nee, niet eensquote:Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
Of heb je wilde kreten op de envelop geschreven Qwea?
Dan is het maar vreemdquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:12 schreef Qwea het volgende:
al heb ik er wel een briefje bij oh-oh in gedaan
doe nog es je adres, sturen we nog een keer. Heb hem toch nog esquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
Of heb je wilde kreten op de envelop geschreven Qwea?
GELUKKIIIGGquote:Op maandag 18 juni 2012 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hierbij laat ik zien dat ik nog leef.
Oh, normaal ook al niet heaquote:Op maandag 18 juni 2012 12:12 schreef Qwea het volgende:
al heb ik er wel een briefje bij oh-oh in gedaan
NICE!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, normaal ook al niet hea![]()
Kiek dan, H&M heeft echt perfecte timing![]()
[ afbeelding ]
En ze zitten keifijn
Ik weet dat de scapino ze wel heeft, dus ik gok de bristol ook wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
Waar kan ik verder nog regenlaarzen kopen? Ik heb geen idee?Winkels als Bristol, hebben die dat? Ik ben Woensdag in de stad, dan misschien ff kijken.
Yepquote:Op maandag 18 juni 2012 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
Waar kan ik verder nog regenlaarzen kopen? Ik heb geen idee?Winkels als Bristol, hebben die dat? Ik ben Woensdag in de stad, dan misschien ff kijken.
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet dat de scapino ze wel heeft, dus ik gok de bristol ook wel.
quote:
Mooi! Ff kiekenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yepdaar komen mijn roze met blommen vandaan.
Leuke laarzen oh-oh!
Ja die zijn leukquote:Op maandag 18 juni 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Hema heeft sowieso de coolste kinderregenlaarsjes want Jip & Janneke
Nou als ik verder dan dat deze hoog zijn door de drab moet dan is dat hondtechnisch ook niet mogelijk in mijn geval hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb wel hogere nodig heur, als ik hier door de prairie ga
Whahahaaquote:Op maandag 18 juni 2012 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ik verder dan dat deze hoog zijn door de drab moet dan is dat hondtechnisch ook niet mogelijk in mijn geval hoor![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kees is dan al verdwenen en de rest staat met de kin in de drab dan
Oei, even bestellenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
SM laarzenSky high
http://www.zalando.nl/keddo-regenlaarzen-zwart-k1511c002-802.html
Ghehe, deze voor jouquote:
BOOOHHHquote:Op maandag 18 juni 2012 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ghehe, deze voor jou
http://www.zalando.nl/keddo-regenlaarzen-grijs-k1511c001-112.html
Laag, stylish, geil
OMGquote:Op maandag 18 juni 2012 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.zalando.nl/sev(...)e-se911c01c-402.html
Ahhhhquote:
Haaa, klein wereldje, leukquote:Op maandag 18 juni 2012 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Was gewoon m'n oude overbuurvrouw, van een jaar of 20 geleden, over dat kassaatje.![]()
Over dat ik en mijn oude buurjongen bij vlagen toch wel ondeugend waren. Ik vond mezelf zo keurig!quote:
Toch maar dat ene doen dan, duzki!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Over dat ik en mijn oude buurjongen bij vlagen toch wel ondeugend waren. Ik vond mezelf zo keurig!
Wat heb ik dan uiteindelijk weer aan jou. Grrrr.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toch maar dat ene doen dan, duzki!
JE MOET STERK ZIJN, KOM OP! JE KAN HET!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat heb ik dan uiteindelijk weer aan jou. Grrrr.
Joequote:Op maandag 18 juni 2012 13:20 schreef Housekeeper het volgende:
![]()
Hallo mensen. No offence hoor, maarruuuhhh kan het wat beschaafder qua TT's in de toekomst![]()
[SC] #467 Anaalposters!
[SC] #463 oh-oh KUT ik hou van jouw
[SC] #462 oh-oh KUT
[SC] #460 Kappen met dat hoerig gezeik om niks!
[SC] #454 Lul, mét Funk!
Ik stond bij voetbal met corners ook nooit bij de eerste en tweede paal, uit voorzorg.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JE MOET STERK ZIJN, KOM OP! JE KAN HET!
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:20 schreef Housekeeper het volgende:
![]()
Hallo mensen. No offence hoor, maarruuuhhh kan het wat beschaafder qua TT's in de toekomst![]()
[SC] #467 Anaalposters!
[SC] #463 oh-oh KUT ik hou van jouw
[SC] #462 oh-oh KUT
[SC] #460 Kappen met dat hoerig gezeik om niks!
[SC] #454 Lul, mét Funk!
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens, ik heb dat George boek nu. Strega wilde m ook geloof ik? Wil iemand hier starten met lezen? Ik heb liever de doorlezers vooraan de lijst namelijk
Wil jij m eerst???quote:
Gaat ie vandaag jouw kant op.quote:
jeeeeejquote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaat ie vandaag jouw kant op.
Pis wil jij m ook snel al? Strega??
Dan vraag ik zo op FB ff wie m nog snel wil!
Wgegehehe.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Qwea het volgende:
ik zit me trouwens ff te verbazen![]()
gisteren op jpop, patatje mayo, 2 bonnen. Dat is gewoon 3,50 voor een kut bakkie friet.
Neequote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Wss issie langer onderweg dan dat je dr over leest
Oh, ik wil hem best graag na Strega of Qwea, die hebben mijn adres ook, dus das hendig.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaat ie vandaag jouw kant op.
Pis wil jij m ook snel al? Strega??
Dan vraag ik zo op FB ff wie m nog snel wil!
Ook al hooikoorts?quote:
voor 17u gaat je bergkamp 2 de post opquote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik wil hem best graag na Strega of Qwea, die hebben mijn adres ook, dus das hendig.
No hooikoorts. Thank god.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al hooikoorts?
Hier net gaan liggen
misschien moet je dr ff een DM sturen met de link naar deze vraagquote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Robijntje ook nat zijn geworden vanochtend?
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien moet je dr ff een DM sturen met de link naar deze vraag
Iemand nog een actieve kloon?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien heeft zij lopen tippen over onze schuine TT'squote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh wow, we zijn de elitequote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik stuur m eerst naar Q, dan naar Pis, en Pis mag m dan naar Strega sturen, en dan zoek ik wel iemand die m na Strega wil, daarna komen allemaal mensen van Oud die kennen elkaar ook weer
Festivalfriet.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Qwea het volgende:
ik zit me trouwens ff te verbazen![]()
gisteren op jpop, patatje mayo, 2 bonnen. Dat is gewoon 3,50 voor een kut bakkie friet.
Geen idee, ik was te ver heen om daar wat van te merkenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Festivalfriet.Badend in de zout ook altijd, die 14 staafjes.
Ja dat is in elke windstreek verschillend, oorlog is overal anders, ik roep standaard gewoon pindasaus voordat ik curry krijgquote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, ik was te ver heen om daar wat van te merken
Zoveel heb ik trouwens ook niet gehad, want iedereen stond mijn friet te jattenEn dan vraag je om een patat oorlog. Krijg je een patatje, met mayo, ui, en CURRY
Het achterlijke is, in de rest van fucking den helder doen ze wel pindasaus op de oorlogquote:Op maandag 18 juni 2012 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is in elke windstreek verschillend, oorlog is overal anders, ik roep standaard gewoon pindasaus voordat ik curry krijg
OH!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het achterlijke is, in de rest van fucking den helder doen ze wel pindasaus op de oorlog
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH!
Zeker een frietkraampje uit het Zuiden
Speciaal met pindasaus? Dus dan heb je mayo, curry/ketchup, ui en pindasaus?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, hier is oorlog gewoon speciaal met pindasaus hoor, dus doe maar niet zo debiel
Yupsquote:Op maandag 18 juni 2012 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Speciaal met pindasaus? Dus dan heb je mayo, curry/ketchup, ui en pindasaus?
*Naar modje loopt*quote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Let toch es een beetje op je taalgebruik hoerenkind
Whehehehehehehehehequote:
quote:
quote:
Als je de buschauffeur ff pijpt wacht ie de volgende keer vast wel op je!quote:
Ik hoor het echt NOOIT, dus ik kan het wel waarderen.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ie dr goddomme maar in verzuipt met zn gezapige gekweel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JIJ GING RENNEN VOOR DE BUS!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het echt NOOIT, dus ik kan het wel waarderen.
Zulks een tip kan alleen Qwea gevenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je de buschauffeur ff pijpt wacht ie de volgende keer vast wel op je!
Vandaag is echt weer een keer teveel.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het echt NOOIT, dus ik kan het wel waarderen.
Oh?quote:
Buschauffeur wilde niet gepijpt worden?quote:
Bij mij is dat als het vet op is.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduzzz, wat is oorlog bij jouw pattatesfrieteskraam? Ook pindasaus?
Kreeg net een sms van Pisces, het zaad smaakte naar rotte vis. Nu is ze boos.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Buschauffeur wilde niet gepijpt worden?
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zegt iemand van het koninklijk huis. Ik vind het nogal wat.
Je moest eens wetenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat doen jullie allemaal voor enge geheime dingenJullie zijn net een sekte
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Oh en het merendeel heeft een hond/huisdier, maar jij hebt Rennie dat telt ook.
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Oh en het merendeel heeft een hond/huisdier, maar jij hebt Rennie dat telt ook.
Kun je minimaal weer twee kerstavonden vooruit.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een kat en twee konijnen, jaaaaaa???
Zo een kat is echt minstens 2 bakken babipangang manquote:Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je minimaal weer twee kerstavonden vooruit.
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef Muis006 het volgende:
Eendenborstfilet
Gebraden kip
Zure komkommer
In mijn geval wel, niet in dat van Q zal ik je zeggenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat hier over het babyshaap he, niet de door alcohol veroorzaakte "lam"
Op zijn Nederlands issie he?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Muisje?
Wil je ook het Giant Georgeboek lezen?
Ik heb nu al 8 mensen
Ja helaas welquote:
prima, prima, wel een beetje lusteloos op het momentquote:Op maandag 18 juni 2012 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In mijn geval wel, niet in dat van Q zal ik je zeggen![]()
Hoestie Zwabbertje?
Aw poppetje.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, prima, wel een beetje lusteloos op het moment
jup, verheug me er nu al op, zit al met m'n hoofd in de vakantie en ik heb ngo even school, moet nog dingen afmaken voor het eind van het jaar en ik wil zoveel toffe dingen doen en makenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aw poppetje.
Ga je in de vakantie weer eten?
Ik hoop bijna dat mijnes kwijt raakt, dan koop ik ook de Engelsequote:Op maandag 18 juni 2012 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m gewoon op zijn Engels ga lezenmaar dankje voor het aanbod!
Oei, pas je er een beetje mee op?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup, verheug me er nu al op, zit al met m'n hoofd in de vakantie en ik heb ngo even school, moet nog dingen afmaken voor het eind van het jaar en ik wil zoveel toffe dingen doen en maken![]()
Op dit moment doe ik dus niets aan die leuke dingen omdat ik school nog moet afmaken, en doe ik niets aan school omdat ik me er niet toe kan zetten omdat ik met m'n kop bij de leuke dingen zit
Nou je gaat hem postanalen he?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop bijna dat mijnes kwijt raakt, dan koop ik ook de Engelse
Ik kan er nog steeds niet bij hoe die vriendin dat boek voor mij in het NL heeft kunnen kopen
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou je gaat hem postanalen he?
Dikke kans dus
Uhuh, moet wel gebeuren natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oei, pas je er een beetje mee op?
Wanneer heb je vakantie?
Gaan we nu es echt een date plannen????????
Nouja... nog 1 oplossing hequote:Op maandag 18 juni 2012 16:07 schreef Muis006 het volgende:
Maar hoe doe je het dan
Wacht wil ik dit wel weten?
Je moet wel overal voor openstaan hoorquote:
Oraal?quote:
Johquote:
WWWWWWIIIIIIIIIIIJD OPEN!!quote:
Je bent homo en man en je houdt niet van anaal?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
*lang leve de vooroordelen*
Aww schatteke tochquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
Vergeet 'Ik heb een vriend die is ook homo, ik kan jullie wel aan elkaar voorstellen!' nietquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
Maar wel heel tofquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
Niks faal-achtigs aan.. Het is niet mijn ding, punt.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent homo en man en je houdt niet van anaal?
Wat een faal
Ja, of "Wie is het mannetje/vrouwtje" of... draag je wel eens een jurk?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet 'Ik heb een vriend die is ook homo, ik kan jullie wel aan elkaar voorstellen!' niet
Maar je beperkt jezelf dan wel he.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niks faal-achtigs aan.. Het is niet mijn ding, punt.
Nah ja zeg, mijn homootjes hebben het daar zelf voortdurend over.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, of "Wie is het mannetje/vrouwtje" of... draag je wel eens een jurk?
Die mensen moeten kaput!
Ik ken er meer die het niet willenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je beperkt jezelf dan wel he.
Ik heb t nog nie eerder gehoord, en ik ken alleen maar homo's denk ik soms
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah ja zeg, mijn homootjes hebben het daar zelf voortdurend over.
Ben je nonpraktiserend homo soms? Nog nooit een vriendje gehad of zo?
Maar als je het toch niet lekker vindt?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar echt dat ze niet anaal dr in willen en niet anaal genomen willen worden?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken er meer die het niet willen
Homo's dan
Ok, en wie ben jij om te zeggen dat ik mezelf beperk?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Al bijna een jaar een hele fijne relatiequote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah ja zeg, mijn homootjes hebben het daar zelf voortdurend over.
Ben je nonpraktiserend homo soms? Nog nooit een vriendje gehad of zo?
Nou ja, sommige dingen moet je ook leren lekker vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, en wie ben jij om te zeggen dat ik mezelf beperk?
Ja, ze vinden het niet lekker, kan natuurlijk wel, als het bijvoorbeeld pijn doet, en homo zijn is niet per definitie meteen anaal, alleen dat je valt op mannenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar echt dat ze niet anaal dr in willen en niet anaal genomen willen worden?
Of op vrouwen als je een vrouw bentquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ze vinden het niet lekker, kan natuurlijk wel, als het bijvoorbeeld pijn doet, en homo zijn is niet per definitie meteen anaal, alleen dat je valt op mannen
Ik moet niksquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, sommige dingen moet je ook leren lekker vinden
Hole in one.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
Tis wel weer een diepgaand gespreksonderwerp zie ik
Ja anaal kun je dieperquote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
Tis wel weer een diepgaand gespreksonderwerp zie ik
Whehequote:
Oh jawel, ik wil ieder ranzig detail in mijn DMquote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ga mij verder ook niet verantwoorden voor wat ik wel of niet in bed doe
Preutserdquote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, nou, en wat dan met dat slapen he, nou, he, he? Doe je dat op je zij, of op je rug, want je beperkt jezelf wel als je alleen maar op je rug ligt he!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Geloof mij, dat is hij zekers nietquote:
Ik wel hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Op je rug slapen is fijnquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, nou, en wat dan met dat slapen he, nou, he, he? Doe je dat op je zij, of op je rug, want je beperkt jezelf wel als je alleen maar op je rug ligt he!
Ja want anders moet je het bed zo vaak verschonenquote:
In den poepquote:
Oh, jij bent het vrouwtje, schattigquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Geloof mij, dat is hij zekers niet
Het is een slet, wel de mijne maar toch
Ik lig altijd eerst op m'n ene zij, dan m'n andere, en meestal val in op m'n rug in slaap.quote:
Ik slaap echt alle kanten opquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, nou, en wat dan met dat slapen he, nou, he, he? Doe je dat op je zij, of op je rug, want je beperkt jezelf wel als je alleen maar op je rug ligt he!
Neequote:
quote:
DM?! Dat doen wij in het echtquote:Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh jawel, ik wil ieder ranzig detail in mijn DM
Foetushoudingquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 18 juni 2012 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lig altijd eerst op m'n ene zij, dan m'n andere, en meestal val in op m'n rug in slaap.
Als ik meteen op m'n rug ga liggen slaap ik niet
Ik wil met mijn beste vriend niet over sex praten.quote:
Niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil met mijn beste vriend niet over sex praten.
Ik denk dat ik hem dan nooit meer zoen of zo![]()
En hij is al jaren getrouwd met zn kerel ondertussen![]()
Ik trek het niet.
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee!
Wel met alle andere homo's die ik ken, en hetero's, maar niet met hun.
Wel over andere mensen met hem though
quote:
Jij ook al?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Met Kally heb ik wel altijd natte hete seks, trouwens.
Jij bent t fucking zelf schuld popquote:
Wie nog meer dan?quote:
Ik zit er serieus aan te denken, ze zijn niet duur, betrouwbaar as hell, alleen even compleet verbouwen en klaarquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me bij jou kan afvragen is : Hoe laat sta jij al droog?
damn guuuuuurrrrll
Waar zit je aan te denken?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken, ze zijn niet duur, betrouwbaar as hell, alleen even compleet verbouwen en klaar
Nou vooruit.quote:
Om, als ik ga motorrijden ooit, zo'n ding te nemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken?
Snap de zin niet
Pics or didn't happen!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik weet niet meer hoe laat het was hoor.
Minder dan een etmaal ieg
quote:
Die van Baaf is echt ubergeil die fietsquote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om, als ik ga motorrijden ooit, zo'n ding te nemen.
Ik hou sowieso wel van wat loggere motoren, wilde eerst iets in de richting van een bmw r80
Dat plaatje wat ik postte is hetzelfde soort motor, ook een ouwe goldwing, maar dan omgebouwdquote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van Baaf is echt ubergeil die fiets
Die van Baaf vind ik vetterquote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat plaatje wat ik postte is hetzelfde soort motor, ook een ouwe goldwing, maar dan omgebouwd
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kreeg net een sms van Pisces, het zaad smaakte naar rotte vis. Nu is ze boos.
Ik slaap op mn zij of buik en ik heb dan ook mn nek idd vaak in de kreukels.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
En Lut, what's up met je rug? Ik slaap wel regelmatig op mijn buik, maar ik verpest vooral m'n nek
Ja, hij ging op vakantie, dus hij moest wel heaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice![]()
Heb het persoonlijk alleen niet zo op koffers en extrameuk, kale motoren
Ik zie je!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=8926
vanaf seconde 23 links bovenaan..
Echt iets voor Sjon. als je zo'n bijrijders karretje had gehad, was dat wel iets voor Billy geweestquote:
Het ging idd lekker zag ikquote:
Die neus doet me denken aan een Tranformerquote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou sowieso van zwart, en dan ook dit zwart, meer matzwart, niet mega shiny.
Vriendin van me heeft dr auto ook zo:
[ afbeelding ]
Tis ook mn favo nagellak
Zijdeglansquote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou sowieso van zwart, en dan ook dit zwart, meer matzwart, niet mega shiny.
Vriendin van me heeft dr auto ook zo:
[ afbeelding ]
Tis ook mn favo nagellak
We zijn echt te erg als we daarin rondrijden, met al die fluffy hondjes dr ook nog bijquote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die neus doet me denken aan een Tranformer
Jij woont echt in sprookjesland hequote:
Ik vraag me bijna elke dag af of je verantwoord op je buik kan slapen of dat het gewoon een no-go is. Ik wacht op de ideale nek-tipquote:Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik slaap op mn zij of buik en ik heb dan ook mn nek idd vaak in de kreukels.
Ik heb ook al ik weeeeet niet hoeveel kussens gekocht en weer uit bed gekwakt
Ja dat dusquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Groningen / Sprookjesbos
Poteeto / Potaato
Nee hoor, ik heb gewoon een leuk leven, ondanks dat ik niet aan anale sex doe.quote:
quote:
Je maakt er wel een issue van.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een leuk leven, ondanks dat ik niet aan anale sex doe.
ONVOORSTELBAAR HE?
Zo had ik een kettingboek, van de dochter van Vanessaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]En allemaal voorin iets schrijven ook hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |