Moet die neus er niet afvallen door de vele chirugie natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor het probleem van te lage oren door plastische chirurgie hebben ze deze bril.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon op de neus vastklemmen en je hebt niet eens oren meer nodig.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet die neus er niet afvallen door de vele chirugie natuurlijk.
Tina Turner ziet er niet eens slecht uit, maar ze lijkt niet meer op ''zichzelf''.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:55 schreef Bleie het volgende:
Jammer, dat artikel is online alleen voor abonnees te lezen.
Hoe lang zou het nog duren voor Madonna verspookt is? Ik vind haar al behoorlijk onmenselijke trekjes krijgen inmiddels. En Tina Turner gaat ook de verkeerde kant op.
Ze lijkt u meer op Justine Pelmelay zie ik ineens !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tina Turner ziet er niet eens slecht uit, maar ze lijkt niet meer op ''zichzelf''.
[ afbeelding ]
Ik zei ook niet dat ze er slecht uitziet, zeker niet voor haar leeftijd, maar ze is niet alleen maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:35 schreef Cavalinho het volgende:
Hoe bedoel je, Tina lijkt niet meer op zichzelf? Met wat vergelijk je dan? Ze is geen steek veranderd, alleen verouderd en ze gebruikt niet meer van die grote pruiken.
Ze lijken allemaal op elkaar geloof ik !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Cynix ® het volgende:
En ze gaat steeds meer op haar idool Anneke Grönloh lijken.
[ afbeelding ]
Jeetje ik zeg toch ook niet dat het niet zo isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef Cavalinho het volgende:
Je vergelijkt een foto met een glimlach met een foto waarop ze fronst en op de pagina van de link kijken ze terug op eh veertig + jaar geleden ofzo. Come on, iedereen veranderd na zijn 25ste.
[ afbeelding ]
cover van 2009 , met zo'n zelfde gilmlach is een beter vergelijk.
eh.... niet alleen haar neus hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef Cavalinho het volgende:
Haar neus is wel ooit gedaan, maar niet recent.
http://www.mydochub.com/b(...)-looking-good-at-72/quote:Besides a facelift, eyelid surgery and Botox, Tina Turner seems to have had breast implants
Je snapt toch wel dat die covers van die magazines geshopt zijn van hier tot Tokio toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef Cavalinho het volgende:
Je vergelijkt een foto met een glimlach met een foto waarop ze fronst en op de pagina van de link kijken ze terug op eh veertig + jaar geleden ofzo. Come on, iedereen veranderd na zijn 25ste.
[ afbeelding ]
cover van 2009 , met zo'n zelfde gilmlach is een beter vergelijk.
Dat heeft nog niemand hier gezegd Mop, rustig nou maar....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Cavalinho het volgende:
SEEMS. Het is een mening van iemand, geen feit.
Wat dacht je van een push up BH?
Een ooglidcorrectie doet trouwens bijna iedereen die overhangende oogleden heeft, om meer licht te krijgen. Valt voor mij niet echt onder schoonheidsprocedures.
Hoe dan ook, verspookt is ze niet.
En er is zéker geen sprake van 'verspookt'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Miss Tina blijf Miss Tina![]()
Ik zie ook niet zoveel verandering.
Christus, ik ben er niet over begonnen hoor, lees maar terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En er is zéker geen sprake van 'verspookt'.
En dat is nu eenmaal wel de insteek van deze reeks.
Goed, volgende patiënt !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef Cavalinho het volgende:
Het is toch niet persoonlijk aan jou gericht? Er staat alleen dat ze niet in dit topic hoort en dat is een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |