abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113321516
quote:
0s.gif [b]Op r drank voel je je emoties fluctueren op een vage manier en ze voelt het daadwerkelijk ook. Ik kwam in mijn oude mode en denkwijze terecht van vroeger dat je haar aan de praat moet houden enz enz en aantrekkingskracht moet opwekken. De totaal verkeerde mindset
Leg eens uit, waarom moet je geen aantrekkingskracht op willen wekken? Wat is dan de goede mindset?

Wat ik nu heb, is dat ik vaak wel heel veel aandacht van vrouwen krijg (vooral die ik ken) op een avond, maar dat ik dan toch gefrustreerd ben omdat ik niks geregeld heb. Krijg wel vaak kusjes op mn mond en zo van meisjes die ik ken. Waar zal het dan misgaan......
pi_113321972
Dit topic :') how sad..
pi_113323224
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:56 schreef Exorbitantes het volgende:
Dit topic :') how sad..
Die reactie :') Ga ergens anders huilen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef jakosi het volgende:

[..]

Leg eens uit, waarom moet je geen aantrekkingskracht op willen wekken? Wat is dan de goede mindset?
Als je alleen maar leuk gevonden wil worden, dan ben je daar veel te druk over nadenken ipv plezier maken, of gewoon bij haar zijn. ;)

Plezier maken, vragen stellen die je wil, want je zal haar vast niet alleen mooi vinden, maar ook interessant om een of andere reden. Ontdek die reden(en)! Ontdek haar!

quote:
Wat ik nu heb, is dat ik vaak wel heel veel aandacht van vrouwen krijg (vooral die ik ken) op een avond, maar dat ik dan toch gefrustreerd ben omdat ik niks geregeld heb. Krijg wel vaak kusjes op mn mond en zo van meisjes die ik ken. Waar zal het dan misgaan......
Misschien dat je onbereikbaar overkomt? Weinig meiden gaan er vanuit dat ook zij een stap kunnen maken naar de jongen, en als zich dat niet beperkt tot het geven van een hint (waar velen van ons blind voor zijn), dan gebeurt er vaak wel wat. Helaas is de emancipatie nog niet zover bij de meesten, dus zullen wij nog vaak de stap moeten zetten. Mijn ervaring is het gewoon maar doen, omdat de blunder achteraf minder vervelend aanvoelt dan de gemiste kans. ;)
pi_113324293
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Die reactie :') Ga ergens anders huilen.

[..]

Als je alleen maar leuk gevonden wil worden, dan ben je daar veel te druk over nadenken ipv plezier maken, of gewoon bij haar zijn. ;)

Plezier maken, vragen stellen die je wil, want je zal haar vast niet alleen mooi vinden, maar ook interessant om een of andere reden. Ontdek die reden(en)! Ontdek haar!

[..]

Misschien dat je onbereikbaar overkomt? Weinig meiden gaan er vanuit dat ook zij een stap kunnen maken naar de jongen, en als zich dat niet beperkt tot het geven van een hint (waar velen van ons blind voor zijn), dan gebeurt er vaak wel wat. Helaas is de emancipatie nog niet zover bij de meesten, dus zullen wij nog vaak de stap moeten zetten. Mijn ervaring is het gewoon maar doen, omdat de blunder achteraf minder vervelend aanvoelt dan de gemiste kans. ;)
Ja, en als je "aantrekkingskracht wilt opwekken" dan voel je je eigenlijk van binnen al niet goed genoeg voor haar. Zelfvermaak is het belangrijkste wat er is :)

Inderdaad, de gemiste kans is vele malen erger dan een eventuele blunder! En zelfs een blunder kan je omzetten in een positief iets: Je wordt ineens "wakker" geschud en is gelijk een bouwsteen in je groei geworden. Het komt niet vaak voor dat hier iemand precies op 1 lijn zit!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113327681
aantrekkingskracht opwekken heeft niets te maken met "niet goed genoeg voor haar zijn". Het is onderdeel van het versierspel, zeker op plekken waar meer kapers op de kust zijn...
Firefly heeft soms echt belachelijke standpunten waar ie ook nog helemaal van overtuigd is. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113329836
quote:
6s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef El_Matador het volgende:
aantrekkingskracht opwekken heeft niets te maken met "niet goed genoeg voor haar zijn". Het is onderdeel van het versierspel, zeker op plekken waar meer kapers op de kust zijn...
Firefly heeft soms echt belachelijke standpunten waar ie ook nog helemaal van overtuigd is. :')
pi_113330572
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef Gray het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het zou teveel eer zijn voor zo'n vliegje dat hij mijn dag zou verzieken hoor.

Het is eerder een waarschuwing aan de andere lezers die zijn woorden serieus nemen. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113332621
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is eerder een waarschuwing aan de andere lezers die zijn woorden serieus nemen. ;)
Aantrekkingskracht komt vanzelf wel tijdens zelfexpressie. Als je daarover gaat nadenken ben je in principe al verkeerd bezig.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113336815
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Aantrekkingskracht komt vanzelf wel tijdens zelfexpressie. Als je daarover gaat nadenken ben je in principe al verkeerd bezig.
Dat badinerende "verkeerd bezig" ook. Er is niets mis met het creeeren van aantrekkingskracht. Zowel fysiek als innerlijk. Het eerste kun je met houding en kleding bereiken. Het tweede met interessante gespreksstof; zoeken naar kliks.

En zelfexpressie is echt niet per se aantrekkelijk. Daarbij is het zeker als je niet per se op zoek bent naar een relatie, helemaal niet verstandig direct die "ik" op tafel te gooien... integendeel zelfs.

pi_113344133
Aantrekkingskracht bestaat helemaal niet! :)

Je moet gewoon haar type zijn. Als je dat bent, dan maakt de rest niet veel uit. Tenzij je een of andere weirdo bent, maar zelfs dat is soms acceptabel :)

Al dat gelul over beter worden is natuurlijk bullshit. Hooguit kun je werken aan je zelfvertrouwen om op vrouwen af te stappen of vrouwen aan te spreken.
pi_113344333
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 23:42 schreef dark.passenger het volgende:
Aantrekkingskracht bestaat helemaal niet! :)

Je moet gewoon haar type zijn. Als je dat bent, dan maakt de rest niet veel uit. Tenzij je een of andere weirdo bent, maar zelfs dat is soms acceptabel :)

Al dat gelul over beter worden is natuurlijk bullshit. Hooguit kun je werken aan je zelfvertrouwen om op vrouwen af te stappen of vrouwen aan te spreken.
Ik denk dat dit het dus is, +dat je enige mate van seksuele intentie moet tonen als je een meid tegenkomt die je type is en vice versa. Als je over al die andere shit gaat nadenken wordt je alleen maar gek.
pi_113344547
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het was dan ook bedoeld voor firefly en mensen die wat hebben aan zijn kijk op het grote date-spel. ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 00:02:17 #213
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113345245
Initiatief nemen loont soms ook wel. Ik kan erg lang de kat uit de boom kijken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113345288
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Initiatief nemen loont soms ook wel. Ik kan erg lang de kat uit de boom kijken...
Initiatief tonen... Open zijn... Jezelf vermaken...

Those are the keys i quess..
Rustig aan.
pi_113355410
Daarna kan je werken aan het durven om iemand snel te zoenen. Daarna kan je werken aan het zelfvertrouwen opbouwen om op straat hetzelfde te kunnen doen. Je wordt dan daadwerkelijk beter want je voelt je er meer op je gemak bij waarbij de kans op slagen groter wordt.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:55:44 #216
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113358976
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef firefly3 het volgende:
Daarna kan je werken aan het durven om iemand snel te zoenen. Daarna kan je werken aan het zelfvertrouwen opbouwen om op straat hetzelfde te kunnen doen. Je wordt dan daadwerkelijk beter want je voelt je er meer op je gemak bij waarbij de kans op slagen groter wordt.
Hoe vaak krijg je dat zelf voor elkaar op straat?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 12:59:34 #217
5428 crew  miss_sly
pi_113359109
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er vrouwen zijn die het op prijs stellen om zomaar op straat gezoend te worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113359134
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er vrouwen zijn die het op prijs stellen om zomaar op straat gezoend te worden.
'zomaar' lijkt me sowieso ehh niks.
Rustig aan.
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 13:01:32 #219
5428 crew  miss_sly
pi_113359189
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

'zomaar' lijkt me sowieso ehh niks.
Neuh. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er zich op straat, gewoon overdag als je op straat loopt, zich een gelegenheid voordoet waarbij je dat wel prima vindt.
Tijdens het uitgaan vind ik dat dan aleer iets heel anders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113359261
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Neuh. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat er zich op straat, gewoon overdag als je op straat loopt, zich een gelegenheid voordoet waarbij je dat wel prima vindt.
Tijdens het uitgaan vind ik dat dan aleer iets heel anders.
Nee, maar met uitgaan etc hang je meestal ook wel iets langer om elkaar heen ehh....
Rustig aan.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:27:04 #221
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113360197
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Op het moment dat zon man een ware casanova is krijg jij echt wel weke knietjes.

En niet ontkennen he o|O
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 25 juni 2012 @ 13:28:04 #222
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113360248
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, maar met uitgaan etc hang je meestal ook wel iets langer om elkaar heen ehh....
Dat niet alleen, maar iedereen is er een soort van op ingesteld, en heeft meerdere slokken alcohol op...
pi_113361771
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat niet alleen, maar iedereen is er een soort van op ingesteld, en heeft meerdere slokken alcohol op...
Jep ingesteld...
Achja... Lijkt mij dat samen op het strand liggen ook wel iets kan doen als je elkaars hand vastpakt etc.
Rustig aan.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:14:58 #224
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113362762
Het lijkt mij een tamelijk sterk verhaal om op regelmatige basis op straat bij de eerste meet al te zoenen.

Dat je iemand kan aanspreken, natuurlijk. Maar dan komt daar later misschien een vervolg aan.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:15:28 #225
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113362799
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jep ingesteld...
Achja... Lijkt mij dat samen op het strand liggen ook wel iets kan doen als je elkaars hand vastpakt etc.
Niet als je diegene voor het eerst tegenkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')