ik heb het al heel de dag koudquote:Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat het koud was buiten, kwam ik even bedrogen uit met m'n dikke trui en jas.
Ja die vind ik echt super lief en leukquote:Op maandag 18 juni 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
C_A! Zie de piercings die ik net gepost heb, zijn ze niet schattig?
Hoi Miauwquote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
Belachelijk, heb niet eens tijd om te FOK!ken op het werk
quote:
Ik ook. Alleen een beetje jammer dat ze er alleen in goud zijn en 50 euro kostenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die vind ik echt super lief en leuk
Whutquote:Op maandag 18 juni 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen een beetje jammer dat ze er alleen in goud zijn en 50 euro kosten.
Benauwdquote:Op maandag 18 juni 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vertel ik je nog wel
Sowieso was het erg benauwd vannacht
Sliep pas na vieren
Ik heb me druk zitten maken op 1000 dingenquote:
Ik ben zo ver-FOK!t, dat ik het dikgedrukte even een paar keer moest lezen voordat ik de link met honden begreepquote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. lastig lastig om nieuwe hond uit te zoeken aan de hand van fotos op sites van fokkers... ze schrijven allemaal dat hun hond leuk is qua karakter natuurlijk.
Zou mezelf eigenlijk gewoon eens uit moeten nodigen op een georganiseerde wandeling ofzo, om alle honden te leren kennen (en dan steeds vragen hoe "die ene" hond heet ghehe)
Oja, druk maken is niet slaap bevorderendquote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me druk zitten maken op 1000 dingen![]()
Daar krijg je het wel warm van hoor
En nu heb k het al heel de dag koud
ghehehehe oeps... sorry... zal volgende keer hondenfokekrs schrijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben zo ver-FOK!t, dat ik het dikgedrukte even een paar keer moest lezen voordat ik de link met honden begreep
Je zoekt een nieuwe hond?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. lastig lastig om nieuwe hond uit te zoeken aan de hand van fotos op sites van fokkers... ze schrijven allemaal dat hun hond leuk is qua karakter natuurlijk.
Zou mezelf eigenlijk gewoon eens uit moeten nodigen op een georganiseerde wandeling ofzo, om alle honden te leren kennen (en dan steeds vragen hoe "die ene" hond heet ghehe)
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloopquote:
Nee maar het komt goedquote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, druk maken is niet slaap bevorderend
Hoeveel honden heb je nu eigenlijk?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |