spugen???
Dit is een discussieforum he?
Code oranje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja idd, en dan loop ik ook meteen door
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
inschattingsfoutje van wd. Moet kunnen
[..]
Kijk het ideaal dat er een controlerende macht is die gaat over de veiligheid is natuurlijk prima en dat steun ik ook van harte. Helaas is de realiteit dat de nadruk niet ligt op veiligheid handhaven eerder op het genereren van inkomsten. Ook altijd leuk om te zien wat voor volk deze baan aantrekt. Dat maakt dit filmpje ook weer fijn duidelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ook als ze criminelen oppakken die berecht worden?
[..]
Gedachtenpolitie komt je in elkaar beukenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
inb4 LudoSanders die zegt dat ik niet meer mag zeggen in iemands gezicht te willen spugen.
Daar heb je natuurlijk deels gelijk in, echter worden die inkomsten niet bepaald door de mensen op straat hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef mrazura het volgende:
[..]
Kijk het ideaal dat er een controlerende macht is die gaat over de veiligheid is natuurlijk prima en dat steun ik ook van harte. Helaas is de realiteit dat de nadruk niet ligt op veiligheid handhaven eerder op het genereren van inkomsten. Ook altijd leuk om te zien wat voor volk deze baan aantrekt. Dat maakt dit filmpje ook weer fijn duidelijk.
zie niksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:43 schreef Juminelle het volgende:
Even wat goede billen voor dit topic.
[ afbeelding ]
Alleen mannen zien datquote:
Dan zie jij wel veelquote:
-weg-quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:43 schreef Juminelle het volgende:
Even wat goede billen voor dit topic.
[ afbeelding ]
quote:
Spuug me in mijn gezicht, jij dominatrix.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:41 schreef wolvendagen het volgende:
inb4 LudoSanders die zegt dat ik niet meer mag zeggen in iemands gezicht te willen spugen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:47 schreef BobbyB het volgende:
Iemand die in elkaar getrapt wordt prima, maar dreigen op een forum te spugen is wel erg
wat :$quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spuug me in mijn gezicht, jij dominatrix.
fuck logicquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:47 schreef BobbyB het volgende:
Iemand die in elkaar getrapt wordt prima, maar dreigen op een forum te spugen is wel erg
quote:
quote:
quote:
Je kan het ook nog anders bekijken. Er zijn 2 instanties die bevoegd zijn om geweld te gebruiken: het leger en de politie. Je mag toch wel verwachten dat iemand die je het recht geeft om geweld te gebruiken de juiste normen en waarden heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk deels gelijk in, echter worden die inkomsten niet bepaald door de mensen op straat hoor
Echt he, en dan nog een zee onderwater ookquote:
Dat kan gewoon:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Echt he, en dan nog een zee onderwater ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |