Helaas kan dat met knopjes ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef marbasnarf het volgende:
verdorie ik verlang naar telefoons met knopjes... stuur heel verhaal naar de verkeerde....
omdak misdrukte met mn dikke vinger
had ik toch minder last van,...quote:
Ik dacht al, wat bedoel jequote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef marbasnarf het volgende:
verdorie ik verlang naar telefoons met knopjes... stuur heel verhaal naar de verkeerde....
omdak misdrukte met mn dikke vinger
Hey Achterhoekerquote:
tja sorryquote:
Zulks een tragediequote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Achterhoeker![]()
Het blijkt dat ik mijn schoolreunie gemist heb
Verder vind ik je wel lief enzo hoor, maar ik ga je nu toch anders bekijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja sorrymn vingers moeten op dieet ... duidelijk
Nou poeh hejquote:Op maandag 18 juni 2012 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Achterhoeker![]()
Het blijkt dat ik mijn schoolreunie gemist heb
met dikke ogen...?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Verder vind ik je wel lief enzo hoor, maar ik ga je nu toch anders bekijken
Ja van het huilenquote:
Verschrikkelijk he?quote:
quote:
jottumquote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ollaaaa
Ik ben er even
Dan eten
Dan huiswerk maken
Een vluggertje dusquote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ollaaaa
Ik ben er even
Dan eten
Dan huiswerk maken
Wat een feest!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ollaaaa
Ik ben er even
Dan eten
Dan huiswerk maken
wat ga je doen...? behalve leren voor je examen?quote:
Dat wil ik ook graag geloven, maar ik geloof nog meer dat dit soort mensen echt bestaanquote:
ze bestaan echt..! zo gemeenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag geloven, maar ik geloof nog meer dat dit soort mensen echt bestaan
Ik ook! Niks geboekt!quote:
Dat kan bestquote:Op maandag 18 juni 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze bestaan echt..! zo gemeen
maar heus begin je zo je openingspost...:P
Geen succesformule, blijkt maar weerquote:Op maandag 18 juni 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze bestaan echt..! zo gemeen
maar heus begin je zo je openingspost...:P
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook! Niks geboekt!![]()
Je ging zeilen in Griekenland toch?
Ik ga vrijdag eerst privéles rijden hopelijk op mijn toekomstige leaspaard, dan naar lot (van hier),quote:Op maandag 18 juni 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat ga je doen...? behalve leren voor je examen?
Ik heb net nog sla gehadquote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef debeterebob het volgende:
Sla![]()
Je bent toch geen konijn man.
Vlees
Vet
lijkt me zo leuk om met een paard door t bos of strand te lopen... (als ik t zou kunnen anders zou ik na ene half uur janken van de pijn ghehe)quote:Op maandag 18 juni 2012 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag eerst privéles rijden hopelijk op mijn toekomstige leaspaard, dan naar lot (van hier),
Zaterdag heb ik een buitenrit gepland met een vriendin en zondag is het mijn normale lesdag
Uiteraard. Straks word ik nog uitgenodigd voor feestjes, moet ik nog naar buiten ook en met mensen praten. Stel je voor zegquote:
Ja, ze bestaan welquote:Op maandag 18 juni 2012 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag geloven, maar ik geloof nog meer dat dit soort mensen echt bestaan
Ook als je het niet kunt jank je na een half uur echt niet van de pijn hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 19:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lijkt me zo leuk om met een paard door t bos of strand te lopen... (als ik t zou kunnen anders zou ik na ene half uur janken van de pijn ghehe)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook als je het niet kunt jank je na een half uur echt niet van de pijn hoornou, zie mij al tijdens t opstappen 3x eroverheen vallen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Ach, als ik het kan, met mijn motorisch gestoorde ledematenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, zie mij al tijdens t opstappen 3x eroverheen vallen...
gheheh, nou t lijkt mij wel leuk... ga binnenkort (nog ff datum plannen) mee naar de boerderie, mag ik helpen met de paarden (en veulentje geborenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach, als ik het kan, met mijn motorisch gestoorde ledematen
Gewoon eens naar een manege bellen om te vragen of je eens een proefles mag voor een half uurtjequote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh, nou t lijkt mij wel leuk... ga binnenkort (nog ff datum plannen) mee naar de boerderie, mag ik helpen met de paarden (en veulentje geboren)
nou das dan weer niets voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 19:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gewoon eens naar een manege bellen om te vragen of je eens een proefles mag voor een half uurtje
Alsof jij welkom bentquote:Op maandag 18 juni 2012 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard. Straks word ik nog uitgenodigd voor feestjes, moet ik nog naar buiten ook en met mensen praten. Stel je voor zeg
Bij mooi weer gewoon buiten hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou das dan weer niets voor mijin zon muffe bak een rondje hobbelen
mag gewoon in t weiland enzo
Zo niet dan zou het ook geen probleem zijnquote:
om te beginnen is t leuk hor. Bart en ik rijden western, das helemaal gaafquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou das dan weer niets voor mijin zon muffe bak een rondje hobbelen
mag gewoon in t weiland enzo
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook als je het niet kunt jank je na een half uur echt niet van de pijn hoorGa jij bareback?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |