Nou, meestal is dat ook zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Cavalinho het volgende:
Maar het lijkt erop dat een aantal gewoon elke vorm van correctie/verjeugdiging zeer fout vinden. Dan is iedereen die een lift doet al fout.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Ik weet dat dit het verspookt topic is, maar heeft iemand een voorbeeld van waarbij het wel mooi is gelukt? En dan een wat ouder persoon, niet iemand van 30 die een borstvergroting heeft gehad...
Zelf zit ik niet zo in de sterren, ik kom af en toe een foto tegen als ik op buitenlandse sites kijk en die post ik dan, maar daar houdt het wel mee op.
Je hebt haar vast eens ontmoet op een geweldig feest waar je belandde in je fabulous model life?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Cavalinho het volgende:
Je hoeft voor mij Donatella niet te posten, hoor, ik ken haar.
Je ziet amper verschil, ze ziet er gewoon wat "stralender" uit, goed voorbeeldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef Copycat het volgende:
http://famousplastic.com/(...)ing-plastic-surgery/
Susan Sarandon.
Off topic, maar ik ben van braaf antwoorden dus:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je hebt haar vast eens ontmoet op een geweldig feest waar je belandde in je fabulous model life?
Gelukkig heb je in je tough life dan in elk geval Donatella mogen ontmoetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Off topic, maar ik ben van braaf antwoorden dus:
Ik heb nooit een fabulous model life gehad, dat is puur jouw invulling.
Het is hard werken en klote van A tot Z geweest voor mij.
Maar ja, als je loopt in de Fashionweek van Milaan kom je haar idd gewoon tegen.
Serieus, wtf is DAT ???quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef Cavalinho het volgende:
Je hoeft voor mij Donatella niet te posten, hoor, ik ken haar.
En ik vroeg het omdat ik al een vermoeden had dat ze voorbij was gekomen, dus kan ik de moeite besparen.
Lady Betty Grafstein is een grensgeval, want ik snap dat als je een 31 jaar jongere man hebt (ja die aan haar zij is een man, al draagt hij soms vrouwenkleding) je jonger wilt lijken en de ingrepen die ze beiden regelmatig ondergaan zijn eigenlijk wel goed uitgevoerd. Maar haar mond raakt wel redelijk gerekt en opgepompt en de ogen zijn ook niet echt normaal te noemen. Er zijn helaas geen goede "voor" foto's te vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn van door de jaren heen, maar allemaal al sinds ze met ingrepen is begonnen.
Ze zijn inmiddels 14 jaar zeer gelukkig samen.
Hij is 52, zij is 83- hoewel het onzeker is of haar gebootedatum klopt.
Het probleem is dat je ziet dat ze te ver is gegaan. In mijn ogen is is goed gelukt als je, zonder het bekijken van voor en na foto's, niet kunt zien dat er aan degene is gesleuteld..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:44 schreef Cavalinho het volgende:
Welk ander resultaat had je precies verwacht? Wat vind jij dan een zichtbare fout van een chirurgische ingreep? Ik ben bereid om even mee te kijken en oordeel te geven hoor.
Joan Collinsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Deze dame heeft ongetwijfeld iets laten doen, maar ze ziet er nog net zo uit als 30 jaar geleden, niet verspookt vind ik![]()
[ link | afbeelding ]
http://www.celebrityplast(...)ns-plastic-surgery/#
Sowieso krijgt Alexis alle credts die er maar te krijgen zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Joan CollinsEen van de heel weinig vrouwen bij wie plastische chirurgie echt geslaagd is
I love Joanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sowieso krijgt Alexis alle credts die er maar te krijgen zijn.
Je ziet echt niet dat deze vrouw verspookt is met oa haar mond en ogen? En dat die man van haar even verspookt is? Zijn mond valt over te discussiėren, maar die specifieke kattenogen spreken boekdelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:32 schreef Cavalinho het volgende:
Dat vind ik een heel goede omschrijving!
Maar je kunt bij iemand in de tachtig die er jeugdig uitziet altijd wel zien dat er gesleuteld is natuurlijk, bij gebrek aan rimpels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |