Sinds ze met die Kanye rommelt is ze er naar mijn inziens juist minder gemaakt uit gaan zien. Ze gebruikt wel veel make up maar het is meer naturel. En ze heeft toegegeven ooit botox te hebben gebruikt maar dat was zo'n slechte ervaring (allergische reactie waar d'r ogen van gingen opzwellen en ze liepen blauw aan) dat ze heeft gezworen niet meer te botoxen. Of ze die belofte houdt weet ik niet, maar ze ziet er zeker niet verspookt uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef pberends het volgende:
Kim Kardashian the Midori Beachside Bash at the Delano Hotel in Miami 7/23
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt nu nog mee, maar ik heb het vermoeden dat we haar de komende jaren meer in dit topic gaan zien.
Dat heeft ze altijd al gehad...quote:
Waaauw, dat is echt bijna onmenselijk!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:39 schreef Woestijnvos het volgende:
Omdat het vorige deel vol is hier verder.
[ afbeelding ]
Haar huidskleur is totaal niet egaal. Dat vind ik eigenlijk nog wel het lelijkste.quote:
Die lippen. Wat vinden al die vrouwen toch mooi aan zo'n overdreven grote bovenlip?quote:Op zondag 17 juni 2012 10:27 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Hunter Tylo (uit the Bold and the Beautiful)
Dit juist!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sinds ze met die Kanye rommelt is ze er naar mijn inziens juist minder gemaakt uit gaan zien. Ze gebruikt wel veel make up maar het is meer naturel. En ze heeft toegegeven ooit botox te hebben gebruikt maar dat was zo'n slechte ervaring (allergische reactie waar d'r ogen van gingen opzwellen en ze liepen blauw aan) dat ze heeft gezworen niet meer te botoxen. Of ze die belofte houdt weet ik niet, maar ze ziet er zeker niet verspookt uit.
Lange benen zijn mooi maar dit is eng.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jezus wat een plasticpopquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat daar nog organen in passen ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom lijken ze toch allemaal op Michael Jackson!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar Zomergasten te kijken.
Kwam een fragment met comedienne Joan Rivers voorbij.
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |