Knappe vent idd. Snap niet wat ie in dat pruillipje ziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:38 schreef LoveProfuzion het volgende:
Leontien van Moorsel vind ik overigens een godsgruwelijk lelijke vrouw en heel d'r voorhoofd zit vol met botox. Haar man daarentegen is echt een kanjer....jammer dat ie met een draak van een vrouw heeft.
Ja ik keek het toen ook, maar ik ken Leontien niet goed genoeg om dat te herkennen. Ik zat me meer op te vreten over het kapsel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:42 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik zag laats Leontien van Moorsel bij Tour du jour, en die zag er flink gebotoxt uit.
Ik moest meteen aan dit topic denken.
Jammer idd, ik vind het ook altijd een mooie vrouw!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:51 schreef trovey het volgende:
Sela Ward is helaas ook doorgeslagen, ze heeft dezelfde ogen als die blonde dame (die er nu net uit is uit de originele serie)....je ziet het beter in bewegende beelden maar al die dames krijgen allemaal hetzelfde gezicht met dezelfde ogen. Sela was zo mooi in "Sisters".![]()
[ afbeelding ]
Nou! zo'n lekker vlot kort koppiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik keek het toen ook, maar ik ken Leontien niet goed genoeg om dat te herkennen. Ik zat me meer op te vreten over het kapsel.
Soms moet je gewoon de natuur wat meer zijn werk laten doen, ze hebben ze allemaal van de plastic hoofden vol botox.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer idd, ik vind het ook altijd een mooie vrouw!
Die artsen zijn criminelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:40 schreef Flow3r het volgende:
Oh Mickey![]()
Ik snap best dat hij zijn schoonheid wilde terugkrijgen want het was echt een knappe jongen, maar tis onbegrijpelijk dat er artsen zijn die alleen aan de centen denken en iemand niet tegen zichzelf in bescherming nemen
Wat is er dan leuk aan ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:29 schreef julia22 het volgende:
Leontien is altijd zo bruin..dat moet toch wel nep zijn? Vind het wel een leuke vrouw.
Wat is er niet leuk aan dan?quote:
Misschien heeft ze in die tijd ook nog een treinongeluk gehad en is het uiteindelijk allemaal nog best goed gelukt.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is een tijdje uit de spotlights geweest. Maar op een fansite gaat het van dit:
[ afbeelding ]
naar dit
[ afbeelding ]
En dit was in 2002
[ afbeelding ]
1 julyquote:Op zondag 8 juli 2012 02:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nadat deze foto een tijdje terug in de kranten/bladen/online kwam durft ze niet meer naar buiten.
Claimt dat de cellulite het gevolg is van een slecht uitgevoerde liposuctie.
Persoonlijk denk ik dat dat zo gegaan is:quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:41 schreef Ole het volgende:
Waar (hoe) zijn ze trouwens zo vreselijk bruin geworden?
Of ze is best lang en ze staken onder de zonnebank uit.quote:
Ze zal wel geld bijelkaar hebben gefietst.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knappe vent idd. Snap niet wat ie in dat pruillipje ziet.
Ze zijn al bij elkaar sinds ze beiden bij de amateurs fietstenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ze zal wel geld bijelkaar hebben gefietst.
Hij had er wel oog voor dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn al bij elkaar sinds ze beiden bij de amateurs fietsten
Dat valt eigenlijk best allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 july
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niet de indruk dat er veel aan haar gesleuteld is. En ze is ook niet verspookt toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef pberends het volgende:
Kim Kardashian the Midori Beachside Bash at the Delano Hotel in Miami 7/23
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt nu nog mee, maar ik heb het vermoeden dat we haar de komende jaren meer in dit topic gaan zien.
Wat voor chirurgie is er gedaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt nu nog mee, maar ik heb het vermoeden dat we haar de komende jaren meer in dit topic gaan zien.
Sinds ze met die Kanye rommelt is ze er naar mijn inziens juist minder gemaakt uit gaan zien. Ze gebruikt wel veel make up maar het is meer naturel. En ze heeft toegegeven ooit botox te hebben gebruikt maar dat was zo'n slechte ervaring (allergische reactie waar d'r ogen van gingen opzwellen en ze liepen blauw aan) dat ze heeft gezworen niet meer te botoxen. Of ze die belofte houdt weet ik niet, maar ze ziet er zeker niet verspookt uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heeft ze altijd al gehad...quote:
Waaauw, dat is echt bijna onmenselijk!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:39 schreef Woestijnvos het volgende:
Omdat het vorige deel vol is hier verder.
[ afbeelding ]
Haar huidskleur is totaal niet egaal. Dat vind ik eigenlijk nog wel het lelijkste.quote:
Die lippen. Wat vinden al die vrouwen toch mooi aan zo'n overdreven grote bovenlip?quote:Op zondag 17 juni 2012 10:27 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Hunter Tylo (uit the Bold and the Beautiful)
Dit juist!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sinds ze met die Kanye rommelt is ze er naar mijn inziens juist minder gemaakt uit gaan zien. Ze gebruikt wel veel make up maar het is meer naturel. En ze heeft toegegeven ooit botox te hebben gebruikt maar dat was zo'n slechte ervaring (allergische reactie waar d'r ogen van gingen opzwellen en ze liepen blauw aan) dat ze heeft gezworen niet meer te botoxen. Of ze die belofte houdt weet ik niet, maar ze ziet er zeker niet verspookt uit.
Lange benen zijn mooi maar dit is eng.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jezus wat een plasticpopquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat daar nog organen in passen ...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom lijken ze toch allemaal op Michael Jackson!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar Zomergasten te kijken.
Kwam een fragment met comedienne Joan Rivers voorbij.
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ook mijn eerste gedachte. Toch is het zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit kan toch niet echt zijnEen echt persoon bedoel ik dan
Wordt nog steeds over getwijfeld hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte. Toch is het zo.
Tenzij Rose een Marilyn Manson-vormig litteken aan de operatie heeft overgehouden, zie ik niets mis met haar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
Rose McGowan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie boven toch echt een hele andere dame dan onder. Ik herkende haar eerst bijna niet toen ik de eerste foto zag, ze heeft flink aan haar gezicht laten sleutelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Tenzij Rose een Marilyn Manson-vormig litteken aan de operatie heeft overgehouden, zie ik niets mis met haar.
Oh, zijn beide foto's van haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zie boven toch echt een hele andere dame dan onder. Ik herkende haar eerst bijna niet toen ik de eerste foto zag, ze heeft flink aan haar gezicht laten sleutelen.
Dit is een fotoshopquote:Op zondag 29 juli 2012 22:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar Zomergasten te kijken.
Kwam een fragment met comedienne Joan Rivers voorbij.
[ afbeelding ]
mijn god het lijkt net een enge pop ofzo...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit is een fotoshop
Niet dat ze ongefotoshopped knapper is hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joan Rivers is de enige celebrity waarvan ik niet geschockeerd ben dat ze er zo uitziet, omdat ze er naar mijn gevoel altijd zo uit heeft gezien. Ze is compleet weg-geverspookt dat ik het niet eens meer zie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit is een fotoshop
Niet dat ze ongefotoshopped knapper is hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joan en Dolly Parton. De enige twee van wie ik het kan hebben. Omdat we niet beter weten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Joan Rivers is de enige celebrity waarvan ik niet geschockeerd ben dat ze er zo uitziet, omdat ze er naar mijn gevoel altijd zo uit heeft gezien. Ze is compleet weg-geverspookt dat ik het niet eens meer zie.
quote:
Familie van Sylvester?quote:
Mams.quote:
quote:
Neej, wantquote:
Ze ziet er wel uit als een type die een wond met kruit dichtbrandt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Neej, want
dit
[ afbeelding ]
is toch Sylvesters moeder ??
Je ziet het toch zelf aan de foto's of niet ?quote:
Het is gewoon dezelfde vrouw.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:14 schreef DjinN het volgende:
Je ziet het toch zelf aan de foto's of niet ?De vrouw uit de eerste foto is echt geen 91 hoor. En de moeder van Sylvester Stallone is dat wel
quote:
whut?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Leandra het volgende:
Wat mankeert die mensen, gaan ze naar de chirurg met de vraag of die hun lippen in een apenkont kan veranderen?
Well, doctor, yesterday I went to the zoo here in LA and, well, you see, it's difficult to explain but...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Leandra het volgende:
Wat mankeert die mensen, gaan ze naar de chirurg met de vraag of die hun lippen in een apenkont kan veranderen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:51 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Krijg spontaan beelden van die clip van "Land of Confusion" op mn netvlies
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:51 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Krijg spontaan beelden van die clip van "Land of Confusion" op mn netvlies
Moet zeggen dat ik het een hele verbetering vindquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk ook dat het dezelfde vrouw is, maar weer onder het mes geweest zodat ze wéer totaal veranderd is, toch kan je nog bepaalde trekken terugzien
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:28 schreef E.T. het volgende:
Die moeder van Stallone kan geen bril op!d'r oren zitten veel te laag!
Komt door het gewicht van die oorbellen die haar natuurlijk veel mooier makenquote:
OMG.. Ze zal zelf wel vinden dat ze geen spat veranderd is t.o.v. vroeger.quote:
Voor het probleem van te lage oren door plastische chirurgie hebben ze deze bril.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:54 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Komt door het gewicht van die oorbellen die haar natuurlijk veel mooier maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |