Oh, ik wil hem best graag na Strega of Qwea, die hebben mijn adres ook, dus das hendig.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaat ie vandaag jouw kant op.
Pis wil jij m ook snel al? Strega??
Dan vraag ik zo op FB ff wie m nog snel wil!
Ook al hooikoorts?quote:
voor 17u gaat je bergkamp 2 de post opquote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik wil hem best graag na Strega of Qwea, die hebben mijn adres ook, dus das hendig.
No hooikoorts. Thank god.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al hooikoorts?
Hier net gaan liggen
misschien moet je dr ff een DM sturen met de link naar deze vraagquote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Robijntje ook nat zijn geworden vanochtend?
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien moet je dr ff een DM sturen met de link naar deze vraag
Iemand nog een actieve kloon?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien heeft zij lopen tippen over onze schuine TT'squote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh wow, we zijn de elitequote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik stuur m eerst naar Q, dan naar Pis, en Pis mag m dan naar Strega sturen, en dan zoek ik wel iemand die m na Strega wil, daarna komen allemaal mensen van Oud die kennen elkaar ook weer
Festivalfriet.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef Qwea het volgende:
ik zit me trouwens ff te verbazen![]()
gisteren op jpop, patatje mayo, 2 bonnen. Dat is gewoon 3,50 voor een kut bakkie friet.
Geen idee, ik was te ver heen om daar wat van te merkenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Festivalfriet.Badend in de zout ook altijd, die 14 staafjes.
Ja dat is in elke windstreek verschillend, oorlog is overal anders, ik roep standaard gewoon pindasaus voordat ik curry krijgquote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, ik was te ver heen om daar wat van te merken
Zoveel heb ik trouwens ook niet gehad, want iedereen stond mijn friet te jattenEn dan vraag je om een patat oorlog. Krijg je een patatje, met mayo, ui, en CURRY
Het achterlijke is, in de rest van fucking den helder doen ze wel pindasaus op de oorlogquote:Op maandag 18 juni 2012 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is in elke windstreek verschillend, oorlog is overal anders, ik roep standaard gewoon pindasaus voordat ik curry krijg
OH!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het achterlijke is, in de rest van fucking den helder doen ze wel pindasaus op de oorlog
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH!
Zeker een frietkraampje uit het Zuiden
Speciaal met pindasaus? Dus dan heb je mayo, curry/ketchup, ui en pindasaus?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, hier is oorlog gewoon speciaal met pindasaus hoor, dus doe maar niet zo debiel
Yupsquote:Op maandag 18 juni 2012 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Speciaal met pindasaus? Dus dan heb je mayo, curry/ketchup, ui en pindasaus?
*Naar modje loopt*quote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Let toch es een beetje op je taalgebruik hoerenkind
Whehehehehehehehehequote:
quote:
quote:
Als je de buschauffeur ff pijpt wacht ie de volgende keer vast wel op je!quote:
Ik hoor het echt NOOIT, dus ik kan het wel waarderen.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ie dr goddomme maar in verzuipt met zn gezapige gekweel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JIJ GING RENNEN VOOR DE BUS!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het echt NOOIT, dus ik kan het wel waarderen.
Zulks een tip kan alleen Qwea gevenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je de buschauffeur ff pijpt wacht ie de volgende keer vast wel op je!
Vandaag is echt weer een keer teveel.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor het echt NOOIT, dus ik kan het wel waarderen.
Oh?quote:
Buschauffeur wilde niet gepijpt worden?quote:
Bij mij is dat als het vet op is.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduzzz, wat is oorlog bij jouw pattatesfrieteskraam? Ook pindasaus?
Kreeg net een sms van Pisces, het zaad smaakte naar rotte vis. Nu is ze boos.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Buschauffeur wilde niet gepijpt worden?
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zegt iemand van het koninklijk huis. Ik vind het nogal wat.
Je moest eens wetenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat doen jullie allemaal voor enge geheime dingenJullie zijn net een sekte
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Oh en het merendeel heeft een hond/huisdier, maar jij hebt Rennie dat telt ook.
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moest eens weten
Oh en het merendeel heeft een hond/huisdier, maar jij hebt Rennie dat telt ook.
Kun je minimaal weer twee kerstavonden vooruit.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb een kat en twee konijnen, jaaaaaa???
Zo een kat is echt minstens 2 bakken babipangang manquote:Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je minimaal weer twee kerstavonden vooruit.
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef Muis006 het volgende:
Eendenborstfilet
Gebraden kip
Zure komkommer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |