quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een tijdje terug zag ik een vrouw op de dansvloer, gebaarde naar haar dat ze naar me toe moest komen. Toen ze naast me stond deed ik mijn arm om haar heen, en ging daarna tegen haar dansen. Toen had ik haar gezoend (binnen 5 minuten) en begon ik haar te vingeren op de dansvloer. (Ze had overigens een soort van zwarte panty aan dat zeer dun was).
Laatst was een maat van me bezig met een meid, maar hij kon er niet verder mee. Ik gebaarde tegen hem dat hij haar moest pakken met beiden handen. Zij zag het ook, en wist precies wat ik bedoelde. Ik bleef doorgaan met die gebaren, want het boeide me niet dat ze het ook zag. Toen trok ze een stukje van haar blouse uit elkaar en begon met haar tong te bewegen en me uitdagend aan te staren (zelfs voor mij is het van: wow, zo snel?). Ik gebaarde naar haar kutje met mijn wijsvinger en dat ze daar gelikt moest worden etc. Haar had ik niet "gepulled" overigens want die maat van me vond haar leuk. Achteraf gezien stom, want hij durfde haar niet eens aan te raken.
Verder nog een hoop andere dingen meegemaakt, maar ik wil niet dat dit een "kijk mij" topic wordt.
Firefly is helemaal weg van real social dynamics of iets dergelijks, en een 'instructer', Tyler genaamd wordt in 'the game' blijkbaar niet positief neergezet. Maar is nu rijk, en de hoofdpersoon uit 'the game' is blut. Tyler is daarom veel beter Mystery wil hij er mee zeggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:13 schreef daeh het volgende:
[..]
Dit is abacadabra voor me, of was dat niet richting mij bedoeld?
Ik wil volgend jaar psychologie gaan doen en ik wil aan mijn social skills werken, handig voor laterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Firefly is helemaal weg van real social dynamics of iets dergelijks, en een 'instructer', Tyler genaamd wordt in 'the game' blijkbaar niet positief neergezet. Maar is nu rijk, en de hoofdpersoon uit 'the game' is blut. Tyler is daarom veel beter Mystery wil hij er mee zeggen.
Maar terzijde, waarom ben je geïnteresseerd?
Nice. De kans op een "flake" is vrij groot, maar nooit geschoten is altijd mis. Hoe langer/beter de interactie hoe groter de kans dat ze een bericht terugstuurt en een kwestie van vele andere factoren uiteraardquote:Op zondag 17 juni 2012 09:08 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb vandaag es wat opgevolgd uit de OP, denk niet dat het iets oplevert, maar het was een leuke try;
Op de vlucht van Buenos Aires naar Lima zat een wel erg leuke stewardess. Ongetrouwd aan haar handen te zien. Toen ze me vroeg wat ik wilde drinken, zei ik: "ik wil 2 dingen, een spa rood en je telefoonnummer." Ze moest wat verlegen lachen. Later nog wat wederzijds geflirt en bij het uitstappen drukte ik mijn visitekaartje in haar hand; "schrijf me".
Ben benieuwd, maar geef het 20% kans. Net zoveel als NL morgen tegen PT...
Mijn mening is dat als een meid helemaal verliefd op je is / denkt dat je de "ware bent" die opeens uit the middle of nowhere komt opdagen, dat ze geheel haar gevoelens volgt en dat ze overal voor open staat. Verder heb je gelijk dat het een extreme situatie is.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:41 schreef Kogeltje het volgende:
Die field-report versterkt wel het negatieve beeld van de PUA... Ik denk dat je die beter kan weghalen, en bij de feiten blijven. Misschien was het wel een superslet?
Bovendien is het vrij vulgair en niet het doel dat iedereen voor ogen heeft met het materiaal.
Jij denkt dat zij daar altijd voor openstaat? Lijkt mij niet, heeft geheel te maken met de moraal van het meisje.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn mening is dat als een meid helemaal verliefd op je is / denkt dat je de "ware bent" die opeens uit the middle of nowhere komt opdagen, dat ze geheel haar gevoelens volgt en dat ze overal voor open staat. Verder heb je gelijk dat het een extreme situatie is.
Hoe leuker ze je vind, hoe eerder ze haar moraal overboord gooit.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:58 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij daar altijd voor openstaat? Lijkt mij niet, heeft geheel te maken met de moraal van het meisje.
Wat een flauwe kul weer... Iemand die haar moraal overboord gooit, heeft helemaal geen moraal... Daar is ze zichzelf dan misschien niet van bewust maargoed.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe leuker ze je vind, hoe eerder ze haar moraal overboord gooit.
Dat zwart wit denken moet eens verdwijnen op het forum.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een flauwe kul weer... Iemand die haar moraal overboord gooit, heeft helemaal geen moraal... Daar is ze zichzelf dan misschien niet van bewust maargoed.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zwart wit denken moet eens verdwijnen op het forum.
Ik weet niet wat jij onder moraal verstaat hoor... Staat blijkbaar niet zo stevig bij jou... Dan kan je het naar mijn mening geen moraal noemen.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zwart wit denken moet eens verdwijnen op het forum.
Hoe meer een vrouw gek op je is, hoe minder ze met haar logische hersenhelft gaat nadenken. Moraal en dergelijke zit in het objectieve gedeelte, niet bij het gedeelte mbt gevoelens en emoties.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder moraal verstaat hoor... Staat blijkbaar niet zo stevig bij jou... Dan kan je het naar mijn mening geen moraal noemen.
Kvind het onzinnig om iets ''moraal'' te noemen terwijl je er blijkbaar dusdanig weinig waarde aan hecht dat je er niet naar handelt.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer een vrouw gek op je is, hoe minder ze met haar logische hersenhelft gaat nadenken. Moraal en dergelijke zit in het objectieve gedeelte, niet bij het gedeelte mbt gevoelens en emoties.
Mweh, nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:08 schreef firefly3 het volgende:
Wat een hoop mensen vergeten is dat jullie met vrouwen (echte mensen) te maken hebben die hun gevoel volgen in het moment, waarbij ze af en toe ook dingen kunnen doen die ze helemaal niet verwacht hadden of geplant hadden. Net zoals dat jij iets impulsief's kunt doen wat je normaal ook niet doet, en je zult vast ook wel ooit een keer je normen opzij hebben gelegd. We zijn allemaal mensen.
Mja dunno m8, vrouwen moeten hun ''maagdelijke'' status behouden in deze wereld. Dusja...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:23 schreef firefly3 het volgende:
Om mensen ook even uit hun romantische droomwereld te helpen:
Heel veel vrouwen hebben weleens tegen hunzelf gezegd dat ze niet de 1e keer dat ze iemand ontmoeten gelijk zouden zoenen of seks hebben en uiteindelijk toch gedaan zodra hij bij haar thuis was omdat het zo goed aan voelde.
Dit alles heeft meer met gevoel te maken, een stuk minder met moraal.
Onze eigen schuld, want mannen noemen vrouwen anders meteen sletten (die kant gaat het tenminste steeds meer op)quote:Op zondag 17 juni 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja dunno m8, vrouwen moeten hun ''maagdelijke'' status behouden in deze wereld. Dusja...
Ten eerste zullen heel weinig vrouwen een man in de kroeg binnen vijf minuten zo leuk vinden dat ze spontaan verliefd worden of denken dat je de ware bent.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn mening is dat als een meid helemaal verliefd op je is / denkt dat je de "ware bent" die opeens uit the middle of nowhere komt opdagen, dat ze geheel haar gevoelens volgt en dat ze overal voor open staat. Verder heb je gelijk dat het een extreme situatie is.
Als een vrouw daadwerkelijk in die tijd haar moraal overboord gooit, kan je niet echt spreken over moraal. Moraal heeft in die mate te maken met de identiteit van iemand dat je dat niet zo 1,2,3 overboord gooit.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe leuker ze je vind, hoe eerder ze haar moraal overboord gooit.
Zijn ze ook, evenals hun mannelijke soortgenoten in dan de mannelijke vormquote:Op zondag 17 juni 2012 19:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Onze eigen schuld, want mannen noemen vrouwen anders meteen sletten (die kant gaat het tenminste steeds meer op)
Je kunt ook gewoon van seks houden zonder het te verbinden met eigenwaarde nodig hebben zoals jij denkt.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zijn ze ook, evenals hun mannelijke soortgenoten in dan de mannelijke vorm
Als je jezelf zo kan weggeven in korte tijd aan een wildvreemde waar je echt wel een tijd voor nodig hebt om diegene echt beter te leren kennen is er iets niet pluis aan je. Waarschijnlijk haal je dan sowieso je eigenwaarde uit andere mensen.
1) Zwart wit, ze kan een keer een uitzondering hebben gemaakt in haar levenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
1) Als een vrouw daadwerkelijk in die tijd haar moraal overboord gooit, kan je niet echt spreken over moraal. Moraal heeft in die mate te maken met de identiteit van iemand dat je dat niet zo 1,2,3 overboord gooit.
Je hebt een moraal of je hebt hem niet. Dat is niet iets wat op het een op andere moment ontstaat of weggeworpen wordt.
2) Het is in ieder geval geen dame waar ik wat meer mee aan zou willen knopen, kom zeg. 3)Elke oelewapper die dan wat zou kunnen triggeren zou mijn vriendin zo in bed kunnen krijgen.
Dat zwart/wit denken van jou, dat moet eens verdwijnen.
Er zijn heel weinig mannen die zo aantrekkelijk zijn voor vrouwen dat ze er snel verliefd op kunnen wordenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ten eerste zullen heel weinig vrouwen een man in de kroeg binnen vijf minuten zo leuk vinden dat ze spontaan verliefd worden of denken dat je de ware bent.
Verschild per situatie. Het is de bedoeling dat je als manszijnde ver uitblinkt op de rest waardoor vrouwen dingen doen die ze anders nooit doen / nooit gedaan hebben.quote:Ten tweede wil dat echt in de meeste gevallen nog steeds niet zeggen dat ze zich op de dansvloer laten vingeren. Dit zegt echt meer over het soort vrouw dan over de kunsten van de man in kwestie.
Ik heb blijkbaar een wat ander beeld van sexualiteit, en zie dat niet iets waar je na tien minuten op de dansvloer tot over gaat. Als je dat wel doet, tsjaa, heb ik toch sterk het idee dat er iets goed mis is.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon van seks houden zonder het te verbinden met eigenwaarde nodig hebben zoals jij denkt.
Sommige zaken in het leven zijn inderdaad soms wat zwart/witter dan andere, dus dat helemaal niets af van het waarheidsgehalte.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Zwart wit, ze kan een keer een uitzondering hebben gemaakt in haar leven
2) Zwart wit, je vriendin heeft misschien ooit ook een keer haar moraal overboord gegooid.
3) Zwart wit, weer een extreem situatie die hier beschreven wordt(overdreven). Denk in kleur, ja, er kan een situatie voor doen waarbij ze haar moraal overboord gooit.
Verliefd worden op een klootzak heeft niets met moraal te maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:57 schreef firefly3 het volgende:
Moet je ook tellen hoeveel vrouwen weleens verliefd zijn geweest op een klootzak. Ligt dat ook aan de vrouw omdat ze geen moraal heeft, of komt het omdat verliefdheid verder gaat dan logisch beredeneren?
Dat is geen moeite, dat is sommige zaken bewaren voor sommige momenten, en dus niet overal met je seksualiteit te koop staan.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:52 schreef firefly3 het volgende:
Het klopt dat mensen moeite hebben seksueel tot expressie te komen in zulke situaties. En zelfs zoenen in het openbaar. Heb je daar moeite mee? Dit kan je aanleren. Verder denk ik dat je de wereld bekijkt met een te roze bril. Ook jij hebt ooit vast wel eens "gezondigd". Als een erg leuke vrouw erg ver gaat ga je ook niet zeuren over moraal.
Jep, zoiets.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:13 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Jep, zoiets.
Het schijnt alleen wat weerstand op te leveren
Dat vrouwen gevoelsmensen zijn betekent niet dat ze alles doen wat jij wilt, dat je als man alles voor elkaar zou kunnen krijgen, los van de moraal/levensbeschouwing, los van of ze je leuk vind, los van hoe ze in haar vel zit.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:17 schreef firefly3 het volgende:
Zeker wel, ik denk niet dat het in haar moraal zit om zo behandeld te worden, maar toch laten veel vrouwen dat vaak toe tegen haar moraal in. En dan heb ik het niet eens over ongesteldheid waarbij ze ineens een ander persoon kan zijn. Vrouwen zijn gevoelsmensen, als je dit niet goed weet dan loop je een hoop mis.
Hoe meer ze in je ziet, hoe verder ze in je mee gaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat vrouwen gevoelsmensen zijn betekent niet dat ze alles doen wat jij wilt, dat je als man alles voor elkaar zou kunnen krijgen, los van de moraal/levensbeschouwing, los van of ze je leuk vind, los van hoe ze in haar vel zit.
Dat zou tamelijk lachwekkend zijn.
Dat lijkt mij nogal wiedes, maar dat lijkt mij dan ook wederzijds.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer ze in je ziet, hoe verder ze in je mee gaat.
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Firefly wordt geen pua, maar een puppetmaster. Hij zoekt dan ook geen vrouw, maar een dom, willoos wezen met touwtjes.
Jawel, want als je echt gek op elkaar bent komt dat uiteindelijk hoogstwaarschijnlijk door die grenzen, omdat die iemands persoonlijkheid bepalen.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt gek op elkaar bent maken die grenzen weinig meer uit.
Je moet in het moment leven en niet onnatuurlijk gedrag vertonen waarin je laat blijken dat je haar wilt terwijl zij nauwelijks aanleiding heeft gegeven tot wederzijdse interesse... Dan kom je over als een of andere stalker....quote:Op maandag 18 juni 2012 14:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het hele feit dat je, zoals je eerder zei, "los moet staan van het resultaat" getuigt daarvan. Er is geen reden om los te staan van het resultaat als je met een bepaalde houding elke dame zou weten te krijgen.
Begin je nou firefly na te praten?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet in het moment leven en niet onnatuurlijk gedrag vertonen waarin je laat blijken dat je haar wilt terwijl zij nauwelijks aanleiding heeft gegeven tot wederzijdse interesse... Dan kom je over als een of andere stalker....
Nee, als je iemand wilt versieren moet je eerst kijken of het wel een leuk mens is en of er wederzijdse interesse is... En hoe doe je dat? Door jezelf te zijn en een beetje leuk te doen.
Ik geloof niet dat je elke meid om je vinger kunt winden... Dus tjah.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Begin je nou firefly na te praten?![]()
Dat kan zijn, maar mijn reactie is een ageren tegen het idee van firefly dat elk meid om je vinger te winden als je maar het juiste gedrag vertoont. ("jezelf zijn, in het moment leven, los van het resultaat, plezier hebben met jezelf"
Ja maarja, ''je druk maken'' komt niet overeen met ''jezelf zijn en in het moment leven''quote:Op maandag 18 juni 2012 15:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
Daarnaast kan je die gedachte zo ongeveer alleen kan denken als je onzeker bent. No reason om als je al een beetje lekker in je vel zit je druk te maken of je als een stalker overkomt. Je komt alleen over als een stalker als je je eigenwaarde uit die ander haalt, en natuurlijk merkt die ander dat gedrag
Dat is niet alleen tussen man en vrouw zou, maar ook tussen vrienden van hetzelfde geslacht. Als het te nadrukkelijk wordt, bijna klevend, dan nemen de meeste mensen al snel afstand.
Hoe kan je je druk maken als je gewoon lekker in je vel zit, niet met onzekerheid zit? Dat in het moment leven is een bijproduct van lekker in je vel zitten.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maarja, ''je druk maken'' komt niet overeen met ''jezelf zijn en in het moment leven''
Misschien heb je wel gelijk hey... En heb ik nooit lekker in mijn vel gezeten....quote:Op maandag 18 juni 2012 15:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoe kan je je druk maken als je gewoon lekker in je vel zit, niet met onzekerheid zit? Dat in het moment leven is een bijproduct van lekker in je vel zitten.
De focus ligt dus helemaal verkeerd.
Dat nadenken over van alles en nog wat is gewoon onzekerheid.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk hey... En heb ik nooit lekker in mijn vel gezeten....
Maar ik kan je wel vertellen dat ik pas na mijn depressie (1.5 jaar geleden oid) pas echt ''in het moment'' ging leven... Zonder steeds na te denken of ik iets wel of niet zou gaan doen...
Tegenwoordig ''doe'' ik gewoon. Dat nadenken maakt enorm passief... Waardoor er eigenlijk niks meer gebeurt in je leven.
''Wil ik dat wel''quote:Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat nadenken over van alles en nog wat is gewoon onzekerheid.
Nadat ik met onzekerheid heb afgerekend in mijn leven ben ik helemaal niet meer druk met wat ik allemaal zou moeten doen om mensen 'te behagen', of om op de juiste manier over te komen.
Dat nadenken is juist een indicator van onzekerheid.
Bovenstaande is allemaal heel makkelijk in pua vocabulaire over te zetten. Die trucjes gaan misschien wel tijdelijk helpen, maar zijn niet het daadwerkelijke oplossing van het probleem. Je zal telkens weer nieuwe dames moeten versieren, moeten presteren, om die onderliggende onzekerheid (die je in de tussentijd steeds meer verstopt) te ontlopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
Weet ik allemaal niet en wil ik geen oordeel over geven
Welke vraag bedoel je? "Wil ik dat wel"?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Wil ik dat wel''
Etc...
Kvind het te makkelijk om het onzekerheid te noemen.
Om wat dan ook te doen met een vrouw.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Welke vraag bedoel je? "Wil ik dat wel"?
Maar wat is ''het probleem''quote:Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Bovenstaande is allemaal heel makkelijk in pua vocabulaire over te zetten. Die trucjes gaan misschien wel tijdelijk helpen, maar zijn niet het daadwerkelijke oplossing van het probleem. Je zal telkens weer nieuwe dames moeten versieren, moeten presteren, om die onderliggende onzekerheid (die je in de tussentijd steeds meer verstopt) te ontlopen.
Alright, maar ik had het over de gedachten om telkens maar bezig te zijn met wat een ander van je vind.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Om wat dan ook te doen met een vrouw.
Dat heb ik nooit gehad dan... Ik was meer onzeker of ik iets wel ''echt wil''quote:Op maandag 18 juni 2012 15:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Alright, maar ik had het over de gedachten om telkens maar bezig te zijn met wat een ander van je vind.
Dat is een duidelijk teken van onzekerheid.
Wat bedoel je met echt wil? Je wilt toch iets of je wilt iets niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad dan... Ik was meer onzeker of ik iets wel ''echt wil''
En tjah.... Als je al zit na te denken over of je iets wilt en het niet gewoon doet... Dan word je passief en doe je niks.
Ik ga er vanuit dat je wel eens uitgeweest bent en met een meisje gezoend het.... Zonder dat je verlieft op haar was...?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met echt wil? Je wilt toch iets of je wilt iets niet?
Als ik echt iets wil hoef ik er niet over na te denken.
Ik was even abuis, snap nu wat je bedoeltquote:Op maandag 18 juni 2012 15:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je wel eens uitgeweest bent en met een meisje gezoend het.... Zonder dat je verlieft op haar was...?
Zou zomaar kunnen, maarja ieder zijn sport he..quote:Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik was even abuis, snap nu wat je bedoelt
We praatten even langs elkaar heen. Ik bedoelde te zeggen dat als je zo erg bezig bent met het nadenken over heel veel dames te willen ontmoeten dat je er dan donder op kan zeggen dat het onzekerheid is en geen gezonde interesse. Dat heeft dan misschien helemaal niets met jou te maken, maar wel met de lading van PUA.
Mwa, zodra het je sport is om dat soort zaken bloot te leggen...quote:Op maandag 18 juni 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maarja ieder zijn sport he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
Gezellig lullen, blijkbaar ben je lekker bezig op fok zonder met een doel te posten
Echt: RSD shit gewoon, pua dat je der ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weetz, van een echte pua weet je niet dat hij het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
Het treurige is dat je dit ook nog als een soort ideaalbeeld ziet.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:
Er komen gasten die om de dag een vrouw kunnen krijgen naar cursussen om te kijken of het makkelijker kan. Denk niet zo zwart wit.
Idd leuk voor die gasten. Aan de andere kant zie je in de filmpjes met 'bootcamps' vanuit pua niet bepaald de gemiddelde gast voorbij komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:
Er komen gasten die om de dag een vrouw kunnen krijgen naar cursussen om te kijken of het makkelijker kan. Denk niet zo zwart wit.
Waarom dan die focus op vrouwen als blijkt dat die expressie op een ander vlak ligt...quote:Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef firefly3 het volgende:
De focus ligt puur om tot zelf expressie te durven komen.
Nee, hij is een 'natural' geworden omdat hij geïnteresseerd is in vrouwen versieren.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
Een echte natural heeft erg veel interesse in vrouwen
Wrong. Een echte natural weet de interesse van vrouwen juist op zichzelf te focussen en doet juist cool erover.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
Een echte natural heeft erg veel interesse in vrouwen
Post jij nou ook al hier?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wrong. Een echte natural weet de interesse van vrouwen juist op zichzelf te focussen en doet juist cool erover.
Maar dan is hij al gefocust op die vrouwen, want je zegt zelf dat zich er wel bewust van is. (bewust bewust dus.)quote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wrong. Een echte natural weet de interesse van vrouwen juist op zichzelf te focussen en doet juist cool erover.
Bewust van zichzelf. Niet van ALLE vrouwen en hun aandacht. Zou ook wel vermoeiend zijn, heuj.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar dan is hij al gefocust op die vrouwen, want je zegt zelf dat zich er wel bewust van is. (bewust bewust dus.)
En je blijft ook maar doorgaan hé met dat zwart/wit denken..quote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
Probeer maar zo lang mogelijk niet aan vrouwen te denken en seks en ook niet naar ze kijken, kijken hoe lang je het vol houdt. Wedden dat er geen dag voorbij gaat zonder.
Mijn mannelijkheid toon ik pas als ik een dame ken.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat men in deze tijd zelfs hun mannelijkheid beginnen op te geven.
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mijn mannelijkheid toon ik pas als ik een dame ken.
Je weet zelf.quote:
Monsieur, deze discussie hebben we eerder gevoerd. Ik kijk ook graag naar mooie auto's, maar ik beeld mij niet continue in dat ik met die Aston Martin cabrio een ritje door de franse alpen maak.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef firefly3 het volgende:
Geef antwoord, je kijkt vast wel elke dag naar een knappe vrouw als ze voorbij loopt en elke dag wel aan een vrouw. Ontkennen is haast onmogelijk
Je bent net zo'n jehovagetuige "die weet wat goed voor ons is"quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef firefly3 het volgende:
Altijd gaan. Kijken is stom als je het ook verdient. 'Ik heb de auto al' is de mindset die je moet hebben. Je beperkt je anders enorm. Als je echt goed bent word het als eten uit de koelkast halen.
Vrouwen zijn gewoon zo leuk, vooral als je niets te doen hebt en onderweg bent. Of tijdens het uitgaan bijv. Jij doet precies hetzelfde als ik, het enige verschil is dat ik tips uitprobeer van andere mensen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent net zo'n jehovagetuige "die weet wat goed voor ons is"
Volledig doorgeslagen. "Maar wel jezelf".
Ja ja, inderdaad. Zal ik in het vervolg doen bij alle mooie auto's die ik voorbij zie rijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef firefly3 het volgende:
Altijd gaan. Kijken is stom als je het ook verdient. 'Ik heb de auto al' is de mindset die je moet hebben. Je beperkt je anders enorm. Als je echt goed bent word het als eten uit de koelkast halen.
Sommige meiden hebben het wat minder met die gigantische outgoing gasten.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat vrouwen niet naar je spieren kijken.. (Tenzij enorm geil en opzoek naar een ons)
Voor een relatie kijken ze denk ik toch meer naar je gezicht eerlijk gezegd.. En of je niet iets hebt wat enorm opvalt (Te dik / anorexia)
Verder boeit het geen hol denk ik hoe je lijf er uitziet.
Uitstraling is belangrijk inderdaad... Maar vrouwen zijn niet hetzelfde en vallen op verschillende types...
Gisteravond was ik redelijk stil maar toch een meisje weten te versieren... Gekke ik...
Pas op Murv, je beperkt je te veel in je denken!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Sommige meiden hebben het wat minder met die gigantische outgoing gasten.
Ik voel me graag 'getrained'/'sterk'. Niet per se omdat ik er vanuit ga dat elke vrouw me daar op zou selecteren (of zou afwijzen bij afwezigheid van spieren). Vind mezelf er niet uitzien als ik niet getrained ben (hoofd-lichaam verhouding). En wat ik vind, is zeer belangrijk voor m'n uitstraling. Ik ben dus wel uiterlijk-afhankelijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat vrouwen niet naar je spieren kijken.. (Tenzij enorm geil en opzoek naar een ons)
Voor een relatie kijken ze denk ik toch meer naar je gezicht eerlijk gezegd.. En of je niet iets hebt wat enorm opvalt (Te dik / anorexia)
Verder boeit het geen hol denk ik hoe je lijf er uitziet.
Uitstraling is belangrijk inderdaad... Maar vrouwen zijn niet hetzelfde en vallen op verschillende types...
Gisteravond was ik redelijk stil maar toch een meisje weten te versieren... Gekke ik...
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Pas op Murv, je beperkt je te veel in je denken!
Ik train ook wel hoor, ben wat te licht verder, ben niet zo goed met mijn eetschema en ben niet bepaald gestructureerd...quote:Op maandag 18 juni 2012 18:06 schreef Dumbless het volgende:
[..]
Ik voel me graag 'getrained'/'sterk'. Niet per se omdat ik er vanuit ga dat elke vrouw me daar op zou selecteren (of zou afwijzen bij afwezigheid van spieren). Vind mezelf er niet uitzien als ik niet getrained ben (hoofd-lichaam verhouding). En wat ik vind, is zeer belangrijk voor m'n uitstraling. Ik ben dus wel uiterlijk-afhankelijk.
Verder zal het, wanneer niet te extreem getrained, nooit een min punt zijn. Dat bedenk ik me dan ook natuurlijk.
In tegenstelling tot wat mensen beweren is het niet eerst zien, dan geloven, maar meestal andersom.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Monsieur, deze discussie hebben we eerder gevoerd. Ik kijk ook graag naar mooie auto's, maar ik beeld mij niet continue in dat ik met die Aston Martin cabrio een ritje door de franse alpen maak.
En dat dat anders is dan jij ervaart, tsjah...
Meestal gaan sociale gesprekjes automatisch...quote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat mensen beweren is het niet eerst zien, dan geloven, maar meestal andersom.
Pas zodra je grenzen gaat verleggen, door middel van inbeelden bijvoorbeeld, creer je nieuwe mogelijkheden. Succes op alle vlakken van het leven wordt niet alleen gegenereerd door de handelingen die men uitvoert maar tevens door de processen die daar aan vooraf gaan.
Veel top-atleten, zoals Tiger Woods, beelden de bal in alvorens hem te schieten. Door dit maar vaak genoeg uit te voeren, zal hij de bal ook daadwerkelijk slaan zoals in zijn gedachten, omdat hij precies de juiste spieren weet aan te sturen met de juiste impulsen.
Dit kan ook toegepast worden op het gebied van sociale omgang met mensen.
Ik doel niet zozeer op het gesprek. Ik doel op initieren van de interactie. Middels goede inbeeldingstechnieken is het mogelijk om over de drempel heen te stappen en gewoon actie te ondernemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meestal gaan sociale gesprekjes automatisch...
''hoe moet ik hierop reageren'' / ''wat werd daarmee bedoelt'' zijn gedachtes die je op nieuwe ideeen brengen wat betrefd dat visualiseren..
Ben ik volkomen met je eens, dat wordt op een gegeven moment ook een onbewust proces.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat mensen beweren is het niet eerst zien, dan geloven, maar meestal andersom.
Pas zodra je grenzen gaat verleggen, door middel van inbeelden bijvoorbeeld, creer je nieuwe mogelijkheden. Succes op alle vlakken van het leven wordt niet alleen gegenereerd door de handelingen die men uitvoert maar tevens door de processen die daar aan vooraf gaan.
Veel top-atleten, zoals Tiger Woods, beelden de bal in alvorens hem te schieten. Door dit maar vaak genoeg uit te voeren, zal hij de bal ook daadwerkelijk slaan zoals in zijn gedachten, omdat hij precies de juiste spieren weet aan te sturen met de juiste impulsen.
Het is niet nodig, maar kan in bepaalde gevallen waarin mensen zichzelf beperken tot resultaatverbetering leiden.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:33 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ben ik volkomen met je eens, dat wordt op een gegeven moment ook een onbewust proces.
Dat is alleen niet mijn punt, dat punt is dat ik het niet hoef, en dus daar ook geen actie aan ga koppelen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:22 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Ik doel niet zozeer op het gesprek. Ik doel op initieren van de interactie. Middels goede inbeeldingstechnieken is het mogelijk om over de drempel heen te stappen en gewoon actie te ondernemen.
Door middel van meditatie, contact met jezelf en inbeelding is het mogelijk om dingen te doen die je normaal moeilijk vind. Voordat ik optreed met mijn band, beeld ik mijzelf bijvoorbeeld de hele avond in, en de optredens verlopen altijd perfect sindsdien. Uit meditatietechnieken valt rust te behalen evenals moed om bepaalde dingen te doen.
Waar de meeste jongens van mijn leeftijd als een haasje met hun staart tussen de benen proberen te praten met vrouwen, blijf ik gewoon rustig waardoor ik hele leuke, speelse, diepe gesprekken kan hebben...
En als er iets is dat vrouwen fijn vinden, is het een stabiele, rustige man die met beide benen op de grond staat en niet uit het veld laat slaan. Zo ervaar ik het althans.
Je hebt gelijk over het relatie gebeuren. Het tweede ben ik het niet echt mee eens, er zijn ook voorbeelden van dikke mensen etc die zeer goed zijn met vrouwen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef Dumbless het volgende:
Wat TS vergeet te vermelden is dat een (langdurige) relatie met een van het andere geslacht veel meer kennis (over dat geslacht) geeft dan elke week twee keer op vrouwen af stappen. Die kennis, maar ook de ego-boost die je (langdurig) ontvangt binnen een relatie kan enorm helpen met het rewireren van je hersenen. Van gehouden worden is veel sterker dan een eennachtelijke acceptatie, zeker gezien je die acceptatie eventueel kan relativeren door je te bedenken dat ze bezopen was. Krijg je na ONSjes nog veel aanzoekjes voor een date, dan kan dat misschien wel afdoende zijn.
Het einde van die relatie, of je nou genaaid of gedumpt wordt, is niet relevant. Wellicht voor net daarna, maar verder leer je ook daar veel van.
En ja, ik ga er vanuit dat vrouwen (veel) dezelfde eigenschappen delen. In ieder geval de eigenschappen waar je op wilt leren inhaken om ze te veroveren.
Tevens is het belangrijk je te realiseren dat het uiterlijk niet irrelevant hoeft te zijn, ongeacht van wat TS beweerd. Er zijn twee belangrijke aspecten betreffende het uiterlijk.
1: Wat jij er zelf van vind. Dus of je het überhaupt wel of niet belangrijk vind en of je jezelf wel of niet aantrekkelijk genoeg vind wanneer je het wél belangrijk vind, en 2: wat de rest van de wereld er van vindt (lees: niet enkel de vrouwen). Tussen deze twee aspecten bestaat een wisselwerking.
Ik kon en kan mezelf niet overtuigen dat mijn uiterlijk niet belangrijk is. Ja, wel heb ik geleerd dat uitstraling net zo belangrijk is, of misschien zelfs belangrijker. Maar dat betekend niet dat uiterlijk (totaal) irrelevant is.
Vrouwen zijn naar mijn lering ook visueel ingesteld. Al kunnen ze wellicht eerder ingepalmd worden door karakter, uitstraling en zo, zul je ongelovelijk veel weerstand ondervinden bij vrouwen wanneer ze je fysiek niet aantrekkelijk vinden. Misschien heb ik het verkeerd... ik zou graag overtuigd worden, want dan kan ik mn gewichten weer op bergen.
Nice, dat inbeelden is wel iets wat ijzersterk is ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Limiting believesquote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Pas op Murv, je beperkt je te veel in je denken!
Als het om relaties gaat durf ik wel in bepaalde limits te geloven, simpelweg omdat die er zijn.quote:
Pas later kijk je of je er een relatie mee aangaat. Niet bij het ontmoeten.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als het om relaties gaat durf ik wel in bepaalde limits te geloven, simpelweg omdat die er zijn.
Als je je in relatie anders moet opstellen om op dezelfde lijn als haar te komen en je drijgt daarbij jezelf te verliezen ligt daar welzeker een lijn.
Je kan niet met elke dame een succesvolle relatie aangaan.
En zo zijn er veel meer dingen die niet gaan. Ik kan met alle macht balletdanser willen worden, maar dat heb ik echt niet in mij.
Ik ben altijd iemand van het gezonde realisme. En daar hoort het door jouw omschreven pessimisme niet in, maar ook niet jouw positivisme, er is daarin een gezonde middenweg.
QFT. Als je maar wel jezelf bent en een beetje aansluiting hebt (dat is echt de helft van het werk, hoe geil je ook van iemands uiterlijk wordt)quote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Sommige meiden hebben het wat minder met die gigantische outgoing gasten.
Iets van een ruwe schifting kan anders echt geen kwaadquote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pas later kijk je of je er een relatie mee aangaat. Niet bij het ontmoeten.
Zoeken meteen naar iemand voor een relatie voordat je diegene kent = wanhopigquote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iets van een ruwe schifting kan anders echt geen kwaad
Nee, inderdaad zijn er geen limits voor iemand aanspreken, zou nogal raar zijn niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pas later kijk je of je er een relatie mee aangaat. Niet bij het ontmoeten.
niet meteen op alle beschikbare vrouwen afstappen maar ook even checken of je iemand meer dan alleen geil vindt (afhankelijk naar wat je denkt nodig te hebben overigens) kan best handig zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoeken meteen naar iemand voor een relatie voordat je diegene kent = wanhopig
Exact.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, inderdaad zijn er geen limits voor iemand aanspreken, zou nogal raar zijn niet?
Maar bij sommige mensen is de klik er gewoon niet, en dan kost het op een gegeven moment te veel moeite om het aan te houden, kan je beter met iemand kletsen waarmee je meer op één lijn zit.
Ja, maar je ziet het nog steeds later pas of ze relatie materiaal is of niet. Als je niet op haar af stapt weet je het ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, inderdaad zijn er geen limits voor iemand aanspreken, zou nogal raar zijn niet?
Maar bij sommige mensen is de klik er gewoon niet, en dan kost het op een gegeven moment te veel moeite om het aan te houden, kan je beter met iemand kletsen waarmee je meer op één lijn zit.
Aanspreken is ook de discussie niet. Maar niet elke vrouw is even happig op de ware jij, en dan kun je nog zo zelfverzekerd en puur zijn, soms zit het er gewoon niet inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet het nog steeds later pas of ze relatie materiaal is of niet. Als je niet op haar af stapt weet je het ook niet.
Gebruik even de edit, dude...quote:
Ik heb het niet over in het topic dat je 100% van alle vrouwen kunt krijgen, dat is een fabeltje en een zwart-wit gedachte dat in jullie hoofd zit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aanspreken is ook de discussie niet. Maar niet elke vrouw is even happig op de ware jij, en dan kun je nog zo zelfverzekerd en puur zijn, soms zit het er gewoon niet in
[..]
Gebruik even de edit, dude...
Ik weet het, een hoop discussie om niets. Cya laterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Naja, kvind het eigenlijk wel weer best, ik zie je wel weer in het versieren topic vuurvlieg.
Het is wel wat je probeert te verkopen hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over in het topic dat je 100% van alle vrouwen kunt krijgen, dat is een fabeltje en een zwart-wit gedachte dat in jullie hoofd zit.
Nee, 100% is onmogelijk. Wat je wel kunt worden is aantrekkelijker voor vrouwen in het algemeen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel wat je probeert te verkopen hier.
Hoozay! We zijn het een keer met elkaar eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, 100% is onmogelijk. Wat je wel kunt worden is aantrekkelijker voor vrouwen in het algemeen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoozay! We zijn het een keer met elkaar eens.
Dus je kunt het wel, zelfnuance...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, 100% is onmogelijk. Wat je wel kunt worden is aantrekkelijker voor vrouwen in het algemeen.
Hoe bedoel je dit? Het klopt wel als je in een club/kroeg/feestje een meisje ontmoet en steeds fysieker wordt en haar uiteindelijk bijna helemaal vastpakt dat dit vaak tot zoenen en meer kan leiden. Maar wanneer ben je niet fysiek genoeg en wanneer te fysiek?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef firefly3 het volgende:
Wat me opvalt is dat mensen die vrij nieuw zijn vaak het fysieke contact overslaan als ze een vrouw willen die ze ontmoeten en hunzelf in the friendzone praten.
Lastig, soms heb ik het gevoel iemand de kleren van het lijf te scheuren, danwel volledig af te likken. Iets zegt me dat je daar niet mee wegkomt terwijl als je het rustig aanpakt je dat later vaak wel mag doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:34 schreef firefly3 het volgende:
Vooral je gevoel volgen, dus eigenlijk doen wat je op dat moment voelt.
Het spanningsveld van niet of wel fysiek contact maken is iets waar je prima mee kunt spelen, bijna het leukste van het spel volgens mij...quote:Meestal krijg je het gevoel toch pas als er chemie is. Als je je gevoel volgt en ze wilt alsnog niet, dan doe je een stapje terug. Omdat vrouwelijke emoties kunnen oplopen, is er een kans dat ze het even later wel wilt.
Stap 1: Neem Nederlandse les om werkwoorden op de juiste manier te kunnen vervoegen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is inderdaad verstandig om met iets concreets te komen waar zelfs ik als "relatie wolfskind" iets aan heeft.
Stap 2: ontwikkel tolerantie voor mensen die niet consequent dergelijke fouten maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Stap 1: Neem Nederlandse les om werkwoorden op de juiste manier te kunnen vervoegen.
Met dank aan:
De spellingpolitie
Stap 3: Leer te herkennen wanneer iemands account onrechtmatig wordt gebruikt door de spellingpolitie, en waarschuw de gebruiker van de account om snel zijn wachtwoord te veranderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Stap 2: ontwikkel tolerantie voor mensen die niet consequent dergelijke fouten maken.
Het gaat vooral om hoe je je voelt op dat moment. Of je los staat van resultaat, dus zo min mogelijk in de toekomst denken, dit komt vaak automatisch bij zelfvermaak. Ook weten dat je andere opties hebt zorgt ervoor dat je meer een relaxte houding hebt, het gevoel dat je ook zonder haar kan dus in principe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef jakosi het volgende:
Ah en firefly en anderen, hoe zorg je voor de goede balans tussen intentie tonen, en jezelf toch uitdagend opstellen naar een meisje, dat ze toch iets voor je wilt doen?
Ik denk dat je iets in de richting gaat antwoorden van: uit zelfvertrouwen, be 'grounded', maar misschien heb je concrete voorbeelden
Je blijft het toch een beetje met vage bewoordingen vertellen. Misschien dat je het kan ondersteunen met een voorbeeld? Of hoe je hier zelf concreet in situaties mee om bent gegaan/mee omgaat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om hoe je je voelt op dat moment. Of je los staat van resultaat, dus zo min mogelijk in de toekomst denken, dit komt vaak automatisch bij zelfvermaak. Ook weten dat je andere opties hebt zorgt ervoor dat je meer een relaxte houding hebt, het gevoel dat je ook zonder haar kan dus in principe.
Je moet letterlijk het gevoel hebben dat je zonder haar kan en weten dat je andere opties hebt, dus daadwerkelijk dat je bijvoorbeeld pas geleden zo'n leuke vrouw hebt ontmoet als haar die bijvoorbeeld nog in je telefoonlijst staat en daadwerkelijk in het moment kunnen leven (dat oefen je oa door mediteren) met zelfvermaak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je blijft het toch een beetje met vage bewoordingen vertellen. Misschien dat je het kan ondersteunen met een voorbeeld? Of hoe je hier zelf concreet in situaties mee om bent gegaan/mee omgaat?
En dan een klap op je bakkes ontvangen yea right.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lastig, soms heb ik het gevoel iemand de kleren van het lijf te scheuren, danwel volledig af te likken. Iets zegt me dat je daar niet mee wegkomt terwijl als je het rustig aanpakt je dat later vaak wel mag doen...
[..]
Het spanningsveld van niet of wel fysiek contact maken is iets waar je prima mee kunt spelen, bijna het leukste van het spel volgens mij...
Begin gewoon eens tijdens een gesprek een hand of arm te betrekken in je verhaal, eerst bij jezelf, kijk hoe een ander reageert en begin door gebaren en dergelijke die fysieke spanning wat meer op te bouwen.
(ben ik nu echt versiertips aan het geven als noob zijnde?)
Je zegt nogmaals hetzelfde, heb je een voorbeeld uit je eigen uitgaansleven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet letterlijk het gevoel hebben dat je zonder haar kan en weten dat je andere opties hebt, dus daadwerkelijk dat je bijvoorbeeld pas geleden zo'n leuke vrouw hebt ontmoet als haar die bijvoorbeeld nog in je telefoonlijst staat en daadwerkelijk in het moment kunnen leven (dat oefen je oa door mediteren) met zelfvermaak.
Waar zeg ik dat je meteen ervoor moet gaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan een klap op je bakkes ontvangen yea right.
Tuurlijk, maar eerst een klik hebben is wel leuk. Ik heb ooit een lesbische dame lopen versieren en die kwam daar pas mee toen ik dr wilde zoenenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef firefly3 het volgende:
Ik ondervond het vroeger al. Dat als je voor de zoen gaat bijv dat je het begint te voelen en dan zie je haar ook reageren op jou en voelt ze ook die aantrekkingskracht. Soms merk je het al met oogcontact op afstand wat jullie bedoelen en voel je die spanning op afstand opgebouwt worden vanaf jou naar haar.
Mijn whisky op dit moment ook, spreek Nederlands man.quote:Dit is geadvanceerd spul.
Nee, je bent niet concreet. Ik vroeg om een voorbeeld, die laatste is een voorbeeld, maar dan een negatief voorbeeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:03 schreef firefly3 het volgende:
Zoals ik zeg, je moet positieve ervaringen hebben opgebouwt om je op je gemak te voelen met vrouwen op dat niveau.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:48 schreef firefly3 het volgende:
Haha toch wel grappig. Feliciteer me, ik heb een heeele leuke meid gesproken en er was veel aantrekkingskracht, totdat ik drank begon te drinken en raar deed pfft. Een leer moment, drank is echt te slecht soms
Het is net een mens. Net als.... iedereen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef Modus het volgende:
[..].
Daar sta je dan met al je geweldige theorieën.
Jijzelf dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:48 schreef firefly3 het volgende:
Haha toch wel grappig. Feliciteer me, ik heb een heeele leuke meid gesproken en er was veel aantrekkingskracht, totdat ik drank begon te drinken en raar deed pfft. Een leer moment, drank is echt te slecht soms
hij heeft geen theorieën,quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef Modus het volgende:
[..].
Daar sta je dan met al je geweldige theorieën.
Omdat ik een tijdje gestopt was met alcohol en het laatst ook gratis was, ging ik snel over mijn grens heen van aangeschoten/teveel gedronken. Stom dus in principequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:28 schreef afrikaantje het volgende:
Met een beetje drank gaat het bij mij juist sneller. Minder in je hoofd, zelfvermaak, praten en escalaties lopen soepeler. Te veel natuurlijk weer niet.
Wat je vooral niet moet gaan doen is afhankelijk van drank worden om in 'the zone' te komen. Dit zie ik echt veel om me heen.
Zelfvermaak is als je je ook kunt vermaken zonder feedback van anderen en ook bijvoorbeeld als er een nummer op staat die je niet leuk vind. Dus zeg maar vermaak zonder de drang naar al die externe impulsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
Wat is
- Zelfvermaak
- Escalatie
Wijd mij in...
Wat je bedoeld is kino, dus kinetic escalation. Dus inderdaad tot uiting brengen van fysiek contact, beginnend bij iets kleins maar langzamerhand steeds meer. Vroeg mee beginnen trouwens...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Escalatie = man/vrouw communicatie zoals haar hand vastpakken en dat soort dingen.
Gisteravond had ik ook zoiets. Heel leuk feestje waar veel leuke meisjes waren die ik ken. Uiteindelijk met een paar lang gepraat en vooral met een bepaald meisje echt lang. Uiteindelijk was ze ook weer bij een andere tent waar ik ook was, zelf ik had teveel gedronken etc. In die andere tent zag ik haar met een bekende van mij tongen. Terwijl ik weet dat het mij als ik het goed had aangepakt ook makkelijk had kunnen lukken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:48 schreef firefly3 het volgende:
Nice 132 hehe. Maar ik denk dat Jeffy van rsd etc al de 500 heeft gepasseerd. Hier een filmpje waarbij ze bij een homo parade vrouwen gaan zoenen en meenemen voor seks. Een vriend van hem laat zijn lul gewoon zien in het openbaar aan vrouwen. Een mollige Aziaat met een vaag kapsel die ook aan de lopende band vrouwen heeft.quote:
Echt vervelend :/ Het beste is denk ik haar uit je hoofd zetten en zodra je haar een keer ziet toevallig er hard voor gaan, ook al is die kans vrij klein. Aantrekkingskracht/emoties opwekken via een stuk tekst is erg lastig als de interactie zelf niet (oa fysiek) sterk was.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:33 schreef jakosi het volgende:
[..]
Gisteravond had ik ook zoiets. Heel leuk feestje waar veel leuke meisjes waren die ik ken. Uiteindelijk met een paar lang gepraat en vooral met een bepaald meisje echt lang. Uiteindelijk was ze ook weer bij een andere tent waar ik ook was, zelf ik had teveel gedronken etc. In die andere tent zag ik haar met een bekende van mij tongen. Terwijl ik weet dat het mij als ik het goed had aangepakt ook makkelijk had kunnen lukken.
Nu kun je zeggen leermoment, maar:
Ik vind haar ook een hele leuke meid, en ik zal haar niet heel gauw weer zomaar tegenkomen.
Het betreffende meisje heb ik 1x eerder mee gezoend, urenlang toen, maar nu dus alleen heel chill gepraat met elkaar, gezellig alleen niet gezoend. Waarna ze in de avond met een andere gozer zat te zoenen. Zal ik haar nu gewoon een bericht op facebook sturen? Maar wat? Ze weet dat ik hun heb zien tongen , en ik voel me er ook een beetje kut over..
Dat heb ik de laatste tijd vaker, ik ben best wel vaak op feestjes waar veel mensen, jongens/meisjes elkaar wel kennen. Dan heb ik een heel chill gesprek met een meisje, maar dan loopt op een gegeven moment een andere gast met haar te zoenen. Die jongens creëren gewoon heel snel aantrekkingskracht, waar ik vaak niet fysiek genoeg ben. En ik weet dat het meisje nu in kwestie een vrij losse seksuele moraal heeft, en dat ze met die jongen van gister echt niet gaat daten of zo. Ik wil haar wel wat beter leren kennen eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Echt vervelend :/ Het beste is denk ik haar uit je hoofd zetten en zodra je haar een keer ziet toevallig er hard voor gaan, ook al is die kans vrij klein. Aantrekkingskracht/emoties opwekken via een stuk tekst is erg lastig als de interactie zelf niet (oa fysiek) sterk was.
Goed bezig!! Vooral dat je beseft dat je er wat aan kan doen en niet altijd de vrouw de schuld geeft zoals heel veel mensen doen. Dit zijn lessen die ik ook voorgeschoteld krijg en keer op keer eigenlijk opnieuw moet leren om hard ervoor te gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd vaker, ik ben best wel vaak op feestjes waar veel mensen, jongens/meisjes elkaar wel kennen. Dan heb ik een heel chill gesprek met een meisje, maar dan loopt op een gegeven moment een andere gast met haar te zoenen. Die jongens creëren gewoon heel snel aantrekkingskracht, waar ik vaak niet fysiek genoeg ben. En ik weet dat het meisje nu in kwestie een vrij losse seksuele moraal heeft, en dat ze met die jongen van gister echt niet gaat daten of zo. Ik wil haar wel wat beter leren kennen eigenlijk.
Dus voortaan sneller fysiek gaan zodat het mijn tweede natuur wordt. Deed wel goed oogcontact e.d. en kon ook af en toe mijn mond houden
Wat ik wel heb, en waarschijnlijk jij ook, is dat er genoeg meiden zijn met wie ik lang blijf praten, dan is er sprake van de zogenaamde 'klik'. Bij sommigen heb ik dat heel erg, bij anderen minder en ook natuurlijk een aantal helemaal niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed bezig!! Vooral dat je beseft dat je er wat aan kan doen en niet altijd de vrouw de schuld geeft zoals heel veel mensen doen. Dit zijn lessen die ik ook voorgeschoteld krijg en keer op keer eigenlijk opnieuw moet leren om hard ervoor te gaan.
Eens, je verleert het zó weer!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed bezig!! Vooral dat je beseft dat je er wat aan kan doen en niet altijd de vrouw de schuld geeft zoals heel veel mensen doen. Dit zijn lessen die ik ook voorgeschoteld krijg en keer op keer eigenlijk opnieuw moet leren om hard ervoor te gaan.
Ja, je zult steeds vaker een klik kunnen krijgen omdat vrouwen steeds openlijker worden tegen je. Over een langere periode wordt je steeds expressiever waardoor vrouwen je eerder vertrouwen en eerder een band met je kunnen voelen. Hiervoor hoef je ook geen zorgen te maken, het lost zich vanzelf wel op zodra je meer vrouwen hebt ontmoet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wat ik wel heb, en waarschijnlijk jij ook, is dat er genoeg meiden zijn met wie ik lang blijf praten, dan is er sprake van de zogenaamde 'klik'. Bij sommigen heb ik dat heel erg, bij anderen minder en ook natuurlijk een aantal helemaal niet.
Sommige jongens lijken wel met meer meiden een 'klik' te hebben dan ik, is dat ook iets waar je aan gewerkt hebt om met meer meiden een 'klik' te krijgen? Sommige chicks kan ik het al gauw goed mee vinden, en andere heb ik gewoon niets te melden. Dit is natuurlijk wel zo omdat elk meisje anders is, en sommige chicks zijn gewoon heel leuk en zij vinden mij of jou ook leuk, het is zaak om die tegen te komen en doen wat je moet doen.
Leg eens uit, waarom moet je geen aantrekkingskracht op willen wekken? Wat is dan de goede mindset?quote:[b]Op r drank voel je je emoties fluctueren op een vage manier en ze voelt het daadwerkelijk ook. Ik kwam in mijn oude mode en denkwijze terecht van vroeger dat je haar aan de praat moet houden enz enz en aantrekkingskracht moet opwekken. De totaal verkeerde mindset
Die reactiequote:
Als je alleen maar leuk gevonden wil worden, dan ben je daar veel te druk over nadenken ipv plezier maken, of gewoon bij haar zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef jakosi het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom moet je geen aantrekkingskracht op willen wekken? Wat is dan de goede mindset?
Misschien dat je onbereikbaar overkomt? Weinig meiden gaan er vanuit dat ook zij een stap kunnen maken naar de jongen, en als zich dat niet beperkt tot het geven van een hint (waar velen van ons blind voor zijn), dan gebeurt er vaak wel wat. Helaas is de emancipatie nog niet zover bij de meesten, dus zullen wij nog vaak de stap moeten zetten. Mijn ervaring is het gewoon maar doen, omdat de blunder achteraf minder vervelend aanvoelt dan de gemiste kans.quote:Wat ik nu heb, is dat ik vaak wel heel veel aandacht van vrouwen krijg (vooral die ik ken) op een avond, maar dat ik dan toch gefrustreerd ben omdat ik niks geregeld heb. Krijg wel vaak kusjes op mn mond en zo van meisjes die ik ken. Waar zal het dan misgaan......
Ja, en als je "aantrekkingskracht wilt opwekken" dan voel je je eigenlijk van binnen al niet goed genoeg voor haar. Zelfvermaak is het belangrijkste wat er isquote:Op zondag 24 juni 2012 18:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Die reactieGa ergens anders huilen.
[..]
Als je alleen maar leuk gevonden wil worden, dan ben je daar veel te druk over nadenken ipv plezier maken, of gewoon bij haar zijn.
Plezier maken, vragen stellen die je wil, want je zal haar vast niet alleen mooi vinden, maar ook interessant om een of andere reden. Ontdek die reden(en)! Ontdek haar!
[..]
Misschien dat je onbereikbaar overkomt? Weinig meiden gaan er vanuit dat ook zij een stap kunnen maken naar de jongen, en als zich dat niet beperkt tot het geven van een hint (waar velen van ons blind voor zijn), dan gebeurt er vaak wel wat. Helaas is de emancipatie nog niet zover bij de meesten, dus zullen wij nog vaak de stap moeten zetten. Mijn ervaring is het gewoon maar doen, omdat de blunder achteraf minder vervelend aanvoelt dan de gemiste kans.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef El_Matador het volgende:
aantrekkingskracht opwekken heeft niets te maken met "niet goed genoeg voor haar zijn". Het is onderdeel van het versierspel, zeker op plekken waar meer kapers op de kust zijn...
Firefly heeft soms echt belachelijke standpunten waar ie ook nog helemaal van overtuigd is.
Het zou teveel eer zijn voor zo'n vliegje dat hij mijn dag zou verzieken hoor.quote:
Aantrekkingskracht komt vanzelf wel tijdens zelfexpressie. Als je daarover gaat nadenken ben je in principe al verkeerd bezig.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou teveel eer zijn voor zo'n vliegje dat hij mijn dag zou verzieken hoor.
Het is eerder een waarschuwing aan de andere lezers die zijn woorden serieus nemen.
Dat badinerende "verkeerd bezig" ook. Er is niets mis met het creeeren van aantrekkingskracht. Zowel fysiek als innerlijk. Het eerste kun je met houding en kleding bereiken. Het tweede met interessante gespreksstof; zoeken naar kliks.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht komt vanzelf wel tijdens zelfexpressie. Als je daarover gaat nadenken ben je in principe al verkeerd bezig.
Ik denk dat dit het dus is, +dat je enige mate van seksuele intentie moet tonen als je een meid tegenkomt die je type is en vice versa. Als je over al die andere shit gaat nadenken wordt je alleen maar gek.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef dark.passenger het volgende:
Aantrekkingskracht bestaat helemaal niet!
Je moet gewoon haar type zijn. Als je dat bent, dan maakt de rest niet veel uit. Tenzij je een of andere weirdo bent, maar zelfs dat is soms acceptabel
Al dat gelul over beter worden is natuurlijk bullshit. Hooguit kun je werken aan je zelfvertrouwen om op vrouwen af te stappen of vrouwen aan te spreken.
Het was dan ook bedoeld voor firefly en mensen die wat hebben aan zijn kijk op het grote date-spel.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou teveel eer zijn voor zo'n vliegje dat hij mijn dag zou verzieken hoor.
Het is eerder een waarschuwing aan de andere lezers die zijn woorden serieus nemen.
Initiatief tonen... Open zijn... Jezelf vermaken...quote:Op maandag 25 juni 2012 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Initiatief nemen loont soms ook wel. Ik kan erg lang de kat uit de boom kijken...
Hoe vaak krijg je dat zelf voor elkaar op straat?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef firefly3 het volgende:
Daarna kan je werken aan het durven om iemand snel te zoenen. Daarna kan je werken aan het zelfvertrouwen opbouwen om op straat hetzelfde te kunnen doen. Je wordt dan daadwerkelijk beter want je voelt je er meer op je gemak bij waarbij de kans op slagen groter wordt.
'zomaar' lijkt me sowieso ehh niks.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er vrouwen zijn die het op prijs stellen om zomaar op straat gezoend te worden.
Neuh. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er zich op straat, gewoon overdag als je op straat loopt, zich een gelegenheid voordoet waarbij je dat wel prima vindt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'zomaar' lijkt me sowieso ehh niks.
Nee, maar met uitgaan etc hang je meestal ook wel iets langer om elkaar heen ehh....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er zich op straat, gewoon overdag als je op straat loopt, zich een gelegenheid voordoet waarbij je dat wel prima vindt.
Tijdens het uitgaan vind ik dat dan aleer iets heel anders.
Op het moment dat zon man een ware casanova is krijg jij echt wel weke knietjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er vrouwen zijn die het op prijs stellen om zomaar op straat gezoend te worden.
Dat niet alleen, maar iedereen is er een soort van op ingesteld, en heeft meerdere slokken alcohol op...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar met uitgaan etc hang je meestal ook wel iets langer om elkaar heen ehh....
Jep ingesteld...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar iedereen is er een soort van op ingesteld, en heeft meerdere slokken alcohol op...
Niet als je diegene voor het eerst tegenkomt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep ingesteld...
Achja... Lijkt mij dat samen op het strand liggen ook wel iets kan doen als je elkaars hand vastpakt etc.
Zeg je nu... Mweh, als het in een kroeg kan, kan het ook op het strand.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niet als je diegene voor het eerst tegenkomt.
Wie weet, ik wens je succes. Ik denk dat je op de boulevard meer succes boekt.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg je nu... Mweh, als het in een kroeg kan, kan het ook op het strand.
Het valt op als je blijft plakken, dat moet je dan ook zeker niet doen ehh, maarja... Dunno.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wie weet, ik wens je succes. Ik denk dat je op de boulevard meer succes boekt.
Op het strand moet je er een stuk meer je best voor doen dan in uitgaansgelegenheden denk ik. De sociale barriëre is op het strand veel groter.
Maar wie ben ik, ik heb helemaal geen baat bij het continue gericht zijn op vrouwen ontmoeten
Maar dan heb je het over normaal sociaal contact wat kan(!) plaatsvinden. Of wil je gaan zeggen dat je naar het strand gaat om vrouwen te ontmoeten?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het valt op als je blijft plakken, dat moet je dan ook zeker niet doen ehh, maarja... Dunno.Als je samen gaat voetballen ofzo en daarna de handdoeken bij elkaar legt...
Ergens heengaan om vrouwen te ontmoeten vind ik bij voorbaat een beetje stom eigenlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over normaal sociaal contact wat kan(!) plaatsvinden. Of wil je gaan zeggen dat je naar het strand gaat om vrouwen te ontmoeten?
Hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ergens heengaan om vrouwen te ontmoeten vind ik bij voorbaat een beetje stom eigenlijk.
En als je ergens heen gaat om vrouwen te ontmoeten, vergeet je denk ik ook om plezier te hebben met andere dingen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Zo geforceerd komt het over, close-minded.
Exact. Daarom moet het ook (onderdeel van) je levensstijl worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als je ergens heen gaat om vrouwen te ontmoeten, vergeet je denk ik ook om plezier te hebben met andere dingen.
Mooi, dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ergens heengaan om vrouwen te ontmoeten vind ik bij voorbaat een beetje stom eigenlijk.
Dat is voor sommigen erg lastig. Ik heb daar ook last van, maar het gaat steeds beterquote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het enige is dat je niet (onbewust) moet denken, 'oei, het is een vrouw'.
Jaa! Precies dit! Dat heb ik al in een aantal topics eerder gezegd. Een levensstijl waarin je het leuk vindt andere mensen te ontmoeten is prima; als het uitsluitend om vrouwen draait, is het wat mij betreft wat wanhopigquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat je het beter zo kan omschrijven: Het ontmoeten van vrouwen moet geen andere prioriteit hebben dan het ontmoeten van mannen.
Vrouwen ontmoeten is geen levenstijl, mensen ontmoeten zou wel een leuke en gezonde levenstijl moeten zijn. Eventuele leuke contacten met dames komen dan vanzelf wel.
Mooi! Heeft ook wat tijd nodig, maar vrouwen zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is voor sommigen erg lastig. Ik heb daar ook last van, maar het gaat steeds beter
Lalaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaa! Precies dit! Dat heb ik al in een aantal topics eerder gezegd. Een levensstijl waarin je het leuk vindt andere mensen te ontmoeten is prima; als het uitsluitend om vrouwen draait, is het wat mij betreft wat wanhopig
Joh, ik had het laatst zelfs bij de kapper:quote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
Maar af en toe toch een bepaalde barrière voelen is denk ik ook helemaal geen probleem, als je er maar overheen durft te gaan.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, ik had het laatst zelfs bij de kapper:
''Wilt u een kopje koffie?''
Ja graag, wel met liefde gemaakt toch?
Ja ik weet het, slaat nergens op om daar een barriere bij te voelen, maar ik heb em doorbroken, wees trots op mij
Ik ga weleens uit met wat vrienden en dan zit er ook altijd 1 kerel bij die de hele avond meiden probert te hosselen, soms lukt het, vaak niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaa! Precies dit! Dat heb ik al in een aantal topics eerder gezegd. Een levensstijl waarin je het leuk vindt andere mensen te ontmoeten is prima; als het uitsluitend om vrouwen draait, is het wat mij betreft wat wanhopig
Klopt. Ze zijn mensen die je veel moet knuffelenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Mooi! Heeft ook wat tijd nodig, maar vrouwen zijn ook maar mensen.
Tjah, er zal een evenwicht in moeten zitten... Het zou mij ook verweten kunnen worden denk ik bijna... Aangezien ik best wel makkelijk contact leg soms met vreemden en me niet genoodzaakt voel met vrienden te praten steeds.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik ga weleens uit met wat vrienden en dan zit er ook altijd 1 kerel bij die de hele avond meiden probert te hosselen, soms lukt het, vaak niet.
Maar dan vraag ik me elke keer af waarom we hem meenemen, hij is toch de hele tijd weg en als die bij ons staat zit die alleen te kijken naar andere meiden.
Het wordt gewoon triest.
Ja, zo werkt dat ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat je het beter zo kan omschrijven: Het ontmoeten van vrouwen moet geen andere prioriteit hebben dan het ontmoeten van mannen.
Vrouwen ontmoeten is geen levenstijl, mensen ontmoeten zou wel een leuke en gezonde levenstijl moeten zijn. Eventuele leuke contacten met dames komen dan vanzelf wel.
Het strelen van iemand die ik net ontmoet heb gaat redelijk nu. Alleen zoenen nog net niet, althans zijn het meestal wel gewoon logistieke probleempjes zoals dat je bijvoorbeeld in een drukke straat staat.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoe vaak krijg je dat zelf voor elkaar op straat?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het strelen van iemand die ik net ontmoet heb gaat redelijk nu. Alleen zoenen nog net niet, althans zijn het meestal wel gewoon logistieke probleempjes zoals dat je bijvoorbeeld in een drukke straat staat.
Je moet wel onderscheid maken tussen mannen en vrouwen. Want anders is er totaal geen man-vrouw communicatie als je een vrouw ontmoet waardoor er totaal geen seksuele spanning is.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Strelen blijft een lekker woord he... ''Ze streelt over haar borsten met haar tedere handjes - haar handen o zo zacht, nog koud van het regenachtige weer in ons kikkerlandje''quote:Op maandag 25 juni 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het strelen van iemand die ik net ontmoet heb gaat redelijk nu. Alleen zoenen nog net niet, althans zijn het meestal wel gewoon logistieke probleempjes zoals dat je bijvoorbeeld in een drukke straat staat.
Je hebt gelijk, het vereist nog "extra skill" om haar mee te nemen naar een rustig plekje. Ik ken wel wat mensen die het overdag gewoon doen (zoenen en meer) bij de eerste ontmoeting.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ja er kwam een vrachtwagen langs... Maar hij zat al halfvol, dus de hele lading paste er niet in..
Et zijn niet de moeilijkste meisjes die daarin meegaan hoor... Vrouwen vinden seks ook lekker laten we het daar op houden.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het vereist nog "extra skill" om haar mee te nemen naar een rustig plekje. Ik ken wel wat mensen die het overdag gewoon doen (zoenen en meer) bij de eerste ontmoeting.
Maar dat zei ik nietquote:Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet wel onderscheid maken tussen mannen en vrouwen. Want anders is er totaal geen man-vrouw communicatie als je een vrouw ontmoet waardoor er totaal geen seksuele spanning is.
Afstappen op een man is iets teveel moeite als je hetero ben en er niks speciaal is aan een of andere kerel.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar dat zei ik nietIk zei dat er geen verschil moet zijn bij het durven afstappen op man of vrouw.
Dat je sociaal op een man en vrouw kunt afstappen is gewoon dat je kunt socializen en logisch. Dat is stap nr 1quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar dat zei ik nietIk zei dat er geen verschil moet zijn bij het durven afstappen op man of vrouw.
Klopt bij mij ookquote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Afstappen op een man is iets teveel moeite als je hetero ben en er niks speciaal is aan een of andere kerel.
Niet altijd met verschillende intenties, maar soms inderdaad wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je sociaal op een man en vrouw kunt afstappen is gewoon dat je kunt socializen en logisch. Dat is stap nr 1Maar wel met verschillende intenties hopelijk
Dus interessante/leuke personen.quote:
Dat kan vanalles zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niet altijd met verschillende intenties, maar soms inderdaad wel.
En wat is stap nummer 2 dan volgens jou?
Het was een super knappe milf met kinderzitje vorige week, je zou verwachten dat ze juist de moeilijkste zou zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et zijn niet de moeilijkste meisjes die daarin meegaan hoor... Vrouwen vinden seks ook lekker laten we het daar op houden.
Blijkbaar niet he, vieze slet is het gewoon.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het was een super knappe milf met kinderzitje vorige week, je zou verwachten dat ze juist de moeilijkste zou zijn.
Zo goed ben ik niet dat het allemaal nuchter aan de lopende band gaat. Moet je bij wat andere mensen wezen die ik ken.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:36 schreef dawg het volgende:
maak eens wat foto's van al die lekkere wijven dan. misschien dat het dan geloofwaardiger wordt.
en aangezien je vrouwen vingert in de kroeg en op straat hun hand vastpakt etc, moet een pic maken voor jou geen probleem zijn lijkt me.
uhh, je ontmoet toch 1000 vrouwen per jaar? moet dan geen enkel probleem zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet dat het allemaal nuchter aan de lopende band gaat. Moet je bij wat andere mensen wezen die ik ken.
Niet elke vrouw is leuk, socializen hoort er ook bij. Als je op een avond een groep van 5 meiden aanspreekt zit je snel aan die 1000 per jaar hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
uhh, je ontmoet toch 1000 vrouwen per jaar? moet dan geen enkel probleem zijn.
van de wél leuke en lekkere dan. dan nog zullen dat er tientallen, zo niet een paar honderd zijn toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet elke vrouw is leuk, socializen hoort er ook bij. Als je op een avond een groep van 5 meiden aanspreekt zit je snel aan die 1000 per jaar hoor.
Naja, eigenlijk heb ik wel een fotoreeks van toen ik begon maar ik was daarna gestopt, maar die waren toen nog niet echt zo lekker. Je gaat dan resultaat gericht op vrouwen af en dan is het juist moeilijker.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
van de wél leuke en lekkere dan. dan nog zullen dat er tientallen, zo niet een paar honderd zijn toch?
kom nou, als je zo natuurlijk met vrouwen om weet te gaan moet een simpel fotootje maken geen punt zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naja, eigenlijk heb ik wel een fotoreeks van toen ik begon maar ik was daarna gestopt, maar die waren toen nog niet echt zo lekker. Je gaat dan resultaat gericht op vrouwen af en dan is het juist moeilijker.
Foto's heb ik wel maar geen zin om het allemaal online te gooien. En zoals iemand ervoor al zei: foto's zeggen ook nog niets.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
kom nou, als je zo natuurlijk met vrouwen om weet te gaan moet een simpel fotootje maken geen punt zijn.
ik lees vooral excuses. wat mijn vermoeden dat je maar wat zwamt bevestigt. nofi uiteraard.
De intentie is toch zelfvermaak? En je kunt socializen en je prima vermaken, lol trappen, goed gesprek hebben, met iemand van hetzelfde geslacht, lijkt me. Dus als zelfvermaak inderdaad de intentie is....quote:Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat je sociaal op een man en vrouw kunt afstappen is gewoon dat je kunt socializen en logisch. Dat is stap nr 1Maar wel met verschillende intenties hopelijk
Je bent de eerste vrouw in dit topic die het begrijpt!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De intentie is toch zelfvermaak? En je kunt socializen en je prima vermaken, lol trappen, goed gesprek hebben, met iemand van hetzelfde geslacht, lijkt me. Dus als zelfvermaak inderdaad de intentie is....
Ik begrijp het kennelijk beter dan Firefly zelfquote:Op maandag 25 juni 2012 22:54 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw in dit topic die het begrijpt!
mooie conclusie die getrokken kan worden inderdaad. Dan is 'the next level' voor dit topic hoe je dit concreet kunt doenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:49 schreef whosvegas het volgende:
De hele strekking van dit hele topic komt er op neer, dat je gewoon wat uitdagender en wat assertiever naar vrouwen op moet stellen
(...)
(Seksuele) zelfexpressie is ook een onderdeel van zelfvermaak. Al is de intentie dan ietsjes anders omdat je het "flirten" er ook bij betrekt.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De intentie is toch zelfvermaak? En je kunt socializen en je prima vermaken, lol trappen, goed gesprek hebben, met iemand van hetzelfde geslacht, lijkt me. Dus als zelfvermaak inderdaad de intentie is....
En dus is je hele verhaal van "het draait om zelfvermaak, niet om scoren" onzin. Het draait dus wel om scoren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
(Seksuele) zelfexpressie is ook een onderdeel van zelfvermaak. Al is de intentie dan ietsjes anders omdat je het "flirten" er ook bij betrekt.
Nee, want "scoren" heeft te maken met "eindresultaat". Het is de actie die je onderneemt, een onderdeel van zelfexpressie, waar je van moet genieten. Zelfs afwijzingen kunnen heel vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dus is je hele verhaal van "het draait om zelfvermaak, niet om scoren" onzin. Het draait dus wel om scoren.
Ik mag toch hopen niet alleen zelfvermaakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:53 schreef Sjeen het volgende:
Nou ja... als je scoort, is dat natuurlijk wel zelfvermaak
Waarom gebruik je van die rare bewoordingen om te zeggen dat het allemaal draait om "jezelf zijn".?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, want "scoren" heeft te maken met "eindresultaat". Het is de actie die je onderneemt, een onderdeel van zelfexpressie, waar je van moet genieten. Zelfs afwijzingen kunnen heel vermakelijk zijn.
Voor sommige mensen heeft "jezelf zijn" een andere betekenis: zoals gekluisterd aan de pc op een zolderkamer wonen. Vandaar dus dat ik de nadruk leg op zelf expressie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:00 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Waarom gebruik je van die rare bewoordingen om te zeggen dat het allemaal draait om "jezelf zijn".?
dat hoop ik ook... anders blijf je bezig met vrouwen 'ontmoeten'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen niet alleen zelfvermaak
Wat mij betreft ga je daar dus de mist in. Als iemand gelukkig is thuis op zijn zolderkamer achter de pc, is dat prima zelfvermaak en niets slechter dan erop uitgaan. Het is pas niet goed als die persoon zich niet gelukkig voelt op de zolderkamer en er niets aan doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen heeft "jezelf zijn" een andere betekenis: zoals gekluisterd aan de pc op een zolderkamer wonen. Vandaar dus dat ik de nadruk leg op zelf expressie.
Uhuh. En zijn reputatie gaat dan snel rond, dus ook 'ontmoeten' zit er dan niet meer inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat hoop ik ook... anders blijf je bezig met vrouwen 'ontmoeten'
En wat is dan zelfexpressie? Volgens mij heb ik het eerder gevraag, maar een snelle google levert mij niks op.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen heeft "jezelf zijn" een andere betekenis: zoals gekluisterd aan de pc op een zolderkamer wonen. Vandaar dus dat ik de nadruk leg op zelf expressie.
Als dat zo was waren er niet zoveel van die huilie topics hier op het forum en zoveel depressieve mensen. Het gaat er bij mij niet inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat mij betreft ga je daar dus de mist in. Als iemand gelukkig is thuis op zijn zolderkamer achter de pc, is dat prima zelfvermaak en niets slechter dan erop uitgaan. Het is pas niet goed als die persoon zich niet gelukkig voelt op de zolderkamer en er niets aan doet.
Volgens jou is jezelf zijn erop uit gaan, mensen/vrouwen ontmoeten, en als het even kan seks hebben.
Volgens mij is jezelf zijn dat doen waar je je fijn en gelukkig bij voelt. Dat kan hetzelfde zijn als wat jij aandraagt, maar het kan ook iets totaal anders zijn. De mens is geen homogene groep.
Je leest weer selectief! Als je je er niet goed bij voelt, is het tijd om actie te ondernemen, maar niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren als het om vermaak gaat!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als dat zo was waren er niet zoveel van die huilie topics hier op het forum en zoveel depressieve mensen. Het gaat er bij mij niet in
Pff, er is meer in het leven dan alleen porno of echte seksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef firefly3 het volgende:
Miss_sly, als er een knappe meid voorbij loopt heeft bijna elke gozer de voorkeur voor haar in plaats van porno. Het zijn onderdrukte lusten maar de massa durft niet eens aan te spreken.
Dat is dus nog steeds "jezelf zijn".quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef firefly3 het volgende:
Zelf expressie = je ware gevoelens tonen, die niet terug gehouden worden door sociale regeltjes en angsten.
Misschien zit jij zo in elkaar, maar ik kan mij lastig voorstellen dat iemand heel de dag aan seks denkt bij elke dame die voorbijkomt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:41 schreef firefly3 het volgende:
Een hobby is wel zelf expressie ja. Maar expressie op oa seks wordt overdag op straat onderdrukt. Je ziet tientallen gasten kijken als er een super knappe meid voorbij loopt, maar geen enkel durft haar aan te raken. Ook al willen ze haar .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |