abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113063943
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Het droogt flink uit ;) /ervaringsdeskundige :D

Maar als je de jeuk echt even niet meer trekt, koude douche, insmeren met mentholgel en bij voorkeur even naakt, ingesmeerd en wel, voor een blazende ventilator gaan staan ;)

Klaarkomen is er niks bij :D :')
Stel he... dat ik dat probeer. Dan zet ik geen filmpje op facebook. Ik zeg het maar vast.
pi_113064034
Mijn pm staat open ;)
  maandag 18 juni 2012 @ 19:29:04 #53
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113064070
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij zijn alle aanpassingen gedaan toch?
dank je
W
Z
E
pi_113064079
:P
pi_113064242
Over jeuk: al talkpoeder geprobeerd? Ik heb maandenlang extreme jeuk (galbulten) gehad op mijn rug/armen/benen/buik, reactie op mijn medicatie. Talkpoeder hielp wel wat (of het had een placebo effect, maar dan nog :D :+)
pi_113064985
Oh en Katy ik klink misschien geduldig, maar dat wisseld nog al. Meestal kan ik het wel relativeren, maar dat lukt niet altijd ;) zeker niet als mijn schoonouders bellen en vragen, voel je al iets? Het is lief bedoeld maar soms word ik er een beetje gek van.

Hoe gaat het met jou?
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2012 @ 20:07:35 #57
309370 Nanadu
pi_113066249
Dat worden de komende weken dan een paar drukke weken, want ik zal ook flink voorkruipen (sorry dames :+ O-) ). Als er niks aan de plannen veranderd zal ik over ongeveer 2 1/2 a 3 weken ook bevallen zijn.

KJ een jongetje wat leuk :Y

Adesse ik kan mij goed voorstellen dat de momenten nogal wisselen voor je. Ik hoop echt dat het snel voor je begint :*
pi_113066460
Adesse: ja he, kan me voorstellen dat dat echt retevervelend is. Je zit zelf natuurlijk ook te wachten, al dan niet onbewust.

Ik hoop echt dat jullie snel je kindjes in je armen mogen hebben Clauwhee, KatyM en Adesse. Ik vond het de vorige keer echt megalastig als mensen die na mij waren uitgerekend wel hun baby al hadden. Niet dat ik het ze niet gunde, maar ik gunde het mezelf ook enorm :P. Nouja, gewoon lastig.
Alvast veel plezier met het keihard seksen Katy! *)
pi_113066652
Mogguh, pfoe wat gaan jullie hard! Zeker allemaal met verlof :P Ik heb zoveel gelezen, ik zag een paar nieuwe zwangere dames voorbij komen, gefeliciteerd! Enne...iets over jeuk! Ik heb mentholgel, maar het droogt de plekken zo uit dat dat ook niet echt een verbetering is. Talkpoeder gaat op t boodschappenlijstje :)

Had trouwens nog dat bevaldatumlinkje gedaan... Dan zou ik bevallen op 3 augustus...das zo'n twee weken eerder dan de uitgerekende datum van 16 augustus...Ik ben heel benieuwd, ga het onthouden.
Tis bij mij sowieso maar een enorme gok, heb ik t idee, die uitgerekende datum. Want was gestopt met de pil en meteen zwanger, maar weet dus niet wanneer dat precies gebeurd is :P. Zou zomaar best eens een paar weken kunne schelen, of niet?

Mohh..verlof.. Ik wil ook, waarom leek het me nou slim om pas vier weken voor due date te stoppen met werken. Heb stiekem nu al geen zin meer om te werken, vooral de reistijd begint nu toch wat op te breken. Uur heen en uur terug :@
pi_113067341
Op zich is het niet erg dat ze het vragen, maar ze vragen het als sinds ik met verlof ben. En ik weet ook dat als ik meld dat ik iets voel zij meteen denken dat ik meteen ter plekke ga bevallen. Ach nog 1 1/2 week, al lijkt het bijna een hele zwangerschap :)

Supremeevil. Kun je niet wat dagen of een dag per week thuis werken? Scheelt misschien wat in het volhouden?
pi_113069220
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef Asyniur het volgende:
Een nieuwe zwangere: Sneugle welkom! *O*
wanneer ga je uit de kast komen?
Huh? O-)

Volgens de Mittendorf-Williams methode beval ik op 16 februari 2013, dat is precies de uitgerekende datum. Ik geloof er niets van :P De vorige keer beviel ik met ruim 38 weken.

Sorbootje, ik bedacht me net dat Calendulan emulsie misschien kan helpen? Dat werkt ook verkoelend, maar zeker niet uitdrogend. Bah, irritant zeg, ik hoop voor je dat het wel weer gaat nog voor de bevalling :*

Oh en terminale bekkeninstabiliteit, daar had ik geen last van hoor :7
pi_113069307
:o goede hint :Y :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113069365
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef Sneugle het volgende:

[..]

Huh? O-)

Volgens de Mittendorf-Williams methode beval ik op 16 februari 2013, dat is precies de uitgerekende datum. Ik geloof er niets van :P De vorige keer beviel ik met ruim 38 weken.

Sorbootje, ik bedacht me net dat Calendulan emulsie misschien kan helpen? Dat werkt ook verkoelend, maar zeker niet uitdrogend. Bah, irritant zeg, ik hoop voor je dat het wel weer gaat nog voor de bevalling :*

Oh en terminale bekkeninstabiliteit, daar had ik geen last van hoor :7
Die hint.....

Wat Casper plaatjes!

[ Bericht 12% gewijzigd door kaatjejannie op 18-06-2012 21:14:07 ]
*poef* nu is het weg
  maandag 18 juni 2012 @ 21:19:28 #64
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113071002
Sneugle, welkom hier, volgens mij ben ik dat vergeten *insert schaamsmiley*

Mooie plaatjes KJ!
pi_113071166
Casper *O* *O*

Zo leuk KJ, nu een jochie!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113071403
Wat worden er veel jongetjes gemaakt de laatste tijd O+
Aan wie moet ik nou meisjeskleertjes kwijt dan? -O-
pi_113071744
Adesse, thuiswerken kan niet met mijn baan :) tis gewoon nog even doorbikkelen, nog maar vier weekjes

Enne ik heb als het goed is een meisjesbaby in m'n buik octo :)
pi_113071810
Die foto's O+

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef octopussy het volgende:
Aan wie moet ik nou meisjeskleertjes kwijt dan? -O-
Aan mij, volgens iedereen ongeveer ;)
pi_113071994
Wij krijgen meisje octo!

Kj mooie echo foto's!

Had me nog zo voorgenomen om wat meer te reageren op jullie vandaag. Maar is er door die flauwtes niet echt van gekomen. Hoewel ik normaliter wat voorzichtig ben met zout heb ik dat na vanmiddag een beetje los gelatrn. Maar kan nog niet echt zeggen dat het helpt. Zolang ik horizontaal lig heb ik in ieder geval niet het gevoel weer onderuit te gaan. We zullen zien wat morgen brengt. Hopelijk doet wat slaap wonderen. Morgen en overmorgeb een leuke klus op het programma staan die ik niet wil laten schieten.

Truste dames! :*)
pi_113072044
Waar zijn mijn manieren

sneugle welkom hier!

Caspertje je bent mooi...
  maandag 18 juni 2012 @ 21:33:05 #71
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113072102
Ik heb volgens de mevroi van de nekplooi echo ook een meiske. ;) maar moet vent dan nog overhalen of ik nieuws mag, moet alles herbruiken natuurlijk.
pi_113072756
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef adesse het volgende:
Oh en Katy ik klink misschien geduldig, maar dat wisseld nog al. Meestal kan ik het wel relativeren, maar dat lukt niet altijd ;) zeker niet als mijn schoonouders bellen en vragen, voel je al iets? Het is lief bedoeld maar soms word ik er een beetje gek van.

Hoe gaat het met jou?
Ja, het wisselt ook nogal. Als ik het de hele dag druk heb dan is het helemaal prima. Maar zoals vandaag een rustige dag en dan ga je toch beetje zitten wachten. Dan hoop je bij elk steekje dat het een begin is :+. Ik hoop zo dat het geen inleiding hoeft te worden, al zie ik hier dat het dan vaak ook wel prima verloopt.

Mensen die steeds vragen herken ik wel ja, het is lief bedoeld, maar wel vervelend af en toe.:)

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef bodpa09 het volgende:
Adesse: ja he, kan me voorstellen dat dat echt retevervelend is. Je zit zelf natuurlijk ook te wachten, al dan niet onbewust.

Ik hoop echt dat jullie snel je kindjes in je armen mogen hebben Clauwhee, KatyM en Adesse. Ik vond het de vorige keer echt megalastig als mensen die na mij waren uitgerekend wel hun baby al hadden. Niet dat ik het ze niet gunde, maar ik gunde het mezelf ook enorm :P. Nouja, gewoon lastig.
Alvast veel plezier met het keihard seksen Katy! *)
Ik gun het iedereen wel hoor, maar vind nu wel dat het mijn beurt is, na adesse dan :+ . Ik mag ook echt niet zeuren na een superrelaxte zwangerschap zonder klachten, maar ik ben er nu wel klaar mee, ondanks dat ik me prima voel.
Ik ga zo manlief even verleiden, thanks :9
pi_113072843
Kj, wat een knapperd! O+
  maandag 18 juni 2012 @ 21:49:16 #74
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113073486
heeft loodje trouwens nog wel eens gepost?
pi_113073827
Ja maar becky tis een heel ander seizoen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')