Nou ja, sommige dingen moet je ook leren lekker vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, en wie ben jij om te zeggen dat ik mezelf beperk?
Ja, ze vinden het niet lekker, kan natuurlijk wel, als het bijvoorbeeld pijn doet, en homo zijn is niet per definitie meteen anaal, alleen dat je valt op mannenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar echt dat ze niet anaal dr in willen en niet anaal genomen willen worden?
Of op vrouwen als je een vrouw bentquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ze vinden het niet lekker, kan natuurlijk wel, als het bijvoorbeeld pijn doet, en homo zijn is niet per definitie meteen anaal, alleen dat je valt op mannen
Ik moet niksquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, sommige dingen moet je ook leren lekker vinden
Hole in one.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
Tis wel weer een diepgaand gespreksonderwerp zie ik
Ja anaal kun je dieperquote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
Tis wel weer een diepgaand gespreksonderwerp zie ik
Whehequote:
Oh jawel, ik wil ieder ranzig detail in mijn DMquote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ga mij verder ook niet verantwoorden voor wat ik wel of niet in bed doe
Preutserdquote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, nou, en wat dan met dat slapen he, nou, he, he? Doe je dat op je zij, of op je rug, want je beperkt jezelf wel als je alleen maar op je rug ligt he!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Geloof mij, dat is hij zekers nietquote:
Ik wel hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Op je rug slapen is fijnquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, nou, en wat dan met dat slapen he, nou, he, he? Doe je dat op je zij, of op je rug, want je beperkt jezelf wel als je alleen maar op je rug ligt he!
Ja want anders moet je het bed zo vaak verschonenquote:
In den poepquote:
Oh, jij bent het vrouwtje, schattigquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Geloof mij, dat is hij zekers niet
Het is een slet, wel de mijne maar toch
Ik lig altijd eerst op m'n ene zij, dan m'n andere, en meestal val in op m'n rug in slaap.quote:
Ik slaap echt alle kanten opquote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, nou, en wat dan met dat slapen he, nou, he, he? Doe je dat op je zij, of op je rug, want je beperkt jezelf wel als je alleen maar op je rug ligt he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |