Hoe bedoel je dit? Het klopt wel als je in een club/kroeg/feestje een meisje ontmoet en steeds fysieker wordt en haar uiteindelijk bijna helemaal vastpakt dat dit vaak tot zoenen en meer kan leiden. Maar wanneer ben je niet fysiek genoeg en wanneer te fysiek?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef firefly3 het volgende:
Wat me opvalt is dat mensen die vrij nieuw zijn vaak het fysieke contact overslaan als ze een vrouw willen die ze ontmoeten en hunzelf in the friendzone praten.
Lastig, soms heb ik het gevoel iemand de kleren van het lijf te scheuren, danwel volledig af te likken. Iets zegt me dat je daar niet mee wegkomt terwijl als je het rustig aanpakt je dat later vaak wel mag doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:34 schreef firefly3 het volgende:
Vooral je gevoel volgen, dus eigenlijk doen wat je op dat moment voelt.
Het spanningsveld van niet of wel fysiek contact maken is iets waar je prima mee kunt spelen, bijna het leukste van het spel volgens mij...quote:Meestal krijg je het gevoel toch pas als er chemie is. Als je je gevoel volgt en ze wilt alsnog niet, dan doe je een stapje terug. Omdat vrouwelijke emoties kunnen oplopen, is er een kans dat ze het even later wel wilt.
Stap 1: Neem Nederlandse les om werkwoorden op de juiste manier te kunnen vervoegen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is inderdaad verstandig om met iets concreets te komen waar zelfs ik als "relatie wolfskind" iets aan heeft.
Stap 2: ontwikkel tolerantie voor mensen die niet consequent dergelijke fouten maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Stap 1: Neem Nederlandse les om werkwoorden op de juiste manier te kunnen vervoegen.
Met dank aan:
De spellingpolitie
Stap 3: Leer te herkennen wanneer iemands account onrechtmatig wordt gebruikt door de spellingpolitie, en waarschuw de gebruiker van de account om snel zijn wachtwoord te veranderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Stap 2: ontwikkel tolerantie voor mensen die niet consequent dergelijke fouten maken.
Het gaat vooral om hoe je je voelt op dat moment. Of je los staat van resultaat, dus zo min mogelijk in de toekomst denken, dit komt vaak automatisch bij zelfvermaak. Ook weten dat je andere opties hebt zorgt ervoor dat je meer een relaxte houding hebt, het gevoel dat je ook zonder haar kan dus in principe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef jakosi het volgende:
Ah en firefly en anderen, hoe zorg je voor de goede balans tussen intentie tonen, en jezelf toch uitdagend opstellen naar een meisje, dat ze toch iets voor je wilt doen?
Ik denk dat je iets in de richting gaat antwoorden van: uit zelfvertrouwen, be 'grounded', maar misschien heb je concrete voorbeelden
Je blijft het toch een beetje met vage bewoordingen vertellen. Misschien dat je het kan ondersteunen met een voorbeeld? Of hoe je hier zelf concreet in situaties mee om bent gegaan/mee omgaat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om hoe je je voelt op dat moment. Of je los staat van resultaat, dus zo min mogelijk in de toekomst denken, dit komt vaak automatisch bij zelfvermaak. Ook weten dat je andere opties hebt zorgt ervoor dat je meer een relaxte houding hebt, het gevoel dat je ook zonder haar kan dus in principe.
Je moet letterlijk het gevoel hebben dat je zonder haar kan en weten dat je andere opties hebt, dus daadwerkelijk dat je bijvoorbeeld pas geleden zo'n leuke vrouw hebt ontmoet als haar die bijvoorbeeld nog in je telefoonlijst staat en daadwerkelijk in het moment kunnen leven (dat oefen je oa door mediteren) met zelfvermaak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je blijft het toch een beetje met vage bewoordingen vertellen. Misschien dat je het kan ondersteunen met een voorbeeld? Of hoe je hier zelf concreet in situaties mee om bent gegaan/mee omgaat?
En dan een klap op je bakkes ontvangen yea right.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lastig, soms heb ik het gevoel iemand de kleren van het lijf te scheuren, danwel volledig af te likken. Iets zegt me dat je daar niet mee wegkomt terwijl als je het rustig aanpakt je dat later vaak wel mag doen...
[..]
Het spanningsveld van niet of wel fysiek contact maken is iets waar je prima mee kunt spelen, bijna het leukste van het spel volgens mij...
Begin gewoon eens tijdens een gesprek een hand of arm te betrekken in je verhaal, eerst bij jezelf, kijk hoe een ander reageert en begin door gebaren en dergelijke die fysieke spanning wat meer op te bouwen.
(ben ik nu echt versiertips aan het geven als noob zijnde?)
Je zegt nogmaals hetzelfde, heb je een voorbeeld uit je eigen uitgaansleven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet letterlijk het gevoel hebben dat je zonder haar kan en weten dat je andere opties hebt, dus daadwerkelijk dat je bijvoorbeeld pas geleden zo'n leuke vrouw hebt ontmoet als haar die bijvoorbeeld nog in je telefoonlijst staat en daadwerkelijk in het moment kunnen leven (dat oefen je oa door mediteren) met zelfvermaak.
Waar zeg ik dat je meteen ervoor moet gaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan een klap op je bakkes ontvangen yea right.
Tuurlijk, maar eerst een klik hebben is wel leuk. Ik heb ooit een lesbische dame lopen versieren en die kwam daar pas mee toen ik dr wilde zoenenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef firefly3 het volgende:
Ik ondervond het vroeger al. Dat als je voor de zoen gaat bijv dat je het begint te voelen en dan zie je haar ook reageren op jou en voelt ze ook die aantrekkingskracht. Soms merk je het al met oogcontact op afstand wat jullie bedoelen en voel je die spanning op afstand opgebouwt worden vanaf jou naar haar.
Mijn whisky op dit moment ook, spreek Nederlands man.quote:Dit is geadvanceerd spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |