Squatten en mannen bij hun edele delen grijpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet squatten en mannen bij hun edele delen grijpen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Squatten en mannen bij hun edele delen grijpen
Luister naar je sensei vlegelquote:Op maandag 18 juni 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet squatten en mannen bij hun edele delen grijpen.
Vertel dat maar aan je kat ofzo.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef arachide. het volgende:
Waarom dat gehuil hier over die TT's? Ik word er echt een beetje treurig van.
Jij bent ook inderdaad soms best wel treurig jaquote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook inderdaad soms best wel treurig ja
Heb je zelf in de hand.quote:
Klopt ja.quote:
Doe ik niet, doen de mods. Ik ga er alleen op in.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom loop je er zo constant over te rellen?
ik heb het al heel de dag koudquote:Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat het koud was buiten, kwam ik even bedrogen uit met m'n dikke trui en jas.
Ja die vind ik echt super lief en leukquote:Op maandag 18 juni 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
C_A! Zie de piercings die ik net gepost heb, zijn ze niet schattig?
Hoi Miauwquote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
Belachelijk, heb niet eens tijd om te FOK!ken op het werk
quote:
Ik ook. Alleen een beetje jammer dat ze er alleen in goud zijn en 50 euro kostenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die vind ik echt super lief en leuk
Whutquote:Op maandag 18 juni 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen een beetje jammer dat ze er alleen in goud zijn en 50 euro kosten.
Benauwdquote:Op maandag 18 juni 2012 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vertel ik je nog wel
Sowieso was het erg benauwd vannacht
Sliep pas na vieren
Ik heb me druk zitten maken op 1000 dingenquote:
Ik ben zo ver-FOK!t, dat ik het dikgedrukte even een paar keer moest lezen voordat ik de link met honden begreepquote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. lastig lastig om nieuwe hond uit te zoeken aan de hand van fotos op sites van fokkers... ze schrijven allemaal dat hun hond leuk is qua karakter natuurlijk.
Zou mezelf eigenlijk gewoon eens uit moeten nodigen op een georganiseerde wandeling ofzo, om alle honden te leren kennen (en dan steeds vragen hoe "die ene" hond heet ghehe)
Oja, druk maken is niet slaap bevorderendquote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me druk zitten maken op 1000 dingen![]()
Daar krijg je het wel warm van hoor
En nu heb k het al heel de dag koud
ghehehehe oeps... sorry... zal volgende keer hondenfokekrs schrijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben zo ver-FOK!t, dat ik het dikgedrukte even een paar keer moest lezen voordat ik de link met honden begreep
Je zoekt een nieuwe hond?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:06 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. lastig lastig om nieuwe hond uit te zoeken aan de hand van fotos op sites van fokkers... ze schrijven allemaal dat hun hond leuk is qua karakter natuurlijk.
Zou mezelf eigenlijk gewoon eens uit moeten nodigen op een georganiseerde wandeling ofzo, om alle honden te leren kennen (en dan steeds vragen hoe "die ene" hond heet ghehe)
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloopquote:
Nee maar het komt goedquote:Op maandag 18 juni 2012 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, druk maken is niet slaap bevorderend
Hoeveel honden heb je nu eigenlijk?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloop
Is Kingtoppie geen geschikte puppie voor je?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil eind van t jaar / begin volgend jaar een puppert erbij ja. Mn oudste moet over 1,5 jaar met pensioen en dan een mooi verloop
Pensioen?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
1 2 | Kroatië v. Spanje 0 2 Italië v. Ierland 0 1 |
Oh dat is wel lekker, er even tussenuit. Parijsquote:Op maandag 18 juni 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar het komt goed
Denk dat we lekker een weekendje weggaan met zn allen
Misschien Disney
Wat ga je vrijdag doen?
Ja ik heb het niet zo op Frankrijk, maar Disney isquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker, er even tussenuit. Parijs![]()
Ik ben dit weekend in Brabant, housewarming-weekend
2, dus valt meequote:
Ach so! Dus je bent echt beroepsmatig met honden bezig. Dat wist ik niet.quote:
nee, tenzij hij erg veel rughaar heeft en buiten zn behoeften wil doenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is Kingtoppie geen geschikte puppie voor je?
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, tenzij hij erg veel rughaar heeft en buiten zn behoeften wil doen
Marshmallows in het Vondelparkquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet zo op Frankrijk, maar Disney is
ow jammer, we gaan misschien marshmallows eten in het het vondelpark
Ik dacht hey dat is in de buurt, misschien had je zin om mee te gaan vrijdag
Parijs is juistquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet zo op Frankrijk, maar Disney is
ow jammer, we gaan misschien marshmallows eten in het het vondelpark
Ik dacht hey dat is in de buurt, misschien had je zin om mee te gaan vrijdag
ja, maar tis niet dak politiehonden heb oid... ze sporten gewoon erg veel en lopen regelmatig wedstrijden en dat mag niet meer als honden eenmaal 8 jaar zijn. dus ze mag dan alleen nog wandelen en eens per week naar bejaarden-behendigheidquote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so! Dus je bent echt beroepsmatig met honden bezig. Dat wist ik niet.
Ik niet. Snarf.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach so! Dus je bent echt beroepsmatig met honden bezig. Dat wist ik niet.
Wij hebben op het asiel regelmatig politiehonden. Kutbeestenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar tis niet dak politiehonden heb oid... ze sporten gewoon erg veel en lopen regelmatig wedstrijden en dat mag niet meer als honden eenmaal 8 jaar zijn. dus ze mag dan alleen nog wandelen en eens per week naar bejaarden-behendigheid
Erg mooiquote:
Ah kijk, dat wist ik dus ook nietquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar tis niet dak politiehonden heb oid... ze sporten gewoon erg veel en lopen regelmatig wedstrijden en dat mag niet meer als honden eenmaal 8 jaar zijn. dus ze mag dan alleen nog wandelen en eens per week naar bejaarden-behendigheid
Aardig. Alleen zie ik wat op tegen deze week. Moet heel veel dingen doen en opdrachten maken.quote:
afgekeurde politiehonden zijn idd niet leuk....quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Snarf.
[..]
Wij hebben op het asiel regelmatig politiehonden. Kutbeesten.
Ja dat weet ik, maar ik ging er vanuit dat Snarf het wel zou lezen.quote:
ik vind parijs niet zo leuk... te vaak geweest (tante heeft daar een apartement, dus hoefde alleen treinreis te betalenquote:
Vrijdagquote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Marshmallows in het VondelparkNou wel een leuke meet
Ik heb het niet zo op Fransenquote:
Ik dacht dat ze juist vaak wel herplaatst werdenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
afgekeurde politiehonden zijn idd niet leuk....
vidn t zoiezo echt zielig dat ze dan worden weggebracht, meestal ingeslapen omdat ze gewoon niet geschikt zijn als gezinshond
Echt waarquote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef twi het volgende:
Parijs
En vrijdag, ik zie wel of dat allemaal door gaat. Die hele meet is nu weer verwijderd
Het zijn geen afgekeurde honden.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
afgekeurde politiehonden zijn idd niet leuk....
vidn t zoiezo echt zielig dat ze dan worden weggebracht, meestal ingeslapen omdat ze gewoon niet geschikt zijn als gezinshond
ja, als t goed is wel!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah kijk, dat wist ik dus ook niet![]()
Maar wat leukeen kleintje erbij dus.
Wanneer gaan we samen bij je tante logeren dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind parijs niet zo leuk... te vaak geweest (tante heeft daar een apartement, dus hoefde alleen treinreis te betalen)
Je gaat wegquote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef SiIk het volgende:
Nou niet denken dat ik een ban heb door de R&Pmods hè.![]()
uiterdaard lees ik datquote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ging er vanuit dat Snarf het wel zou lezen.
dat wel, en dan met een maand worden ze weer terug gebracht.... beesten hebben in de opvoeding hele andere dingen meegekregen dan dat een huishond meekrijgt. Zijn vaak heel afstandelijk (soms zelfs agressief) tegen onbekenden, zijn niet echt knuffelbaar meestal en nog zo wat van die dingenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist vaak wel herplaatst werden
Wow, wat voor hond is datquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, als t goed is wel!al wordt t kleintje wat ik op t oog heb snel groooooot.... 50 - 60 kilo bij volwassenheid
appartement is verkocht volgens mij... wonen nog steeds wel daar in de buurt hoor, nu vlak buiten parijs. Appartement was zijstraat eiffeltoren... kon t vanuit de slaapkamer zien, echt wel hele dure plaatsquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen bij je tante logeren dan?
Ja, ineens verwijderd door de theeleut himself, dus nu hebben we geen plek om het allemaal te regelenquote:
Hoezo niet? Franse damesquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag
[..]
Ik heb het niet zo op Fransen
Ja dat klopt wel. Alhoewel dat ook per persoon verschillend is denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat wel, en dan met een maand worden ze weer terug gebracht.... beesten hebben in de opvoeding hele andere dingen meegekregen dan dat een huishond meekrijgt. Zijn vaak heel afstandelijk (soms zelfs agressief) tegen onbekenden, zijn niet echt knuffelbaar meestal en nog zo wat van die dingen
Vlak buiten Parijs is ook goed hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
appartement is verkocht volgens mij... wonen nog steeds wel daar in de buurt hoor, nu vlak buiten parijs. Appartement was zijstraat eiffeltoren... kon t vanuit de slaapkamer zien, echt wel hele dure plaats
Kan wel een evenement aan maken, maar weet nog niet of ik ga, of dat ik misschien in Frankrijk benquote:Op maandag 18 juni 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ineens verwijderd door de theeleut himself, dus nu hebben we geen plek om het allemaal te regelenGa jij nog naar Paddy's morgen? Of heb je je alcohol-tax al gehad deze week?
Ik weet niet of die veel rughaar heeft, misschien even US checkenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, tenzij hij erg veel rughaar heeft en buiten zn behoeften wil doen
Dat is goed, als je niet gaat blijf ik ook lekker thuis. Maar wie weet willen er nog wat mensen mee, maar dat is wat lastig op een dinsdagavondquote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel nog een beetje.... misschien ga ik naar Frankrijk
Even kijken of ik mee kan
Maar anders hoor je het ok?
strak plan...! hij zal me in dat geval wel op mn wenken moeten bedienen... deuren open/dicht doen, licht aan en spullen geven. zijn al uitbesteed...quote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet of die veel rughaar heeft, misschien even US checken
ik kan niet op dinsdag.... tot 8 uur werken en dan auto naar de garage brengen en daarna quizen (was t plan dacht ik...)quote:Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is goed, als je niet gaat blijf ik ook lekker thuis. Maar wie weet willen er nog wat mensen mee, maar dat is wat lastig op een dinsdagavond
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan niet op dinsdag.... tot 8 uur werken en dan auto naar de garage brengen en daarna quizen (was t plan dacht ik...)
edit: ohnee, woensdag was de quiz... dinsdag niet
Tijd om de douche in te stappen dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet m'n asieltopic nog updaten. Heb bij de honden gestaan.
aaaaaaaaaaahwquote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik moet m'n asieltopic nog updaten. Heb bij de honden gestaan.
Ik zou dat echt niet kunnenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaahwnooit de behoefte om er 1 mee te nemen naar huis...? of kan je dat goed zakelijk houden>
Ik heb trouwens wel mijn grote Engeland vlag gevondenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is goed, als je niet gaat blijf ik ook lekker thuis. Maar wie weet willen er nog wat mensen mee, maar dat is wat lastig op een dinsdagavond
Ik heb net alle versieringen er af gehaald.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel mijn grote Engeland vlag gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |