wat is dat...? zadelloos toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
om te beginnen is t leuk hor. Bart en ik rijden western, das helemaal gaaf
nou zeg..quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij mooi weer gewoon buiten hoorLekker in de zon
[..]
Zo niet dan zou het ook geen probleem zijn
Nee, met zadel. Mensen met daadwerkelijk een zak, ballen en een snikkel gaan liever niet zonder op een paard zitten. Iets met kinderbijslag enzoquote:
Hmm.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nou zeg..
Samen uit eten dan maar?
Deal. Als jij dan nog even je whatsapp beantwoord kan ik boekenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm.
Alleen als we er ook een concert aan vast knopen, ik dacht aan Sting ofzo
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee. mijn youtube loopt vast. Moet je even googlen op reining
Niiiiicequote:
Ik doe dressuur, SGW en springenquote:
Hell yeahquote:
wat zag jequote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf! Ik zag vanmorgen op tv iets over honden en frisbees!
Ik vind het mooi om te zien en vooral het dressuur ook een knap samenspel tussen ruiter en paard, maar tegelijk vind ik het ook behoorlijk klassiek en stijfjes aandoen. Mij spreekt de ongedwongen uitstraling van het western gebeuren meer aan, ookal zijn er bij die wedstrijden ook minstens net zo veel regeltjes en oefeningen dit datquote:
We gaan het merken, over een maand heb ik wedstrijdquote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien en vooral het dressuur ook een knap samenspel tussen ruiter en paard, maar tegelijk vind ik het ook behoorlijk klassiek en stijfjes aandoen. Mij spreekt de ongedwongen uitstraling van het western gebeuren meer aan, ookal zijn er bij die wedstrijden ook minstens net zo veel regeltjes en oefeningen dit dat
Prima hoor, ieder z'n ding toch?quote:
Een vrouw met een border collie (dacht ik). De vrouw gooide allemaal frisbees en de hond ging ze allemaal vangen. Was op RTL nieuws geloof ik.quote:
oh crap... ff kijken of ik terug kan vinden... wel nieuwsgierig waar t over ging... was geen grote wedstrijd volgens mijquote:Op maandag 18 juni 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw met een border collie (dacht ik). De vrouw gooide allemaal frisbees en de hond ging ze allemaal vangen. Was op RTL nieuws geloof ik.
Kampioenschappen dit dat allesquote:Op maandag 18 juni 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vrouw met een border collie (dacht ik). De vrouw gooide allemaal frisbees en de hond ging ze allemaal vangen. Was op RTL nieuws geloof ik.
Jawel. Voorrondes van kampioenschappen, winnaar mag naar het WK in USA.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh crap... ff kijken of ik terug kan vinden... wel nieuwsgierig waar t over ging... was geen grote wedstrijd volgens mij
heb t gevonden een kampioenschap.... waarom was ik daar niet...!?quote:
Omdat het niet in NL wasquote:Op maandag 18 juni 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb t gevonden een kampioenschap.... waarom was ik daar niet...!?
filmpje kan ik niet laden ff verder zoeken
Ik vond het al jammer dat jij het niet was. Anders had ik kunnen roepen: "He! Dat hondenmeisje ken ik!"quote:Op maandag 18 juni 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh crap... ff kijken of ik terug kan vinden... wel nieuwsgierig waar t over ging... was geen grote wedstrijd volgens mij
Zoiets ja. Dementie slaat hier toe.quote:
Sja, western is net zo klassiek wat dat betreft, western heeft voor zover ik weet nog meer regeltjes dan de dressuur. En net zoveel misstanden, maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien en vooral het dressuur ook een knap samenspel tussen ruiter en paard, maar tegelijk vind ik het ook behoorlijk klassiek en stijfjes aandoen. Mij spreekt de ongedwongen uitstraling van het western gebeuren meer aan, ookal zijn er bij die wedstrijden ook minstens net zo veel regeltjes en oefeningen dit dat
als t in belgie was is t nog geen excuus, doe ook altijd in belgie mee (dat format vind ik leuker)quote:
was wel toevallig geweest als ze dan ook precies mij hadden gefilmtquote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het al jammer dat jij het niet was. Anders had ik kunnen roepen: "He! Dat hondenmeisje ken ik!"
[..]
Zoiets ja. Dementie slaat hier toe.
Nou die vrouw sprak een raar taaltje dus het was volgens mij ook niet in Belgiëquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als t in belgie was is t nog geen excuus, doe ook altijd in belgie mee (dat format vind ik leuker)
Bart is ook op latere leeftijd (:P) begonnenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit leren paardrijden, al heb ik het wel altijd willen leren
Nooit te oud om te leren schat!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
ah, heb t ff opgezocht, was denemarken... vandaar dak dr niet was hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou die vrouw sprak een raar taaltje dus het was volgens mij ook niet in België
Ik heb jarenlang engels gereden en ben overgestapt op western omdat ik mijn grootste angst wilde overwinnen: Loslaten en ontspannen. Ik merk nu dat ik western instinctiever vind, en het past absoluut bij mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, western is net zo klassiek wat dat betreft, western heeft voor zover ik weet nog meer regeltjes dan de dressuur. En net zoveel misstanden, maar dat is een ander verhaal.
Ieder zijn ding, western is niks voor mij net als dat dressuur of springen niets voor een ander is.
Ik ook, maar is een beetje te duur voor mequote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
en eens per maand?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar is een beetje te duur voor me
Je mag wel eens gratis uitstappen als je wiltquote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar is een beetje te duur voor me
Laat maar weten wanneer je in NL bent, mag je op Rio.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:42 schreef Barbusse het volgende:
't was toch iets van ¤40 per keer? Das zo'n beetje m'n maandelijkse spaarvermogen. Als in de tussentijd m'n fiets kapot gaat, ben ik het haasjequote:
Ja daarom, 't is maar wat je het meest aanspreektquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, western is net zo klassiek wat dat betreft, western heeft voor zover ik weet nog meer regeltjes dan de dressuur. En net zoveel misstanden, maar dat is een ander verhaal.
Ieder zijn ding, western is niks voor mij net als dat dressuur of springen niets voor een ander is.
halfuur is 20,-quote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't was toch iets van ¤40 per keer? Das zo'n beetje m'n maandelijkse spaarvermogen. Als in de tussentijd m'n fiets kapot gaat, ben ik het haasje
Ik sluit me bij Twi aanquote:
Ik zou best wel eens iets van een (gratis?) proefles oid willen proberen hoor, ben er altijd al benieuwd naar geweestquote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je mag wel eens gratis uitstappen als je wilt
Ben je beter in paardrijden, auto rijden of rijden?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je in NL bent, mag je op Rio.
Ik kan alle drie.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je beter in paardrijden, auto rijden of rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |