23quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:59 schreef Sorbootje het volgende:
Wakker liggen van de jeuk is niet leuk.
maar hey, 23 weken...
Ja, jullie en wupwup, zwanger worden, NU!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
Whaa, Twinkly, wat gaaf!!!! Een brusje voor NIelsVan harte gefeliciteerd!!!
Poppejans, nu moeten we echt snel aansluiten! Al die mama's van rond onze kinders zitten nu hier
Succes vandaag! Zal wel spannend zijn.quote:
Hoever ben jij nu Logician?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:42 schreef Logician78 het volgende:
Even snel vanaf de gsm: Gister 2 broeken gehaald en ben zooooo blij!
Straks even bijlezen
Jaaaaa, ik zei al tegen Twinkly dat ik nu al helemaal extramegagraag ook wilquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
Whaa, Twinkly, wat gaaf!!!! Een brusje voor NIelsVan harte gefeliciteerd!!!
Poppejans, nu moeten we echt snel aansluiten! Al die mama's van rond onze kinders zitten nu hier
Ik zie nu een Duracell konijntje voor mequote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:46 schreef Poppejans het volgende:
Ga erg hard proberen me aan mn woord te houden
Donderdag 7wkquote:
We weten het nu zelf wel inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:36 schreef mefke79 het volgende:
Free, mooi dat alles goed was. En geslacht bij jullie bekend? Jullie gingen het toch niet zeggen he.
Oppassen hoor Gerbjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Of je klapt VOL op je waffel midden in het dorp met je bijna 36 weken buik(niks aan de hand, kon mijn knieën en handen in de strijd gooien
) maar wel een beetje jammer dat mensen eerst gaan staan aangapen, dan de buik zien, schrikken en zeggen: oooh ik zie nu je buik pas, gaat het?
Conclusie, zonder buik mag je te pletter flikkerenmaar als je zwanger bent gaan we ons om je bekommeren
![]()
Enfin, broek vies (net uit de washet drama van een zwangere) maar gelukkig nog heel
Ja echt joh? En als je gewoon ziek bent dan? Ja er zijn er nu zoveel ziek want het heerst dus lever maar vakantiedagen in?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Twinkle20 het volgende:
So.. das wel heel erg zeg!
Merk je steeds meer dat mensen individualistischer worden. Jammer!
Ik mag weer fijn vakantiedagen inleveren 'want zoveel zwangeren' hebben lage bloeddruk.
ik snap echt niet dat je dit pikt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik mag weer fijn vakantiedagen inleveren 'want zoveel zwangeren' hebben lage bloeddruk.
je kon toch ook thuis werken? Tenminste dat zou je met een baby toch ook doen, dan moet dat nu toch ook kunnen? Met een uurtje minder (wettelijke verplichting van de baas) of om de zoveel tijd ff liggen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Vooral aan toegeven en doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:38 schreef Twinkle20 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |