Ahwquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja crap, jij fbloze![]()
Vanmorgen maakte ik deze foto:
[ afbeelding ]
Bij die mevrouw mag ie altijd op schoot als ze met ons de bus heeft, dat is toch wel 3 van de 5 ochtenden denk ik, gemiddeld.
En zij doet altijd pootmassage en nekjewrijven en dan issie zoooooo zielsgelukkig
Pil doorslikken ftwquote:
Wat leuk Lutquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahw
M'n oom en tante hebben een nieuwe hond, een border collie, cute
Ik ben een drama met medicatie slikken, laat staan elke morgen braaf de pil nemenquote:
Oh dan is een spiraal wel een mustquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben een drama met medicatie slikken, laat staan elke morgen braaf de pil nemen
Awquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, arme ekster lag dood in het gras gister, die ik dus al had gespot, kon niet meer vliegen
quote:
Of heeeeeeeeel veel kleine Q'tjesquote:
Ik kon je opmerking echt totaal niet volgenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:35 schreef Muis006 het volgende:
De pil dan he. Chico ook, maar dat is geen kreng
Mijn multivitamines zijn ongeveer 30x die kleine pil jawohlquote:
Hell yeah!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn multivitamines zijn ongeveer 30x die kleine pil jawohl
Ja mijn quote faalde en ik was te lui om het te veranderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon je opmerking echt totaal niet volgen![]()
Maar Q kan heus wel slikken hoor, ze is alleen te slordig, duh
Als je dit geheel uit context leest, uh, apart gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kon je opmerking echt totaal niet volgen![]()
Maar Q kan heus wel slikken hoor, ze is alleen te slordig, duh
Het ging niet om je quote maar om je post, Q zei toch zelf al dat ze elke dag de pil slikken niet ging klaarspelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja mijn quote faalde en ik was te lui om het te veranderen.
Q, ja, apart hequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dit geheel uit context leest, uh, apart gespreksonderwerp.
Dan kan ik toch nog wel zeggen dat ie superklein isquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ging niet om je quote maar om je post, Q zei toch zelf al dat ze elke dag de pil slikken niet ging klaarspelen
Klaarspelen nog welquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ging niet om je quote maar om je post, Q zei toch zelf al dat ze elke dag de pil slikken niet ging klaarspelen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nog wel zeggen dat ie superklein is
Of dat ze zo'n rood uitroeptekentje hadden moeten plaatsen of iets!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vandaag al drie mensen aan de lijn gehad met de mededeling dat ze een mail gestuurd hebben en of ik door kan geven dat dat spoed is.
Mail dat er dan ook bij, domme koeien
Ja, maar het gaat erom dat ik ALTIJD mijn medicatie vergeetquote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat ik ALTIJD mijn medicatie vergeetHumira spuiten moet op Woensdag, regelmatig vergeet ik het en doe ik het pas op Zondag ofzo
Nee we bellen wel evenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of dat ze zo'n rood uitroeptekentje hadden moeten plaatsen of iets!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef Lutte het volgende:
Als Qwea aan de kiddo's gaat verdient ze een eigen topic. Dit moet van begin tot eind gedocumenteerd worden.
Baby's eerste woordje zal 'hoer' zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]Q aan de kinderen?
gaat leuk worden in OUD dan
Ik denk dat t eind snel in zicht zal zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef Lutte het volgende:
Als Qwea aan de kiddo's gaat verdient ze een eigen topic. Dit moet van begin tot eind gedocumenteerd worden.
Jezus, wat ken jij mij slechtquote:
Bierquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, wat ken jij mij slecht
Oh-oh, wat is het kind zijn eerste woord?
ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat t eind snel in zicht zal zijn
Joen hem het nou heurtquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
mijn moeder
Die komt dus zaterdagDus ik roep : JA! niet zo vroeg, ik ga eerst boot (
) schappen doen, dus pas rond 13u oid hier zijn hoor
Helemaal fucking hysterisch, want " DAT IS VEELSTE LAAT EN DAN HEEFT HET GEEN NUT MEER" Ze komt om 12u. Dus ik zo :Dafuq. Dan sta je voor een dichte deur, want ik ben er dan niet hoor
"JA JOEN HEM HET NOU HEURT!" What the fak
![]()
Doe es ff normaal ofzoHet is godverdomme mijn huis
omfg, wat hou ik toch enorm van jequote:
"Je hebt het nou gehoord" m.a.w ; bek dicht ik ben er om 12u.quote:
Oh kom.quote:
Ik las het echt meteen goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Je hebt het nou gehoord" m.a.w ; bek dicht ik ben er om 12u.
Dafuq.
"Issie al dood?"quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik las het echt meteen goed![]()
Maar ik ben een kenner he![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Lekker danquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Je hebt het nou gehoord" m.a.w ; bek dicht ik ben er om 12u.
Dafuq.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |