quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe oud dat mens is![]()
![]()
Ja net of je neus heel smal wordt, ik vraag me af hoe dat komt dan? Ze spuiten het toch niet in je neus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Die rare neusrimpels verraden altijd botox
Monique vd Ven heeft ze ook.
Ja die is al vaker voorbij gekomen, dus ik zou het er niet op wagen als ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:00 schreef Cavalinho het volgende:
Donatella Versace is zeker al eens voorbij gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Christina Aguilera heeft ook nieuwe tetten, maar heeft er wel een paar vreemde littekens
aan overgehouden![]()
en deze is helemaal verpest![]()
Salma Hayek
Als ze ooit al eens zijn langs gekomen alvast mijn excuses !![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Dat is toch niet Salma Hayek.
Zo ja, dan is die deuk gesoept.
ow... weet ik veelquote:
Wat een afschuwelijke man.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Cavalinho het volgende:
Je hoeft voor mij Donatella niet te posten, hoor, ik ken haar.
En ik vroeg het omdat ik al een vermoeden had dat ze voorbij was gekomen, dus kan ik de moeite besparen.
Lady Betty Grafstein is een grensgeval, want ik snap dat als je een 31 jaar jongere man hebt (ja die aan haar zij is een man, al draagt hij soms vrouwenkleding) je jonger wilt lijken en de ingrepen die ze beiden regelmatig ondergaan zijn eigenlijk wel goed uitgevoerd. Maar haar mond raakt wel redelijk gerekt en opgepompt en de ogen zijn ook niet echt normaal te noemen. Er zijn helaas geen goede "voor" foto's te vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn van door de jaren heen, maar allemaal al sinds ze met ingrepen is begonnen.
Ze zijn inmiddels 14 jaar zeer gelukkig samen.
Hij is 52, zij is 83- hoewel het onzeker is of haar gebootedatum klopt.
Ja past helemaal niet bij die mooie frisse authentieke blonde deerne.quote:
Goed uitgevoerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Cavalinho het volgende:
Lady Betty Grafstein is een grensgeval, want ik snap dat als je een 31 jaar jongere man hebt (ja die aan haar zij is een man, al draagt hij soms vrouwenkleding) je jonger wilt lijken en de ingrepen die ze beiden regelmatig ondergaan zijn eigenlijk wel goed uitgevoerd.
Man die gezichten zijn één grote zichtbare fout !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:44 schreef Cavalinho het volgende:
Welk ander resultaat had je precies verwacht? Wat vind jij dan een zichtbare fout van een chirurgische ingreep? Ik ben bereid om even mee te kijken en oordeel te geven hoor.
En voor de goede orde, ik vind haar ogen en mond lelijk en daarom haar verspookt, maar dat staat los van het feit dat het op zich netjes is gedaan.
Persoonlijk heb ik geen moeite met een man die kan switchen tussen vrouw en man zonder een overdreven dragqueen te zijn.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:56 schreef Copycat het volgende:
Een nette chirurg weet imo wanneer een grens is bereikt.
Ze zijn dan wel niet met een roestige bijl bewerkt, maar ogen allebei wel flink verspookt.
Moderation is key.
Opmerkelijk dat jullie zo makkelijk oordelen zonder te weten hoe ze er eerder uitzagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Man die gezichten zijn één grote zichtbare fout !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |