abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113056426
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
26 juni: KatyM (jongetje)
30 juni: clauwheee (meisje)

04 juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Spees_Eend
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
18 januari: papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 19-06-2012 21:53:14 ]
pi_113056490
Mijn laatste post:
Volgens die methode beval ik op 17 juli, mijn uitgerekende datum. Zou k wel leuk vinden die dag :D nog 4 weken en 1 dag,dus. :P

Oh en vorige keer zou ik op 8juli bevallen moeten zijn. Maar goed sowieso lastig uitrekenen met langere cyclus enzo. Want.zou eigenlijk 1 juli bevallen moeteb zijn :P
Dat klopt dus sowieso niet (11 juli was de dag)
pi_113056496
Son, zou je jongetje achter mijn naam willen zetten?
*poef* nu is het weg
pi_113056552
3 augustus zou het dit keer worden :P no way José! :')
pi_113056706
Ik zou 2 dagen later bevallen dan nu geschat, daar kan ik mee leven.

Mag in de OP bij mij komen te staan 18 Januari?
pi_113056793
Die link klopte bij mijn andere 2 niet :P

Maargoed, 37+0 39+1....
Wij gaan voor 41+2 *O*

En dat is 22 November :) (hihi, de verjaardag van 1 van mijn broers en van 1 van mijn schoonzussen :P )
pi_113056952
Oh en vanochtend vk geweest, baby en ik zijn goedgekeurd.
Bevallingsverhaal gehad (wanneer bellen enzo), liggingsecho, ze ligt idd met dr hoofd naar beneden. Ze is niet ingedaald, dus bij breken van de vliezen moet ik gaan liggen :')
Ook nog bijna gedemonstreerd dat ik t vena.cava syndroom heb :') mijn ik durf niet naar de kapper angst is dus wel gegrond hehe. Tijdens de echo werd k beetje duizelig, gelukkig trok dat weg bij rechtop zitten.
Dus dat,staat op mn kaart dat dat aan de hand is :') dus eventueel op de baarkruk bevallen of getoucheerd worden, scheelt weer tijdens de bevalling :P
Ze dacht dat Floris zn hartslagdalingen ook wel daarvandaan kwamen.
Oh en ik moest ook zorgen dat ik alles.voor een eventuele thuisbevalling in huis heb, aangezien het vorige.keer ook vlot ging en als nu mn vliezen eerst breken kan t.nog wat.vlotter gaan. Dus oké, doen we dat ook maar :')
Oh en moest bij t bellen ook doorgeven dat t vorige keer ook vlot ging.
Dus dat ook weer gehad hehe. Morgen alweer 36 weken :o
pi_113057100
Kj en papillion heb t erbij gezet! Hehe kj, ik zat bij eind.oktober naar je te zoeken :D
Estrys wil je 1 januari er ook bij hebben? (dat was toch je ud?)
pi_113057140
Dank je wel voor de OP :)

En goed om te lezen sonnetje85 dat alles is goed gekeurd. Lijkt me wel vreemd/eng vena.cava syndroom, maar wel slim dat ze er rekening mee houden. Voor je het weet ben je straks bevallen :)
pi_113057362
Dat zou zomaar kunnen Son :o dat F zijn dalingen dáár vandaan komen... Vervelend, maar wel heel goed dat ze het nu weten en er rekening mee kunnen houden :Y
pi_113057548
Volgens die methode beval ik op 26 juni, uitgerekende datum, ik hoop het!

Ik heb ook dat is misselijk wordt en bijna flauwval als ik op m'n rug lig, maar ik heb ook een grote zware buik, dus niet zo gek. Ik kon met mn laatate echo ook niet langer dan 2 min op mn rug liggen.

Heb jij dat dan ook als je loopt of iets anders doet sonnetje? Dat het echt een syndroom is?
pi_113057599
Ik kan juist nog aardig goed op mijn rug liggen, ondanks grote & zware buik ;) beter dan op mijn zij.... :P
pi_113057705
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan juist nog aardig goed op mijn rug liggen, ondanks grote & zware buik ;) beter dan op mijn zij.... :P
:o ik word echt zo misselijk dan. Op mn zijkant krijg ik ook wel wat last van m'n heupen maar is de enige optie. Lijkt me wel fijn, weer eens op mn rug liggen O+ of op m'n buik.. Ooooh O+
  maandag 18 juni 2012 @ 16:59:06 #14
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113057760
Sonnetje, stel je voor dat je straks gewoon thuis bevalt! Als het maar geen Bijtje-actie gaat worden dan, ietsje rustiger zodat in ieder geval de vk er is ;)

Ik lig juist prima op mijn zij, zolang er maar een prop dekbed of kussen of wat dan ook tussen mijn benen ligt.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 18 juni 2012 @ 17:00:13 #15
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113057815
Straks weer lekker kunnen buikliggen op je lege wobbly-bobbly-buik O+
pi_113058057
Ik kan nog op alle manieren liggen O-)

Kon ik bij Sofie ook nog heel lang..
*poef* nu is het weg
pi_113058069
Ik ben normaal een zij/buik slaper en zo nu en dan gaat dat nog wel, maar 9 van de 10 keer heb ik in no time een dood gevoel in mijn heupen, heel irritant!
pi_113058084
Blijft wel zo,dat die dalingen er ook waren toen ik op mn zij lag hoor. Sowieso had ie t moeilijk en moest ie er gewoon zsm uit. Maar idd fijn om er rekening mee te kunnen houden!
pi_113058104
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Kersjes het volgende:
Straks weer lekker kunnen buikliggen op je lege wobbly-bobbly-buik O+
Oh dat duurde hier nog wel even voordat dat weer kon... Toen het weer oké voelde voor mijn buik om zo te liggen, had ik 'hele grote bloemkolen' van de bv :') ging het nog niet lekker :D
  maandag 18 juni 2012 @ 17:08:21 #20
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113058257
Haha, mijn appeltjes halen het formaat bloemkool niet zo gauw :P
Dat is ook wat om naar uit te kijken: stuwing!! En spuittieten...
pi_113058386
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef KatyM het volgende:
Volgens die methode beval ik op 26 juni, uitgerekende datum, ik hoop het!

Ik heb ook dat is misselijk wordt en bijna flauwval als ik op m'n rug lig, maar ik heb ook een grote zware buik, dus niet zo gek. Ik kon met mn laatate echo ook niet langer dan 2 min op mn rug liggen.

Heb jij dat dan ook als je loopt of iets anders doet sonnetje? Dat het echt een syndroom is?
Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordt
En vk noemde.t zo he ;) nou ken ik de term uit.mn opleiding :D maar ik schijn t al vanaf vrij vroeg te hebben (bij pretecho met 28 weken had k er ook last van en de vk vond dat vroeg. Mn kapperincident was vorige.keer met een week of 24). Ach heb ik ook wat geks tijdens mn zwangerschap ;)
pi_113058411
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Oh dat duurde hier nog wel even voordat dat weer kon... Toen het weer oké voelde voor mijn buik om zo te liggen, had ik 'hele grote bloemkolen' van de bv :') ging het nog niet lekker :D
Hm ik verheugde me er zo op :') maar denk dat het idd nog wel even zal duren nu ik dit lees :+.

Ik ben volgende week uitgerekend :o klinkt toch best snel *O*
pi_113058430
Mag mijn datum in de OP naar 1 januari?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_113058489
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordt
En vk noemde.t zo he ;) nou ken ik de term uit.mn opleiding :D maar ik schijn t al vanaf vrij vroeg te hebben (bij pretecho met 28 weken had k er ook last van en de vk vond dat vroeg. Mn kapperincident was vorige.keer met een week of 24). Ach heb ik ook wat geks tijdens mn zwangerschap ;)
Nou dit is wel erg herkenbaar, heb ik toch iets spannends nog deze zwangerschap :').

Goed dat je het even gemeld hebt!
pi_113058499
Dat klinkt mega snel Katy!! :o *O*

Hier waarschijnlijk nog een week of 3 max O+ can't wait...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')