abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113043218
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat vrouwen gevoelsmensen zijn betekent niet dat ze alles doen wat jij wilt, dat je als man alles voor elkaar zou kunnen krijgen, los van de moraal/levensbeschouwing, los van of ze je leuk vind, los van hoe ze in haar vel zit.

Dat zou tamelijk lachwekkend zijn.
Hoe meer ze in je ziet, hoe verder ze in je mee gaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator maandag 18 juni 2012 @ 11:26:50 #52
5428 crew  miss_sly
pi_113043421
Firefly wordt geen pua, maar een puppetmaster. Hij zoekt dan ook geen vrouw, maar een dom, willoos wezen met touwtjes.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 18 juni 2012 @ 11:34:34 #53
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113043644
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe meer ze in je ziet, hoe verder ze in je mee gaat.
Dat lijkt mij nogal wiedes, maar dat lijkt mij dan ook wederzijds.

Het getuigt van karakter dat ze aan de andere kant daar ook grenzen aan heeft, gezonde grenzen zeg maar.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113048180
Als je echt gek op elkaar bent maken die grenzen weinig meer uit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113048272
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:26 schreef miss_sly het volgende:
Firefly wordt geen pua, maar een puppetmaster. Hij zoekt dan ook geen vrouw, maar een dom, willoos wezen met touwtjes.
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:07:48 #56
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113049387
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt gek op elkaar bent maken die grenzen weinig meer uit.
Jawel, want als je echt gek op elkaar bent komt dat uiteindelijk hoogstwaarschijnlijk door die grenzen, omdat die iemands persoonlijkheid bepalen.

Ofwel je bent gek op iemand als persoon, en dat gebeurt echt niet in een minuut of 15 of een halve week.

Dat je met bepaald gedrag sommige dames snel in bed kan krijgen ben ik ook wel met je eens, maar ik ben het absoluut niet met je eens dat je met dat gedrag elke dame onder de lakens weet te krijgen.

Je hebt te maken met veel meer variabelen en ook nog eens telkens met een andere persoon aan de overkant.

[ Bericht 13% gewijzigd door Murvgeslagen op 18-06-2012 14:13:05 ]
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 18 juni 2012 @ 14:15:52 #57
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113049760
Het hele feit dat je, zoals je eerder zei, "los moet staan van het resultaat" getuigt daarvan. Er is geen reden om los te staan van het resultaat als je met een bepaalde houding elke dame zou weten te krijgen.
pi_113051645
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het hele feit dat je, zoals je eerder zei, "los moet staan van het resultaat" getuigt daarvan. Er is geen reden om los te staan van het resultaat als je met een bepaalde houding elke dame zou weten te krijgen.
Je moet in het moment leven en niet onnatuurlijk gedrag vertonen waarin je laat blijken dat je haar wilt terwijl zij nauwelijks aanleiding heeft gegeven tot wederzijdse interesse... Dan kom je over als een of andere stalker....

Nee, als je iemand wilt versieren moet je eerst kijken of het wel een leuk mens is en of er wederzijdse interesse is... En hoe doe je dat? Door jezelf te zijn en een beetje leuk te doen.
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:01:17 #59
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113051924
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je moet in het moment leven en niet onnatuurlijk gedrag vertonen waarin je laat blijken dat je haar wilt terwijl zij nauwelijks aanleiding heeft gegeven tot wederzijdse interesse... Dan kom je over als een of andere stalker....

Nee, als je iemand wilt versieren moet je eerst kijken of het wel een leuk mens is en of er wederzijdse interesse is... En hoe doe je dat? Door jezelf te zijn en een beetje leuk te doen.
Begin je nou firefly na te praten? :o
Dat kan zijn, maar mijn reactie is een ageren tegen het idee van firefly dat elk meid om je vinger te winden als je maar het juiste gedrag vertoont. ("jezelf zijn, in het moment leven, los van het resultaat, plezier hebben met jezelf"
pi_113052046
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:01 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Begin je nou firefly na te praten? :o
Dat kan zijn, maar mijn reactie is een ageren tegen het idee van firefly dat elk meid om je vinger te winden als je maar het juiste gedrag vertoont. ("jezelf zijn, in het moment leven, los van het resultaat, plezier hebben met jezelf"
Ik geloof niet dat je elke meid om je vinger kunt winden... Dus tjah.
En je moet het zeker niet willen :P
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:06:21 #61
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113052140
Daarnaast kan je die gedachte zo ongeveer alleen kan denken als je onzeker bent. No reason om als je al een beetje lekker in je vel zit je druk te maken of je als een stalker overkomt. Je komt alleen over als een stalker als je je eigenwaarde uit die ander haalt, en natuurlijk merkt die ander dat gedrag

Dat is niet alleen tussen man en vrouw zou, maar ook tussen vrienden van hetzelfde geslacht. Als het te nadrukkelijk wordt, bijna klevend, dan nemen de meeste mensen al snel afstand.
pi_113052221
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
Daarnaast kan je die gedachte zo ongeveer alleen kan denken als je onzeker bent. No reason om als je al een beetje lekker in je vel zit je druk te maken of je als een stalker overkomt. Je komt alleen over als een stalker als je je eigenwaarde uit die ander haalt, en natuurlijk merkt die ander dat gedrag

Dat is niet alleen tussen man en vrouw zou, maar ook tussen vrienden van hetzelfde geslacht. Als het te nadrukkelijk wordt, bijna klevend, dan nemen de meeste mensen al snel afstand.
Ja maarja, ''je druk maken'' komt niet overeen met ''jezelf zijn en in het moment leven'' :P
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:12:42 #63
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113052434
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maarja, ''je druk maken'' komt niet overeen met ''jezelf zijn en in het moment leven'' :P
Hoe kan je je druk maken als je gewoon lekker in je vel zit, niet met onzekerheid zit? Dat in het moment leven is een bijproduct van lekker in je vel zitten.

De focus ligt dus helemaal verkeerd.
pi_113052515
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:12 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Hoe kan je je druk maken als je gewoon lekker in je vel zit, niet met onzekerheid zit? Dat in het moment leven is een bijproduct van lekker in je vel zitten.

De focus ligt dus helemaal verkeerd.
Misschien heb je wel gelijk hey... En heb ik nooit lekker in mijn vel gezeten....
Maar ik kan je wel vertellen dat ik pas na mijn depressie (1.5 jaar geleden oid) pas echt ''in het moment'' ging leven... Zonder steeds na te denken of ik iets wel of niet zou gaan doen...

Tegenwoordig ''doe'' ik gewoon. Dat nadenken maakt enorm passief... Waardoor er eigenlijk niks meer gebeurt in je leven.
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:16:52 #65
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113052596
Probleem van PUA is dat ze een oplossing aanbieden voor een probleem met een heel andere oorzaak.

De klanten van PUA zijn dan ook niet de normale gasten die gewoon gelukkig zijn en een beetje sociaal leven. Het zijn gasten die nooit met de dames hebben kunnen scoren, maar ook op andere gebieden erg onzeker zijn.

Dat kan bewust zijn, maar ook heel goed onbewuste onzekerheid. Been there, done that.

Je kan dames voor het leven versieren, maar als je met die onzekerheid blijft zitten ga je nooit normaal contact krijgen omdat je mooie dames (maar ook mannen met een bepaalde status) maar op het voetstuk weet te zetten. Pua verlegt de nadruk naar de dames, terwijl het een intern probleem is.
pi_113052637
Weet ik allemaal niet en wil ik geen oordeel over geven :P
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:18:46 #67
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113052655
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien heb je wel gelijk hey... En heb ik nooit lekker in mijn vel gezeten....
Maar ik kan je wel vertellen dat ik pas na mijn depressie (1.5 jaar geleden oid) pas echt ''in het moment'' ging leven... Zonder steeds na te denken of ik iets wel of niet zou gaan doen...

Tegenwoordig ''doe'' ik gewoon. Dat nadenken maakt enorm passief... Waardoor er eigenlijk niks meer gebeurt in je leven.
Dat nadenken over van alles en nog wat is gewoon onzekerheid.

Nadat ik met onzekerheid heb afgerekend in mijn leven ben ik helemaal niet meer druk met wat ik allemaal zou moeten doen om mensen 'te behagen', of om op de juiste manier over te komen.
Dat nadenken is juist een indicator van onzekerheid.
pi_113052682
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat nadenken over van alles en nog wat is gewoon onzekerheid.

Nadat ik met onzekerheid heb afgerekend in mijn leven ben ik helemaal niet meer druk met wat ik allemaal zou moeten doen om mensen 'te behagen', of om op de juiste manier over te komen.
Dat nadenken is juist een indicator van onzekerheid.
''Wil ik dat wel''
Etc...

Kvind het te makkelijk om het onzekerheid te noemen.
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:20:43 #69
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113052723
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
Weet ik allemaal niet en wil ik geen oordeel over geven :P
Bovenstaande is allemaal heel makkelijk in pua vocabulaire over te zetten. Die trucjes gaan misschien wel tijdelijk helpen, maar zijn niet het daadwerkelijke oplossing van het probleem. Je zal telkens weer nieuwe dames moeten versieren, moeten presteren, om die onderliggende onzekerheid (die je in de tussentijd steeds meer verstopt) te ontlopen.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:21:14 #70
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113052744
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''Wil ik dat wel''
Etc...

Kvind het te makkelijk om het onzekerheid te noemen.
Welke vraag bedoel je? "Wil ik dat wel"?
pi_113052821
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:21 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Welke vraag bedoel je? "Wil ik dat wel"?
Om wat dan ook te doen met een vrouw.
Rustig aan.
pi_113052869
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Bovenstaande is allemaal heel makkelijk in pua vocabulaire over te zetten. Die trucjes gaan misschien wel tijdelijk helpen, maar zijn niet het daadwerkelijke oplossing van het probleem. Je zal telkens weer nieuwe dames moeten versieren, moeten presteren, om die onderliggende onzekerheid (die je in de tussentijd steeds meer verstopt) te ontlopen.
Maar wat is ''het probleem''

Ik heb geen probleem aangepakt hoor, ik ben misschien gewoon minder bang om vrouwen aan te spreken en te versieren.... Mezelf eigenlijk gewoon in het diepe te gooien en niet na te denken maar gewoon te ''doen'' eigenlijk....
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:24:35 #73
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113052874
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Om wat dan ook te doen met een vrouw.
Alright, maar ik had het over de gedachten om telkens maar bezig te zijn met wat een ander van je vind.
Dat is een duidelijk teken van onzekerheid.
pi_113052922
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:24 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Alright, maar ik had het over de gedachten om telkens maar bezig te zijn met wat een ander van je vind.
Dat is een duidelijk teken van onzekerheid.
Dat heb ik nooit gehad dan... Ik was meer onzeker of ik iets wel ''echt wil''
En tjah.... Als je al zit na te denken over of je iets wilt en het niet gewoon doet... Dan word je passief en doe je niks.
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:34:31 #75
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113053288
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gehad dan... Ik was meer onzeker of ik iets wel ''echt wil''
En tjah.... Als je al zit na te denken over of je iets wilt en het niet gewoon doet... Dan word je passief en doe je niks.
Wat bedoel je met echt wil? Je wilt toch iets of je wilt iets niet?

Als ik echt iets wil hoef ik er niet over na te denken.
pi_113053336
alweer? is dit geen kopie van een andere how to?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_113053337
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:34 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wat bedoel je met echt wil? Je wilt toch iets of je wilt iets niet?

Als ik echt iets wil hoef ik er niet over na te denken.
Ik ga er vanuit dat je wel eens uitgeweest bent en met een meisje gezoend het.... Zonder dat je verlieft op haar was...?
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:40:45 #78
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113053527
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat je wel eens uitgeweest bent en met een meisje gezoend het.... Zonder dat je verlieft op haar was...?
Ik was even abuis, snap nu wat je bedoelt ;)

We praatten even langs elkaar heen. Ik bedoelde te zeggen dat als je zo erg bezig bent met het nadenken over heel veel dames te willen ontmoeten dat je er dan donder op kan zeggen dat het onzekerheid is en geen gezonde interesse. Dat heeft dan misschien helemaal niets met jou te maken, maar wel met de lading van PUA.
pi_113054003
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik was even abuis, snap nu wat je bedoelt ;)

We praatten even langs elkaar heen. Ik bedoelde te zeggen dat als je zo erg bezig bent met het nadenken over heel veel dames te willen ontmoeten dat je er dan donder op kan zeggen dat het onzekerheid is en geen gezonde interesse. Dat heeft dan misschien helemaal niets met jou te maken, maar wel met de lading van PUA.

Zou zomaar kunnen, maarja ieder zijn sport he.. :P
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:53:39 #80
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113054150
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen, maarja ieder zijn sport he.. :P
Mwa, zodra het je sport is om dat soort zaken bloot te leggen... :P

Kan je met PUA heel lang bezig zijn, want die staan toch niet open voor wat je zegt... XD

Wat doe ik hier nog... :P
pi_113054400
Gezellig lullen, blijkbaar ben je lekker bezig op fok zonder met een doel te posten ;)
Echt: RSD shit gewoon, pua dat je der ben...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:10:42 #82
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113054973
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
Gezellig lullen, blijkbaar ben je lekker bezig op fok zonder met een doel te posten ;)
Echt: RSD shit gewoon, pua dat je der ben...
SPOILER
SPOILER
Je weetz, van een echte pua weet je niet dat hij het is...
pi_113056590
Er komen gasten die om de dag een vrouw kunnen krijgen naar cursussen om te kijken of het makkelijker kan. Denk niet zo zwart wit.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:41:19 #84
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113056756
Dat is hartstikke leuk voor die gasten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113056805
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:
Er komen gasten die om de dag een vrouw kunnen krijgen naar cursussen om te kijken of het makkelijker kan. Denk niet zo zwart wit.
Het treurige is dat je dit ook nog als een soort ideaalbeeld ziet.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:46:26 #86
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113057043
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef firefly3 het volgende:
Idd leuk voor die gasten. Aan de andere kant zie je in de filmpjes met 'bootcamps' vanuit pua niet bepaald de gemiddelde gast voorbij komen.

Dat je niet ziet dat het een heel ongezonde houding is om zo gefocust te zijn op dames is erg jammer, veel eerder een kwestie van zwart/wit denken.

Om in PUA termen te blijven: Omdat je focus ligt op het beter in de markt liggen ben je al geen 'natural'.
pi_113057277
Maakt toch niets uit? Als je niet beter wilt worden met vrouwen kan je ook beter worden met iets anders. Wat je maar wilt.
pi_113057359
De focus ligt puur om tot zelf expressie te durven komen.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:53:44 #89
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113057460
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:52 schreef firefly3 het volgende:
De focus ligt puur om tot zelf expressie te durven komen.
Waarom dan die focus op vrouwen als blijkt dat die expressie op een ander vlak ligt...
pi_113057469
Een echte natural heeft erg veel interesse in vrouwen
pi_113057567
Expressie van je gevoelens. Vrouwen spelen daar eigenlijk normaal gezien de grootste rol in.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:55:27 #92
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113057578
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
Nee, hij is een 'natural' geworden omdat hij geïnteresseerd is in vrouwen versieren.

Dus waarom dan die focus op vrouwen? En waarom dan zo'n ongezonde focus op vrouwen?

Je denkt te zwart/wit, je gooit alle vrouwen en mannen op een hoop en zegt daarna dat ze allemaal hetzelfde ervaren en reageren.
pi_113057630
Ik hoor vaak van vrouwen dat ze me zo leuk vinden omdat ik zo onafhankelijk, relaxed ben en schijt heb aan wat anderen van me denken. Maar het is echt een fabel (en daar zit firefly helemaal in) om te denken dat je met zo'n houding alle vrouwen zou kunnen krijgen. Genoeg vrouwen die op meer conformistische mannen vallen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113057715
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef firefly3 het volgende:
Wrong. Een echte natural weet de interesse van vrouwen juist op zichzelf te focussen en doet juist cool erover.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113057812
quote:
6s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wrong. Een echte natural weet de interesse van vrouwen juist op zichzelf te focussen en doet juist cool erover.
Post jij nou ook al hier? :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:00:49 #96
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113057852
quote:
6s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar dan is hij al gefocust op die vrouwen, want je zegt zelf dat zich er wel bewust van is. (bewust bewust dus.)
pi_113057904
Probeer maar zo lang mogelijk niet aan vrouwen te denken en seks en ook niet naar ze kijken, kijken hoe lang je het vol houdt. Wedden dat er geen dag voorbij gaat zonder.
pi_113057936
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar dan is hij al gefocust op die vrouwen, want je zegt zelf dat zich er wel bewust van is. (bewust bewust dus.)
Bewust van zichzelf. Niet van ALLE vrouwen en hun aandacht. Zou ook wel vermoeiend zijn, heuj. :')
  maandag 18 juni 2012 @ 17:03:31 #99
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113058003
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
Probeer maar zo lang mogelijk niet aan vrouwen te denken en seks en ook niet naar ze kijken, kijken hoe lang je het vol houdt. Wedden dat er geen dag voorbij gaat zonder.
En je blijft ook maar doorgaan hé met dat zwart/wit denken..

Je weet helemaal niet hoe ik denk, en zoals jij het neerzet is absoluut niet de manier waarop ik er mee bezig ben.
pi_113058021
Je bent er bewust mee bezig, maar alles wat je even bewust doet doe je daarna automatisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')