Squatten en mannen bij hun edele delen grijpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet squatten en mannen bij hun edele delen grijpen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Squatten en mannen bij hun edele delen grijpen
Luister naar je sensei vlegelquote:Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet squatten en mannen bij hun edele delen grijpen.
Vertel dat maar aan je kat ofzo.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef arachide. het volgende:
Waarom dat gehuil hier over die TT's? Ik word er echt een beetje treurig van.
Jij bent ook inderdaad soms best wel treurig jaquote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook inderdaad soms best wel treurig ja
Heb je zelf in de hand.quote:
Klopt ja.quote:
Doe ik niet, doen de mods. Ik ga er alleen op in.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom loop je er zo constant over te rellen?
ik heb het al heel de dag koudquote:Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat het koud was buiten, kwam ik even bedrogen uit met m'n dikke trui en jas.
Ja die vind ik echt super lief en leukquote:Op maandag 18 juni 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
C_A! Zie de piercings die ik net gepost heb, zijn ze niet schattig?
Hoi Miauwquote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
Belachelijk, heb niet eens tijd om te FOK!ken op het werk
quote:
Ik ook. Alleen een beetje jammer dat ze er alleen in goud zijn en 50 euro kostenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die vind ik echt super lief en leuk
Whutquote:Op maandag 18 juni 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen een beetje jammer dat ze er alleen in goud zijn en 50 euro kosten.
Benauwdquote:Op maandag 18 juni 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vertel ik je nog wel
Sowieso was het erg benauwd vannacht
Sliep pas na vieren
Ik heb me druk zitten maken op 1000 dingenquote:
Ik ben zo ver-FOK!t, dat ik het dikgedrukte even een paar keer moest lezen voordat ik de link met honden begreepquote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. lastig lastig om nieuwe hond uit te zoeken aan de hand van fotos op sites van fokkers... ze schrijven allemaal dat hun hond leuk is qua karakter natuurlijk.
Zou mezelf eigenlijk gewoon eens uit moeten nodigen op een georganiseerde wandeling ofzo, om alle honden te leren kennen (en dan steeds vragen hoe "die ene" hond heet ghehe)
Oja, druk maken is niet slaap bevorderendquote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me druk zitten maken op 1000 dingen![]()
Daar krijg je het wel warm van hoor
En nu heb k het al heel de dag koud
ghehehehe oeps... sorry... zal volgende keer hondenfokekrs schrijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben zo ver-FOK!t, dat ik het dikgedrukte even een paar keer moest lezen voordat ik de link met honden begreep
Je zoekt een nieuwe hond?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. lastig lastig om nieuwe hond uit te zoeken aan de hand van fotos op sites van fokkers... ze schrijven allemaal dat hun hond leuk is qua karakter natuurlijk.
Zou mezelf eigenlijk gewoon eens uit moeten nodigen op een georganiseerde wandeling ofzo, om alle honden te leren kennen (en dan steeds vragen hoe "die ene" hond heet ghehe)
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloopquote:
Nee maar het komt goedquote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, druk maken is niet slaap bevorderend
Hoeveel honden heb je nu eigenlijk?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloop
Is Kingtoppie geen geschikte puppie voor je?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloop
Pensioen?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
1 2 | Kroatië v. Spanje 0 2 Italië v. Ierland 0 1 |
Oh dat is wel lekker, er even tussenuit. Parijsquote:Op maandag 18 juni 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar het komt goed
Denk dat we lekker een weekendje weggaan met zn allen
Misschien Disney
Wat ga je vrijdag doen?
Ja ik heb het niet zo op Frankrijk, maar Disney isquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker, er even tussenuit. Parijs![]()
Ik ben dit weekend in Brabant, housewarming-weekend
2, dus valt meequote:
Ach so! Dus je bent echt beroepsmatig met honden bezig. Dat wist ik niet.quote:
nee, tenzij hij erg veel rughaar heeft en buiten zn behoeften wil doenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is Kingtoppie geen geschikte puppie voor je?
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, tenzij hij erg veel rughaar heeft en buiten zn behoeften wil doen
Marshmallows in het Vondelparkquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet zo op Frankrijk, maar Disney is
ow jammer, we gaan misschien marshmallows eten in het het vondelpark
Ik dacht hey dat is in de buurt, misschien had je zin om mee te gaan vrijdag
Parijs is juistquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet zo op Frankrijk, maar Disney is
ow jammer, we gaan misschien marshmallows eten in het het vondelpark
Ik dacht hey dat is in de buurt, misschien had je zin om mee te gaan vrijdag
ja, maar tis niet dak politiehonden heb oid... ze sporten gewoon erg veel en lopen regelmatig wedstrijden en dat mag niet meer als honden eenmaal 8 jaar zijn. dus ze mag dan alleen nog wandelen en eens per week naar bejaarden-behendigheidquote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so! Dus je bent echt beroepsmatig met honden bezig. Dat wist ik niet.
Ik niet. Snarf.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so! Dus je bent echt beroepsmatig met honden bezig. Dat wist ik niet.
Wij hebben op het asiel regelmatig politiehonden. Kutbeestenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar tis niet dak politiehonden heb oid... ze sporten gewoon erg veel en lopen regelmatig wedstrijden en dat mag niet meer als honden eenmaal 8 jaar zijn. dus ze mag dan alleen nog wandelen en eens per week naar bejaarden-behendigheid
Erg mooiquote:
Ah kijk, dat wist ik dus ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar tis niet dak politiehonden heb oid... ze sporten gewoon erg veel en lopen regelmatig wedstrijden en dat mag niet meer als honden eenmaal 8 jaar zijn. dus ze mag dan alleen nog wandelen en eens per week naar bejaarden-behendigheid
Aardig. Alleen zie ik wat op tegen deze week. Moet heel veel dingen doen en opdrachten maken.quote:
afgekeurde politiehonden zijn idd niet leuk....quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Snarf.
[..]
Wij hebben op het asiel regelmatig politiehonden. Kutbeesten.
Ja dat weet ik, maar ik ging er vanuit dat Snarf het wel zou lezen.quote:
ik vind parijs niet zo leuk... te vaak geweest (tante heeft daar een apartement, dus hoefde alleen treinreis te betalenquote:
Vrijdagquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Marshmallows in het VondelparkNou wel een leuke meet
Ik heb het niet zo op Fransenquote:
Ik dacht dat ze juist vaak wel herplaatst werdenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
afgekeurde politiehonden zijn idd niet leuk....
vidn t zoiezo echt zielig dat ze dan worden weggebracht, meestal ingeslapen omdat ze gewoon niet geschikt zijn als gezinshond
Echt waarquote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef twi het volgende:
Parijs
En vrijdag, ik zie wel of dat allemaal door gaat. Die hele meet is nu weer verwijderd
Het zijn geen afgekeurde honden.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
afgekeurde politiehonden zijn idd niet leuk....
vidn t zoiezo echt zielig dat ze dan worden weggebracht, meestal ingeslapen omdat ze gewoon niet geschikt zijn als gezinshond
ja, als t goed is wel!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah kijk, dat wist ik dus ook niet![]()
Maar wat leukeen kleintje erbij dus.
Wanneer gaan we samen bij je tante logeren dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind parijs niet zo leuk... te vaak geweest (tante heeft daar een apartement, dus hoefde alleen treinreis te betalen)
Je gaat wegquote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef SiIk het volgende:
Nou niet denken dat ik een ban heb door de R&Pmods hè.![]()
uiterdaard lees ik datquote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ging er vanuit dat Snarf het wel zou lezen.
dat wel, en dan met een maand worden ze weer terug gebracht.... beesten hebben in de opvoeding hele andere dingen meegekregen dan dat een huishond meekrijgt. Zijn vaak heel afstandelijk (soms zelfs agressief) tegen onbekenden, zijn niet echt knuffelbaar meestal en nog zo wat van die dingenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist vaak wel herplaatst werden
Wow, wat voor hond is datquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, als t goed is wel!al wordt t kleintje wat ik op t oog heb snel groooooot.... 50 - 60 kilo bij volwassenheid
appartement is verkocht volgens mij... wonen nog steeds wel daar in de buurt hoor, nu vlak buiten parijs. Appartement was zijstraat eiffeltoren... kon t vanuit de slaapkamer zien, echt wel hele dure plaatsquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen bij je tante logeren dan?
Ja, ineens verwijderd door de theeleut himself, dus nu hebben we geen plek om het allemaal te regelenquote:
Hoezo niet? Franse damesquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag
[..]
Ik heb het niet zo op Fransen
Ja dat klopt wel. Alhoewel dat ook per persoon verschillend is denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat wel, en dan met een maand worden ze weer terug gebracht.... beesten hebben in de opvoeding hele andere dingen meegekregen dan dat een huishond meekrijgt. Zijn vaak heel afstandelijk (soms zelfs agressief) tegen onbekenden, zijn niet echt knuffelbaar meestal en nog zo wat van die dingen
Vlak buiten Parijs is ook goed hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
appartement is verkocht volgens mij... wonen nog steeds wel daar in de buurt hoor, nu vlak buiten parijs. Appartement was zijstraat eiffeltoren... kon t vanuit de slaapkamer zien, echt wel hele dure plaats
Kan wel een evenement aan maken, maar weet nog niet of ik ga, of dat ik misschien in Frankrijk benquote:Op maandag 18 juni 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ineens verwijderd door de theeleut himself, dus nu hebben we geen plek om het allemaal te regelenGa jij nog naar Paddy's morgen? Of heb je je alcohol-tax al gehad deze week?
Ik weet niet of die veel rughaar heeft, misschien even US checkenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, tenzij hij erg veel rughaar heeft en buiten zn behoeften wil doen
Dat is goed, als je niet gaat blijf ik ook lekker thuis. Maar wie weet willen er nog wat mensen mee, maar dat is wat lastig op een dinsdagavondquote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel nog een beetje.... misschien ga ik naar Frankrijk
Even kijken of ik mee kan
Maar anders hoor je het ok?
strak plan...! hij zal me in dat geval wel op mn wenken moeten bedienen... deuren open/dicht doen, licht aan en spullen geven. zijn al uitbesteed...quote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet of die veel rughaar heeft, misschien even US checken
ik kan niet op dinsdag.... tot 8 uur werken en dan auto naar de garage brengen en daarna quizen (was t plan dacht ik...)quote:Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is goed, als je niet gaat blijf ik ook lekker thuis. Maar wie weet willen er nog wat mensen mee, maar dat is wat lastig op een dinsdagavond
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan niet op dinsdag.... tot 8 uur werken en dan auto naar de garage brengen en daarna quizen (was t plan dacht ik...)
edit: ohnee, woensdag was de quiz... dinsdag niet
Tijd om de douche in te stappen dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet m'n asieltopic nog updaten. Heb bij de honden gestaan.
aaaaaaaaaaahwquote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet m'n asieltopic nog updaten. Heb bij de honden gestaan.
Ik zou dat echt niet kunnenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaahwnooit de behoefte om er 1 mee te nemen naar huis...? of kan je dat goed zakelijk houden>
Ik heb trouwens wel mijn grote Engeland vlag gevondenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is goed, als je niet gaat blijf ik ook lekker thuis. Maar wie weet willen er nog wat mensen mee, maar dat is wat lastig op een dinsdagavond
Ik heb net alle versieringen er af gehaald.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel mijn grote Engeland vlag gevonden
Dus nu wordt het huis rood/geel/wit?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel mijn grote Engeland vlag gevonden
Ja ik vanmorgenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net alle versieringen er af gehaald.
Dank je wel jongens, het was een fantastische week
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net alle versieringen er af gehaald.
Dank je wel jongens, het was een fantastische week
Wat ben ik blij dat ik geen gekke dingen gedaan heb zoals veel andere cafe's wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vanmorgen
Wilde het eerst netje doen, maar heb ze er vanaf getrokken. Die vlaggetjes kosten toch maar 69 cent
oranje is heus fabuleusquote:Op maandag 18 juni 2012 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik geen gekke dingen gedaan heb zoals veel andere cafe's wel.
Dag investering
nog 3 maanden, dan mag je wegquote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef kree het volgende:
zucht ik ben een beetje fout bezig geweest op me werk volgens mij
Ben ze effe zo zat nu allemaal.
Nou daar begon het mee ja, had natuurlijk al geen zin op de maandag.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nog 3 maanden, dan mag je weg![]()
vertel, moet je alle rot klusjes opknappen??
gatver.... lekkere basis van een contract....quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou daar begon het mee ja, had natuurlijk al geen zin op de maandag.
Gelijk kut werk.
Toen was het weer ff praten met de baas (vandaag ging dat contract in natuurlijk)
Maar whatever had me ziek gemeld vorige week had last van m'n hand en naar de dokter geweest.
Nouja bla bla, had dat wel een beetje te laat gedaan dus punt voor hun.
Maar het loopt nou niet over van het werk dus ik dacht boeie.
Kreeg ik dat vandaag naar me hoofd van dat kan niet dit en dat.
Ik begon er zelf al kwaad over te worden.
Dus zei boeie contract gaat pas in maandag, dat viel helemaal verkeerd.
Paar grote GVD en geschreeuw tegen me (baas gooide nog een stapel papieren kwaad in een hoek)
5 min stilte en toen was het we hebben het er morgen nog over
Met het ziekmelden hebben ze gewoon een punt, lijkt dan niet of je bulkt van motivatie he.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Gelijk kut werk.
Toen was het weer ff praten met de baas (vandaag ging dat contract in natuurlijk)
Maar whatever had me ziek gemeld vorige week had last van m'n hand en naar de dokter geweest.
Paar grote GVD en geschreeuw tegen me (baas gooide nog een stapel papieren kwaad in een hoek)
ja heb nou niet echt lekker meer gewerkt de rest van de dagquote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gatver.... lekkere basis van een contract....
mja... dat had vorige week gekunt, maar nu heb je contract en zul je toch t beste van moeten maken, wat voor eikel je je baas ook vind...quote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja heb nou niet echt lekker meer gewerkt de rest van de dag![]()
Nou hoor het morgen wel weer, het liefst heb ik zin om te zeggen zak maar in de stront met je zaak en krijg de tyfus.
Hou er al niet van als mensen tegen me gaan schreeuwen.
Maar dan heb ik natuurlijk helemaal niks meer en is het gelijk einde verhaal
Klopt maargoed dat was nog onder oproep in feite.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met het ziekmelden hebben ze gewoon een punt, lijkt dan niet of je bulkt van motivatie he.
ach ik wil het ook wel, vandaag ook gezegd maar de baas zag het allemaal niet meer zo zitten.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... dat had vorige week gekunt, maar nu heb je contract en zul je toch t beste van moeten maken, wat voor eikel je je baas ook vind...
3 maanden lang toneelstukje spelen en ondertussen zoeken naar wat anders, want denk dat ze je gene verlenging gaan geven als ik t zo hoor ..quote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
ach ik wil het ook wel, vandaag ook gezegd maar de baas zag het allemaal niet meer zo zitten.
Ik vindt dat ik nog steeds het recht moet krijgen om me te bewijzen met contract.
Maar zal het morgen wel horen.
Zal wel weer met "zin" naar m'n werk gaan morgen.
Met collega's wel alleen niet met de chef en baas.quote:
Maakt niet uit dat je toen nog een ander contract had. Het komt niet goed over, en zeker al als je zoals je nu zelf zegt zoiets had van boeie, zo druk is het toch niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maargoed dat was nog onder oproep in feite.
Nou en er waren nog een paar dingen waar ik het niet mee eens was van hun.
Dat heb ik ook gezegd en de baas had natuurlijk nog die mailtjes in gedachte.
Dus ja lekkkker bezig
eens...quote:Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat je toen nog een ander contract had. Het komt niet goed over, en zeker al als je zoals je nu zelf zegt zoiets had van boeie, zo druk is het toch niet.
Op het aller laatstd moment jezelf ziek melden is gewoon kut voor een werkgever.
En snap heel goed dat ze daar niet blij mee zijn, zeker als je misschien al een bepaald track record hebt daar
Je hebt het ook niet lekker aangepakt, he.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Gelijk kut werk.
Nee weet ikquote:Op maandag 18 juni 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het ook niet lekker aangepakt, he.
Heb je daar je excuses al voor aangeboden?quote:
Je kreeg je overuren niet uitbetaald?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef kree het volgende:
Nou ik hoor het allemaal wel, onderhand probeer ik er maar het beste van te maken en verder te zoeken
Trouwens zo'n gesprek had ook wel wat normaler gekunt als uitgefoeterd worden.
Heb ik ook niet echt verdiend nadat ik er al 6 jaar werk met alle overuren (die ik dus niet extra kreeg betaald in al die tijd)
Over dat ziekmelden wel, over dingen waar ik het niet mee eens was heb ik wel gewoon de waarheid verteld.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je daar je excuses al voor aangeboden?
2 mndquote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je een proeftijd in je nieuwe contract?
Wel uitbetaald maar als gewone uren.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kreeg je overuren niet uitbetaald?
2 maanden proeftijd voor een 3 maanden conract...quote:
Dan hoop ik dat je op 1 of ande manier onmisbaar bent anders zou ik vast gaan zoeken naar ander werkquote:
Dat kan niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
2 maanden proeftijd voor een 3 maanden conract...
En dit.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je op 1 of ande manier onmisbaar bent anders zou ik vast gaan zoeken naar ander werk
Dat is juist het kutte, ben nu wel onmisbaar omdat het grote project inmiddels de deur uit is.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je op 1 of ande manier onmisbaar bent anders zou ik vast gaan zoeken naar ander werk
Officieel wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als daar verder geen afspraken over gemaakt zijn is dat gewoon normaal
en die 3 maanden worden dan doorbetaald of niet (ivm proeftijd..?)quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is juist het kutte, ben nu wel onmisbaar omdat het grote project inmiddels de deur uit is.
(toen kon alles wel natuurlijk, maar met oproep daar baalde ik juist van dus daarom om contract gevraagd)
Toen naaide ie me met loon met contract.
Ok was het daar al niet mee eens, maargoed had liever dat.
Nou morgen ben ik ontslagen denk
Dan had je daar toen iets van moeten zeggen, dat kun je ze niet nu verwijtenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
Officieel wel.
Maaar ik werkte er natuurlijk gewoon al full-time dus ik had het redelijker gevonden als ze dan ook overuren extra zouden betalen.
zal wel niet lijkt mequote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en die 3 maanden worden dan doorbetaald of niet (ivm proeftijd..?)
Meestal niet, in een proeftijd kan je zonder problemen ontslagen worden zonder behoud van loonquote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opzich goede stap om dan te vragen om een vast contract toch...? vond ikw el goed plan... ok ziekmelden op 1e dag van contract is niet zo slimquote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had je daar toen iets van moeten zeggen, dat kun je ze niet nu verwijten
Dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja wacht dat contract was nog niet in gegaan, dat was vandaag en ben ik uiteraard netjes gekomen, ondanks dat ik last had van m'n hand en dat de dokter zei om het rustig aan te doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opzich goede stap om dan te vragen om een vast contract toch...? vond ikw el goed plan... ok ziekmelden op 1e dag van contract is niet zo slimmaar goed, als je ziek bent ben je ziek (al zou ikz elf kotsend naar mn werk toegaan om me te bewijzen)
Ja maar je kunt ze niet achteraf verwijten dat ze geen extra toeslag betaald hebben over die uren. Plus dat het ook vaak is dat je als je oproep kracht bent geen overuren maakt, maar dat dat gewoon als reguliere uren word gezien.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opzich goede stap om dan te vragen om een vast contract toch...? vond ikw el goed plan... ok ziekmelden op 1e dag van contract is niet zo slimmaar goed, als je ziek bent ben je ziek (al zou ikz elf kotsend naar mn werk toegaan om me te bewijzen)
Dit weet ik, daarom ben ik daar ook nooit over begonnen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar je kunt ze niet achteraf verwijten dat ze geen extra toeslag betaald hebben over die uren. Plus dat het ook vaak is dat je als je oproep kracht bent geen overuren maakt, maar dat dat gewoon als reguliere uren word gezien.
En wat een werknemer "redelijk" vind is sowieso niet relevant, zolang wettelijk gezien mag wat de werkgever doet dan heb je geen poot om op te staan
Maakt niet uit, je hebt een nieuwcontract gekregen wat vandaag ingaat en meteen meld je jezelf ziek, en wat ik uit je verhaal opmaak niet volgens de juiste procedures. Dan zeg je ook nog tegen je baas, boeie, het contract was nog niet ingegaan. Dat zou op mij totaal verkeerd overkomen als ik je baas was, en inderdaad waarschijnlijk reden zijn om niet met elkaar verder te gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wacht dat contract was nog niet in gegaan, dat was vandaag en ben ik uiteraard netjes gekomen, ondanks dat ik last had van m'n hand en dat de dokter zei om het rustig aan te doen.
helaas mee eens...quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hebt een nieuwcontract gekregen wat vandaag ingaat en meteen meld je jezelf ziek, en wat ik uit je verhaal opmaak niet volgens de juiste procedures. Dan zeg je ook nog tegen je baas, boeie, het contract was nog niet ingegaan. Dat zou op mij totaal verkeerd overkomen als ik je baas was, en inderdaad waarschijnlijk reden zijn om niet met elkaar verder te gaan.
Zeker als het, zoals je zegt, rustig is, en je gemist kunt worden
Hmm tja ben er bang voor owh dat boeie zei ik er trouwens niet bijquote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hebt een nieuwcontract gekregen wat vandaag ingaat en meteen meld je jezelf ziek, en wat ik uit je verhaal opmaak niet volgens de juiste procedures. Dan zeg je ook nog tegen je baas, boeie, het contract was nog niet ingegaan. Dat zou op mij totaal verkeerd overkomen als ik je baas was, en inderdaad waarschijnlijk reden zijn om niet met elkaar verder te gaan.
Zeker als het, zoals je zegt, rustig is, en je gemist kunt worden
zo.... ! misschien idee om een tatoe ervan te laten maken, of zon spandoek ervan boven je bedquote:Op maandag 18 juni 2012 17:29 schreef kree het volgende:
btw die chef is een achterbakse lul en die baas een centengraaiende klootzak.
ach collega's zijn het hiermee eens trouwens maar niemand durft het te zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo.... ! misschien idee om een tatoe ervan te laten maken, of zon spandoek ervan boven je bed
ahjo.. en zolang je weet dat ze je baas zijn en je geen vriendjes hoeft te zijn en ze vast thuis flink onder de duim zitten, is t vast al stuk midner ergquote:Op maandag 18 juni 2012 17:29 schreef kree het volgende:
btw die chef is een achterbakse lul en die baas een centengraaiende klootzak.
mwaah ik kan er nog om lachen, maar het is wel kut als ik morgen geen inkomen meer heb natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjo.. en zolang je weet dat ze je baas zijn en je geen vriendjes hoeft te zijn en ze vast thuis flink onder de duim zitten, is t vast al stuk midner erg
en je krigjt geen uitkering in deze situatie... zou echt maar ff vacature sites in de gaten houdne, of naar uitzendbureauquote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
mwaah ik kan er nog om lachen, maar het is wel kut als ik morgen geen inkomen meer heb natuurlijk
Wel bijstand toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je krigjt geen uitkering in deze situatie... zou echt maar ff vacature sites in de gaten houdne, of naar uitzendbureau
effe kijken hoe lang ik nog kan overleven voordat ik dakloos benquote:Op maandag 18 juni 2012 17:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je krigjt geen uitkering in deze situatie... zou echt maar ff vacature sites in de gaten houdne, of naar uitzendbureau
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
ach collega's zijn het hiermee eens trouwens maar niemand durft het te zeggen.
Kree durft het wel te zeggenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Soort van:
Beste baas,
Ik vind het niet zo'n leuke mail die U heeft gestuurd.
Niet dat het veel uitmaakt hoor, haha. Het is ook maar een mening.
En verder vind ik U best een aardige manNiet m'n type, maar wel aardig.
Ik hoor op de barbecue wel wat U ervan vindt
Groetjes,
kree
huursubsidie enzo...?quote:
je kon toch naar dat vakantiehuis van je zus...?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
effe kijken hoe lang ik nog kan overleven voordat ik dakloos ben
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
huursubsidie enzo...?
mja weet niet of dat telt als je op kamers zit...?
Ik durf het wel te zeggen ja, mss dat ik morgen maar zeg dat ie een klootzak is als ie me ontslaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Kree durft het wel te zeggen
Kree for president
Nee logeren bij zus, maar daar heb ik ook niet veel zin in.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kon toch naar dat vakantiehuis van je zus...?
Want kotsen op je werk maakt wel een goede indrukquote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat zou toch niets aan de situatie veranderen... proeftijd, dus je krigjt gene oprot-premie en je hebt dan NOG ene dag minder salaris.. zou nu echt elke dag meepakken die je nog kan hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik durf het wel te zeggen ja, mss dat ik morgen maar zeg dat ie een klootzak is als ie me ontslaat.
Maakt dan toch niet meer uit.
Kan altijd nog vragen of ik onderhand nog ff oproepkracht mag zijn totdat ik wat anders hebquote:Op maandag 18 juni 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat zou toch niets aan de situatie veranderen... proeftijd, dus je krigjt gene oprot-premie en je hebt dan NOG ene dag minder salaris.. zou nu echt elke dag meepakken die je nog kan hebben
haha, nou als je loopt te kotsen op werk, zien je collega's (en baas) dat je ECHT ziek bent en dan sturen ze je naar uis (betaald en met alle begrip)quote:Op maandag 18 juni 2012 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Want kotsen op je werk maakt wel een goede indruk
Maar ik ben het met je eens hoor, komt allemaal een beetje onhandig over, kree.
Daar is het denk ik wat te laat voor...quote:Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Kan altijd nog vragen of ik onderhand nog ff oproepkracht mag zijn totdat ik wat anders heb
(kan ie gelijk m'n uurloon weer ophogen)
alsoprioep wordt je dan toch gewoon niet meer gebeldquote:Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Kan altijd nog vragen of ik onderhand nog ff oproepkracht mag zijn totdat ik wat anders heb
(kan ie gelijk m'n uurloon weer ophogen)
Niet handig als hij ooit nog als referentie moet dienenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik durf het wel te zeggen ja, mss dat ik morgen maar zeg dat ie een klootzak is als ie me ontslaat.
Maakt dan toch niet meer uit.
Alleen omdat het nu rustig is, anders hadden ze me wel weer gevraagd of ik niet extra wilde komenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is het denk ik wat te laat voor...
Benzin-stylo.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen omdat het nu rustig is, anders hadden ze me wel weer gevraagd of ik niet extra wilde komen
(zoals het al een dik jaar gaat dus)
Maarja situatie is een beetje verrot nu wel
denk je niet dat je baas (al is t alleen maar om jou ene hak te zetten) niet een oproepkracht via t uitzendbureau inhuurt ipv jou...?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen omdat het nu rustig is, anders hadden ze me wel weer gevraagd of ik niet extra wilde komen
(zoals het al een dik jaar gaat dus)
Maarja situatie is een beetje verrot nu wel
hmm denk het eigenlijk niet, maar het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk je niet dat je baas (al is t alleen maar om jou ene hak te zetten) niet een oproepkracht via t uitzendbureau inhuurt ipv jou...?
Wat? Je wordt uitgescholden op je werk?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmm denk het eigenlijk niet, maar het zou zomaar kunnen.
Het gaat wel vaker zo hard vanaf hun kant, (met schelden etc)
En dat kan ook weer zo over zijn, maarja weet het morgen.
temperementvol baasjequote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat? Je wordt uitgescholden op je werk?
Meestal gaat het in de vorm van GVD dit en kijken moet je blabla, jij moet dat doen GVD dat idee.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat? Je wordt uitgescholden op je werk?
wel: kree je bent gvd een klootzakquote:Op maandag 18 juni 2012 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
Meestal gaat het in de vorm van GVD dit en kijken moet je blabla, jij moet dat doen GVD dat idee.
Het is nou ook weer niet zo dat ie zegt van kree wat ben jij een klootzak
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa... "en nu live vanaf t werk van kree..."quote:Op maandag 18 juni 2012 17:48 schreef kree het volgende:
mss moet ik morgen effe de recorder van m'n telefoon aanzetten?
Hoewel denk dat ik het ergste nu wel gehad heeft.
Hij wilde in ieder geval nog denken ipv me gelijk ter plekke te ontslaan.
Live gaat niet lukken maar zit er serieus over te denken om het eens op te nemen jahquote:Op maandag 18 juni 2012 17:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa... "en nu life vanaf t werk van kree..."
en dan van die hippe jingles tussendoor
Daar ga je toch niks mee opschieten?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Live gaat niet lukken maar zit er serieus over te denken om het eens op te nemen jah
Auwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar misschien leuk voor later als ik wel bij een normaal bedrijf werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar ga je toch niks mee opschieten?
zou niet bij je nieuwe werk gaan lopen stunten met geluidsopnamens van je oude werk, kan nooit heel goed voor je uitpakken, zoiezo zal je nieuwe werk ook geen goed beeld meer van je hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar misschien leuk voor later als ik wel bij een normaal bedrijf werk.
Maargoed het is al uit m'n handen heb m'n argumenten al gemaakt vandaag.
Dus is alleen nog aanhoren wat hij wil morgen.
Dat is alleen maar negatieve energie Kree, daar heb je niks aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar misschien leuk voor later als ik wel bij een normaal bedrijf werk.
Maargoed het is al uit m'n handen heb m'n argumenten al gemaakt vandaag.
Dus is alleen nog aanhoren wat hij wil morgen.
slaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Royco1 het volgende:
Goffer, vergeet ik het belangrijkste bestandsdeel van mijn gezonde eten van vanavond, de sla
Ren & Stimpyquote:
Helaas kan dat met knopjes ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef marbasnarf het volgende:
verdorie ik verlang naar telefoons met knopjes... stuur heel verhaal naar de verkeerde....
omdak misdrukte met mn dikke vinger
had ik toch minder last van,...quote:
Ik dacht al, wat bedoel jequote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef marbasnarf het volgende:
verdorie ik verlang naar telefoons met knopjes... stuur heel verhaal naar de verkeerde....
omdak misdrukte met mn dikke vinger
Hey Achterhoekerquote:
tja sorryquote:
Zulks een tragediequote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Achterhoeker![]()
Het blijkt dat ik mijn schoolreunie gemist heb
Verder vind ik je wel lief enzo hoor, maar ik ga je nu toch anders bekijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja sorrymn vingers moeten op dieet ... duidelijk
Nou poeh hejquote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Achterhoeker![]()
Het blijkt dat ik mijn schoolreunie gemist heb
met dikke ogen...?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Verder vind ik je wel lief enzo hoor, maar ik ga je nu toch anders bekijken
Ja van het huilenquote:
Verschrikkelijk he?quote:
quote:
jottumquote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ollaaaa
Ik ben er even
Dan eten
Dan huiswerk maken
Een vluggertje dusquote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ollaaaa
Ik ben er even
Dan eten
Dan huiswerk maken
Wat een feest!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ollaaaa
Ik ben er even
Dan eten
Dan huiswerk maken
wat ga je doen...? behalve leren voor je examen?quote:
Dat wil ik ook graag geloven, maar ik geloof nog meer dat dit soort mensen echt bestaanquote:
ze bestaan echt..! zo gemeenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag geloven, maar ik geloof nog meer dat dit soort mensen echt bestaan
Ik ook! Niks geboekt!quote:
Dat kan bestquote:Op maandag 18 juni 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze bestaan echt..! zo gemeen
maar heus begin je zo je openingspost...:P
Geen succesformule, blijkt maar weerquote:Op maandag 18 juni 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze bestaan echt..! zo gemeen
maar heus begin je zo je openingspost...:P
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook! Niks geboekt!![]()
Je ging zeilen in Griekenland toch?
Ik ga vrijdag eerst privéles rijden hopelijk op mijn toekomstige leaspaard, dan naar lot (van hier),quote:Op maandag 18 juni 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat ga je doen...? behalve leren voor je examen?
Ik heb net nog sla gehadquote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef debeterebob het volgende:
Sla![]()
Je bent toch geen konijn man.
Vlees
Vet
lijkt me zo leuk om met een paard door t bos of strand te lopen... (als ik t zou kunnen anders zou ik na ene half uur janken van de pijn ghehe)quote:Op maandag 18 juni 2012 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag eerst privéles rijden hopelijk op mijn toekomstige leaspaard, dan naar lot (van hier),
Zaterdag heb ik een buitenrit gepland met een vriendin en zondag is het mijn normale lesdag
Uiteraard. Straks word ik nog uitgenodigd voor feestjes, moet ik nog naar buiten ook en met mensen praten. Stel je voor zegquote:
Ja, ze bestaan welquote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag geloven, maar ik geloof nog meer dat dit soort mensen echt bestaan
Ook als je het niet kunt jank je na een half uur echt niet van de pijn hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 19:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lijkt me zo leuk om met een paard door t bos of strand te lopen... (als ik t zou kunnen anders zou ik na ene half uur janken van de pijn ghehe)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook als je het niet kunt jank je na een half uur echt niet van de pijn hoornou, zie mij al tijdens t opstappen 3x eroverheen vallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Ach, als ik het kan, met mijn motorisch gestoorde ledematenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, zie mij al tijdens t opstappen 3x eroverheen vallen...
gheheh, nou t lijkt mij wel leuk... ga binnenkort (nog ff datum plannen) mee naar de boerderie, mag ik helpen met de paarden (en veulentje geborenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, als ik het kan, met mijn motorisch gestoorde ledematen
Gewoon eens naar een manege bellen om te vragen of je eens een proefles mag voor een half uurtjequote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh, nou t lijkt mij wel leuk... ga binnenkort (nog ff datum plannen) mee naar de boerderie, mag ik helpen met de paarden (en veulentje geboren)
nou das dan weer niets voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gewoon eens naar een manege bellen om te vragen of je eens een proefles mag voor een half uurtje
Alsof jij welkom bentquote:Op maandag 18 juni 2012 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard. Straks word ik nog uitgenodigd voor feestjes, moet ik nog naar buiten ook en met mensen praten. Stel je voor zeg
Bij mooi weer gewoon buiten hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou das dan weer niets voor mijin zon muffe bak een rondje hobbelen
mag gewoon in t weiland enzo
Zo niet dan zou het ook geen probleem zijnquote:
om te beginnen is t leuk hor. Bart en ik rijden western, das helemaal gaafquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou das dan weer niets voor mijin zon muffe bak een rondje hobbelen
mag gewoon in t weiland enzo
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook als je het niet kunt jank je na een half uur echt niet van de pijn hoorGa jij bareback?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is dat...? zadelloos toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
om te beginnen is t leuk hor. Bart en ik rijden western, das helemaal gaaf
nou zeg..quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij mooi weer gewoon buiten hoorLekker in de zon
[..]
Zo niet dan zou het ook geen probleem zijn
Nee, met zadel. Mensen met daadwerkelijk een zak, ballen en een snikkel gaan liever niet zonder op een paard zitten. Iets met kinderbijslag enzoquote:
Hmm.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nou zeg..
Samen uit eten dan maar?
Deal. Als jij dan nog even je whatsapp beantwoord kan ik boekenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm.
Alleen als we er ook een concert aan vast knopen, ik dacht aan Sting ofzo
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee. mijn youtube loopt vast. Moet je even googlen op reining
Niiiiicequote:
Ik doe dressuur, SGW en springenquote:
Hell yeahquote:
wat zag jequote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf! Ik zag vanmorgen op tv iets over honden en frisbees!
Ik vind het mooi om te zien en vooral het dressuur ook een knap samenspel tussen ruiter en paard, maar tegelijk vind ik het ook behoorlijk klassiek en stijfjes aandoen. Mij spreekt de ongedwongen uitstraling van het western gebeuren meer aan, ookal zijn er bij die wedstrijden ook minstens net zo veel regeltjes en oefeningen dit datquote:
We gaan het merken, over een maand heb ik wedstrijdquote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien en vooral het dressuur ook een knap samenspel tussen ruiter en paard, maar tegelijk vind ik het ook behoorlijk klassiek en stijfjes aandoen. Mij spreekt de ongedwongen uitstraling van het western gebeuren meer aan, ookal zijn er bij die wedstrijden ook minstens net zo veel regeltjes en oefeningen dit dat
Prima hoor, ieder z'n ding toch?quote:
Een vrouw met een border collie (dacht ik). De vrouw gooide allemaal frisbees en de hond ging ze allemaal vangen. Was op RTL nieuws geloof ik.quote:
oh crap... ff kijken of ik terug kan vinden... wel nieuwsgierig waar t over ging... was geen grote wedstrijd volgens mijquote:Op maandag 18 juni 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw met een border collie (dacht ik). De vrouw gooide allemaal frisbees en de hond ging ze allemaal vangen. Was op RTL nieuws geloof ik.
Kampioenschappen dit dat allesquote:Op maandag 18 juni 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw met een border collie (dacht ik). De vrouw gooide allemaal frisbees en de hond ging ze allemaal vangen. Was op RTL nieuws geloof ik.
Jawel. Voorrondes van kampioenschappen, winnaar mag naar het WK in USA.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh crap... ff kijken of ik terug kan vinden... wel nieuwsgierig waar t over ging... was geen grote wedstrijd volgens mij
heb t gevonden een kampioenschap.... waarom was ik daar niet...!?quote:
Omdat het niet in NL wasquote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb t gevonden een kampioenschap.... waarom was ik daar niet...!?
filmpje kan ik niet laden ff verder zoeken
Ik vond het al jammer dat jij het niet was. Anders had ik kunnen roepen: "He! Dat hondenmeisje ken ik!"quote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh crap... ff kijken of ik terug kan vinden... wel nieuwsgierig waar t over ging... was geen grote wedstrijd volgens mij
Zoiets ja. Dementie slaat hier toe.quote:
Sja, western is net zo klassiek wat dat betreft, western heeft voor zover ik weet nog meer regeltjes dan de dressuur. En net zoveel misstanden, maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien en vooral het dressuur ook een knap samenspel tussen ruiter en paard, maar tegelijk vind ik het ook behoorlijk klassiek en stijfjes aandoen. Mij spreekt de ongedwongen uitstraling van het western gebeuren meer aan, ookal zijn er bij die wedstrijden ook minstens net zo veel regeltjes en oefeningen dit dat
als t in belgie was is t nog geen excuus, doe ook altijd in belgie mee (dat format vind ik leuker)quote:
was wel toevallig geweest als ze dan ook precies mij hadden gefilmtquote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het al jammer dat jij het niet was. Anders had ik kunnen roepen: "He! Dat hondenmeisje ken ik!"
[..]
Zoiets ja. Dementie slaat hier toe.
Nou die vrouw sprak een raar taaltje dus het was volgens mij ook niet in Belgiëquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als t in belgie was is t nog geen excuus, doe ook altijd in belgie mee (dat format vind ik leuker)
Bart is ook op latere leeftijd (:P) begonnenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit leren paardrijden, al heb ik het wel altijd willen leren
Nooit te oud om te leren schat!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
ah, heb t ff opgezocht, was denemarken... vandaar dak dr niet was hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou die vrouw sprak een raar taaltje dus het was volgens mij ook niet in België
Ik heb jarenlang engels gereden en ben overgestapt op western omdat ik mijn grootste angst wilde overwinnen: Loslaten en ontspannen. Ik merk nu dat ik western instinctiever vind, en het past absoluut bij mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, western is net zo klassiek wat dat betreft, western heeft voor zover ik weet nog meer regeltjes dan de dressuur. En net zoveel misstanden, maar dat is een ander verhaal.
Ieder zijn ding, western is niks voor mij net als dat dressuur of springen niets voor een ander is.
Ik ook, maar is een beetje te duur voor mequote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
en eens per maand?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar is een beetje te duur voor me
Je mag wel eens gratis uitstappen als je wiltquote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar is een beetje te duur voor me
Laat maar weten wanneer je in NL bent, mag je op Rio.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
't was toch iets van ¤40 per keer? Das zo'n beetje m'n maandelijkse spaarvermogen. Als in de tussentijd m'n fiets kapot gaat, ben ik het haasjequote:
Ja daarom, 't is maar wat je het meest aanspreektquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, western is net zo klassiek wat dat betreft, western heeft voor zover ik weet nog meer regeltjes dan de dressuur. En net zoveel misstanden, maar dat is een ander verhaal.
Ieder zijn ding, western is niks voor mij net als dat dressuur of springen niets voor een ander is.
halfuur is 20,-quote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't was toch iets van ¤40 per keer? Das zo'n beetje m'n maandelijkse spaarvermogen. Als in de tussentijd m'n fiets kapot gaat, ben ik het haasje
Ik sluit me bij Twi aanquote:
Ik zou best wel eens iets van een (gratis?) proefles oid willen proberen hoor, ben er altijd al benieuwd naar geweestquote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je mag wel eens gratis uitstappen als je wilt
Ben je beter in paardrijden, auto rijden of rijden?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je in NL bent, mag je op Rio.
Ik kan alle drie.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je beter in paardrijden, auto rijden of rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |