Is Kingtoppie geen geschikte puppie voor je?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloop
Pensioen?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloop
| 1 2 | Kroatië v. Spanje 0 2 Italië v. Ierland 0 1 |
Oh dat is wel lekker, er even tussenuit. Parijsquote:Op maandag 18 juni 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar het komt goed
Denk dat we lekker een weekendje weggaan met zn allen
Misschien Disney
Wat ga je vrijdag doen?
Ja ik heb het niet zo op Frankrijk, maar Disney isquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker, er even tussenuit. Parijs![]()
Ik ben dit weekend in Brabant, housewarming-weekend
2, dus valt meequote:
Ach so! Dus je bent echt beroepsmatig met honden bezig. Dat wist ik niet.quote:
nee, tenzij hij erg veel rughaar heeft en buiten zn behoeften wil doenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is Kingtoppie geen geschikte puppie voor je?
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, tenzij hij erg veel rughaar heeft en buiten zn behoeften wil doen
Marshmallows in het Vondelparkquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet zo op Frankrijk, maar Disney is
ow jammer, we gaan misschien marshmallows eten in het het vondelpark
Ik dacht hey dat is in de buurt, misschien had je zin om mee te gaan vrijdag
Parijs is juistquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet zo op Frankrijk, maar Disney is
ow jammer, we gaan misschien marshmallows eten in het het vondelpark
Ik dacht hey dat is in de buurt, misschien had je zin om mee te gaan vrijdag
ja, maar tis niet dak politiehonden heb oid... ze sporten gewoon erg veel en lopen regelmatig wedstrijden en dat mag niet meer als honden eenmaal 8 jaar zijn. dus ze mag dan alleen nog wandelen en eens per week naar bejaarden-behendigheidquote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so! Dus je bent echt beroepsmatig met honden bezig. Dat wist ik niet.
Ik niet. Snarf.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so! Dus je bent echt beroepsmatig met honden bezig. Dat wist ik niet.
Wij hebben op het asiel regelmatig politiehonden. Kutbeestenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar tis niet dak politiehonden heb oid... ze sporten gewoon erg veel en lopen regelmatig wedstrijden en dat mag niet meer als honden eenmaal 8 jaar zijn. dus ze mag dan alleen nog wandelen en eens per week naar bejaarden-behendigheid
Erg mooiquote:
Ah kijk, dat wist ik dus ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar tis niet dak politiehonden heb oid... ze sporten gewoon erg veel en lopen regelmatig wedstrijden en dat mag niet meer als honden eenmaal 8 jaar zijn. dus ze mag dan alleen nog wandelen en eens per week naar bejaarden-behendigheid
Aardig. Alleen zie ik wat op tegen deze week. Moet heel veel dingen doen en opdrachten maken.quote:
afgekeurde politiehonden zijn idd niet leuk....quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Snarf.
[..]
Wij hebben op het asiel regelmatig politiehonden. Kutbeesten.
Ja dat weet ik, maar ik ging er vanuit dat Snarf het wel zou lezen.quote:
ik vind parijs niet zo leuk... te vaak geweest (tante heeft daar een apartement, dus hoefde alleen treinreis te betalenquote:
Vrijdagquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Marshmallows in het VondelparkNou wel een leuke meet
Ik heb het niet zo op Fransenquote:
Ik dacht dat ze juist vaak wel herplaatst werdenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
afgekeurde politiehonden zijn idd niet leuk....
vidn t zoiezo echt zielig dat ze dan worden weggebracht, meestal ingeslapen omdat ze gewoon niet geschikt zijn als gezinshond
Echt waarquote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef twi het volgende:
Parijs
En vrijdag, ik zie wel of dat allemaal door gaat. Die hele meet is nu weer verwijderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |