quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Lutte het volgende:
Antwoorden online.. Nagekeken.. En ruim gehaald![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Lutte het volgende:
Je mag trots zijnquote:
HAJJEquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAJJE
En nee, pis, niet geneukt, wel aardbeien![]()
Hijs grandioosquote:
Yay Lutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Lutte het volgende:
hehh??quote:
welke?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:34 schreef Miniem het volgende:
Vanochtend de camera gereserveerd staat hij nu voor 100 euro duurder op de website
Leuk bankjequote:
Yeah voor Pietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Klippan of niet?
Die vind ik kut zitten
Piet heeft vandaag geprobeerd zelf te eten toen ik weg was
Gelukkig , slechts een tijdelijke blessure dusquote:
niet te groot, beter verdelen over verschillende kaartjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:54 schreef Miniem het volgende:
Zit alleen te twijfelen aan de grootte van de sd kaart die ik ga kopen.
Weet niet hoeveel foto's erop gaan in RAW formaat @ 16gb bijv.
lag die t fijnst in je hand?quote:
ja, dat mag, k vind m heerlijk liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Klippan of niet?
Die vind ik kut zitten
Piet heeft vandaag geprobeerd zelf te eten toen ik weg was
dank jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Leuk bankje, maar ik moet naar de oogarts of je kamer heeft geen rechte muren
Maar 16GB is groot genoeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet te groot, beter verdelen over verschillende kaartjes
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
lag die t fijnst in je hand?maar vergeet niet he:
Kon-nie!
ik werk met 8 gig waar een dikke 350 foto's op passen, die qua opslag meer nodig hebben dan die van die nikkonquote:
Ahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik werk met 8 gig waar een dikke 350 foto's op passen, die qua opslag meer nodig hebben dan die van die nikkon
andere naam voor nikkon, kon nie, haat en nijd tussen cannon cs nikkon
Gaaf dat je hem zo hebt kunnen scoren! En ik vind de kleur ook heel leuk, is hij grijzig?quote:
Vaduz draait zich om in... Laat maarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Och christus ik zit me helemaal op te vreten over ZWE-FRA, dat ToijvóónunWat een uitspraak
Vaduz sopt, die kan het niet bommen!quote:
Je kijkt geen Engeland?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Och christus ik zit me helemaal op te vreten over ZWE-FRA, dat ToijvóónunWat een uitspraak
Ik zap heen en weer, maar ben gestart bij de Zweden jaquote:
Ahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zap heen en weer, maar ben gestart bij de Zweden ja
Ik corrigeer hem elke keer, in alle Zweedse dialecten!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduz sopt, die kan het niet bommen!
Dank je John, van jou kun je op aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik corrigeer hem elke keer, in alle Zweedse dialecten!
Je solliciteert naar voice over voor de IKEA-catalogus voor blinden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik corrigeer hem elke keer, in alle Zweedse dialecten!
Ook, ik oefen met knäckebröd in mijn wangzakken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je solliciteert naar voice over voor de IKEA-catalogus voor blinden?
Wat te bedenken van omroepmiep bij de Ikea, voor de menu's, aanbiedingen en vermiste kinderen die zich moeten melden bij Smalandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je solliciteert naar voice over voor de IKEA-catalogus voor blinden?
Oh dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te bedenken van omroepmiep bij de Ikea, voor de menu's, aanbiedingen en vermiste kinderen die zich moeten melden bij Smaland
En een Zweeds vlaggetje in je haar!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook, ik oefen met knäckebröd in mijn wangzakken.
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te bedenken van omroepmiep bij de Ikea, voor de menu's, aanbiedingen en vermiste kinderen die zich moeten melden bij Smaland
Kan ze zo ook van d'r Georgeboek af komen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja
Wel de ideale manier om van je koters af te komen (oh-oh lees je mee?), stuur ze naar Smaland en was die stempel van je hand, echt niet dat je ze nog meekrijgt hoor!
Whahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel watdan zou ik een xylofoon kopen net als in Grease en dan "ding ding ding" voor iedere boodschap en helemaal los gaan
Ik las zelfs dat er een Ikea BIOS is voor vanaf 6 of 9 jaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja
Wel de ideale manier om van je koters af te komen (oh-oh lees je mee?), stuur ze naar Smaland en was die stempel van je hand, echt niet dat je ze nog meekrijgt hoor!
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WhahahaEn dan stiekem wat extra's omroepen.
En Meneer Muis die je dan nét die dag komt verrassen met iets leuksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
"Wil die kerel met dat lekkere kontje zich in mijn bed melden"
Ja, met die kerelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Meneer Muis die je dan nét die dag komt verrassen met iets leuks![]()
Moet lukken, zo lang je maar betaaltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ze zo ook van d'r Georgeboek af komen?
Dat moet je toch eens uitleggen hoe je dat doetquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat er een Ikea BIOS is voor vanaf 6 of 9 jaar
En dat Smaland is nog mooier dan de gemiddelde kleuterschoolVroegah was het een hek met ballen, nu een halve verdieping
Ik wilde zelf bijna spelen!
Gewoon op het eind weer beginnen bij het begin van de lijst, als hij 1 keer van Qwea naar mij komt, dan lukt het zéker geen 2e keerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ze zo ook van d'r Georgeboek af komen?
De kip saté is ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die Ikea pakt het echt goed aan ja. Kanonne, om over die prinsessengebakjes met marsepein en mozzarella-broodjes maar te zwijgen
En die prijsjes ookquote:
prinsessengebakjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die Ikea pakt het echt goed aan ja. Kanonne, om over die prinsessengebakjes met marsepein en mozzarella-broodjes maar te zwijgen
Jaaaaquote:
Ja absurd, voor twintig euro ben je verdomd lekker uit wezen eten met z'n vierenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die prijsjes ookAlleen de koffie was horrendous, ik laat echt zelfs het meest vieze bakkie niet staan, maar deze moest halverwege blijven
Die zijn heerlijk jaquote:
Ja maar alleen als ze net vers gemaakt wordenquote:
Ik had in een museum in Den Haag ooit een saucijzenbroodje, echt dat moet er al weken hebben gelegenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk ja
je kan ze ook in het winkeltje kopen heVoor thuis
[..]
Ja maar alleen als ze net vers gemaakt worden
Ik had laatst sate......die lag al een tijdje geloof ik
Ik had cappu of koffie verkeerd, ik denk dat iemand gewoon de automaat niet goed heeft gevuld ofzo, kan nooit zo slecht wezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja absurd, voor twintig euro ben je verdomd lekker uit wezen eten met z'n vieren
De koffie vind ik wel lekker, enige koffie die ik lus, cappucino van de Ikea met drie staafjes suiker. Dus eigenlijk geen koffie meer
Erg is datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had in een museum in Den Haag ooit een saucijzenbroodje, echt dat moet er al weken hebben gelegenNiet. Te. Vreten.
Ik had die kaneelbroodjes, die rondje bolussen, al meegenomen. Volgende keer zeker die prinsessengebakjes, jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk ja
je kan ze ook in het winkeltje kopen heVoor thuis
Klinkt als die broodjes bij zo'n kiosk op het station, die dan vanaf 08:00 in de oven staan, om 16:00 kun je iemand bekogelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had in een museum in Den Haag ooit een saucijzenbroodje, echt dat moet er al weken hebben gelegenNiet. Te. Vreten.
Als ze ja zeggen geloof ik het ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Bij de Ikea vraag ik nu (nou ja als ik er eet), is het vers
Ja maar wel als ze het vers gaan bakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze ja zeggen geloof ik het ook niet![]()
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had cappu of koffie verkeerd, ik denk dat iemand gewoon de automaat niet goed heeft gevuld ofzo, kan nooit zo slecht wezenVolgende keer probeer ik het weer!
Oh ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wel als ze het vers gaan bakken
Ik reken ruwweg 1 megabyte opslag voor 1 megapixel. Vriend van me heeft de 5d3 gekocht en keek zwaar op z'n neus toen hij zag hoe weinig foto's op z'n kaartjes passenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik werk met 8 gig waar een dikke 350 foto's op passen, die qua opslag meer nodig hebben dan die van die nikkon
Nikon is voor terroristenquote:andere naam voor nikkon, kon nie, haat en nijd tussen cannon cs nikkon
Wij hebben zo'n leuke jonge knul achter de kassa in het restaurant, ben al blij als ik nog 'dankjewel' gestommeld krijgquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg is dat
Zo durf je straks nergens meer wat te eten
Bij de Ikea vraag ik nu (nou ja als ik er eet), is het vers
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Potver ik zit net nasi te eten, ff de afstandsbediening zoeken
Awwwwwwwwwquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n leuke jonge knul achter de kassa in het restaurant, ben al blij als ik nog 'dankjewel' gestommeld krijg
Cougar alert!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n leuke jonge knul achter de kassa in het restaurant, ben al blij als ik nog 'dankjewel' gestommeld krijg
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon zo vaak gaan afrekenen tot het peanuts wordt, Lutquote:
Ik geloof je blindquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als die broodjes bij zo'n kiosk op het station, die dan vanaf 08:00 in de oven staan, om 16:00 kun je iemand bekogelen
quote:
quote:
Nu mag Frankrijk niet scoren, anders hebben we in de kwartfinales als Spanje - Engeland.quote:
Haha das een goeiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zo vaak gaan afrekenen tot het peanuts wordt, Lut
Echt waarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
De IKEA schijnt ook een goeie haringstal te hebben
Je zou maar 'ik wil jou wel, Wil' moeten zeggen, stottermoment gegarandeerd, ook zonder zenuwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha das een goeie
Hij heet W.il, zo lekker retro.
Whehe, nu klink je als Bennyquote:
Praten is zo vorige week, sleur em gelijk het magazijn inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou maar 'ik wil jou wel, Wil' moeten zeggen, stottermoment gegarandeerd, ook zonder zenuwen
Hihi Bennyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, nu klink je als Benny![]()
Mijn moeder is gek op die haringen uit een potje geloof ik
Muis roept hem alvast voor je om, dan komt hij bij het goeie pad in het magazijn, daar ligt het matras óók al klaar, win-win!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Praten is zo vorige week, sleur em gelijk het magazijn inIn m'n dromen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis roept hem alvast voor je om, dan komt hij bij het goeie pad in het magazijn, daar ligt het matras óók al klaar, win-win!
Ja das voor Google, dacht Wil + Ikea DINGDINGDINGquote:
Pics van het prinsessengebakje als je er bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi Benny
Hmmm ik ben van de week bij de Ikea.....
ik zat op het puntje van mijn stoelquote:
Ja maar ik mag het niet etenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pics van het prinsessengebakje als je er bent
Voorlopig ziet hij me nog niet staan. Letterlijk. Klote toonbankquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis roept hem alvast voor je om, dan komt hij bij het goeie pad in het magazijn, daar ligt het matras óók al klaar, win-win!
Oh verhipt, idd Ikea er bijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja das voor Google, dacht Wil + Ikea DINGDINGDING
Maar aangezien het ook gewoon een werkwoordsvorm is. Goedemorgen!
Je hebt toch al een 'anderuhh'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voorlopig ziet hij me nog niet staan. Letterlijk. Klote toonbank
Ja, was het maar zo. Dan deed ie het welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's toch retesimpel? Gewoon alles goed invullen en hij werkt perfect.
Jij imiteert die xylofoon wel mocht hij er niet zijnquote:
Word er schijtziek van. Mo probeert al fakking dagen lang een vpn met zijn werk op te zetten. Deze kant zit alles goed, maar de systeembeheerder daar faalt nog al en doet 339 dingen waarvan er geen 1 kloptquote:
Ik las masturberenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ja een beetje Qwea, maar ik zit verdulleke nasi te orberen en fussssbal te kieken!
Voor zover ik weet welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef Qwea het volgende:
Je had toch een 192 adres nodig om een netwerkschijf te benaderen?
quote:
Zie je nou wel. Stomme pauper.quote:
Echt he? Wie had dat gedachtquote:
Zwe en nog een paarquote:
Dat had ik vanmiddag met die 1001 zoom-kit-body lensjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
We stellen de taal van de SC ff in op Chinees zie ik?
Andere kiek vanuit Ikea dan via FBquote:
Ik had het gevoel dat hij meer in het doel zat, dan echt op de lijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Muis006 het volgende:
Is stukje op de lijn ook goal? Want volgens mij was hij dat.
Haha ja, Wilfred Genee heeft er al zin in.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat hij meer in het doel zat, dan echt op de lijn
Maar ik denk dat we na de wedstrijd wel een uitgebreide analyse krijgen
Nope. Echt achter de lijn. Op = no goalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Muis006 het volgende:
Is stukje op de lijn ook goal? Want volgens mij was hij dat.
Mogge!quote:
Da's niet lekker!quote:
Wie het tij niet eert is de zee niet weert.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Oewh, hopelijk eert het tij snel!
Goedemorgen.
Ja, fok bestond toen nog niet eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Pagan, wat ik me afvroeg. Kende je Strega al voor Fok?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, fok bestond toen nog niet eens. [ afbeelding ]
Ok.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, fok bestond toen nog niet eens. [ afbeelding ]
Kende de ene oh de andere al voor Fok?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Toen waren er nog geen computers Vaduzkje!
![]()
Mogge!
Die zijn als setje de wereld in gekomenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kende de ene oh de andere al voor Fok?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn als setje de wereld in gekomen
Maak daar maar Set van, je chacha'squote:Op woensdag 20 juni 2012 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was eerder op Fok als Strega, een baan met volledig internet heeft zijn voordelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok.En door de gezamenlijke hobby's hier aangewaaid.
Ik las sletje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe. Ik weet niet meer welke onze eerste was, thuis, ik denk een 486quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:56 schreef Pagan het volgende:
Jup, het Commodore 64 verhaal is helemaal aan mij voorbij gegaan.
Neuh, gewoon random forum waar ik op ging kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc dan, hoe kwam je hier? Iets met kleren te maken?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:56 schreef Pagan het volgende:
Jup, het Commodore 64 verhaal is helemaal aan mij voorbij gegaan.
Als bijzettafel?quote:
quote:
Omdat Snoopyquote:
Ik wilde spoilers weten bij het eerste seizoen Idols. Wie er afgevallen waren in de theaterrondes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jij Duschk, wie of wat bracht je hier? Een internetvlamming of VBL?
OK.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat gister wat spul voor het toilet te zoeken, Brabantia zooi. Dan denk ik altijd aan jouw Duschje!
TAL-ler in de dopquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wilde spoilers weten bij het eerste seizoen Idols. Wie er afgevallen waren in de theaterrondes.VBL ontdekte ik later pas.
Naam van de krant doet me hier aan denkenquote:
Ah, had de link nog niet gelegd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naam van de krant doet me hier aan denken
En toen had je een advocaat nodig en de rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn eerste pc in Belgie uit het raam geflikkerd toen ik mn eindopdracht op had, wat een kutding was dat
Wat was de druppel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn eerste pc in Belgie uit het raam geflikkerd toen ik mn eindopdracht op had, wat een kutding was dat
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
En toen had je een advocaat nodig en de rest is geschiedenis.
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
En toen had je een advocaat nodig en de rest is geschiedenis.
hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-bzzzzzzzzzzzzz-hop-hop-hop-hop-hopquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Pacman was mijn eerste computer ervaring. Wat was ik goed.
Goeie morgen Piscquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-bzzzzzzzzzzzzz-hop-hop-hop-hop-hop
Dees>?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Wij kregen zo een klapbaar donkeykongding uit Amerika toen die hier nog niet waren, ieeeeeeedereen wilde bij ons spelen toen
Ben jij nu eigenlijk een speler op de consoles Dusch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Arkanoid, nog zo'n bazenspel. En nog meer, Commander Keen. Daarna ben ik het op de Fifa serie zo ongeveer kwijt geraakt.
Ja die jaquote:
Niiiiiiiiiiiiice, dan was je echt heel hip jaquote:
Nee, ik kan er helemaal niks mee. Heb een gamepad voor Fifa12 (pc werk), dus kan ook nog wel iets met voetbalgames op de spelcomputers. Maar dat is toch gemankeerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij nu eigenlijk een speler op de consoles Dusch?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiiice, dan was je echt heel hip ja![]()
Jouw eerste computer, qwea?quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee hallooooooooquote:
das waarquote:
nou, k denk dat als dat zou zou zijn, ze zich gedragen alsof ze duizend doden stervenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn ook mannen die ongesteld worden. Nou ja, dat idee heb ik soms.
Ik wel in ieder geval.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou, k denk dat als dat zou zou zijn, ze zich gedragen alsof ze duizend doden sterven
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou, k denk dat als dat zou zou zijn, ze zich gedragen alsof ze duizend doden sterven
Spiraaltje ftwquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:32 schreef Ynske het volgende:
ff naar de ah rent voor pillen
damn wat haat ik ongesteld zijn
dr zijn mensen die daar nog mee ongesteld wordenquote:
Geen enkel last van. 4 andere vriendinnen van me ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zijn mensen die daar nog mee ongesteld worden
dan liever doorringen en eens in de zoveel tijd die onzin bouwen
quote:
Oh ja huu, jij frot zo een ring erin hequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zijn mensen die daar nog mee ongesteld worden
dan liever doorringen en eens in de zoveel tijd die onzin bouwen
Zou me niet verbazenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de machine geplet en verdacht als poederbrief
Ha jijquote:
Uitstekend!quote:
Ahwquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja crap, jij fbloze![]()
Vanmorgen maakte ik deze foto:
[ afbeelding ]
Bij die mevrouw mag ie altijd op schoot als ze met ons de bus heeft, dat is toch wel 3 van de 5 ochtenden denk ik, gemiddeld.
En zij doet altijd pootmassage en nekjewrijven en dan issie zoooooo zielsgelukkig
Pil doorslikken ftwquote:
Wat leuk Lutquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahw
M'n oom en tante hebben een nieuwe hond, een border collie, cute
Ik ben een drama met medicatie slikken, laat staan elke morgen braaf de pil nemenquote:
Oh dan is een spiraal wel een mustquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben een drama met medicatie slikken, laat staan elke morgen braaf de pil nemen
Awquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, arme ekster lag dood in het gras gister, die ik dus al had gespot, kon niet meer vliegen
quote:
Of heeeeeeeeel veel kleine Q'tjesquote:
Ik kon je opmerking echt totaal niet volgenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:35 schreef Muis006 het volgende:
De pil dan he. Chico ook, maar dat is geen kreng
Mijn multivitamines zijn ongeveer 30x die kleine pil jawohlquote:
Hell yeah!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn multivitamines zijn ongeveer 30x die kleine pil jawohl
Ja mijn quote faalde en ik was te lui om het te veranderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon je opmerking echt totaal niet volgen![]()
Maar Q kan heus wel slikken hoor, ze is alleen te slordig, duh
Als je dit geheel uit context leest, uh, apart gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon je opmerking echt totaal niet volgen![]()
Maar Q kan heus wel slikken hoor, ze is alleen te slordig, duh
Het ging niet om je quote maar om je post, Q zei toch zelf al dat ze elke dag de pil slikken niet ging klaarspelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja mijn quote faalde en ik was te lui om het te veranderen.
Q, ja, apart hequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dit geheel uit context leest, uh, apart gespreksonderwerp.
Dan kan ik toch nog wel zeggen dat ie superklein isquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ging niet om je quote maar om je post, Q zei toch zelf al dat ze elke dag de pil slikken niet ging klaarspelen
Klaarspelen nog welquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ging niet om je quote maar om je post, Q zei toch zelf al dat ze elke dag de pil slikken niet ging klaarspelen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nog wel zeggen dat ie superklein is
Of dat ze zo'n rood uitroeptekentje hadden moeten plaatsen of iets!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag al drie mensen aan de lijn gehad met de mededeling dat ze een mail gestuurd hebben en of ik door kan geven dat dat spoed is.
Mail dat er dan ook bij, domme koeien
Ja, maar het gaat erom dat ik ALTIJD mijn medicatie vergeetquote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat ik ALTIJD mijn medicatie vergeetHumira spuiten moet op Woensdag, regelmatig vergeet ik het en doe ik het pas op Zondag ofzo
Nee we bellen wel evenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of dat ze zo'n rood uitroeptekentje hadden moeten plaatsen of iets!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef Lutte het volgende:
Als Qwea aan de kiddo's gaat verdient ze een eigen topic. Dit moet van begin tot eind gedocumenteerd worden.
Baby's eerste woordje zal 'hoer' zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]Q aan de kinderen?
gaat leuk worden in OUD dan
Ik denk dat t eind snel in zicht zal zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef Lutte het volgende:
Als Qwea aan de kiddo's gaat verdient ze een eigen topic. Dit moet van begin tot eind gedocumenteerd worden.
Jezus, wat ken jij mij slechtquote:
Bierquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, wat ken jij mij slecht
Oh-oh, wat is het kind zijn eerste woord?
ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat t eind snel in zicht zal zijn
Joen hem het nou heurtquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
mijn moeder
Die komt dus zaterdagDus ik roep : JA! niet zo vroeg, ik ga eerst boot (
) schappen doen, dus pas rond 13u oid hier zijn hoor
Helemaal fucking hysterisch, want " DAT IS VEELSTE LAAT EN DAN HEEFT HET GEEN NUT MEER" Ze komt om 12u. Dus ik zo :Dafuq. Dan sta je voor een dichte deur, want ik ben er dan niet hoor
"JA JOEN HEM HET NOU HEURT!" What the fak
![]()
Doe es ff normaal ofzoHet is godverdomme mijn huis
omfg, wat hou ik toch enorm van jequote:
"Je hebt het nou gehoord" m.a.w ; bek dicht ik ben er om 12u.quote:
Oh kom.quote:
Ik las het echt meteen goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Je hebt het nou gehoord" m.a.w ; bek dicht ik ben er om 12u.
Dafuq.
"Issie al dood?"quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik las het echt meteen goed![]()
Maar ik ben een kenner he![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Lekker danquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Je hebt het nou gehoord" m.a.w ; bek dicht ik ben er om 12u.
Dafuq.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |