Hmm tja ben er bang voor owh dat boeie zei ik er trouwens niet bijquote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hebt een nieuwcontract gekregen wat vandaag ingaat en meteen meld je jezelf ziek, en wat ik uit je verhaal opmaak niet volgens de juiste procedures. Dan zeg je ook nog tegen je baas, boeie, het contract was nog niet ingegaan. Dat zou op mij totaal verkeerd overkomen als ik je baas was, en inderdaad waarschijnlijk reden zijn om niet met elkaar verder te gaan.
Zeker als het, zoals je zegt, rustig is, en je gemist kunt worden
zo.... ! misschien idee om een tatoe ervan te laten maken, of zon spandoek ervan boven je bedquote:Op maandag 18 juni 2012 17:29 schreef kree het volgende:
btw die chef is een achterbakse lul en die baas een centengraaiende klootzak.
ach collega's zijn het hiermee eens trouwens maar niemand durft het te zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo.... ! misschien idee om een tatoe ervan te laten maken, of zon spandoek ervan boven je bed
ahjo.. en zolang je weet dat ze je baas zijn en je geen vriendjes hoeft te zijn en ze vast thuis flink onder de duim zitten, is t vast al stuk midner ergquote:Op maandag 18 juni 2012 17:29 schreef kree het volgende:
btw die chef is een achterbakse lul en die baas een centengraaiende klootzak.
mwaah ik kan er nog om lachen, maar het is wel kut als ik morgen geen inkomen meer heb natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahjo.. en zolang je weet dat ze je baas zijn en je geen vriendjes hoeft te zijn en ze vast thuis flink onder de duim zitten, is t vast al stuk midner erg
en je krigjt geen uitkering in deze situatie... zou echt maar ff vacature sites in de gaten houdne, of naar uitzendbureauquote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
mwaah ik kan er nog om lachen, maar het is wel kut als ik morgen geen inkomen meer heb natuurlijk
Wel bijstand toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je krigjt geen uitkering in deze situatie... zou echt maar ff vacature sites in de gaten houdne, of naar uitzendbureau
effe kijken hoe lang ik nog kan overleven voordat ik dakloos benquote:Op maandag 18 juni 2012 17:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je krigjt geen uitkering in deze situatie... zou echt maar ff vacature sites in de gaten houdne, of naar uitzendbureau
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
ach collega's zijn het hiermee eens trouwens maar niemand durft het te zeggen.
Kree durft het wel te zeggenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Soort van:
Beste baas,
Ik vind het niet zo'n leuke mail die U heeft gestuurd.
Niet dat het veel uitmaakt hoor, haha. Het is ook maar een mening.
En verder vind ik U best een aardige manNiet m'n type, maar wel aardig.
Ik hoor op de barbecue wel wat U ervan vindt
Groetjes,
kree
huursubsidie enzo...?quote:
je kon toch naar dat vakantiehuis van je zus...?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
effe kijken hoe lang ik nog kan overleven voordat ik dakloos ben
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
huursubsidie enzo...?
mja weet niet of dat telt als je op kamers zit...?
Ik durf het wel te zeggen ja, mss dat ik morgen maar zeg dat ie een klootzak is als ie me ontslaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Kree durft het wel te zeggen
Kree for president
Nee logeren bij zus, maar daar heb ik ook niet veel zin in.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kon toch naar dat vakantiehuis van je zus...?
Want kotsen op je werk maakt wel een goede indrukquote:Op maandag 18 juni 2012 17:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opzich goede stap om dan te vragen om een vast contract toch...? vond ikw el goed plan... ok ziekmelden op 1e dag van contract is niet zo slimmaar goed, als je ziek bent ben je ziek (al zou ikz elf kotsend naar mn werk toegaan om me te bewijzen)
dat zou toch niets aan de situatie veranderen... proeftijd, dus je krigjt gene oprot-premie en je hebt dan NOG ene dag minder salaris.. zou nu echt elke dag meepakken die je nog kan hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik durf het wel te zeggen ja, mss dat ik morgen maar zeg dat ie een klootzak is als ie me ontslaat.
Maakt dan toch niet meer uit.
Kan altijd nog vragen of ik onderhand nog ff oproepkracht mag zijn totdat ik wat anders hebquote:Op maandag 18 juni 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat zou toch niets aan de situatie veranderen... proeftijd, dus je krigjt gene oprot-premie en je hebt dan NOG ene dag minder salaris.. zou nu echt elke dag meepakken die je nog kan hebben
haha, nou als je loopt te kotsen op werk, zien je collega's (en baas) dat je ECHT ziek bent en dan sturen ze je naar uis (betaald en met alle begrip)quote:Op maandag 18 juni 2012 17:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Want kotsen op je werk maakt wel een goede indruk
Maar ik ben het met je eens hoor, komt allemaal een beetje onhandig over, kree.
Daar is het denk ik wat te laat voor...quote:Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Kan altijd nog vragen of ik onderhand nog ff oproepkracht mag zijn totdat ik wat anders heb
(kan ie gelijk m'n uurloon weer ophogen)
alsoprioep wordt je dan toch gewoon niet meer gebeldquote:Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Kan altijd nog vragen of ik onderhand nog ff oproepkracht mag zijn totdat ik wat anders heb
(kan ie gelijk m'n uurloon weer ophogen)
Niet handig als hij ooit nog als referentie moet dienenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik durf het wel te zeggen ja, mss dat ik morgen maar zeg dat ie een klootzak is als ie me ontslaat.
Maakt dan toch niet meer uit.
Alleen omdat het nu rustig is, anders hadden ze me wel weer gevraagd of ik niet extra wilde komenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is het denk ik wat te laat voor...
Benzin-stylo.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen omdat het nu rustig is, anders hadden ze me wel weer gevraagd of ik niet extra wilde komen
(zoals het al een dik jaar gaat dus)
Maarja situatie is een beetje verrot nu wel
denk je niet dat je baas (al is t alleen maar om jou ene hak te zetten) niet een oproepkracht via t uitzendbureau inhuurt ipv jou...?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen omdat het nu rustig is, anders hadden ze me wel weer gevraagd of ik niet extra wilde komen
(zoals het al een dik jaar gaat dus)
Maarja situatie is een beetje verrot nu wel
hmm denk het eigenlijk niet, maar het zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk je niet dat je baas (al is t alleen maar om jou ene hak te zetten) niet een oproepkracht via t uitzendbureau inhuurt ipv jou...?
Wat? Je wordt uitgescholden op je werk?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmm denk het eigenlijk niet, maar het zou zomaar kunnen.
Het gaat wel vaker zo hard vanaf hun kant, (met schelden etc)
En dat kan ook weer zo over zijn, maarja weet het morgen.
temperementvol baasjequote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat? Je wordt uitgescholden op je werk?
Meestal gaat het in de vorm van GVD dit en kijken moet je blabla, jij moet dat doen GVD dat idee.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat? Je wordt uitgescholden op je werk?
wel: kree je bent gvd een klootzakquote:Op maandag 18 juni 2012 17:47 schreef kree het volgende:
[..]
Meestal gaat het in de vorm van GVD dit en kijken moet je blabla, jij moet dat doen GVD dat idee.
Het is nou ook weer niet zo dat ie zegt van kree wat ben jij een klootzak
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa... "en nu live vanaf t werk van kree..."quote:Op maandag 18 juni 2012 17:48 schreef kree het volgende:
mss moet ik morgen effe de recorder van m'n telefoon aanzetten?
Hoewel denk dat ik het ergste nu wel gehad heeft.
Hij wilde in ieder geval nog denken ipv me gelijk ter plekke te ontslaan.
Live gaat niet lukken maar zit er serieus over te denken om het eens op te nemen jahquote:Op maandag 18 juni 2012 17:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa... "en nu life vanaf t werk van kree..."
en dan van die hippe jingles tussendoor
Daar ga je toch niks mee opschieten?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Live gaat niet lukken maar zit er serieus over te denken om het eens op te nemen jah
Auwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar misschien leuk voor later als ik wel bij een normaal bedrijf werk.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar ga je toch niks mee opschieten?
zou niet bij je nieuwe werk gaan lopen stunten met geluidsopnamens van je oude werk, kan nooit heel goed voor je uitpakken, zoiezo zal je nieuwe werk ook geen goed beeld meer van je hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar misschien leuk voor later als ik wel bij een normaal bedrijf werk.
Maargoed het is al uit m'n handen heb m'n argumenten al gemaakt vandaag.
Dus is alleen nog aanhoren wat hij wil morgen.
Dat is alleen maar negatieve energie Kree, daar heb je niks aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar misschien leuk voor later als ik wel bij een normaal bedrijf werk.
Maargoed het is al uit m'n handen heb m'n argumenten al gemaakt vandaag.
Dus is alleen nog aanhoren wat hij wil morgen.
slaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Royco1 het volgende:
Goffer, vergeet ik het belangrijkste bestandsdeel van mijn gezonde eten van vanavond, de sla
Ren & Stimpyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |