Zeg je nu... Mweh, als het in een kroeg kan, kan het ook op het strand.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niet als je diegene voor het eerst tegenkomt.
Wie weet, ik wens je succes. Ik denk dat je op de boulevard meer succes boekt.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg je nu... Mweh, als het in een kroeg kan, kan het ook op het strand.
Het valt op als je blijft plakken, dat moet je dan ook zeker niet doen ehh, maarja... Dunno.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wie weet, ik wens je succes. Ik denk dat je op de boulevard meer succes boekt.
Op het strand moet je er een stuk meer je best voor doen dan in uitgaansgelegenheden denk ik. De sociale barriëre is op het strand veel groter.
Maar wie ben ik, ik heb helemaal geen baat bij het continue gericht zijn op vrouwen ontmoeten
Maar dan heb je het over normaal sociaal contact wat kan(!) plaatsvinden. Of wil je gaan zeggen dat je naar het strand gaat om vrouwen te ontmoeten?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het valt op als je blijft plakken, dat moet je dan ook zeker niet doen ehh, maarja... Dunno.Als je samen gaat voetballen ofzo en daarna de handdoeken bij elkaar legt...
Ergens heengaan om vrouwen te ontmoeten vind ik bij voorbaat een beetje stom eigenlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar dan heb je het over normaal sociaal contact wat kan(!) plaatsvinden. Of wil je gaan zeggen dat je naar het strand gaat om vrouwen te ontmoeten?
Hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ergens heengaan om vrouwen te ontmoeten vind ik bij voorbaat een beetje stom eigenlijk.
En als je ergens heen gaat om vrouwen te ontmoeten, vergeet je denk ik ook om plezier te hebben met andere dingen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Zo geforceerd komt het over, close-minded.
Exact. Daarom moet het ook (onderdeel van) je levensstijl worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En als je ergens heen gaat om vrouwen te ontmoeten, vergeet je denk ik ook om plezier te hebben met andere dingen.
Mooi, dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ergens heengaan om vrouwen te ontmoeten vind ik bij voorbaat een beetje stom eigenlijk.
Dat is voor sommigen erg lastig. Ik heb daar ook last van, maar het gaat steeds beterquote:Op maandag 25 juni 2012 15:23 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het enige is dat je niet (onbewust) moet denken, 'oei, het is een vrouw'.
Jaa! Precies dit! Dat heb ik al in een aantal topics eerder gezegd. Een levensstijl waarin je het leuk vindt andere mensen te ontmoeten is prima; als het uitsluitend om vrouwen draait, is het wat mij betreft wat wanhopigquote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat je het beter zo kan omschrijven: Het ontmoeten van vrouwen moet geen andere prioriteit hebben dan het ontmoeten van mannen.
Vrouwen ontmoeten is geen levenstijl, mensen ontmoeten zou wel een leuke en gezonde levenstijl moeten zijn. Eventuele leuke contacten met dames komen dan vanzelf wel.
Mooi! Heeft ook wat tijd nodig, maar vrouwen zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is voor sommigen erg lastig. Ik heb daar ook last van, maar het gaat steeds beter
Lalaquote:Op maandag 25 juni 2012 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaa! Precies dit! Dat heb ik al in een aantal topics eerder gezegd. Een levensstijl waarin je het leuk vindt andere mensen te ontmoeten is prima; als het uitsluitend om vrouwen draait, is het wat mij betreft wat wanhopig
Joh, ik had het laatst zelfs bij de kapper:quote:Op maandag 25 juni 2012 15:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
Maar af en toe toch een bepaalde barrière voelen is denk ik ook helemaal geen probleem, als je er maar overheen durft te gaan.
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, ik had het laatst zelfs bij de kapper:
''Wilt u een kopje koffie?''
Ja graag, wel met liefde gemaakt toch?
Ja ik weet het, slaat nergens op om daar een barriere bij te voelen, maar ik heb em doorbroken, wees trots op mij
Ik ga weleens uit met wat vrienden en dan zit er ook altijd 1 kerel bij die de hele avond meiden probert te hosselen, soms lukt het, vaak niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaa! Precies dit! Dat heb ik al in een aantal topics eerder gezegd. Een levensstijl waarin je het leuk vindt andere mensen te ontmoeten is prima; als het uitsluitend om vrouwen draait, is het wat mij betreft wat wanhopig
Klopt. Ze zijn mensen die je veel moet knuffelenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Mooi! Heeft ook wat tijd nodig, maar vrouwen zijn ook maar mensen.
Tjah, er zal een evenwicht in moeten zitten... Het zou mij ook verweten kunnen worden denk ik bijna... Aangezien ik best wel makkelijk contact leg soms met vreemden en me niet genoodzaakt voel met vrienden te praten steeds.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:57 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik ga weleens uit met wat vrienden en dan zit er ook altijd 1 kerel bij die de hele avond meiden probert te hosselen, soms lukt het, vaak niet.
Maar dan vraag ik me elke keer af waarom we hem meenemen, hij is toch de hele tijd weg en als die bij ons staat zit die alleen te kijken naar andere meiden.
Het wordt gewoon triest.
Ja, zo werkt dat ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat je het beter zo kan omschrijven: Het ontmoeten van vrouwen moet geen andere prioriteit hebben dan het ontmoeten van mannen.
Vrouwen ontmoeten is geen levenstijl, mensen ontmoeten zou wel een leuke en gezonde levenstijl moeten zijn. Eventuele leuke contacten met dames komen dan vanzelf wel.
Het strelen van iemand die ik net ontmoet heb gaat redelijk nu. Alleen zoenen nog net niet, althans zijn het meestal wel gewoon logistieke probleempjes zoals dat je bijvoorbeeld in een drukke straat staat.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoe vaak krijg je dat zelf voor elkaar op straat?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het strelen van iemand die ik net ontmoet heb gaat redelijk nu. Alleen zoenen nog net niet, althans zijn het meestal wel gewoon logistieke probleempjes zoals dat je bijvoorbeeld in een drukke straat staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |