quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Lutte het volgende:
Antwoorden online.. Nagekeken.. En ruim gehaald![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Lutte het volgende:
Je mag trots zijnquote:
HAJJEquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAJJE
En nee, pis, niet geneukt, wel aardbeien![]()
Hijs grandioosquote:
Yay Lutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef Lutte het volgende:
hehh??quote:
welke?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:34 schreef Miniem het volgende:
Vanochtend de camera gereserveerd staat hij nu voor 100 euro duurder op de website
Leuk bankjequote:
Yeah voor Pietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Klippan of niet?
Die vind ik kut zitten
Piet heeft vandaag geprobeerd zelf te eten toen ik weg was
Gelukkig , slechts een tijdelijke blessure dusquote:
niet te groot, beter verdelen over verschillende kaartjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:54 schreef Miniem het volgende:
Zit alleen te twijfelen aan de grootte van de sd kaart die ik ga kopen.
Weet niet hoeveel foto's erop gaan in RAW formaat @ 16gb bijv.
lag die t fijnst in je hand?quote:
ja, dat mag, k vind m heerlijk liggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Klippan of niet?
Die vind ik kut zitten
Piet heeft vandaag geprobeerd zelf te eten toen ik weg was
dank jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Leuk bankje, maar ik moet naar de oogarts of je kamer heeft geen rechte muren
Maar 16GB is groot genoeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet te groot, beter verdelen over verschillende kaartjes
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
lag die t fijnst in je hand?maar vergeet niet he:
Kon-nie!
ik werk met 8 gig waar een dikke 350 foto's op passen, die qua opslag meer nodig hebben dan die van die nikkonquote:
Ahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik werk met 8 gig waar een dikke 350 foto's op passen, die qua opslag meer nodig hebben dan die van die nikkon
andere naam voor nikkon, kon nie, haat en nijd tussen cannon cs nikkon
Gaaf dat je hem zo hebt kunnen scoren! En ik vind de kleur ook heel leuk, is hij grijzig?quote:
Vaduz draait zich om in... Laat maarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Och christus ik zit me helemaal op te vreten over ZWE-FRA, dat ToijvóónunWat een uitspraak
Vaduz sopt, die kan het niet bommen!quote:
Je kijkt geen Engeland?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Och christus ik zit me helemaal op te vreten over ZWE-FRA, dat ToijvóónunWat een uitspraak
Ik zap heen en weer, maar ben gestart bij de Zweden jaquote:
Ahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zap heen en weer, maar ben gestart bij de Zweden ja
Ik corrigeer hem elke keer, in alle Zweedse dialecten!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduz sopt, die kan het niet bommen!
Dank je John, van jou kun je op aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik corrigeer hem elke keer, in alle Zweedse dialecten!
Je solliciteert naar voice over voor de IKEA-catalogus voor blinden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik corrigeer hem elke keer, in alle Zweedse dialecten!
Ook, ik oefen met knäckebröd in mijn wangzakken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je solliciteert naar voice over voor de IKEA-catalogus voor blinden?
Wat te bedenken van omroepmiep bij de Ikea, voor de menu's, aanbiedingen en vermiste kinderen die zich moeten melden bij Smalandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je solliciteert naar voice over voor de IKEA-catalogus voor blinden?
Oh dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te bedenken van omroepmiep bij de Ikea, voor de menu's, aanbiedingen en vermiste kinderen die zich moeten melden bij Smaland
En een Zweeds vlaggetje in je haar!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook, ik oefen met knäckebröd in mijn wangzakken.
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te bedenken van omroepmiep bij de Ikea, voor de menu's, aanbiedingen en vermiste kinderen die zich moeten melden bij Smaland
Kan ze zo ook van d'r Georgeboek af komen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja
Wel de ideale manier om van je koters af te komen (oh-oh lees je mee?), stuur ze naar Smaland en was die stempel van je hand, echt niet dat je ze nog meekrijgt hoor!
Whahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel watdan zou ik een xylofoon kopen net als in Grease en dan "ding ding ding" voor iedere boodschap en helemaal los gaan
Ik las zelfs dat er een Ikea BIOS is voor vanaf 6 of 9 jaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja
Wel de ideale manier om van je koters af te komen (oh-oh lees je mee?), stuur ze naar Smaland en was die stempel van je hand, echt niet dat je ze nog meekrijgt hoor!
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WhahahaEn dan stiekem wat extra's omroepen.
En Meneer Muis die je dan nét die dag komt verrassen met iets leuksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
"Wil die kerel met dat lekkere kontje zich in mijn bed melden"
Ja, met die kerelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Meneer Muis die je dan nét die dag komt verrassen met iets leuks![]()
Moet lukken, zo lang je maar betaaltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ze zo ook van d'r Georgeboek af komen?
Dat moet je toch eens uitleggen hoe je dat doetquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat er een Ikea BIOS is voor vanaf 6 of 9 jaar
En dat Smaland is nog mooier dan de gemiddelde kleuterschoolVroegah was het een hek met ballen, nu een halve verdieping
Ik wilde zelf bijna spelen!
Gewoon op het eind weer beginnen bij het begin van de lijst, als hij 1 keer van Qwea naar mij komt, dan lukt het zéker geen 2e keerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ze zo ook van d'r Georgeboek af komen?
De kip saté is ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die Ikea pakt het echt goed aan ja. Kanonne, om over die prinsessengebakjes met marsepein en mozzarella-broodjes maar te zwijgen
En die prijsjes ookquote:
prinsessengebakjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die Ikea pakt het echt goed aan ja. Kanonne, om over die prinsessengebakjes met marsepein en mozzarella-broodjes maar te zwijgen
Jaaaaquote:
Ja absurd, voor twintig euro ben je verdomd lekker uit wezen eten met z'n vierenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die prijsjes ookAlleen de koffie was horrendous, ik laat echt zelfs het meest vieze bakkie niet staan, maar deze moest halverwege blijven
Die zijn heerlijk jaquote:
Ja maar alleen als ze net vers gemaakt wordenquote:
Ik had in een museum in Den Haag ooit een saucijzenbroodje, echt dat moet er al weken hebben gelegenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk ja
je kan ze ook in het winkeltje kopen heVoor thuis
[..]
Ja maar alleen als ze net vers gemaakt worden
Ik had laatst sate......die lag al een tijdje geloof ik
Ik had cappu of koffie verkeerd, ik denk dat iemand gewoon de automaat niet goed heeft gevuld ofzo, kan nooit zo slecht wezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja absurd, voor twintig euro ben je verdomd lekker uit wezen eten met z'n vieren
De koffie vind ik wel lekker, enige koffie die ik lus, cappucino van de Ikea met drie staafjes suiker. Dus eigenlijk geen koffie meer
Erg is datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had in een museum in Den Haag ooit een saucijzenbroodje, echt dat moet er al weken hebben gelegenNiet. Te. Vreten.
Ik had die kaneelbroodjes, die rondje bolussen, al meegenomen. Volgende keer zeker die prinsessengebakjes, jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk ja
je kan ze ook in het winkeltje kopen heVoor thuis
Klinkt als die broodjes bij zo'n kiosk op het station, die dan vanaf 08:00 in de oven staan, om 16:00 kun je iemand bekogelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had in een museum in Den Haag ooit een saucijzenbroodje, echt dat moet er al weken hebben gelegenNiet. Te. Vreten.
Als ze ja zeggen geloof ik het ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Bij de Ikea vraag ik nu (nou ja als ik er eet), is het vers
Ja maar wel als ze het vers gaan bakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze ja zeggen geloof ik het ook niet![]()
De aanhouder wintquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had cappu of koffie verkeerd, ik denk dat iemand gewoon de automaat niet goed heeft gevuld ofzo, kan nooit zo slecht wezenVolgende keer probeer ik het weer!
Oh ja!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wel als ze het vers gaan bakken
Ik reken ruwweg 1 megabyte opslag voor 1 megapixel. Vriend van me heeft de 5d3 gekocht en keek zwaar op z'n neus toen hij zag hoe weinig foto's op z'n kaartjes passenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik werk met 8 gig waar een dikke 350 foto's op passen, die qua opslag meer nodig hebben dan die van die nikkon
Nikon is voor terroristenquote:andere naam voor nikkon, kon nie, haat en nijd tussen cannon cs nikkon
Wij hebben zo'n leuke jonge knul achter de kassa in het restaurant, ben al blij als ik nog 'dankjewel' gestommeld krijgquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg is dat
Zo durf je straks nergens meer wat te eten
Bij de Ikea vraag ik nu (nou ja als ik er eet), is het vers
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Potver ik zit net nasi te eten, ff de afstandsbediening zoeken
Awwwwwwwwwquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n leuke jonge knul achter de kassa in het restaurant, ben al blij als ik nog 'dankjewel' gestommeld krijg
Cougar alert!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n leuke jonge knul achter de kassa in het restaurant, ben al blij als ik nog 'dankjewel' gestommeld krijg
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon zo vaak gaan afrekenen tot het peanuts wordt, Lutquote:
Ik geloof je blindquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als die broodjes bij zo'n kiosk op het station, die dan vanaf 08:00 in de oven staan, om 16:00 kun je iemand bekogelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |