Je hebt gelijk over het relatie gebeuren. Het tweede ben ik het niet echt mee eens, er zijn ook voorbeelden van dikke mensen etc die zeer goed zijn met vrouwen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef Dumbless het volgende:
Wat TS vergeet te vermelden is dat een (langdurige) relatie met een van het andere geslacht veel meer kennis (over dat geslacht) geeft dan elke week twee keer op vrouwen af stappen. Die kennis, maar ook de ego-boost die je (langdurig) ontvangt binnen een relatie kan enorm helpen met het rewireren van je hersenen. Van gehouden worden is veel sterker dan een eennachtelijke acceptatie, zeker gezien je die acceptatie eventueel kan relativeren door je te bedenken dat ze bezopen was. Krijg je na ONSjes nog veel aanzoekjes voor een date, dan kan dat misschien wel afdoende zijn.
Het einde van die relatie, of je nou genaaid of gedumpt wordt, is niet relevant. Wellicht voor net daarna, maar verder leer je ook daar veel van.
En ja, ik ga er vanuit dat vrouwen (veel) dezelfde eigenschappen delen. In ieder geval de eigenschappen waar je op wilt leren inhaken om ze te veroveren.
Tevens is het belangrijk je te realiseren dat het uiterlijk niet irrelevant hoeft te zijn, ongeacht van wat TS beweerd. Er zijn twee belangrijke aspecten betreffende het uiterlijk.
1: Wat jij er zelf van vind. Dus of je het überhaupt wel of niet belangrijk vind en of je jezelf wel of niet aantrekkelijk genoeg vind wanneer je het wél belangrijk vind, en 2: wat de rest van de wereld er van vindt (lees: niet enkel de vrouwen). Tussen deze twee aspecten bestaat een wisselwerking.
Ik kon en kan mezelf niet overtuigen dat mijn uiterlijk niet belangrijk is. Ja, wel heb ik geleerd dat uitstraling net zo belangrijk is, of misschien zelfs belangrijker. Maar dat betekend niet dat uiterlijk (totaal) irrelevant is.
Vrouwen zijn naar mijn lering ook visueel ingesteld. Al kunnen ze wellicht eerder ingepalmd worden door karakter, uitstraling en zo, zul je ongelovelijk veel weerstand ondervinden bij vrouwen wanneer ze je fysiek niet aantrekkelijk vinden. Misschien heb ik het verkeerd... ik zou graag overtuigd worden, want dan kan ik mn gewichten weer op bergen.
Nice, dat inbeelden is wel iets wat ijzersterk is ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat mensen beweren is het niet eerst zien, dan geloven, maar meestal andersom.
Pas zodra je grenzen gaat verleggen, door middel van inbeelden bijvoorbeeld, creer je nieuwe mogelijkheden. Succes op alle vlakken van het leven wordt niet alleen gegenereerd door de handelingen die men uitvoert maar tevens door de processen die daar aan vooraf gaan.
Veel top-atleten, zoals Tiger Woods, beelden de bal in alvorens hem te schieten. Door dit maar vaak genoeg uit te voeren, zal hij de bal ook daadwerkelijk slaan zoals in zijn gedachten, omdat hij precies de juiste spieren weet aan te sturen met de juiste impulsen.
Dit kan ook toegepast worden op het gebied van sociale omgang met mensen.
Limiting believesquote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Pas op Murv, je beperkt je te veel in je denken!
Als het om relaties gaat durf ik wel in bepaalde limits te geloven, simpelweg omdat die er zijn.quote:
Pas later kijk je of je er een relatie mee aangaat. Niet bij het ontmoeten.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als het om relaties gaat durf ik wel in bepaalde limits te geloven, simpelweg omdat die er zijn.
Als je je in relatie anders moet opstellen om op dezelfde lijn als haar te komen en je drijgt daarbij jezelf te verliezen ligt daar welzeker een lijn.
Je kan niet met elke dame een succesvolle relatie aangaan.
En zo zijn er veel meer dingen die niet gaan. Ik kan met alle macht balletdanser willen worden, maar dat heb ik echt niet in mij.
Ik ben altijd iemand van het gezonde realisme. En daar hoort het door jouw omschreven pessimisme niet in, maar ook niet jouw positivisme, er is daarin een gezonde middenweg.
QFT. Als je maar wel jezelf bent en een beetje aansluiting hebt (dat is echt de helft van het werk, hoe geil je ook van iemands uiterlijk wordt)quote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Sommige meiden hebben het wat minder met die gigantische outgoing gasten.
Iets van een ruwe schifting kan anders echt geen kwaadquote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pas later kijk je of je er een relatie mee aangaat. Niet bij het ontmoeten.
Zoeken meteen naar iemand voor een relatie voordat je diegene kent = wanhopigquote:Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iets van een ruwe schifting kan anders echt geen kwaad
Nee, inderdaad zijn er geen limits voor iemand aanspreken, zou nogal raar zijn niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pas later kijk je of je er een relatie mee aangaat. Niet bij het ontmoeten.
niet meteen op alle beschikbare vrouwen afstappen maar ook even checken of je iemand meer dan alleen geil vindt (afhankelijk naar wat je denkt nodig te hebben overigens) kan best handig zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoeken meteen naar iemand voor een relatie voordat je diegene kent = wanhopig
Exact.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, inderdaad zijn er geen limits voor iemand aanspreken, zou nogal raar zijn niet?
Maar bij sommige mensen is de klik er gewoon niet, en dan kost het op een gegeven moment te veel moeite om het aan te houden, kan je beter met iemand kletsen waarmee je meer op één lijn zit.
Ja, maar je ziet het nog steeds later pas of ze relatie materiaal is of niet. Als je niet op haar af stapt weet je het ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, inderdaad zijn er geen limits voor iemand aanspreken, zou nogal raar zijn niet?
Maar bij sommige mensen is de klik er gewoon niet, en dan kost het op een gegeven moment te veel moeite om het aan te houden, kan je beter met iemand kletsen waarmee je meer op één lijn zit.
Aanspreken is ook de discussie niet. Maar niet elke vrouw is even happig op de ware jij, en dan kun je nog zo zelfverzekerd en puur zijn, soms zit het er gewoon niet inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet het nog steeds later pas of ze relatie materiaal is of niet. Als je niet op haar af stapt weet je het ook niet.
Gebruik even de edit, dude...quote:
Ik heb het niet over in het topic dat je 100% van alle vrouwen kunt krijgen, dat is een fabeltje en een zwart-wit gedachte dat in jullie hoofd zit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aanspreken is ook de discussie niet. Maar niet elke vrouw is even happig op de ware jij, en dan kun je nog zo zelfverzekerd en puur zijn, soms zit het er gewoon niet in
[..]
Gebruik even de edit, dude...
Ik weet het, een hoop discussie om niets. Cya laterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Naja, kvind het eigenlijk wel weer best, ik zie je wel weer in het versieren topic vuurvlieg.
Het is wel wat je probeert te verkopen hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over in het topic dat je 100% van alle vrouwen kunt krijgen, dat is een fabeltje en een zwart-wit gedachte dat in jullie hoofd zit.
Nee, 100% is onmogelijk. Wat je wel kunt worden is aantrekkelijker voor vrouwen in het algemeen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel wat je probeert te verkopen hier.
Hoozay! We zijn het een keer met elkaar eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, 100% is onmogelijk. Wat je wel kunt worden is aantrekkelijker voor vrouwen in het algemeen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoozay! We zijn het een keer met elkaar eens.
Dus je kunt het wel, zelfnuance...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, 100% is onmogelijk. Wat je wel kunt worden is aantrekkelijker voor vrouwen in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |