Tina Turner ziet er niet eens slecht uit, maar ze lijkt niet meer op ''zichzelf''.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:55 schreef Bleie het volgende:
Jammer, dat artikel is online alleen voor abonnees te lezen.
Hoe lang zou het nog duren voor Madonna verspookt is? Ik vind haar al behoorlijk onmenselijke trekjes krijgen inmiddels. En Tina Turner gaat ook de verkeerde kant op.
Ze lijkt u meer op Justine Pelmelay zie ik ineens !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tina Turner ziet er niet eens slecht uit, maar ze lijkt niet meer op ''zichzelf''.
[ afbeelding ]
Ik zei ook niet dat ze er slecht uitziet, zeker niet voor haar leeftijd, maar ze is niet alleen maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:35 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe bedoel je, Tina lijkt niet meer op zichzelf? Met wat vergelijk je dan? Ze is geen steek veranderd, alleen verouderd en ze gebruikt niet meer van die grote pruiken.
Ze lijken allemaal op elkaar geloof ik !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Cynix ® het volgende:
En ze gaat steeds meer op haar idool Anneke Grönloh lijken.
[ afbeelding ]
Jeetje ik zeg toch ook niet dat het niet zo isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef Cavalinho het volgende:
Je vergelijkt een foto met een glimlach met een foto waarop ze fronst en op de pagina van de link kijken ze terug op eh veertig + jaar geleden ofzo. Come on, iedereen veranderd na zijn 25ste.
[ afbeelding ]
cover van 2009 , met zo'n zelfde gilmlach is een beter vergelijk.
eh.... niet alleen haar neus hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef Cavalinho het volgende:
Haar neus is wel ooit gedaan, maar niet recent.
http://www.mydochub.com/b(...)-looking-good-at-72/quote:Besides a facelift, eyelid surgery and Botox, Tina Turner seems to have had breast implants
Je snapt toch wel dat die covers van die magazines geshopt zijn van hier tot Tokio toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef Cavalinho het volgende:
Je vergelijkt een foto met een glimlach met een foto waarop ze fronst en op de pagina van de link kijken ze terug op eh veertig + jaar geleden ofzo. Come on, iedereen veranderd na zijn 25ste.
[ afbeelding ]
cover van 2009 , met zo'n zelfde gilmlach is een beter vergelijk.
Dat heeft nog niemand hier gezegd Mop, rustig nou maar....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Cavalinho het volgende:
SEEMS. Het is een mening van iemand, geen feit.
Wat dacht je van een push up BH?
Een ooglidcorrectie doet trouwens bijna iedereen die overhangende oogleden heeft, om meer licht te krijgen. Valt voor mij niet echt onder schoonheidsprocedures.
Hoe dan ook, verspookt is ze niet.
En er is zéker geen sprake van 'verspookt'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Miss Tina blijf Miss Tina![]()
Ik zie ook niet zoveel verandering.
Christus, ik ben er niet over begonnen hoor, lees maar terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En er is zéker geen sprake van 'verspookt'.
En dat is nu eenmaal wel de insteek van deze reeks.
Goed, volgende patiënt !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef Cavalinho het volgende:
Het is toch niet persoonlijk aan jou gericht? Er staat alleen dat ze niet in dit topic hoort en dat is een feit.
Valt nog wel mee. Hoe oud is ze ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Liza Minnelli
[ afbeelding ]
Christus is écht te veel eer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Christus, ik ben er niet over begonnen hoor, lees maar terug
Ook niet verspookt op deze foto. (hoewel van haar ook wel eens verspokingen zijn langsgekomen hier).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ze is van 1946 maar een keer of tig strakgetrokken
Volgens mij wel, het zijn ook allemaal 'oudjes' (en daarmee bedoel ik de foto'squote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook niet verspookt op deze foto. (hoewel van haar ook wel eens verspokingen zijn langsgekomen hier).
Zit jij nou gewoon te googlen op 'celebs met plastische ingrepen', ofzo?
nee ik weet niet wat ik deed, maakt het iets uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook niet verspookt op deze foto. (hoewel van haar ook wel eens verspokingen zijn langsgekomen hier).
Zit jij nou gewoon te googlen op 'celebs met plastische ingrepen', ofzo?
Ja het maakt iets uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee ik weet niet wat ik deed, maakt het iets uit![]()
wat een fanaten zijn jullie
quote:French actress Emmanuelle Béart is campaigning to raise awareness about the problems of having cosmetic procedures - after her own plastic surgery went wrong.
"I had my mouth done when I was 27. It was a botched job," she told French newspaper Le Monde. "Obviously, if I had liked my mouth I wouldn't have had it re-done.
Er worden hier zo vaak celebs gepost die niet echt verspookt te noemen zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het maakt iets uit.
Post simpelweg wat de opzet is van een topic, hysterica. Anders wordt zo'n forum een nogal verwarrende bedoening, me dunkt.
Zeg... doe jij effe normaal en lees even terug, hoe we op Tina Turner kwamen,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het maakt iets uit.
Post simpelweg wat de opzet is van een topic, hysterica. Anders wordt zo'n forum een nogal verwarrende bedoening, me dunkt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:55 schreef Bleie het volgende:
Jammer, dat artikel is online alleen voor abonnees te lezen.
Hoe lang zou het nog duren voor Madonna verspookt is? Ik vind haar al behoorlijk onmenselijke trekjes krijgen inmiddels. En Tina Turner gaat ook de verkeerde kant op.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tina Turner ziet er niet eens slecht uit, maar ze lijkt niet meer op ''zichzelf''.
[ afbeelding ]
Wat ziet ze er hier ongelukkig uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef kvd het volgende:
De meest recentste foto van Liza (die eerste van je is al bijna 2 jaar oud)
[ afbeelding ]
Melissa Gilbert ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie herkent deze dame? Prachtige vrouw om te zien , maar voor mij volkomen onherkenbaar in vergelijking met hoe ze er vroeger uit zag.
Dus niet echt verspookt want mooi, maar toch wel want compleet ander mens.
Jezusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef Turbomuis het volgende:
Deze dan?
Emmanuelle Béart, een Franse actrice.
Was zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, 10 punten voor jou![]()
Ik vind haar echt zo anders
ik zag het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]er zit toch nog steeds iets bekends in blijkbaar
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Flow3r het volgende:
Wie herkent deze dame? Prachtige vrouw om te zien , maar voor mij volkomen onherkenbaar in vergelijking met hoe ze er vroeger uit zag.
Lieve schat ik snap niet waarom jij jezelf nog steeds blijft verdedigen. Mensen reageren zo overdreven hysterisch om niets...gewoon lekker laten lullen dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg... doe jij effe normaal en lees even terug, hoe we op Tina Turner kwamen,
nogmaals... IK begon er niet over.
[..]
[..]
Noeeeeeeeesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe oud dat mens is![]()
![]()
Ja net of je neus heel smal wordt, ik vraag me af hoe dat komt dan? Ze spuiten het toch niet in je neus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Die rare neusrimpels verraden altijd botox
Monique vd Ven heeft ze ook.
Ja die is al vaker voorbij gekomen, dus ik zou het er niet op wagen als ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:00 schreef Cavalinho het volgende:
Donatella Versace is zeker al eens voorbij gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Christina Aguilera heeft ook nieuwe tetten, maar heeft er wel een paar vreemde littekens
aan overgehouden![]()
en deze is helemaal verpest![]()
Salma Hayek
Als ze ooit al eens zijn langs gekomen alvast mijn excuses !![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Dat is toch niet Salma Hayek.
Zo ja, dan is die deuk gesoept.
ow... weet ik veelquote:
Wat een afschuwelijke man.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Cavalinho het volgende:
Je hoeft voor mij Donatella niet te posten, hoor, ik ken haar.
En ik vroeg het omdat ik al een vermoeden had dat ze voorbij was gekomen, dus kan ik de moeite besparen.
Lady Betty Grafstein is een grensgeval, want ik snap dat als je een 31 jaar jongere man hebt (ja die aan haar zij is een man, al draagt hij soms vrouwenkleding) je jonger wilt lijken en de ingrepen die ze beiden regelmatig ondergaan zijn eigenlijk wel goed uitgevoerd. Maar haar mond raakt wel redelijk gerekt en opgepompt en de ogen zijn ook niet echt normaal te noemen. Er zijn helaas geen goede "voor" foto's te vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn van door de jaren heen, maar allemaal al sinds ze met ingrepen is begonnen.
Ze zijn inmiddels 14 jaar zeer gelukkig samen.
Hij is 52, zij is 83- hoewel het onzeker is of haar gebootedatum klopt.
Ja past helemaal niet bij die mooie frisse authentieke blonde deerne.quote:
Goed uitgevoerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Cavalinho het volgende:
Lady Betty Grafstein is een grensgeval, want ik snap dat als je een 31 jaar jongere man hebt (ja die aan haar zij is een man, al draagt hij soms vrouwenkleding) je jonger wilt lijken en de ingrepen die ze beiden regelmatig ondergaan zijn eigenlijk wel goed uitgevoerd.
Man die gezichten zijn één grote zichtbare fout !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:44 schreef Cavalinho het volgende:
Welk ander resultaat had je precies verwacht? Wat vind jij dan een zichtbare fout van een chirurgische ingreep? Ik ben bereid om even mee te kijken en oordeel te geven hoor.
En voor de goede orde, ik vind haar ogen en mond lelijk en daarom haar verspookt, maar dat staat los van het feit dat het op zich netjes is gedaan.
Persoonlijk heb ik geen moeite met een man die kan switchen tussen vrouw en man zonder een overdreven dragqueen te zijn.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:56 schreef Copycat het volgende:
Een nette chirurg weet imo wanneer een grens is bereikt.
Ze zijn dan wel niet met een roestige bijl bewerkt, maar ogen allebei wel flink verspookt.
Moderation is key.
Opmerkelijk dat jullie zo makkelijk oordelen zonder te weten hoe ze er eerder uitzagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Man die gezichten zijn één grote zichtbare fout !
Nou, meestal is dat ook zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Cavalinho het volgende:
Maar het lijkt erop dat een aantal gewoon elke vorm van correctie/verjeugdiging zeer fout vinden. Dan is iedereen die een lift doet al fout.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Ik weet dat dit het verspookt topic is, maar heeft iemand een voorbeeld van waarbij het wel mooi is gelukt? En dan een wat ouder persoon, niet iemand van 30 die een borstvergroting heeft gehad...
Zelf zit ik niet zo in de sterren, ik kom af en toe een foto tegen als ik op buitenlandse sites kijk en die post ik dan, maar daar houdt het wel mee op.
Je hebt haar vast eens ontmoet op een geweldig feest waar je belandde in je fabulous model life?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Cavalinho het volgende:
Je ziet amper verschil, ze ziet er gewoon wat "stralender" uit, goed voorbeeldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef Copycat het volgende:
http://famousplastic.com/(...)ing-plastic-surgery/
Susan Sarandon.
Off topic, maar ik ben van braaf antwoorden dus:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je hebt haar vast eens ontmoet op een geweldig feest waar je belandde in je fabulous model life?
Gelukkig heb je in je tough life dan in elk geval Donatella mogen ontmoetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Off topic, maar ik ben van braaf antwoorden dus:
Ik heb nooit een fabulous model life gehad, dat is puur jouw invulling.
Het is hard werken en klote van A tot Z geweest voor mij.
Maar ja, als je loopt in de Fashionweek van Milaan kom je haar idd gewoon tegen.
Serieus, wtf is DAT ???quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Cavalinho het volgende:
En ik vroeg het omdat ik al een vermoeden had dat ze voorbij was gekomen, dus kan ik de moeite besparen.
Lady Betty Grafstein is een grensgeval, want ik snap dat als je een 31 jaar jongere man hebt (ja die aan haar zij is een man, al draagt hij soms vrouwenkleding) je jonger wilt lijken en de ingrepen die ze beiden regelmatig ondergaan zijn eigenlijk wel goed uitgevoerd. Maar haar mond raakt wel redelijk gerekt en opgepompt en de ogen zijn ook niet echt normaal te noemen. Er zijn helaas geen goede "voor" foto's te vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn van door de jaren heen, maar allemaal al sinds ze met ingrepen is begonnen.
Ze zijn inmiddels 14 jaar zeer gelukkig samen.
Hij is 52, zij is 83- hoewel het onzeker is of haar gebootedatum klopt.
Het probleem is dat je ziet dat ze te ver is gegaan. In mijn ogen is is goed gelukt als je, zonder het bekijken van voor en na foto's, niet kunt zien dat er aan degene is gesleuteld..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:44 schreef Cavalinho het volgende:
Welk ander resultaat had je precies verwacht? Wat vind jij dan een zichtbare fout van een chirurgische ingreep? Ik ben bereid om even mee te kijken en oordeel te geven hoor.
Joan Collinsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Deze dame heeft ongetwijfeld iets laten doen, maar ze ziet er nog net zo uit als 30 jaar geleden, niet verspookt vind ik![]()
[ link | afbeelding ]
http://www.celebrityplast(...)ns-plastic-surgery/#
Sowieso krijgt Alexis alle credts die er maar te krijgen zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Joan CollinsEen van de heel weinig vrouwen bij wie plastische chirurgie echt geslaagd is
I love Joanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sowieso krijgt Alexis alle credts die er maar te krijgen zijn.
Je ziet echt niet dat deze vrouw verspookt is met oa haar mond en ogen? En dat die man van haar even verspookt is? Zijn mond valt over te discussiëren, maar die specifieke kattenogen spreken boekdelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Cavalinho het volgende:
Dat vind ik een heel goede omschrijving!
Maar je kunt bij iemand in de tachtig die er jeugdig uitziet altijd wel zien dat er gesleuteld is natuurlijk, bij gebrek aan rimpels.
En die ogen. Ik ben er nog steeds niet kapot van, maar er ze zijn soms erger toegetakeld, dat is waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Raquel ziet er inderdaad mooi uit voor haar leeftijd, al zie ik wel van die "wangetjes" en ook een beetje de neus. Maar als ik er zo uitzie als ik 70 ben, ga ik niet klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |