Johquote:
WWWWWWIIIIIIIIIIIJD OPEN!!quote:
Je bent homo en man en je houdt niet van anaal?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
*lang leve de vooroordelen*
Aww schatteke tochquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
Vergeet 'Ik heb een vriend die is ook homo, ik kan jullie wel aan elkaar voorstellen!' nietquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
Maar wel heel tofquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
Niks faal-achtigs aan.. Het is niet mijn ding, punt.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent homo en man en je houdt niet van anaal?
Wat een faal
Ja, of "Wie is het mannetje/vrouwtje" of... draag je wel eens een jurk?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet 'Ik heb een vriend die is ook homo, ik kan jullie wel aan elkaar voorstellen!' niet
Maar je beperkt jezelf dan wel he.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niks faal-achtigs aan.. Het is niet mijn ding, punt.
Nah ja zeg, mijn homootjes hebben het daar zelf voortdurend over.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, of "Wie is het mannetje/vrouwtje" of... draag je wel eens een jurk?
Die mensen moeten kaput!
Ik ken er meer die het niet willenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je beperkt jezelf dan wel he.
Ik heb t nog nie eerder gehoord, en ik ken alleen maar homo's denk ik soms
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah ja zeg, mijn homootjes hebben het daar zelf voortdurend over.
Ben je nonpraktiserend homo soms? Nog nooit een vriendje gehad of zo?
Maar als je het toch niet lekker vindt?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar echt dat ze niet anaal dr in willen en niet anaal genomen willen worden?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken er meer die het niet willen
Homo's dan
Ok, en wie ben jij om te zeggen dat ik mezelf beperk?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Al bijna een jaar een hele fijne relatiequote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah ja zeg, mijn homootjes hebben het daar zelf voortdurend over.
Ben je nonpraktiserend homo soms? Nog nooit een vriendje gehad of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |