Leg eens uit, waarom moet je geen aantrekkingskracht op willen wekken? Wat is dan de goede mindset?quote:[b]Op r drank voel je je emoties fluctueren op een vage manier en ze voelt het daadwerkelijk ook. Ik kwam in mijn oude mode en denkwijze terecht van vroeger dat je haar aan de praat moet houden enz enz en aantrekkingskracht moet opwekken. De totaal verkeerde mindset
Die reactiequote:
Als je alleen maar leuk gevonden wil worden, dan ben je daar veel te druk over nadenken ipv plezier maken, of gewoon bij haar zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef jakosi het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom moet je geen aantrekkingskracht op willen wekken? Wat is dan de goede mindset?
Misschien dat je onbereikbaar overkomt? Weinig meiden gaan er vanuit dat ook zij een stap kunnen maken naar de jongen, en als zich dat niet beperkt tot het geven van een hint (waar velen van ons blind voor zijn), dan gebeurt er vaak wel wat. Helaas is de emancipatie nog niet zover bij de meesten, dus zullen wij nog vaak de stap moeten zetten. Mijn ervaring is het gewoon maar doen, omdat de blunder achteraf minder vervelend aanvoelt dan de gemiste kans.quote:Wat ik nu heb, is dat ik vaak wel heel veel aandacht van vrouwen krijg (vooral die ik ken) op een avond, maar dat ik dan toch gefrustreerd ben omdat ik niks geregeld heb. Krijg wel vaak kusjes op mn mond en zo van meisjes die ik ken. Waar zal het dan misgaan......
Ja, en als je "aantrekkingskracht wilt opwekken" dan voel je je eigenlijk van binnen al niet goed genoeg voor haar. Zelfvermaak is het belangrijkste wat er isquote:Op zondag 24 juni 2012 18:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Die reactieGa ergens anders huilen.
[..]
Als je alleen maar leuk gevonden wil worden, dan ben je daar veel te druk over nadenken ipv plezier maken, of gewoon bij haar zijn.
Plezier maken, vragen stellen die je wil, want je zal haar vast niet alleen mooi vinden, maar ook interessant om een of andere reden. Ontdek die reden(en)! Ontdek haar!
[..]
Misschien dat je onbereikbaar overkomt? Weinig meiden gaan er vanuit dat ook zij een stap kunnen maken naar de jongen, en als zich dat niet beperkt tot het geven van een hint (waar velen van ons blind voor zijn), dan gebeurt er vaak wel wat. Helaas is de emancipatie nog niet zover bij de meesten, dus zullen wij nog vaak de stap moeten zetten. Mijn ervaring is het gewoon maar doen, omdat de blunder achteraf minder vervelend aanvoelt dan de gemiste kans.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef El_Matador het volgende:
aantrekkingskracht opwekken heeft niets te maken met "niet goed genoeg voor haar zijn". Het is onderdeel van het versierspel, zeker op plekken waar meer kapers op de kust zijn...
Firefly heeft soms echt belachelijke standpunten waar ie ook nog helemaal van overtuigd is.
Het zou teveel eer zijn voor zo'n vliegje dat hij mijn dag zou verzieken hoor.quote:
Aantrekkingskracht komt vanzelf wel tijdens zelfexpressie. Als je daarover gaat nadenken ben je in principe al verkeerd bezig.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou teveel eer zijn voor zo'n vliegje dat hij mijn dag zou verzieken hoor.
Het is eerder een waarschuwing aan de andere lezers die zijn woorden serieus nemen.
Dat badinerende "verkeerd bezig" ook. Er is niets mis met het creeeren van aantrekkingskracht. Zowel fysiek als innerlijk. Het eerste kun je met houding en kleding bereiken. Het tweede met interessante gespreksstof; zoeken naar kliks.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht komt vanzelf wel tijdens zelfexpressie. Als je daarover gaat nadenken ben je in principe al verkeerd bezig.
Ik denk dat dit het dus is, +dat je enige mate van seksuele intentie moet tonen als je een meid tegenkomt die je type is en vice versa. Als je over al die andere shit gaat nadenken wordt je alleen maar gek.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef dark.passenger het volgende:
Aantrekkingskracht bestaat helemaal niet!
Je moet gewoon haar type zijn. Als je dat bent, dan maakt de rest niet veel uit. Tenzij je een of andere weirdo bent, maar zelfs dat is soms acceptabel
Al dat gelul over beter worden is natuurlijk bullshit. Hooguit kun je werken aan je zelfvertrouwen om op vrouwen af te stappen of vrouwen aan te spreken.
Het was dan ook bedoeld voor firefly en mensen die wat hebben aan zijn kijk op het grote date-spel.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou teveel eer zijn voor zo'n vliegje dat hij mijn dag zou verzieken hoor.
Het is eerder een waarschuwing aan de andere lezers die zijn woorden serieus nemen.
Initiatief tonen... Open zijn... Jezelf vermaken...quote:Op maandag 25 juni 2012 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Initiatief nemen loont soms ook wel. Ik kan erg lang de kat uit de boom kijken...
Hoe vaak krijg je dat zelf voor elkaar op straat?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef firefly3 het volgende:
Daarna kan je werken aan het durven om iemand snel te zoenen. Daarna kan je werken aan het zelfvertrouwen opbouwen om op straat hetzelfde te kunnen doen. Je wordt dan daadwerkelijk beter want je voelt je er meer op je gemak bij waarbij de kans op slagen groter wordt.
'zomaar' lijkt me sowieso ehh niks.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er vrouwen zijn die het op prijs stellen om zomaar op straat gezoend te worden.
Neuh. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er zich op straat, gewoon overdag als je op straat loopt, zich een gelegenheid voordoet waarbij je dat wel prima vindt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
'zomaar' lijkt me sowieso ehh niks.
Nee, maar met uitgaan etc hang je meestal ook wel iets langer om elkaar heen ehh....quote:Op maandag 25 juni 2012 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er zich op straat, gewoon overdag als je op straat loopt, zich een gelegenheid voordoet waarbij je dat wel prima vindt.
Tijdens het uitgaan vind ik dat dan aleer iets heel anders.
Op het moment dat zon man een ware casanova is krijg jij echt wel weke knietjes.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er vrouwen zijn die het op prijs stellen om zomaar op straat gezoend te worden.
Dat niet alleen, maar iedereen is er een soort van op ingesteld, en heeft meerdere slokken alcohol op...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar met uitgaan etc hang je meestal ook wel iets langer om elkaar heen ehh....
Jep ingesteld...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar iedereen is er een soort van op ingesteld, en heeft meerdere slokken alcohol op...
Niet als je diegene voor het eerst tegenkomt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep ingesteld...
Achja... Lijkt mij dat samen op het strand liggen ook wel iets kan doen als je elkaars hand vastpakt etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |