Natuurvoedingswinkel, reformhuis..zoiets.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik wil het hoor TF, maar hoe kom ik eraan?!
Liever bevallen dan bloedprikken hier hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:44 schreef clauwheee het volgende:
Hup Nicole, bevallen kun je, dan bloedprikken ook!
awwwwwquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:33 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Liever bevallen dan bloedprikken hier hoor
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook een traumavan collega's die nu ze weten dat ik zwanger ben ineens menen dat ze kunnen zeggen dat ik een dikke kont heb of flinke vetrollen. Ja bedankt maar ben nog geen kilo aangekomen. Stomme k**wijven
Nee JIJ trekt volle zalen. Ik zeg toch ook niet dat op je 55 ste dat te korte rokje en strakke truitje echt niet kunnen![]()
Oeiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef Kersjes het volgende:
Ik was net met peuter aan het knuffelen en dat werd al gauw stoeien. Geeft hij me in al zijn enthousiasme toch een keiharde mep tegen mijn buik![]()
Kleintje liet zich echter niet kisten, laat me duidelijk weten dat hij het nog doet en is alvast zijn karate-moves aan het oefenen om later wraak te nemen op grote broer
ben je nou al uit de kast?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:55 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb gisteravond nog een testje gedaangewoon, omdat het kan.
Knal!
[ afbeelding ]
En? Moet ik kleertjes gaan bewaren?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef freecell het volgende:
Twinks, gefeliciteerd!
SEO was helemaal prima, perfect kindje zo te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |