Wie nog meer dan?quote:
Ik zit er serieus aan te denken, ze zijn niet duur, betrouwbaar as hell, alleen even compleet verbouwen en klaarquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het enige wat ik me bij jou kan afvragen is : Hoe laat sta jij al droog?
damn guuuuuurrrrll
Waar zit je aan te denken?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken, ze zijn niet duur, betrouwbaar as hell, alleen even compleet verbouwen en klaar
Nou vooruit.quote:
Om, als ik ga motorrijden ooit, zo'n ding te nemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken?
Snap de zin niet
Pics or didn't happen!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik weet niet meer hoe laat het was hoor.
Minder dan een etmaal ieg
quote:
Die van Baaf is echt ubergeil die fietsquote:Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Om, als ik ga motorrijden ooit, zo'n ding te nemen.
Ik hou sowieso wel van wat loggere motoren, wilde eerst iets in de richting van een bmw r80
Dat plaatje wat ik postte is hetzelfde soort motor, ook een ouwe goldwing, maar dan omgebouwdquote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van Baaf is echt ubergeil die fiets
Die van Baaf vind ik vetterquote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat plaatje wat ik postte is hetzelfde soort motor, ook een ouwe goldwing, maar dan omgebouwd
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kreeg net een sms van Pisces, het zaad smaakte naar rotte vis. Nu is ze boos.
Ik slaap op mn zij of buik en ik heb dan ook mn nek idd vaak in de kreukels.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
En Lut, what's up met je rug? Ik slaap wel regelmatig op mijn buik, maar ik verpest vooral m'n nek
Ja, hij ging op vakantie, dus hij moest wel heaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice![]()
Heb het persoonlijk alleen niet zo op koffers en extrameuk, kale motoren
Ik zie je!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=8926
vanaf seconde 23 links bovenaan..
Echt iets voor Sjon. als je zo'n bijrijders karretje had gehad, was dat wel iets voor Billy geweestquote:
Het ging idd lekker zag ikquote:
Die neus doet me denken aan een Tranformerquote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou sowieso van zwart, en dan ook dit zwart, meer matzwart, niet mega shiny.
Vriendin van me heeft dr auto ook zo:
[ afbeelding ]
Tis ook mn favo nagellak
Zijdeglansquote:Op maandag 18 juni 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou sowieso van zwart, en dan ook dit zwart, meer matzwart, niet mega shiny.
Vriendin van me heeft dr auto ook zo:
[ afbeelding ]
Tis ook mn favo nagellak
We zijn echt te erg als we daarin rondrijden, met al die fluffy hondjes dr ook nog bijquote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die neus doet me denken aan een Tranformer
Jij woont echt in sprookjesland hequote:
Ik vraag me bijna elke dag af of je verantwoord op je buik kan slapen of dat het gewoon een no-go is. Ik wacht op de ideale nek-tipquote:Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik slaap op mn zij of buik en ik heb dan ook mn nek idd vaak in de kreukels.
Ik heb ook al ik weeeeet niet hoeveel kussens gekocht en weer uit bed gekwakt
Ja dat dusquote:Op maandag 18 juni 2012 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Groningen / Sprookjesbos
Poteeto / Potaato
Nee hoor, ik heb gewoon een leuk leven, ondanks dat ik niet aan anale sex doe.quote:
quote:
Je maakt er wel een issue van.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een leuk leven, ondanks dat ik niet aan anale sex doe.
ONVOORSTELBAAR HE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |