Wat was de druppel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn eerste pc in Belgie uit het raam geflikkerd toen ik mn eindopdracht op had, wat een kutding was dat
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
En toen had je een advocaat nodig en de rest is geschiedenis.
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
En toen had je een advocaat nodig en de rest is geschiedenis.
hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-bzzzzzzzzzzzzz-hop-hop-hop-hop-hopquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Pacman was mijn eerste computer ervaring. Wat was ik goed.
Goeie morgen Piscquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-hop-bzzzzzzzzzzzzz-hop-hop-hop-hop-hop
Dees>?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Wij kregen zo een klapbaar donkeykongding uit Amerika toen die hier nog niet waren, ieeeeeeedereen wilde bij ons spelen toen
Ben jij nu eigenlijk een speler op de consoles Dusch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Arkanoid, nog zo'n bazenspel. En nog meer, Commander Keen. Daarna ben ik het op de Fifa serie zo ongeveer kwijt geraakt.
Ja die jaquote:
Niiiiiiiiiiiiice, dan was je echt heel hip jaquote:
Nee, ik kan er helemaal niks mee. Heb een gamepad voor Fifa12 (pc werk), dus kan ook nog wel iets met voetbalgames op de spelcomputers. Maar dat is toch gemankeerd.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij nu eigenlijk een speler op de consoles Dusch?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiiice, dan was je echt heel hip ja![]()
Jouw eerste computer, qwea?quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee hallooooooooquote:
das waarquote:
nou, k denk dat als dat zou zou zijn, ze zich gedragen alsof ze duizend doden stervenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn ook mannen die ongesteld worden. Nou ja, dat idee heb ik soms.
Ik wel in ieder geval.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou, k denk dat als dat zou zou zijn, ze zich gedragen alsof ze duizend doden sterven
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou, k denk dat als dat zou zou zijn, ze zich gedragen alsof ze duizend doden sterven
Spiraaltje ftwquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:32 schreef Ynske het volgende:
ff naar de ah rent voor pillen
damn wat haat ik ongesteld zijn
dr zijn mensen die daar nog mee ongesteld wordenquote:
Geen enkel last van. 4 andere vriendinnen van me ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zijn mensen die daar nog mee ongesteld worden
dan liever doorringen en eens in de zoveel tijd die onzin bouwen
quote:
Oh ja huu, jij frot zo een ring erin hequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr zijn mensen die daar nog mee ongesteld worden
dan liever doorringen en eens in de zoveel tijd die onzin bouwen
Zou me niet verbazenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de machine geplet en verdacht als poederbrief
Ha jijquote:
Uitstekend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |