Ahwquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja crap, jij fbloze![]()
Vanmorgen maakte ik deze foto:
[ afbeelding ]
Bij die mevrouw mag ie altijd op schoot als ze met ons de bus heeft, dat is toch wel 3 van de 5 ochtenden denk ik, gemiddeld.
En zij doet altijd pootmassage en nekjewrijven en dan issie zoooooo zielsgelukkig
Pil doorslikken ftwquote:
Wat leuk Lutquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahw
M'n oom en tante hebben een nieuwe hond, een border collie, cute
Ik ben een drama met medicatie slikken, laat staan elke morgen braaf de pil nemenquote:
Oh dan is een spiraal wel een mustquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben een drama met medicatie slikken, laat staan elke morgen braaf de pil nemen
Awquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, arme ekster lag dood in het gras gister, die ik dus al had gespot, kon niet meer vliegen
quote:
Of heeeeeeeeel veel kleine Q'tjesquote:
Ik kon je opmerking echt totaal niet volgenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:35 schreef Muis006 het volgende:
De pil dan he. Chico ook, maar dat is geen kreng
Mijn multivitamines zijn ongeveer 30x die kleine pil jawohlquote:
Hell yeah!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn multivitamines zijn ongeveer 30x die kleine pil jawohl
Ja mijn quote faalde en ik was te lui om het te veranderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon je opmerking echt totaal niet volgen![]()
Maar Q kan heus wel slikken hoor, ze is alleen te slordig, duh
Als je dit geheel uit context leest, uh, apart gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon je opmerking echt totaal niet volgen![]()
Maar Q kan heus wel slikken hoor, ze is alleen te slordig, duh
Het ging niet om je quote maar om je post, Q zei toch zelf al dat ze elke dag de pil slikken niet ging klaarspelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja mijn quote faalde en ik was te lui om het te veranderen.
Q, ja, apart hequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dit geheel uit context leest, uh, apart gespreksonderwerp.
Dan kan ik toch nog wel zeggen dat ie superklein isquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ging niet om je quote maar om je post, Q zei toch zelf al dat ze elke dag de pil slikken niet ging klaarspelen
Klaarspelen nog welquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ging niet om je quote maar om je post, Q zei toch zelf al dat ze elke dag de pil slikken niet ging klaarspelen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nog wel zeggen dat ie superklein is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |