Twinkle: rustig aan meis

duurt misschien even idd voor je het effect van het zout merkt

Maar als je zo'n lage bloeddruk hebt kan ietsje meer echt geen kwaad!

Je moet idd geen bakken zout wegwerken en alleen maar kant- en klaar maaltijden gaan eten

Sorbo, stom joh.

23 weken

KatyM 39w

Twinkly
Lol haha uit de kast dus
Wat een vervelende nachten allemaal voor veel zeg!

voor degenen die het nodig hebben.
Omg gerb

gelukkig is alles goed! Jeez die mensen

Jaja, alleen je buik is belangrijk he

Estrys serieus mensen die je uitlachen?

Pfff....
Twinkle

wat een hopeloze werkgever heb je... jezes. Ik heb er geen goed woord voor over.

Vervelend dat je zo geschrokken en bang bent.. fijn iig dat je arboarts gewoon aardig is!

Ik zou hem/haar gewoon op de hoogte houden en dingen via hun regelen

Bij mij op mn werk gaat het ook niet al te goed, vandaag min of meer gezegd dat ik er nog niet aan toe ben/ me nog niet goed genoeg voel om uren uit te breiden. Mn coördinator was weer niet-begrijpend, zei dat ik het toch kon proberen, hoe kon ik het nou weten als ik het niet probeerde? Andere coördinator (zitten met z'n 2en in 1 kantoor) vroeg wat de VK ervan vond, en ik zei dat zij had gezegd dat als ik het niet zag zitten ik het niet moest doen. Vond ze maar raar volgens mij, ik moest het maar proberen dan om thuis wat meer te doen en dan kon ik op mn werk ook uitbreiden.
Pfffffffffff.

Ik heb vannacht ook enorm kut geslapen dus ik had gewoon de puf er niet voor om er tegenin te gaan, baal daar wel van. Ik twijfel nog of ik de arbo arts even zal bellen om haar dit voor te leggen, of dat ik donderdag (dan is mn coördinator er weer) gewoon weer hetzelfde zal zeggen en voet bij stuk ga houden, dit keer. Als het nodig is zeg ik er wel bij dat ik thuis heb geprobeerd meer te doen en dat dat niet gaat, als zij dat zo graag wil.
Ik vind het zo bizar dat ze me zo lopen te pushen, ik voelde me echt voor het blok gezet. Zelfs een collega van mij zei dat ik maar moest kijken of ik kon uitbreiden, daar krijg ik ook niet erg veel steun van. Beetje jammer. Ik weet dat ze me toch niks kunnen maken (ik begin dan wel gewoon een rechtszaak, kom maar op

), maar toch. Je niet gesteund voelen is hopeloos.
Nja, en dan ook nog kut geslapen vannacht dus ik doe vandaag maar geen dutje, eens kijken of ik dan beter slaap vannacht
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥