Valt nog wel mee. Hoe oud is ze ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Liza Minnelli
[ afbeelding ]
Christus is écht te veel eer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Christus, ik ben er niet over begonnen hoor, lees maar terug
Ook niet verspookt op deze foto. (hoewel van haar ook wel eens verspokingen zijn langsgekomen hier).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ze is van 1946 maar een keer of tig strakgetrokken
Volgens mij wel, het zijn ook allemaal 'oudjes' (en daarmee bedoel ik de foto'squote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook niet verspookt op deze foto. (hoewel van haar ook wel eens verspokingen zijn langsgekomen hier).
Zit jij nou gewoon te googlen op 'celebs met plastische ingrepen', ofzo?
nee ik weet niet wat ik deed, maakt het iets uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook niet verspookt op deze foto. (hoewel van haar ook wel eens verspokingen zijn langsgekomen hier).
Zit jij nou gewoon te googlen op 'celebs met plastische ingrepen', ofzo?
Ja het maakt iets uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee ik weet niet wat ik deed, maakt het iets uit![]()
wat een fanaten zijn jullie
quote:French actress Emmanuelle Béart is campaigning to raise awareness about the problems of having cosmetic procedures - after her own plastic surgery went wrong.
"I had my mouth done when I was 27. It was a botched job," she told French newspaper Le Monde. "Obviously, if I had liked my mouth I wouldn't have had it re-done.
Er worden hier zo vaak celebs gepost die niet echt verspookt te noemen zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het maakt iets uit.
Post simpelweg wat de opzet is van een topic, hysterica. Anders wordt zo'n forum een nogal verwarrende bedoening, me dunkt.
Zeg... doe jij effe normaal en lees even terug, hoe we op Tina Turner kwamen,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja het maakt iets uit.
Post simpelweg wat de opzet is van een topic, hysterica. Anders wordt zo'n forum een nogal verwarrende bedoening, me dunkt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:55 schreef Bleie het volgende:
Jammer, dat artikel is online alleen voor abonnees te lezen.
Hoe lang zou het nog duren voor Madonna verspookt is? Ik vind haar al behoorlijk onmenselijke trekjes krijgen inmiddels. En Tina Turner gaat ook de verkeerde kant op.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tina Turner ziet er niet eens slecht uit, maar ze lijkt niet meer op ''zichzelf''.
[ afbeelding ]
Wat ziet ze er hier ongelukkig uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef kvd het volgende:
De meest recentste foto van Liza (die eerste van je is al bijna 2 jaar oud)
[ afbeelding ]
Melissa Gilbert ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie herkent deze dame? Prachtige vrouw om te zien , maar voor mij volkomen onherkenbaar in vergelijking met hoe ze er vroeger uit zag.
Dus niet echt verspookt want mooi, maar toch wel want compleet ander mens.
Jezusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:08 schreef Turbomuis het volgende:
Deze dan?
Emmanuelle Béart, een Franse actrice.
Was zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, 10 punten voor jou![]()
Ik vind haar echt zo anders
ik zag het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]er zit toch nog steeds iets bekends in blijkbaar
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Flow3r het volgende:
Wie herkent deze dame? Prachtige vrouw om te zien , maar voor mij volkomen onherkenbaar in vergelijking met hoe ze er vroeger uit zag.
Lieve schat ik snap niet waarom jij jezelf nog steeds blijft verdedigen. Mensen reageren zo overdreven hysterisch om niets...gewoon lekker laten lullen dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg... doe jij effe normaal en lees even terug, hoe we op Tina Turner kwamen,
nogmaals... IK begon er niet over.
[..]
[..]
Noeeeeeeeesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |