quote:
quote:
Nu mag Frankrijk niet scoren, anders hebben we in de kwartfinales als Spanje - Engeland.quote:
Haha das een goeiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zo vaak gaan afrekenen tot het peanuts wordt, Lut
Echt waarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
De IKEA schijnt ook een goeie haringstal te hebben
Je zou maar 'ik wil jou wel, Wil' moeten zeggen, stottermoment gegarandeerd, ook zonder zenuwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha das een goeie
Hij heet W.il, zo lekker retro.
Whehe, nu klink je als Bennyquote:
Praten is zo vorige week, sleur em gelijk het magazijn inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou maar 'ik wil jou wel, Wil' moeten zeggen, stottermoment gegarandeerd, ook zonder zenuwen
Hihi Bennyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, nu klink je als Benny![]()
Mijn moeder is gek op die haringen uit een potje geloof ik
Muis roept hem alvast voor je om, dan komt hij bij het goeie pad in het magazijn, daar ligt het matras óók al klaar, win-win!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Praten is zo vorige week, sleur em gelijk het magazijn inIn m'n dromen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis roept hem alvast voor je om, dan komt hij bij het goeie pad in het magazijn, daar ligt het matras óók al klaar, win-win!
Ja das voor Google, dacht Wil + Ikea DINGDINGDINGquote:
Pics van het prinsessengebakje als je er bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi Benny
Hmmm ik ben van de week bij de Ikea.....
ik zat op het puntje van mijn stoelquote:
Ja maar ik mag het niet etenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pics van het prinsessengebakje als je er bent
Voorlopig ziet hij me nog niet staan. Letterlijk. Klote toonbankquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Muis roept hem alvast voor je om, dan komt hij bij het goeie pad in het magazijn, daar ligt het matras óók al klaar, win-win!
Oh verhipt, idd Ikea er bijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja das voor Google, dacht Wil + Ikea DINGDINGDING
Maar aangezien het ook gewoon een werkwoordsvorm is. Goedemorgen!
Je hebt toch al een 'anderuhh'quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voorlopig ziet hij me nog niet staan. Letterlijk. Klote toonbank
Ja, was het maar zo. Dan deed ie het welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's toch retesimpel? Gewoon alles goed invullen en hij werkt perfect.
Jij imiteert die xylofoon wel mocht hij er niet zijnquote:
Word er schijtziek van. Mo probeert al fakking dagen lang een vpn met zijn werk op te zetten. Deze kant zit alles goed, maar de systeembeheerder daar faalt nog al en doet 339 dingen waarvan er geen 1 kloptquote:
Ik las masturberenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ja een beetje Qwea, maar ik zit verdulleke nasi te orberen en fussssbal te kieken!
Voor zover ik weet welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef Qwea het volgende:
Je had toch een 192 adres nodig om een netwerkschijf te benaderen?
quote:
Zie je nou wel. Stomme pauper.quote:
Echt he? Wie had dat gedachtquote:
Zwe en nog een paarquote:
Dat had ik vanmiddag met die 1001 zoom-kit-body lensjesquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
We stellen de taal van de SC ff in op Chinees zie ik?
Andere kiek vanuit Ikea dan via FBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |