abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113058201
Geef antwoord, je kijkt vast wel elke dag naar een knappe vrouw als ze voorbij loopt en elke dag wel aan een vrouw. Ontkennen is haast onmogelijk :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:08:54 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113058291
Grappig dat het nu weer verzand in een bekvechtwedstrijd tussen 3 pseudo-alfa-mannetjes :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113058310
Grappig dat men in deze tijd zelfs hun mannelijkheid beginnen op te geven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:13:34 #104
12888 Skull-splitter
pi_113058506
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:
Grappig dat men in deze tijd zelfs hun mannelijkheid beginnen op te geven.
Mijn mannelijkheid toon ik pas als ik een dame ken.

Maar het gaat gewoon weer nergens over, behalve wie er het hardst gelijk heeft :')

Kern is en blijft dat je over je onzekerheden heen moet stappen en gewoon echt, oprecht jezelf moet zijn. Niet meteen jouw voorkeur over een dame heen moet projecteren maar gewoon plezier hebben. Of dat nou dansend is of met een praatje tijdens het gezamelijk opruimen na een feestje: boeiend.

Maar uitspraken als "hua, vandaag weer een vrouw gevingerd bij de slager" en dergelijke: dat BOEIT niemand, neuken kun je ook relatief efficient bij de hoeren. Maar daar ging het niet om. Mensen zoeken genegenheid en acceptatie, niet een kunststukje waarmee je de ander overbluft.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:14:20 #105
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113058547
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mijn mannelijkheid toon ik pas als ik een dame ken.

:o
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 18 juni 2012 @ 17:15:49 #106
12888 Skull-splitter
pi_113058624
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

:o
Je weet zelf.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:16:43 #107
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113058675
Ik denk dat ik maar een poosje ga lurken, discussiëren leidt hier inderdaad nergens naartoe. ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 18 juni 2012 @ 17:19:03 #108
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113058791
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef firefly3 het volgende:
Geef antwoord, je kijkt vast wel elke dag naar een knappe vrouw als ze voorbij loopt en elke dag wel aan een vrouw. Ontkennen is haast onmogelijk :D
Monsieur, deze discussie hebben we eerder gevoerd. Ik kijk ook graag naar mooie auto's, maar ik beeld mij niet continue in dat ik met die Aston Martin cabrio een ritje door de franse alpen maak. ;)

En dat dat anders is dan jij ervaart, tsjah...
pi_113059068
Altijd gaan. Kijken is stom als je het ook verdient. 'Ik heb de auto al' is de mindset die je moet hebben. Je beperkt je anders enorm. Als je echt goed bent word het als eten uit de koelkast halen.
pi_113059310
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef firefly3 het volgende:
Altijd gaan. Kijken is stom als je het ook verdient. 'Ik heb de auto al' is de mindset die je moet hebben. Je beperkt je anders enorm. Als je echt goed bent word het als eten uit de koelkast halen.
Je bent net zo'n jehovagetuige "die weet wat goed voor ons is" :r

Volledig doorgeslagen. "Maar wel jezelf". _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113059998
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bent net zo'n jehovagetuige "die weet wat goed voor ons is" :r

Volledig doorgeslagen. "Maar wel jezelf". _O-
Vrouwen zijn gewoon zo leuk, vooral als je niets te doen hebt en onderweg bent. Of tijdens het uitgaan bijv. Jij doet precies hetzelfde als ik, het enige verschil is dat ik tips uitprobeer van andere mensen.
pi_113060157
Wat TS vergeet te vermelden is dat een (langdurige) relatie met een van het andere geslacht veel meer kennis (over dat geslacht) geeft dan elke week twee keer op vrouwen af stappen. Die kennis, maar ook de ego-boost die je (langdurig) ontvangt binnen een relatie kan enorm helpen met het rewireren van je hersenen. Van gehouden worden is veel sterker dan een eennachtelijke acceptatie, zeker gezien je die acceptatie eventueel kan relativeren door je te bedenken dat ze bezopen was. Krijg je na ONSjes nog veel aanzoekjes voor een date, dan kan dat misschien wel afdoende zijn.
Het einde van die relatie, of je nou genaaid of gedumpt wordt, is niet relevant. Wellicht voor net daarna, maar verder leer je ook daar veel van.
En ja, ik ga er vanuit dat vrouwen (veel) dezelfde eigenschappen delen. In ieder geval de eigenschappen waar je op wilt leren inhaken om ze te veroveren.

Tevens is het belangrijk je te realiseren dat het uiterlijk niet irrelevant hoeft te zijn, ongeacht van wat TS beweerd. Er zijn twee belangrijke aspecten betreffende het uiterlijk.

1: Wat jij er zelf van vind. Dus of je het überhaupt wel of niet belangrijk vind en of je jezelf wel of niet aantrekkelijk genoeg vind wanneer je het wél belangrijk vind, en 2: wat de rest van de wereld er van vindt (lees: niet enkel de vrouwen). Tussen deze twee aspecten bestaat een wisselwerking.
Ik kon en kan mezelf niet overtuigen dat mijn uiterlijk niet belangrijk is. Ja, wel heb ik geleerd dat uitstraling net zo belangrijk is, of misschien zelfs belangrijker. Maar dat betekend niet dat uiterlijk (totaal) irrelevant is.
Vrouwen zijn naar mijn lering ook visueel ingesteld. Al kunnen ze wellicht eerder ingepalmd worden door karakter, uitstraling en zo, zul je ongelovelijk veel weerstand ondervinden bij vrouwen wanneer ze je fysiek niet aantrekkelijk vinden. Misschien heb ik het verkeerd... ik zou graag overtuigd worden, want dan kan ik mn gewichten weer op bergen.
pi_113060354
Ik denk dat vrouwen niet naar je spieren kijken.. (Tenzij enorm geil en opzoek naar een ons)
Voor een relatie kijken ze denk ik toch meer naar je gezicht eerlijk gezegd.. En of je niet iets hebt wat enorm opvalt (Te dik / anorexia)

Verder boeit het geen hol denk ik hoe je lijf er uitziet.

Uitstraling is belangrijk inderdaad... Maar vrouwen zijn niet hetzelfde en vallen op verschillende types...
Gisteravond was ik redelijk stil maar toch een meisje weten te versieren... Gekke ik... :s)
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:59:36 #114
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113060378
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef firefly3 het volgende:
Ja ja, inderdaad. Zal ik in het vervolg doen bij alle mooie auto's die ik voorbij zie rijden.

Jij weet inderdaad wat goed voor mij is!
  maandag 18 juni 2012 @ 18:01:39 #115
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113060465
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat vrouwen niet naar je spieren kijken.. (Tenzij enorm geil en opzoek naar een ons)
Voor een relatie kijken ze denk ik toch meer naar je gezicht eerlijk gezegd.. En of je niet iets hebt wat enorm opvalt (Te dik / anorexia)

Uitstraling is belangrijk inderdaad... Maar vrouwen zijn niet hetzelfde en vallen op verschillende types...
Gisteravond was ik redelijk stil maar toch een meisje weten te versieren... Gekke ik... :s)
Sommige meiden hebben het wat minder met die gigantische outgoing gasten.
  maandag 18 juni 2012 @ 18:04:33 #116
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113060575
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Pas op Murv, je beperkt je te veel in je denken!
pi_113060674
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:

Ik voel me graag 'getrained'/'sterk'. Niet per se omdat ik er vanuit ga dat elke vrouw me daar op zou selecteren (of zou afwijzen bij afwezigheid van spieren). Vind mezelf er niet uitzien als ik niet getrained ben (hoofd-lichaam verhouding). En wat ik vind, is zeer belangrijk voor m'n uitstraling. Ik ben dus wel uiterlijk-afhankelijk.
Verder zal het, wanneer niet te extreem getrained, nooit een min punt zijn. Dat bedenk ik me dan ook natuurlijk.
pi_113060704
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

:*
Rustig aan.
pi_113060762
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:06 schreef Dumbless het volgende:

[..]

Ik voel me graag 'getrained'/'sterk'. Niet per se omdat ik er vanuit ga dat elke vrouw me daar op zou selecteren (of zou afwijzen bij afwezigheid van spieren). Vind mezelf er niet uitzien als ik niet getrained ben (hoofd-lichaam verhouding). En wat ik vind, is zeer belangrijk voor m'n uitstraling. Ik ben dus wel uiterlijk-afhankelijk.
Verder zal het, wanneer niet te extreem getrained, nooit een min punt zijn. Dat bedenk ik me dan ook natuurlijk.
Ik train ook wel hoor, ben wat te licht verder, ben niet zo goed met mijn eetschema en ben niet bepaald gestructureerd...

Maarja :) Vind dat ik wel een mooi lijf heb (Nog mooier met 10 kilo erbij though)
Rustig aan.
pi_113060858
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Monsieur, deze discussie hebben we eerder gevoerd. Ik kijk ook graag naar mooie auto's, maar ik beeld mij niet continue in dat ik met die Aston Martin cabrio een ritje door de franse alpen maak. ;)

En dat dat anders is dan jij ervaart, tsjah...
In tegenstelling tot wat mensen beweren is het niet eerst zien, dan geloven, maar meestal andersom.

Pas zodra je grenzen gaat verleggen, door middel van inbeelden bijvoorbeeld, creer je nieuwe mogelijkheden. Succes op alle vlakken van het leven wordt niet alleen gegenereerd door de handelingen die men uitvoert maar tevens door de processen die daar aan vooraf gaan.

Veel top-atleten, zoals Tiger Woods, beelden de bal in alvorens hem te schieten. Door dit maar vaak genoeg uit te voeren, zal hij de bal ook daadwerkelijk slaan zoals in zijn gedachten, omdat hij precies de juiste spieren weet aan te sturen met de juiste impulsen.

Dit kan ook toegepast worden op het gebied van sociale omgang met mensen.
pi_113061020
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat mensen beweren is het niet eerst zien, dan geloven, maar meestal andersom.

Pas zodra je grenzen gaat verleggen, door middel van inbeelden bijvoorbeeld, creer je nieuwe mogelijkheden. Succes op alle vlakken van het leven wordt niet alleen gegenereerd door de handelingen die men uitvoert maar tevens door de processen die daar aan vooraf gaan.

Veel top-atleten, zoals Tiger Woods, beelden de bal in alvorens hem te schieten. Door dit maar vaak genoeg uit te voeren, zal hij de bal ook daadwerkelijk slaan zoals in zijn gedachten, omdat hij precies de juiste spieren weet aan te sturen met de juiste impulsen.

Meestal gaan sociale gesprekjes automatisch...
''hoe moet ik hierop reageren'' / ''wat werd daarmee bedoelt'' zijn gedachtes die je op nieuwe ideeen brengen wat betrefd dat visualiseren..
Rustig aan.
pi_113061249
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meestal gaan sociale gesprekjes automatisch...
''hoe moet ik hierop reageren'' / ''wat werd daarmee bedoelt'' zijn gedachtes die je op nieuwe ideeen brengen wat betrefd dat visualiseren..
Ik doel niet zozeer op het gesprek. Ik doel op initieren van de interactie. Middels goede inbeeldingstechnieken is het mogelijk om over de drempel heen te stappen en gewoon actie te ondernemen.

Door middel van meditatie, contact met jezelf en inbeelding is het mogelijk om dingen te doen die je normaal moeilijk vind. Voordat ik optreed met mijn band, beeld ik mijzelf bijvoorbeeld de hele avond in, en de optredens verlopen altijd perfect sindsdien. Uit meditatietechnieken valt rust te behalen evenals moed om bepaalde dingen te doen.

Waar de meeste jongens van mijn leeftijd als een haasje met hun staart tussen de benen proberen te praten met vrouwen, blijf ik gewoon rustig waardoor ik hele leuke, speelse, diepe gesprekken kan hebben...

En als er iets is dat vrouwen fijn vinden, is het een stabiele, rustige man die met beide benen op de grond staat en niet uit het veld laat slaan. Zo ervaar ik het althans.
  maandag 18 juni 2012 @ 18:33:53 #123
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113061674
quote:

[..]

Ben ik volkomen met je eens, dat wordt op een gegeven moment ook een onbewust proces.

Dat is alleen niet mijn punt, dat punt is dat ik het niet hoef, en dus daar ook geen actie aan ga koppelen.
pi_113061898
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:33 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ben ik volkomen met je eens, dat wordt op een gegeven moment ook een onbewust proces.

Dat is alleen niet mijn punt, dat punt is dat ik het niet hoef, en dus daar ook geen actie aan ga koppelen.
Het is niet nodig, maar kan in bepaalde gevallen waarin mensen zichzelf beperken tot resultaatverbetering leiden.
Blijkbaar heb ik het discussiepunt van verkeerd opgevat.
pi_113062310
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:22 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Ik doel niet zozeer op het gesprek. Ik doel op initieren van de interactie. Middels goede inbeeldingstechnieken is het mogelijk om over de drempel heen te stappen en gewoon actie te ondernemen.

Door middel van meditatie, contact met jezelf en inbeelding is het mogelijk om dingen te doen die je normaal moeilijk vind. Voordat ik optreed met mijn band, beeld ik mijzelf bijvoorbeeld de hele avond in, en de optredens verlopen altijd perfect sindsdien. Uit meditatietechnieken valt rust te behalen evenals moed om bepaalde dingen te doen.

Waar de meeste jongens van mijn leeftijd als een haasje met hun staart tussen de benen proberen te praten met vrouwen, blijf ik gewoon rustig waardoor ik hele leuke, speelse, diepe gesprekken kan hebben...

En als er iets is dat vrouwen fijn vinden, is het een stabiele, rustige man die met beide benen op de grond staat en niet uit het veld laat slaan. Zo ervaar ik het althans.
_O_
Rustig aan.
pi_113062873
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef Dumbless het volgende:
Wat TS vergeet te vermelden is dat een (langdurige) relatie met een van het andere geslacht veel meer kennis (over dat geslacht) geeft dan elke week twee keer op vrouwen af stappen. Die kennis, maar ook de ego-boost die je (langdurig) ontvangt binnen een relatie kan enorm helpen met het rewireren van je hersenen. Van gehouden worden is veel sterker dan een eennachtelijke acceptatie, zeker gezien je die acceptatie eventueel kan relativeren door je te bedenken dat ze bezopen was. Krijg je na ONSjes nog veel aanzoekjes voor een date, dan kan dat misschien wel afdoende zijn.
Het einde van die relatie, of je nou genaaid of gedumpt wordt, is niet relevant. Wellicht voor net daarna, maar verder leer je ook daar veel van.
En ja, ik ga er vanuit dat vrouwen (veel) dezelfde eigenschappen delen. In ieder geval de eigenschappen waar je op wilt leren inhaken om ze te veroveren.

Tevens is het belangrijk je te realiseren dat het uiterlijk niet irrelevant hoeft te zijn, ongeacht van wat TS beweerd. Er zijn twee belangrijke aspecten betreffende het uiterlijk.

1: Wat jij er zelf van vind. Dus of je het überhaupt wel of niet belangrijk vind en of je jezelf wel of niet aantrekkelijk genoeg vind wanneer je het wél belangrijk vind, en 2: wat de rest van de wereld er van vindt (lees: niet enkel de vrouwen). Tussen deze twee aspecten bestaat een wisselwerking.
Ik kon en kan mezelf niet overtuigen dat mijn uiterlijk niet belangrijk is. Ja, wel heb ik geleerd dat uitstraling net zo belangrijk is, of misschien zelfs belangrijker. Maar dat betekend niet dat uiterlijk (totaal) irrelevant is.
Vrouwen zijn naar mijn lering ook visueel ingesteld. Al kunnen ze wellicht eerder ingepalmd worden door karakter, uitstraling en zo, zul je ongelovelijk veel weerstand ondervinden bij vrouwen wanneer ze je fysiek niet aantrekkelijk vinden. Misschien heb ik het verkeerd... ik zou graag overtuigd worden, want dan kan ik mn gewichten weer op bergen.
Je hebt gelijk over het relatie gebeuren. Het tweede ben ik het niet echt mee eens, er zijn ook voorbeelden van dikke mensen etc die zeer goed zijn met vrouwen.
pi_113062943
quote:

[..]

Nice, dat inbeelden is wel iets wat ijzersterk is ja.
pi_113063160
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Limiting believes
  maandag 18 juni 2012 @ 20:29:36 #129
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113067463
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Limiting believes
Als het om relaties gaat durf ik wel in bepaalde limits te geloven, simpelweg omdat die er zijn.

Als je je in relatie anders moet opstellen om op dezelfde lijn als haar te komen en je drijgt daarbij jezelf te verliezen ligt daar welzeker een lijn.

Je kan niet met elke dame een succesvolle relatie aangaan.

En zo zijn er veel meer dingen die niet gaan. Ik kan met alle macht balletdanser willen worden, maar dat heb ik echt niet in mij.

Ik ben altijd iemand van het gezonde realisme. En daar hoort het door jouw omschreven pessimisme niet in, maar ook niet jouw positivisme, er is daarin een gezonde middenweg.
pi_113073540
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 20:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als het om relaties gaat durf ik wel in bepaalde limits te geloven, simpelweg omdat die er zijn.

Als je je in relatie anders moet opstellen om op dezelfde lijn als haar te komen en je drijgt daarbij jezelf te verliezen ligt daar welzeker een lijn.

Je kan niet met elke dame een succesvolle relatie aangaan.

En zo zijn er veel meer dingen die niet gaan. Ik kan met alle macht balletdanser willen worden, maar dat heb ik echt niet in mij.

Ik ben altijd iemand van het gezonde realisme. En daar hoort het door jouw omschreven pessimisme niet in, maar ook niet jouw positivisme, er is daarin een gezonde middenweg.

Pas later kijk je of je er een relatie mee aangaat. Niet bij het ontmoeten.
  maandag 18 juni 2012 @ 22:00:33 #131
12888 Skull-splitter
pi_113074354
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

QFT. Als je maar wel jezelf bent en een beetje aansluiting hebt (dat is echt de helft van het werk, hoe geil je ook van iemands uiterlijk wordt)
  maandag 18 juni 2012 @ 22:11:44 #132
12888 Skull-splitter
pi_113075291
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iets van een ruwe schifting kan anders echt geen kwaad :D
pi_113079719
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Iets van een ruwe schifting kan anders echt geen kwaad :D
Zoeken meteen naar iemand voor een relatie voordat je diegene kent = wanhopig
  maandag 18 juni 2012 @ 23:21:44 #134
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113080320
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, inderdaad zijn er geen limits voor iemand aanspreken, zou nogal raar zijn niet?

Maar bij sommige mensen is de klik er gewoon niet, en dan kost het op een gegeven moment te veel moeite om het aan te houden, kan je beter met iemand kletsen waarmee je meer op één lijn zit.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:05:07 #135
12888 Skull-splitter
pi_113082370
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoeken meteen naar iemand voor een relatie voordat je diegene kent = wanhopig
niet meteen op alle beschikbare vrouwen afstappen maar ook even checken of je iemand meer dan alleen geil vindt (afhankelijk naar wat je denkt nodig te hebben overigens) kan best handig zijn.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:05:26 #136
12888 Skull-splitter
pi_113082382
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nee, inderdaad zijn er geen limits voor iemand aanspreken, zou nogal raar zijn niet?

Maar bij sommige mensen is de klik er gewoon niet, en dan kost het op een gegeven moment te veel moeite om het aan te houden, kan je beter met iemand kletsen waarmee je meer op één lijn zit.
Exact.
pi_113082644
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:21 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ja, maar je ziet het nog steeds later pas of ze relatie materiaal is of niet. Als je niet op haar af stapt weet je het ook niet.

Wat je nu zegt is gewoon logisch en weet niet waarom je het aan begint te kaarten en de discussie zo om te vormen naar iets anders
pi_113082741
Dus, what's your point?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:15:50 #139
12888 Skull-splitter
pi_113082747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, maar je ziet het nog steeds later pas of ze relatie materiaal is of niet. Als je niet op haar af stapt weet je het ook niet.
Aanspreken is ook de discussie niet. Maar niet elke vrouw is even happig op de ware jij, en dan kun je nog zo zelfverzekerd en puur zijn, soms zit het er gewoon niet in :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:15 schreef firefly3 het volgende:
Dus, what's your point?
Gebruik even de edit, dude...
pi_113082780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Aanspreken is ook de discussie niet. Maar niet elke vrouw is even happig op de ware jij, en dan kun je nog zo zelfverzekerd en puur zijn, soms zit het er gewoon niet in :)

[..]

Gebruik even de edit, dude...
Ik heb het niet over in het topic dat je 100% van alle vrouwen kunt krijgen, dat is een fabeltje en een zwart-wit gedachte dat in jullie hoofd zit.
pi_113082913
Naja, kvind het eigenlijk wel weer best, ik zie je wel weer in het versieren topic vuurvlieg.
Rustig aan.
pi_113082973
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Naja, kvind het eigenlijk wel weer best, ik zie je wel weer in het versieren topic vuurvlieg.
Ik weet het, een hoop discussie om niets. Cya later
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:28:00 #143
12888 Skull-splitter
pi_113083117
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over in het topic dat je 100% van alle vrouwen kunt krijgen, dat is een fabeltje en een zwart-wit gedachte dat in jullie hoofd zit.
Het is wel wat je probeert te verkopen hier.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:29:21 #144
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113083159
Fire, heb je het idee dat we de discussie hier nu aan het saboteren zijn?

Vaak zeg je veel dingen redelijk ongenuanceerd, waardoor je veel tegengas gaat krijgen.

Verder wat skullsplitter zegt.
pi_113086311
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 00:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het is wel wat je probeert te verkopen hier.
Nee, 100% is onmogelijk. Wat je wel kunt worden is aantrekkelijker voor vrouwen in het algemeen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 08:43:38 #146
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113086363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, 100% is onmogelijk. Wat je wel kunt worden is aantrekkelijker voor vrouwen in het algemeen.
Hoozay! We zijn het een keer met elkaar eens.
pi_113086431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:43 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hoozay! We zijn het een keer met elkaar eens.
^O^
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:34:37 #148
12888 Skull-splitter
pi_113088863
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je kunt het wel, zelfnuance...
pi_113094516
Wat me opvalt is dat mensen die vrij nieuw zijn vaak het fysieke contact overslaan als ze een vrouw willen die ze ontmoeten en hunzelf in the friendzone praten.
pi_113102422
Voor de zoveelste keer: omdat ze er van tevoren al rekening mee houden dat het overgrote deel van de vrouwen helemaal niet fysiek wil, als eerste contact (letterlijk en figuurlijk). Maar dat wil je maar niet bevatten, dat vrouwen misschien wel echt zo denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')