quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan juist nog aardig goed op mijn rug liggen, ondanks grote & zware buikbeter dan op mijn zij....
Oh dat duurde hier nog wel even voordat dat weer kon... Toen het weer oké voelde voor mijn buik om zo te liggen, had ik 'hele grote bloemkolen' van de bvquote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Kersjes het volgende:
Straks weer lekker kunnen buikliggen op je lege wobbly-bobbly-buik
Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordtquote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef KatyM het volgende:
Volgens die methode beval ik op 26 juni, uitgerekende datum, ik hoop het!
Ik heb ook dat is misselijk wordt en bijna flauwval als ik op m'n rug lig, maar ik heb ook een grote zware buik, dus niet zo gek. Ik kon met mn laatate echo ook niet langer dan 2 min op mn rug liggen.
Heb jij dat dan ook als je loopt of iets anders doet sonnetje? Dat het echt een syndroom is?
Hm ik verheugde me er zo opquote:Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Oh dat duurde hier nog wel even voordat dat weer kon... Toen het weer oké voelde voor mijn buik om zo te liggen, had ik 'hele grote bloemkolen' van de bvging het nog niet lekker
Nou dit is wel erg herkenbaar, heb ik toch iets spannends nog deze zwangerschapquote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordt
En vk noemde.t zo henou ken ik de term uit.mn opleiding
maar ik schijn t al vanaf vrij vroeg te hebben (bij pretecho met 28 weken had k er ook last van en de vk vond dat vroeg. Mn kapperincident was vorige.keer met een week of 24). Ach heb ik ook wat geks tijdens mn zwangerschap
Dat klinkt ook al snel hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat klinkt mega snel Katy!!![]()
Hier waarschijnlijk nog een week of 3 maxcan't wait...
Haha ja dat zei ik net ook tegen iemand. Klinkt toch best stoerquote:[b]Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef KatyM het volgende:
Ik ben volgende week uitgerekendklinkt toch best snel
Ja he? Ik ben benieuwd of we allebei eind volgende week onze babies hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haha ja dat zei ik net ook tegen iemand. Klinkt toch best stoer
Yep, heb ik ook en idd al heel vroeg. Een kussentje onder mijn rechterbil geeft nu nog genoeg verlichting, maar de ervaring leert dat dat straks ook ophoudtquote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordt
En vk noemde.t zo henou ken ik de term uit.mn opleiding
maar ik schijn t al vanaf vrij vroeg te hebben (bij pretecho met 28 weken had k er ook last van en de vk vond dat vroeg. Mn kapperincident was vorige.keer met een week of 24). Ach heb ik ook wat geks tijdens mn zwangerschap
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou dit is wel erg herkenbaar, heb ik toch iets spannends nog deze zwangerschap.
Goed dat je het even gemeld hebt!
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op maandag 18 juni 2012 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Gerb, ik ben benieuwd wie van ons 2 uiteindelijk als eerste gaat! Hier ook nog een week of 3 ongeveer.
Ja hallo mag ik ook effe werken?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkle, wel gezellig zo lekker bij je collega in bedViesje!
EN nou weet ik dus nog steeds niet hoe lang ik zwanger ben. OPHELIAAAAAAAA!!!! JOEHOE!
Vind ik ook!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:38 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd
Ja Adesse, Katy, Clau en Bodpa, tijd voor verse beebs weerdoe es!
Eigen schuldquote:Op maandag 18 juni 2012 17:49 schreef Gerberaatje het volgende:
En stom Son, door jou kom ik nooit bovenaan te staan*kras*
Ik zal vanavond keihard sexen, ik ga m'n best doenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:38 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd
Ja Katy, Clau en Bodpa, tijd voor verse beebs weerdoe es!
Dat jaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef Kersjes het volgende:
Ik vind het wel weer tijd worden voor verse beebs dames, jullie mogen ook gewoon vandaag of morgen ofzo he?
Stel he... dat ik dat probeer. Dan zet ik geen filmpje op facebook. Ik zeg het maar vast.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Het droogt flink uit/ervaringsdeskundige
Maar als je de jeuk echt even niet meer trekt, koude douche, insmeren met mentholgel en bij voorkeur even naakt, ingesmeerd en wel, voor een blazende ventilator gaan staan
Klaarkomen is er niks bij![]()
dank jequote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij zijn alle aanpassingen gedaan toch?
Huh?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:05 schreef Asyniur het volgende:
Een nieuwe zwangere: Sneugle welkom!
wanneer ga je uit de kast komen?
Die hint.....quote:Op maandag 18 juni 2012 20:53 schreef Sneugle het volgende:
[..]
Huh?![]()
Volgens de Mittendorf-Williams methode beval ik op 16 februari 2013, dat is precies de uitgerekende datum. Ik geloof er niets vanDe vorige keer beviel ik met ruim 38 weken.
Sorbootje, ik bedacht me net dat Calendulan emulsie misschien kan helpen? Dat werkt ook verkoelend, maar zeker niet uitdrogend. Bah, irritant zeg, ik hoop voor je dat het wel weer gaat nog voor de bevalling
Oh en terminale bekkeninstabiliteit, daar had ik geen last van hoor![]()
Aan mij, volgens iedereen ongeveerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef octopussy het volgende:
Aan wie moet ik nou meisjeskleertjes kwijt dan?
Ja, het wisselt ook nogal. Als ik het de hele dag druk heb dan is het helemaal prima. Maar zoals vandaag een rustige dag en dan ga je toch beetje zitten wachten. Dan hoop je bij elk steekje dat het een begin isquote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef adesse het volgende:
Oh en Katy ik klink misschien geduldig, maar dat wisseld nog al. Meestal kan ik het wel relativeren, maar dat lukt niet altijdzeker niet als mijn schoonouders bellen en vragen, voel je al iets? Het is lief bedoeld maar soms word ik er een beetje gek van.
Hoe gaat het met jou?
Ik gun het iedereen wel hoor, maar vind nu wel dat het mijn beurt is, na adesse danquote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef bodpa09 het volgende:
Adesse: ja he, kan me voorstellen dat dat echt retevervelend is. Je zit zelf natuurlijk ook te wachten, al dan niet onbewust.
Ik hoop echt dat jullie snel je kindjes in je armen mogen hebben Clauwhee, KatyM en Adesse. Ik vond het de vorige keer echt megalastig als mensen die na mij waren uitgerekend wel hun baby al hadden. Niet dat ik het ze niet gunde, maar ik gunde het mezelf ook enorm. Nouja, gewoon lastig.
Alvast veel plezier met het keihard seksen Katy!
Ze verloor geloof ik wat vocht wat volgens de vk geen vruchtwater was.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:20 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik geloof het niet inderdaad, wat was het verhaal ook alweer?
laatste bezoek: 3 dagen geleden.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze verloor geloof ik wat vocht wat volgens de vk geen vruchtwater was.
Oh ja! Vreemd..quote:Op maandag 18 juni 2012 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze verloor geloof ik wat vocht wat volgens de vk geen vruchtwater was.
Misschien heeft ze last van zwangerschapsdementie en vergeet ze dat er een Z&G topic is?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3 dagen geleden.
Staat in haar profiel
Idd flauwquote:Op maandag 18 juni 2012 23:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien heeft ze last van zwangerschapsdementie en vergeet ze dat er een Z&G topic is?
Oke, flauw
*aai*quote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:59 schreef Sorbootje het volgende:
Wakker liggen van de jeuk is niet leuk.
maar hey, 23 weken...
Oh, bluhquote:Op dinsdag 19 juni 2012 03:59 schreef Sorbootje het volgende:
Wakker liggen van de jeuk is niet leuk.
Hier ook prima geslapen, drukke baby maar geen voorwerk hoor. Hopelijk doet het wat bij jou, dat voorwerk, paar cm zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 06:43 schreef bodpa09 het volgende:
Hier ook een bwaah nacht: veel voorwerk en een springbaby. Straks maar weer even gaan liggen.
Katy! Ik hoop zo dat het wat gedaan heeft vannacht! Adesse: veel succes bij de vk/gyn straks: ik hoop dat ze je een handje op weg helpen. Clauwheee, hoe is het met jou?
neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:00 schreef oeke het volgende:
Haha Twinks, dat hield je niet lang vol he, in de kast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |