In mijn geval wel, niet in dat van Q zal ik je zeggenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat hier over het babyshaap he, niet de door alcohol veroorzaakte "lam"
Op zijn Nederlands issie he?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Muisje?
Wil je ook het Giant Georgeboek lezen?
Ik heb nu al 8 mensen
Ja helaas welquote:
prima, prima, wel een beetje lusteloos op het momentquote:Op maandag 18 juni 2012 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In mijn geval wel, niet in dat van Q zal ik je zeggen![]()
Hoestie Zwabbertje?
Aw poppetje.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, prima, wel een beetje lusteloos op het moment
jup, verheug me er nu al op, zit al met m'n hoofd in de vakantie en ik heb ngo even school, moet nog dingen afmaken voor het eind van het jaar en ik wil zoveel toffe dingen doen en makenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aw poppetje.
Ga je in de vakantie weer eten?
Ik hoop bijna dat mijnes kwijt raakt, dan koop ik ook de Engelsequote:Op maandag 18 juni 2012 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m gewoon op zijn Engels ga lezenmaar dankje voor het aanbod!
Oei, pas je er een beetje mee op?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup, verheug me er nu al op, zit al met m'n hoofd in de vakantie en ik heb ngo even school, moet nog dingen afmaken voor het eind van het jaar en ik wil zoveel toffe dingen doen en maken![]()
Op dit moment doe ik dus niets aan die leuke dingen omdat ik school nog moet afmaken, en doe ik niets aan school omdat ik me er niet toe kan zetten omdat ik met m'n kop bij de leuke dingen zit
Nou je gaat hem postanalen he?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop bijna dat mijnes kwijt raakt, dan koop ik ook de Engelse
Ik kan er nog steeds niet bij hoe die vriendin dat boek voor mij in het NL heeft kunnen kopen
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou je gaat hem postanalen he?
Dikke kans dus
Uhuh, moet wel gebeuren natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oei, pas je er een beetje mee op?
Wanneer heb je vakantie?
Gaan we nu es echt een date plannen????????
Nouja... nog 1 oplossing hequote:Op maandag 18 juni 2012 16:07 schreef Muis006 het volgende:
Maar hoe doe je het dan
Wacht wil ik dit wel weten?
Je moet wel overal voor openstaan hoorquote:
Oraal?quote:
Johquote:
WWWWWWIIIIIIIIIIIJD OPEN!!quote:
Je bent homo en man en je houdt niet van anaal?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
*lang leve de vooroordelen*
Aww schatteke tochquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
Vergeet 'Ik heb een vriend die is ook homo, ik kan jullie wel aan elkaar voorstellen!' nietquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
Maar wel heel tofquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook nog een homo ook nog
Niks faal-achtigs aan.. Het is niet mijn ding, punt.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent homo en man en je houdt niet van anaal?
Wat een faal
Ja, of "Wie is het mannetje/vrouwtje" of... draag je wel eens een jurk?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet 'Ik heb een vriend die is ook homo, ik kan jullie wel aan elkaar voorstellen!' niet
Maar je beperkt jezelf dan wel he.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niks faal-achtigs aan.. Het is niet mijn ding, punt.
Nah ja zeg, mijn homootjes hebben het daar zelf voortdurend over.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, of "Wie is het mannetje/vrouwtje" of... draag je wel eens een jurk?
Die mensen moeten kaput!
Ik ken er meer die het niet willenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je beperkt jezelf dan wel he.
Ik heb t nog nie eerder gehoord, en ik ken alleen maar homo's denk ik soms
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah ja zeg, mijn homootjes hebben het daar zelf voortdurend over.
Ben je nonpraktiserend homo soms? Nog nooit een vriendje gehad of zo?
Maar als je het toch niet lekker vindt?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar echt dat ze niet anaal dr in willen en niet anaal genomen willen worden?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken er meer die het niet willen
Homo's dan
Ok, en wie ben jij om te zeggen dat ik mezelf beperk?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Al bijna een jaar een hele fijne relatiequote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah ja zeg, mijn homootjes hebben het daar zelf voortdurend over.
Ben je nonpraktiserend homo soms? Nog nooit een vriendje gehad of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |