quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan juist nog aardig goed op mijn rug liggen, ondanks grote & zware buikbeter dan op mijn zij....
Oh dat duurde hier nog wel even voordat dat weer kon... Toen het weer oké voelde voor mijn buik om zo te liggen, had ik 'hele grote bloemkolen' van de bvquote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Kersjes het volgende:
Straks weer lekker kunnen buikliggen op je lege wobbly-bobbly-buik
Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordtquote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef KatyM het volgende:
Volgens die methode beval ik op 26 juni, uitgerekende datum, ik hoop het!
Ik heb ook dat is misselijk wordt en bijna flauwval als ik op m'n rug lig, maar ik heb ook een grote zware buik, dus niet zo gek. Ik kon met mn laatate echo ook niet langer dan 2 min op mn rug liggen.
Heb jij dat dan ook als je loopt of iets anders doet sonnetje? Dat het echt een syndroom is?
Hm ik verheugde me er zo opquote:Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Oh dat duurde hier nog wel even voordat dat weer kon... Toen het weer oké voelde voor mijn buik om zo te liggen, had ik 'hele grote bloemkolen' van de bvging het nog niet lekker
Nou dit is wel erg herkenbaar, heb ik toch iets spannends nog deze zwangerschapquote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordt
En vk noemde.t zo henou ken ik de term uit.mn opleiding
maar ik schijn t al vanaf vrij vroeg te hebben (bij pretecho met 28 weken had k er ook last van en de vk vond dat vroeg. Mn kapperincident was vorige.keer met een week of 24). Ach heb ik ook wat geks tijdens mn zwangerschap
Dat klinkt ook al snel hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat klinkt mega snel Katy!!![]()
Hier waarschijnlijk nog een week of 3 maxcan't wait...
Haha ja dat zei ik net ook tegen iemand. Klinkt toch best stoerquote:[b]Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef KatyM het volgende:
Ik ben volgende week uitgerekendklinkt toch best snel
Ja he? Ik ben benieuwd of we allebei eind volgende week onze babies hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haha ja dat zei ik net ook tegen iemand. Klinkt toch best stoer
Yep, heb ik ook en idd al heel vroeg. Een kussentje onder mijn rechterbil geeft nu nog genoeg verlichting, maar de ervaring leert dat dat straks ook ophoudtquote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordt
En vk noemde.t zo henou ken ik de term uit.mn opleiding
maar ik schijn t al vanaf vrij vroeg te hebben (bij pretecho met 28 weken had k er ook last van en de vk vond dat vroeg. Mn kapperincident was vorige.keer met een week of 24). Ach heb ik ook wat geks tijdens mn zwangerschap
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou dit is wel erg herkenbaar, heb ik toch iets spannends nog deze zwangerschap.
Goed dat je het even gemeld hebt!
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Gerb, ik ben benieuwd wie van ons 2 uiteindelijk als eerste gaat! Hier ook nog een week of 3 ongeveer.
Ja hallo mag ik ook effe werken?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkle, wel gezellig zo lekker bij je collega in bedViesje!
EN nou weet ik dus nog steeds niet hoe lang ik zwanger ben. OPHELIAAAAAAAA!!!! JOEHOE!
Vind ik ook!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:38 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd
Ja Adesse, Katy, Clau en Bodpa, tijd voor verse beebs weerdoe es!
Eigen schuldquote:Op maandag 18 juni 2012 17:49 schreef Gerberaatje het volgende:
En stom Son, door jou kom ik nooit bovenaan te staan*kras*
Ik zal vanavond keihard sexen, ik ga m'n best doenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:38 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd
Ja Katy, Clau en Bodpa, tijd voor verse beebs weerdoe es!
Dat jaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Kersjes het volgende:
Ik vind het wel weer tijd worden voor verse beebs dames, jullie mogen ook gewoon vandaag of morgen ofzo he?
Stel he... dat ik dat probeer. Dan zet ik geen filmpje op facebook. Ik zeg het maar vast.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Het droogt flink uit/ervaringsdeskundige
Maar als je de jeuk echt even niet meer trekt, koude douche, insmeren met mentholgel en bij voorkeur even naakt, ingesmeerd en wel, voor een blazende ventilator gaan staan
Klaarkomen is er niks bij![]()
dank jequote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij zijn alle aanpassingen gedaan toch?
Huh?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef Asyniur het volgende:
Een nieuwe zwangere: Sneugle welkom!
wanneer ga je uit de kast komen?
Die hint.....quote:Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef Sneugle het volgende:
[..]
Huh?![]()
Volgens de Mittendorf-Williams methode beval ik op 16 februari 2013, dat is precies de uitgerekende datum. Ik geloof er niets vanDe vorige keer beviel ik met ruim 38 weken.
Sorbootje, ik bedacht me net dat Calendulan emulsie misschien kan helpen? Dat werkt ook verkoelend, maar zeker niet uitdrogend. Bah, irritant zeg, ik hoop voor je dat het wel weer gaat nog voor de bevalling
Oh en terminale bekkeninstabiliteit, daar had ik geen last van hoor![]()
Aan mij, volgens iedereen ongeveerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef octopussy het volgende:
Aan wie moet ik nou meisjeskleertjes kwijt dan?
Ja, het wisselt ook nogal. Als ik het de hele dag druk heb dan is het helemaal prima. Maar zoals vandaag een rustige dag en dan ga je toch beetje zitten wachten. Dan hoop je bij elk steekje dat het een begin isquote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef adesse het volgende:
Oh en Katy ik klink misschien geduldig, maar dat wisseld nog al. Meestal kan ik het wel relativeren, maar dat lukt niet altijdzeker niet als mijn schoonouders bellen en vragen, voel je al iets? Het is lief bedoeld maar soms word ik er een beetje gek van.
Hoe gaat het met jou?
Ik gun het iedereen wel hoor, maar vind nu wel dat het mijn beurt is, na adesse danquote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef bodpa09 het volgende:
Adesse: ja he, kan me voorstellen dat dat echt retevervelend is. Je zit zelf natuurlijk ook te wachten, al dan niet onbewust.
Ik hoop echt dat jullie snel je kindjes in je armen mogen hebben Clauwhee, KatyM en Adesse. Ik vond het de vorige keer echt megalastig als mensen die na mij waren uitgerekend wel hun baby al hadden. Niet dat ik het ze niet gunde, maar ik gunde het mezelf ook enorm. Nouja, gewoon lastig.
Alvast veel plezier met het keihard seksen Katy!
Ze verloor geloof ik wat vocht wat volgens de vk geen vruchtwater was.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:20 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik geloof het niet inderdaad, wat was het verhaal ook alweer?
laatste bezoek: 3 dagen geleden.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze verloor geloof ik wat vocht wat volgens de vk geen vruchtwater was.
Oh ja! Vreemd..quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze verloor geloof ik wat vocht wat volgens de vk geen vruchtwater was.
Misschien heeft ze last van zwangerschapsdementie en vergeet ze dat er een Z&G topic is?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3 dagen geleden.
Staat in haar profiel
Idd flauwquote:Op maandag 18 juni 2012 23:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien heeft ze last van zwangerschapsdementie en vergeet ze dat er een Z&G topic is?
Oke, flauw
*aai*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:59 schreef Sorbootje het volgende:
Wakker liggen van de jeuk is niet leuk.
maar hey, 23 weken...
Oh, bluhquote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:59 schreef Sorbootje het volgende:
Hier ook prima geslapen, drukke baby maar geen voorwerk hoor. Hopelijk doet het wat bij jou, dat voorwerk, paar cm zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:43 schreef bodpa09 het volgende:
Hier ook een bwaah nacht: veel voorwerk en een springbaby. Straks maar weer even gaan liggen.
Katy! Ik hoop zo dat het wat gedaan heeft vannacht! Adesse: veel succes bij de vk/gyn straks: ik hoop dat ze je een handje op weg helpen. Clauwheee, hoe is het met jou?
neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:00 schreef oeke het volgende:
Haha Twinks, dat hield je niet lang vol he, in de kast!
23quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:59 schreef Sorbootje het volgende:
maar hey, 23 weken...
Ja, jullie en wupwup, zwanger worden, NU!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
Whaa, Twinkly, wat gaaf!!!! Een brusje voor NIelsVan harte gefeliciteerd!!!
Poppejans, nu moeten we echt snel aansluiten! Al die mama's van rond onze kinders zitten nu hier
Succes vandaag! Zal wel spannend zijn.quote:
Hoever ben jij nu Logician?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:42 schreef Logician78 het volgende:
Even snel vanaf de gsm: Gister 2 broeken gehaald en ben zooooo blij!
Straks even bijlezen
Jaaaaa, ik zei al tegen Twinkly dat ik nu al helemaal extramegagraag ook wilquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
Whaa, Twinkly, wat gaaf!!!! Een brusje voor NIelsVan harte gefeliciteerd!!!
Poppejans, nu moeten we echt snel aansluiten! Al die mama's van rond onze kinders zitten nu hier
Ik zie nu een Duracell konijntje voor mequote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:46 schreef Poppejans het volgende:
Ga erg hard proberen me aan mn woord te houden
Donderdag 7wkquote:
We weten het nu zelf wel inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:36 schreef mefke79 het volgende:
Free, mooi dat alles goed was. En geslacht bij jullie bekend? Jullie gingen het toch niet zeggen he.
Oppassen hoor Gerbjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Of je klapt VOL op je waffel midden in het dorp met je bijna 36 weken buik(niks aan de hand, kon mijn knieën en handen in de strijd gooien
) maar wel een beetje jammer dat mensen eerst gaan staan aangapen, dan de buik zien, schrikken en zeggen: oooh ik zie nu je buik pas, gaat het?
Conclusie, zonder buik mag je te pletter flikkerenmaar als je zwanger bent gaan we ons om je bekommeren
![]()
Enfin, broek vies (net uit de washet drama van een zwangere) maar gelukkig nog heel
Ja echt joh? En als je gewoon ziek bent dan? Ja er zijn er nu zoveel ziek want het heerst dus lever maar vakantiedagen in?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Twinkle20 het volgende:
So.. das wel heel erg zeg!
Merk je steeds meer dat mensen individualistischer worden. Jammer!
Ik mag weer fijn vakantiedagen inleveren 'want zoveel zwangeren' hebben lage bloeddruk.
ik snap echt niet dat je dit pikt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik mag weer fijn vakantiedagen inleveren 'want zoveel zwangeren' hebben lage bloeddruk.
je kon toch ook thuis werken? Tenminste dat zou je met een baby toch ook doen, dan moet dat nu toch ook kunnen? Met een uurtje minder (wettelijke verplichting van de baas) of om de zoveel tijd ff liggen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Vooral aan toegeven en doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Dit klinkt trouwens al of ze een dossier aan het opbouwen zijn en van je af willen (niet lullig bedoeld maar ik heb het wel eens moeten doen). Ik zou zeker je verloskundige benaderen want zij kunnen volgens mij ook aangeven dat je maar beperkt of niet kunt werken door je fysieke gestel en daar een verklaring voor schrijven. Maar dat weet ik niet 100% zeker. Wie heeft er voor jou bepaald dat je niet mag autorijden? Want als dat noodzakelijk is voor je werk moet dat ook ergens vastgelegd zijn dat dat niet mag en je kan dus je werk niet uitvoeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Naar aanleiding van dat vorige akkefieyje ongeveer drie maanden terug heb ik hier voor me een officiele waarschuwing liggen. Hierin staat dat ik het vertrouwen van werkgever heb geschonden om achter hun rug om informatie te vergaren. Verder staat in deze brief dat als ik ziek ben door zwangerschap de mogelijkheid heb om mij ziek te melden. moeheid valt hier niet onder en daar dien ik verlofuren voor op te nemen. Verder werd er gedreigd met advocaten en juridische procedures waar ik zo van geschrokken ben dat ik me heb terug getrokken.
Ik heb de arbo zojuist gebeld en zij gaf aan dat ik t.a.t contact met hen op mag nemen. Of dit nu gebeurt als ik vooraf mijn werkgever inlicht of niet.
Als advies gaf ze om nogmaals werkgever op te bellen om aan te geven dat dit valt onder zwangerschapsgerelateerde klachten en dat je je daarvoor voor onbepaalde tijd wilt ziek melden. Wordt dat niet getolereerd dan moet ik terug bellen naar de arbo om te bekijken wat we verder gaan doen.
Maar heb je dan zo vreselijk zwaar werk? Want je werkgever zou ook met je kunnen denken over passend werk... Ik kan me niet voorstellen dat als je gewoon wat boekhoud / administratie dingetjes doet, op jouw tempo, met wat rust, dat je dan niet wat meer kan werken dan 50%...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:31 schreef Enfermera het volgende:
Ticootje: ik heb sinds half maart een nieuwe baan, toen wist ik al dat ik zwanger was maar heb het pas later (bij 12 weken) verteld. Heb toen ook wat dingen gedaan die niet echt handig zijn, dus zit nu in een verbetertraject met leerdoelen etc. Gaat supergoed, vind ik zelf, denk dat het deels aan mn zwangerschap lag dat ik rare dingen deed, ik herkende het ook niet bij mezelf.
Magoed, eigenlijk gaat het dus super, ik laat me van mijn goeie kant zien behalve dat ik dan maar 50% werk, maar dat kwam omdat ik op een gegeven moment 6 harde buiken in een klein uur had, en zelfs de vk zei dat ik rustig aan moest doen. Ben toen ook naar de arbo geweest, idd ook een hele aardige vrouw, superbegrijpend, heerlijkmaar mn coördinator die snapt het allemaal niet want die heeft zelf '2 vliegende zwangerschappen gehad' en 'energie voor 10 in het 2e trimester'.
Dat het anders is bij iedereen snapt ze gewoon niet..
Maar Twinkle, juist daarom: je kan doen wat je wilt, maar voor hen zul je het NOOIT goed doen. Je zwangerschap zit ze dwars. Dat mag niet, dat is flauw, dat is rot, maar het is wel zo. En dat ga je nooit winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik werk nu bijna 10 jaar naar ieders tevredenheid bij deze werkgever. Laatste functioneringsgesprek van eind november is zelfs lovend te noemen.
Nooit dit soort reacties gehad maar sinds ze weten dat ik zwanger ben heb ik soms het gevoel dat alle ogen op mij gericht zijn.
De reacties gaan ook niet inhoudelijk over mijn werk maar echt puur over mijn zwangerschap. Vk
+1!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:47 schreef Vlindur het volgende:
WHAAA!!! TWINKLY!!! WAT ONWIJS TOF!!!!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
haha grappig dat je dat zegt. Een coach zeiij ook eens: als je ooit in een lastige situatie zot.. bedenk dan wat voor advies je je beste vriendin zou geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Maar Twinkle, juist daarom: je kan doen wat je wilt, maar voor hen zul je het NOOIT goed doen. Je zwangerschap zit ze dwars. Dat mag niet, dat is flauw, dat is rot, maar het is wel zo. En dat ga je nooit winnen.
Draai het eens om: stel een vriendin van je komt met dit verhaal bij je, zou je dan ook niet denken: rare werkgever, ik zou er niet willen werken? Wat eerder al werd gezegd: bekijk het zakelijk, hoe lastig dan ook.
Oh, daar weet ik ook meer dan genoeg over en zo zijn er nog veel meer. Als je je daar door laat leiden kom je de rest van je zwangerschap je bed niet meer uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Enfermera het volgende:
Ok, wellicht laat ik me wat teveel leiden door mijn hormonen. Ik weet alleen teveel van wat er mis kan gaan bij zwangerschappen, en dat helpt niet zo als je zelf zwanger bent
Precies, ik probeer mezelf nu een beetje in de hand te houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef Keshet het volgende:
[..]
Oh, daar weet ik ook meer dan genoeg over en zo zijn er nog veel meer. Als je je daar door laat leiden kom je de rest van je zwangerschap je bed niet meer uit.
Wat een bullshitreden zeg!
Dus nu niet iedereen je naar de mond praat kun je ineens wel je arbo-arts bellen en het een half uurtje per dag extra gaan proberen? Puh-huh-lease.![]()
En echt hoor, ik ben helemaal voor het heel goed aan jezelf en het kindje in je buik denken; er is echt veel meer in het leven dan werk, maar vergeet niet dat een goede band opbouwen met je werkgever van twee kanten moet komen.
Maar zwanger zijn is geen excuus om je buien en hormonen maar de vrije loop te laten... Weet je wat het punt is, juist de vrouwen die echt een zwangerschap hebben met opnames en blijven spugen, of in een rolstoel komen te zitten, die worden soms nog als aanstellers bestempeld... Juist omdat er ook een heel groot deel vrouwen is die het heerlijk vinden om gewoon misbruik te maken van het feit dat je zwanger bent en dus dat iedereen maar rekening met je moet houden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies, ik probeer mezelf nu een beetje in de hand te houdenwat niet altijd even goed lukt, maargoed.
![]()
![]()
Oh, oke.. als jij er zo over denktMag een mens niet van gedachten veranderen?
Juist het geklaag doet mij lezen, het is als een korstje... Vol verbazing zit ik soms achter mn scherm..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:33 schreef Keshet het volgende:
Natuurlijk mag dat maar het komt nu op mij over alsof je de afgelopen weken gebruik/misbruik hebt gemaakt van je positie als zwangere en dat je ineens omslaat nu er tegengas wordt gegeven door verschillende partijen
Wellicht is dat niet zo, door al het geklaag hier lees ik niet zoveel meer mee, en zit ik er heel erg naast, dat kan natuurlijk ook.
Ik hoop oprecht dat je je snel beter voelt dan dat je je nu blijkbaar doet en dat je een balans kunt vinden tussen werk en privé.
Ik wil er graag op reageren maar begrijp je wedervraag niet helemaal denk ik. Wat bedoel je met: waar wil ik de energie vandaan halen? De energie waarvoor?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Maar Twinkle, dat zeg je nu wel mooi, maar je zegt het, maar je doet het niet. Het raakt je (en terecht hoor) dus dan is mijn wedervraag: leuk, maar waar wil je de energie vandaan halen?! En bovendien, wie zegt dat dit niet zo blijft na je zwangerschap.
De energie om maar je maar blijven in te zetten voor een werkgever die maar 1 doel heeft en dat is jou buiten pesten. Linksom of rechtsom. Je maakt mij niet wijs dat je niet ergens anders ook leuk en uitdagend werk kan vind. Tuurlijk, niet makkelijk in deze tijd, maar dat komt dan vast wel weer goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik wil er graag op reageren maar begrijp je wedervraag niet helemaal denk ik. Wat bedoel je met: waar wil ik de energie vandaan halen? De energie waarvoor?
Dat was vannacht bij mij anders bijna realiteit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik zo niet meer reageer is er waarschijnlijk sprake van death by m&m's. Dan weten jullie dat even.
Slikken schat, niet stikken..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef Sorbootje het volgende:
Als ik zo niet meer reageer is er waarschijnlijk sprake van death by m&m's. Dan weten jullie dat even.
Bohhh lekker!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ja helemaal. Alleen, wat als die band er bijna 10 jaar lijkt te zijn geweest. En bij het melden van je zwangerschap lijkt dat als sneeuw voor de zon te verdwijnen? (voor mijn gevoel is dat nu tenminste). Hebben die afgelopen 10 jaar dan niets betekend en was het eigenlijk schijn vanuit de werkgever?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:23 schreef Keshet het volgende:
[..]
En echt hoor, ik ben helemaal voor het heel goed aan jezelf en het kindje in je buik denken; er is echt veel meer in het leven dan werk, maar vergeet niet dat een goede band opbouwen met je werkgever van twee kanten moet komen.
Áhh okay ik begrijp jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:40 schreef mefke79 het volgende:
[..]
De energie om maar je maar blijven in te zetten voor een werkgever die maar 1 doel heeft en dat is jou buiten pesten. Linksom of rechtsom. Je maakt mij niet wijs dat je niet ergens anders ook leuk en uitdagend werk kan vind. Tuurlijk, niet makkelijk in deze tijd, maar dat komt dan vast wel weer goed.
O daar ben ik ook al zo'n held inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Wilde eigenlijk vandaag bloedprikken maar blijf het maar weer uitstellen. Schijterd dat ik ben
Moet dan eerst de plantenbak van de overbuurvrouw plunderen en zit nog op mijn werk. M&m's will do.quote:
Natuurvoedingswinkel, reformhuis..zoiets.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik wil het hoor TF, maar hoe kom ik eraan?!
Liever bevallen dan bloedprikken hier hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef clauwheee het volgende:
Hup Nicole, bevallen kun je, dan bloedprikken ook!
awwwwwquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:33 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Liever bevallen dan bloedprikken hier hoor
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook een traumavan collega's die nu ze weten dat ik zwanger ben ineens menen dat ze kunnen zeggen dat ik een dikke kont heb of flinke vetrollen. Ja bedankt maar ben nog geen kilo aangekomen. Stomme k**wijven
Nee JIJ trekt volle zalen. Ik zeg toch ook niet dat op je 55 ste dat te korte rokje en strakke truitje echt niet kunnen![]()
Oeiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef Kersjes het volgende:
Ik was net met peuter aan het knuffelen en dat werd al gauw stoeien. Geeft hij me in al zijn enthousiasme toch een keiharde mep tegen mijn buik![]()
Kleintje liet zich echter niet kisten, laat me duidelijk weten dat hij het nog doet en is alvast zijn karate-moves aan het oefenen om later wraak te nemen op grote broer
ben je nou al uit de kast?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb gisteravond nog een testje gedaangewoon, omdat het kan.
Knal!
[ afbeelding ]
En? Moet ik kleertjes gaan bewaren?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef freecell het volgende:
Twinks, gefeliciteerd!
SEO was helemaal prima, perfect kindje zo te zien!
De buurvrouw net: oooh je hebt nog geen dik gezichtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook een traumavan collega's die nu ze weten dat ik zwanger ben ineens menen dat ze kunnen zeggen dat ik een dikke kont heb of flinke vetrollen. Ja bedankt maar ben nog geen kilo aangekomen. Stomme k**wijven
Nee JIJ trekt volle zalen. Ik zeg toch ook niet dat op je 55 ste dat te korte rokje en strakke truitje echt niet kunnen![]()
Mens klaag een eind weg! Alle reden toe.... Hou je taai, ik hoop dat het 'losloopt'!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:44 schreef KatyM het volgende:
Wil niet klagen, maar nog steeds misselijk en tintelende handen, dus zo even voor check naar het ziekenhuis. Beetje eng. Ben deze hele zwangerschap in geen ziekenhuis geweest.
Tis vast gewoon goed, update later wel
Ja natuurlijk menen ze het. Normaal zeggen ze het achter je rug om maar in tijden van oorlog en bij zwangerschap is alles geoorloofdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:35 schreef Twinkle20 het volgende:
En zijn dat echt gemeende opmerkingen of estrys of grapjes. In het eerste geval.. wat een lef om dat over iemand te zeggen.
Kersjes.. en gelijk heeft ie! Vast spierballen kweken voor later ;-)
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb laatst met 't zhuis gebeld omdat ik harde buiken had (of iets dat daarop leek, ik dacht zelf niet dat het per se harde buiken waren, maar een paar vriendinnen met kinderen wel, dus heb ik toch maar even gebeldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef Ticootje het volgende:
Maar heb je dan zo vreselijk zwaar werk? Want je werkgever zou ook met je kunnen denken over passend werk... Ik kan me niet voorstellen dat als je gewoon wat boekhoud / administratie dingetjes doet, op jouw tempo, met wat rust, dat je dan niet wat meer kan werken dan 50%...
Je hebt al niet een mooi plaatje neergezet, ik denk dat je je best een beetje extra mag inzetten.
Ik krijg iedere 6 weken een infuus in 't zhuis, al bijna 3 jaar. En nog steeds zie ik ertegenop. Je zou denken dat je eraan went, maar ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben vroeger in de speeltuin keer gevallen en toen hebben ze in het ziekenhuis nogal hardhandig verdoving moeten zetten voor hechtingen enzo. Sindsdien heb ik het niet zo op naalden. Maar achteraf valt het altijd weer mee!!
Ja, goed! Morgen de 20weken echoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Enfermera het volgende:
CocotjeHoe ist met je? Ben je inmiddels al gestopt met de remicade of niet? En hoe ist met je darmen?
Oeh, spannendd!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, goed! Morgen de 20weken echoBen benieuwd
Darmen doen het perfectomundo sinds ik zwanger ben (werkt bij jou volgens mij precies hetzelfde he?). Remicade mag ik t/m 28 weken, dat zijn nog 2 infusen voor mij (heb er een op 2 juli, en dan dus nog een met 28 weken). Daarna zou ik het zonder medicijnen moeten redden. Hoop ik
Nu lekker film kijken!
Wat fijn nanadu! Op de valreepkomt alles dus toch goed! Goed dat je doorgepakt hebt! Zal wel een hele last van je af vallen denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef Nanadu het volgende:
GerberaatjeHeerlijk he zo'n druktemakertje in je buik
![]()
Balen van het gedoe op het werk Twinkle en Enfermera. Wat de meningen ook zijn het is niet goed voor jezelf en je kindje en ook niet prettig voor de sfeer op het werk. Veel succes meiden![]()
Coco morgen 20 weken echo, spannend.
Katy gelukkig gaat het allemaal goed en rustig aan doen!
Vandaag langs mijn werk geweest en mijn contract is binnenHet is wel een contract voor na mijn verlof, maar nog wel zodat er geen 3 maanden tussen zitten. Het belangrijkste voor mij was dat het nu getekend zou zijn zodat ik zekerheid heb.
Echt hoor, ben jij mij in de vorige.zwangerschap.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:12 schreef KatyM het volgende:
Thanks allemaal, haske lief!
Alles ziet er prima uit, vocht en tintelingen komen van dat tunnelsyndroom, bloeddruk was na rust iets gezakt, dus moet gewoon rustiger aan doen.
Ook maar kleine krampjes te zien op de ctg, hij zit nog prima dus.
Op naar huis dus
Oh echt? Nou dan reken ik daaropquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Echt hoor, ben jij mij in de vorige.zwangerschap.
Toen had ik dat carpaal tunnelsyndroom ook![]()
*lol*
Oh en dan beval je 1 juli(ik beviel vorige keer dus met 40.5)
Fijn dat alles goed was!
Ja, die heb ik vandaag gehoord. Ik wil t nog ff voor mijzelf houden ivm familie/vrienden meelezers hier en op Facebook. Ik weet hoe zenuwachtig je kunt worden als iemand die je kent aan het bevallen is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:45 schreef Kersjes het volgende:
Bodpa, hoe gaat het met jou? Was nou al bekend wanneer d-day gaat zijn?
Ja, alles was helemaal goed! Extra goed naar het hart gekeken, daarna naar alle andere organen en er was niets afwijkends te zien! Dus nu mogen we weer het 'gewone circuit' in, zonder extra echo's en onderzoeken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Keshet het volgende:
Spannend eliis!
Freecell, gefeliciteerd met de goede SEO!
Katy, fijn dat 't allemaal meevalt!
Spees_Eend, heb jij al nieuws?
Fijn om te lezen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, alles was helemaal goed! Extra goed naar het hart gekeken, daarna naar alle andere organen en er was niets afwijkends te zien! Dus nu mogen we weer het 'gewone circuit' in, zonder extra echo's en onderzoeken!
Haha, idd he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef Twinkle20 het volgende:
En coc en enf.. grappig he dat jullie klachten nu mindrr zijn. je zou er bijna voor kiezen om de rest van je leven zwanger te zijn hahs.
Ik ga zometeen toch naar zo'n winkel, moet ik even voor je kijken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik wil het hoor TF, maar hoe kom ik eraan?!
Aangepast.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:39 schreef adesse het volgende:
Speed_eend wat fijn een goede echo!
Fijn Bodpa een datum om naar toe te leven.
Vannacht extra tijd met mijn peutertje doorgebracht.Ik lees straks wel bij!
Hmja, en we hebben het natuurlijk op dat moment niet gevraagd dus 100% zeker weten we het ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef Keshet het volgende:
Bert krijgt een dochtertje! Gefeliciteerd!
Wel lullig als het verklapt wordt als je het niet wilt weten.
En dat lukt je dan ook gewoon? Ik heb nu dan ook een meid na 2 jongens, maar ik kan echt niet alle jongenskleding wegdoen...denk dat er nog wel een bak of 3,4 op zolder staat...quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Ben langzaamaan Sofie dr kleertjes aan het uitzoeken, geen kindje meer van mij die ze aan zal hebben. Raar!
Ja, alles is goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:53 schreef Troeta het volgende:
Raar bertV, maar gelukkig alles goed met jullie meisje:D
Er komt nog een echo in de 30 weken. Dan gaan we het waarschijnlijk vragen / bevestigen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:02 schreef adesse het volgende:
Bertv kan me voorstellen dat het nu wel een rare situatie is. Gaan jullie nu iets van een geslachtsecho doen?
Hier een meisje na een jongen. Laatst alle kleertjes uitgezocht. Wel even wennen al dat roze. Het scheelt dat mijn schoonzus winstverwachting is van een jongetje, dus daar kon mooi alle kleren naar toe.
Oh, heb effe helemaal gemist waarom (hopelijk niet wegens hele ernstige medische dingen?) maar spannend!!! zeg. Ik dacht eerst een meisje, maar ik denk toch helemaal dat M. een broertje krijgt nuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef bodpa09 het volgende:
Fijn dat alles in orde was Katy!
!
[..]
Ja, die heb ik vandaag gehoord. Ik wil t nog ff voor mijzelf houden ivm familie/vrienden meelezers hier en op Facebook. Ik weet hoe zenuwachtig je kunt worden als iemand die je kent aan het bevallen is.
wat me zo te binnen schiet (vast wel meer)quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:15 schreef Keshet het volgende:
Dames, welke blije doos-achtige pakketten kun je eigenlijk allemaal aanvragen?
De Jan Linders kan je ook langs.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wat me zo te binnen schiet (vast wel meer)
Blije Doos Prenatal
Felicitas box via de Etos
Een tas met oa een pak luiers Kruidvat
Babydump
Na de geboorte met geboortekaartje naar een volgende supermarkt (moet je wel in postcode gebied wonen, dus dat je wel de folders krijgt) levert je een babydoos met spulletjes op:
c1000
Hoogvliet sindskort
Em-Te
Plus
en dan heb je nog de gratis mutsjes met naam bij Simply colors of rainbowbabies dacht ik
ik heb niemand gezien in elk geval. En Midas is 'al' 5 maanden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef adesse het volgende:
Niet? Beter! Bij mijn zoontje had ik hem ook gevraagd en toen kwam er zo'n irritant mens langs. Of zou ik het nou verkeerd hebben onthouden...gaat nog maar even een bak koffie nemen...
Rondom de zomer van 2009 zijn ze daarmee gestoptquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef adesse het volgende:
Niet? Beter! Bij mijn zoontje had ik hem ook gevraagd en toen kwam er zo'n irritant mens langs. Of zou ik het nou verkeerd hebben onthouden...gaat nog maar even een bak koffie nemen...
Sinds wanneer niet meer dan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:26 schreef Kersjes het volgende:
Spees_eend, wat een geweldig nieuws![]()
Kom ik alleen nog even met het teleurstellende bericht dat Rainbowbabies helaas niet meer doet aan gratis mutsjes...
Van harte!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef purebliss het volgende:
na 9 maanden proberen, eeeindelijk zwanger van onze tweede!
Rond 17 feb uitgerekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |