Was ook mijn eerste gedachte. Toch is het zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit kan toch niet echt zijnEen echt persoon bedoel ik dan
Wordt nog steeds over getwijfeld hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Toch is het zo.
Tenzij Rose een Marilyn Manson-vormig litteken aan de operatie heeft overgehouden, zie ik niets mis met haar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
Rose McGowan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie boven toch echt een hele andere dame dan onder. Ik herkende haar eerst bijna niet toen ik de eerste foto zag, ze heeft flink aan haar gezicht laten sleutelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Tenzij Rose een Marilyn Manson-vormig litteken aan de operatie heeft overgehouden, zie ik niets mis met haar.
Oh, zijn beide foto's van haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie boven toch echt een hele andere dame dan onder. Ik herkende haar eerst bijna niet toen ik de eerste foto zag, ze heeft flink aan haar gezicht laten sleutelen.
Dit is een fotoshopquote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar Zomergasten te kijken.
Kwam een fragment met comedienne Joan Rivers voorbij.
[ afbeelding ]
mijn god het lijkt net een enge pop ofzo...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit is een fotoshop
Niet dat ze ongefotoshopped knapper is hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joan Rivers is de enige celebrity waarvan ik niet geschockeerd ben dat ze er zo uitziet, omdat ze er naar mijn gevoel altijd zo uit heeft gezien. Ze is compleet weg-geverspookt dat ik het niet eens meer zie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit is een fotoshop
Niet dat ze ongefotoshopped knapper is hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joan en Dolly Parton. De enige twee van wie ik het kan hebben. Omdat we niet beter weten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Joan Rivers is de enige celebrity waarvan ik niet geschockeerd ben dat ze er zo uitziet, omdat ze er naar mijn gevoel altijd zo uit heeft gezien. Ze is compleet weg-geverspookt dat ik het niet eens meer zie.
quote:
Familie van Sylvester?quote:
Mams.quote:
quote:
Neej, wantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |