Alleen omdat het nu rustig is, anders hadden ze me wel weer gevraagd of ik niet extra wilde komenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is het denk ik wat te laat voor...
Benzin-stylo.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen omdat het nu rustig is, anders hadden ze me wel weer gevraagd of ik niet extra wilde komen
(zoals het al een dik jaar gaat dus)
Maarja situatie is een beetje verrot nu wel
denk je niet dat je baas (al is t alleen maar om jou ene hak te zetten) niet een oproepkracht via t uitzendbureau inhuurt ipv jou...?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen omdat het nu rustig is, anders hadden ze me wel weer gevraagd of ik niet extra wilde komen
(zoals het al een dik jaar gaat dus)
Maarja situatie is een beetje verrot nu wel
hmm denk het eigenlijk niet, maar het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk je niet dat je baas (al is t alleen maar om jou ene hak te zetten) niet een oproepkracht via t uitzendbureau inhuurt ipv jou...?
Wat? Je wordt uitgescholden op je werk?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmm denk het eigenlijk niet, maar het zou zomaar kunnen.
Het gaat wel vaker zo hard vanaf hun kant, (met schelden etc)
En dat kan ook weer zo over zijn, maarja weet het morgen.
temperementvol baasjequote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat? Je wordt uitgescholden op je werk?
Meestal gaat het in de vorm van GVD dit en kijken moet je blabla, jij moet dat doen GVD dat idee.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat? Je wordt uitgescholden op je werk?
wel: kree je bent gvd een klootzakquote:Op maandag 18 juni 2012 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
Meestal gaat het in de vorm van GVD dit en kijken moet je blabla, jij moet dat doen GVD dat idee.
Het is nou ook weer niet zo dat ie zegt van kree wat ben jij een klootzak
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa... "en nu live vanaf t werk van kree..."quote:Op maandag 18 juni 2012 17:48 schreef kree het volgende:
mss moet ik morgen effe de recorder van m'n telefoon aanzetten?
Hoewel denk dat ik het ergste nu wel gehad heeft.
Hij wilde in ieder geval nog denken ipv me gelijk ter plekke te ontslaan.
Live gaat niet lukken maar zit er serieus over te denken om het eens op te nemen jahquote:Op maandag 18 juni 2012 17:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa... "en nu life vanaf t werk van kree..."
en dan van die hippe jingles tussendoor
Daar ga je toch niks mee opschieten?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Live gaat niet lukken maar zit er serieus over te denken om het eens op te nemen jah
Auwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar misschien leuk voor later als ik wel bij een normaal bedrijf werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar ga je toch niks mee opschieten?
zou niet bij je nieuwe werk gaan lopen stunten met geluidsopnamens van je oude werk, kan nooit heel goed voor je uitpakken, zoiezo zal je nieuwe werk ook geen goed beeld meer van je hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar misschien leuk voor later als ik wel bij een normaal bedrijf werk.
Maargoed het is al uit m'n handen heb m'n argumenten al gemaakt vandaag.
Dus is alleen nog aanhoren wat hij wil morgen.
Dat is alleen maar negatieve energie Kree, daar heb je niks aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar misschien leuk voor later als ik wel bij een normaal bedrijf werk.
Maargoed het is al uit m'n handen heb m'n argumenten al gemaakt vandaag.
Dus is alleen nog aanhoren wat hij wil morgen.
slaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Royco1 het volgende:
Goffer, vergeet ik het belangrijkste bestandsdeel van mijn gezonde eten van vanavond, de sla
Ren & Stimpyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |