Je kijkt geen Engeland?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Och christus ik zit me helemaal op te vreten over ZWE-FRA, dat ToijvóónunWat een uitspraak
Ik zap heen en weer, maar ben gestart bij de Zweden jaquote:
Ahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zap heen en weer, maar ben gestart bij de Zweden ja
Ik corrigeer hem elke keer, in alle Zweedse dialecten!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduz sopt, die kan het niet bommen!
Dank je John, van jou kun je op aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik corrigeer hem elke keer, in alle Zweedse dialecten!
Je solliciteert naar voice over voor de IKEA-catalogus voor blinden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik corrigeer hem elke keer, in alle Zweedse dialecten!
Ook, ik oefen met knäckebröd in mijn wangzakken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je solliciteert naar voice over voor de IKEA-catalogus voor blinden?
Wat te bedenken van omroepmiep bij de Ikea, voor de menu's, aanbiedingen en vermiste kinderen die zich moeten melden bij Smalandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je solliciteert naar voice over voor de IKEA-catalogus voor blinden?
Oh dat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te bedenken van omroepmiep bij de Ikea, voor de menu's, aanbiedingen en vermiste kinderen die zich moeten melden bij Smaland
En een Zweeds vlaggetje in je haar!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook, ik oefen met knäckebröd in mijn wangzakken.
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat te bedenken van omroepmiep bij de Ikea, voor de menu's, aanbiedingen en vermiste kinderen die zich moeten melden bij Smaland
Kan ze zo ook van d'r Georgeboek af komen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja
Wel de ideale manier om van je koters af te komen (oh-oh lees je mee?), stuur ze naar Smaland en was die stempel van je hand, echt niet dat je ze nog meekrijgt hoor!
Whahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel watdan zou ik een xylofoon kopen net als in Grease en dan "ding ding ding" voor iedere boodschap en helemaal los gaan
Ik las zelfs dat er een Ikea BIOS is voor vanaf 6 of 9 jaarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja
Wel de ideale manier om van je koters af te komen (oh-oh lees je mee?), stuur ze naar Smaland en was die stempel van je hand, echt niet dat je ze nog meekrijgt hoor!
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WhahahaEn dan stiekem wat extra's omroepen.
En Meneer Muis die je dan nét die dag komt verrassen met iets leuksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
"Wil die kerel met dat lekkere kontje zich in mijn bed melden"
Ja, met die kerelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Meneer Muis die je dan nét die dag komt verrassen met iets leuks![]()
Moet lukken, zo lang je maar betaaltquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ze zo ook van d'r Georgeboek af komen?
Dat moet je toch eens uitleggen hoe je dat doetquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat er een Ikea BIOS is voor vanaf 6 of 9 jaar
En dat Smaland is nog mooier dan de gemiddelde kleuterschoolVroegah was het een hek met ballen, nu een halve verdieping
Ik wilde zelf bijna spelen!
Gewoon op het eind weer beginnen bij het begin van de lijst, als hij 1 keer van Qwea naar mij komt, dan lukt het zéker geen 2e keerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ze zo ook van d'r Georgeboek af komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |