Hoe bedoel je dit? Het klopt wel als je in een club/kroeg/feestje een meisje ontmoet en steeds fysieker wordt en haar uiteindelijk bijna helemaal vastpakt dat dit vaak tot zoenen en meer kan leiden. Maar wanneer ben je niet fysiek genoeg en wanneer te fysiek?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:20 schreef firefly3 het volgende:
Wat me opvalt is dat mensen die vrij nieuw zijn vaak het fysieke contact overslaan als ze een vrouw willen die ze ontmoeten en hunzelf in the friendzone praten.
Lastig, soms heb ik het gevoel iemand de kleren van het lijf te scheuren, danwel volledig af te likken. Iets zegt me dat je daar niet mee wegkomt terwijl als je het rustig aanpakt je dat later vaak wel mag doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:34 schreef firefly3 het volgende:
Vooral je gevoel volgen, dus eigenlijk doen wat je op dat moment voelt.
Het spanningsveld van niet of wel fysiek contact maken is iets waar je prima mee kunt spelen, bijna het leukste van het spel volgens mij...quote:Meestal krijg je het gevoel toch pas als er chemie is. Als je je gevoel volgt en ze wilt alsnog niet, dan doe je een stapje terug. Omdat vrouwelijke emoties kunnen oplopen, is er een kans dat ze het even later wel wilt.
Stap 1: Neem Nederlandse les om werkwoorden op de juiste manier te kunnen vervoegen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is inderdaad verstandig om met iets concreets te komen waar zelfs ik als "relatie wolfskind" iets aan heeft.
Stap 2: ontwikkel tolerantie voor mensen die niet consequent dergelijke fouten maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Stap 1: Neem Nederlandse les om werkwoorden op de juiste manier te kunnen vervoegen.
Met dank aan:
De spellingpolitie
Stap 3: Leer te herkennen wanneer iemands account onrechtmatig wordt gebruikt door de spellingpolitie, en waarschuw de gebruiker van de account om snel zijn wachtwoord te veranderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Stap 2: ontwikkel tolerantie voor mensen die niet consequent dergelijke fouten maken.
Het gaat vooral om hoe je je voelt op dat moment. Of je los staat van resultaat, dus zo min mogelijk in de toekomst denken, dit komt vaak automatisch bij zelfvermaak. Ook weten dat je andere opties hebt zorgt ervoor dat je meer een relaxte houding hebt, het gevoel dat je ook zonder haar kan dus in principe.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef jakosi het volgende:
Ah en firefly en anderen, hoe zorg je voor de goede balans tussen intentie tonen, en jezelf toch uitdagend opstellen naar een meisje, dat ze toch iets voor je wilt doen?
Ik denk dat je iets in de richting gaat antwoorden van: uit zelfvertrouwen, be 'grounded', maar misschien heb je concrete voorbeelden
Je blijft het toch een beetje met vage bewoordingen vertellen. Misschien dat je het kan ondersteunen met een voorbeeld? Of hoe je hier zelf concreet in situaties mee om bent gegaan/mee omgaat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om hoe je je voelt op dat moment. Of je los staat van resultaat, dus zo min mogelijk in de toekomst denken, dit komt vaak automatisch bij zelfvermaak. Ook weten dat je andere opties hebt zorgt ervoor dat je meer een relaxte houding hebt, het gevoel dat je ook zonder haar kan dus in principe.
Je moet letterlijk het gevoel hebben dat je zonder haar kan en weten dat je andere opties hebt, dus daadwerkelijk dat je bijvoorbeeld pas geleden zo'n leuke vrouw hebt ontmoet als haar die bijvoorbeeld nog in je telefoonlijst staat en daadwerkelijk in het moment kunnen leven (dat oefen je oa door mediteren) met zelfvermaak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je blijft het toch een beetje met vage bewoordingen vertellen. Misschien dat je het kan ondersteunen met een voorbeeld? Of hoe je hier zelf concreet in situaties mee om bent gegaan/mee omgaat?
En dan een klap op je bakkes ontvangen yea right.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lastig, soms heb ik het gevoel iemand de kleren van het lijf te scheuren, danwel volledig af te likken. Iets zegt me dat je daar niet mee wegkomt terwijl als je het rustig aanpakt je dat later vaak wel mag doen...
[..]
Het spanningsveld van niet of wel fysiek contact maken is iets waar je prima mee kunt spelen, bijna het leukste van het spel volgens mij...
Begin gewoon eens tijdens een gesprek een hand of arm te betrekken in je verhaal, eerst bij jezelf, kijk hoe een ander reageert en begin door gebaren en dergelijke die fysieke spanning wat meer op te bouwen.
(ben ik nu echt versiertips aan het geven als noob zijnde?)
Je zegt nogmaals hetzelfde, heb je een voorbeeld uit je eigen uitgaansleven?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet letterlijk het gevoel hebben dat je zonder haar kan en weten dat je andere opties hebt, dus daadwerkelijk dat je bijvoorbeeld pas geleden zo'n leuke vrouw hebt ontmoet als haar die bijvoorbeeld nog in je telefoonlijst staat en daadwerkelijk in het moment kunnen leven (dat oefen je oa door mediteren) met zelfvermaak.
Waar zeg ik dat je meteen ervoor moet gaan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan een klap op je bakkes ontvangen yea right.
Tuurlijk, maar eerst een klik hebben is wel leuk. Ik heb ooit een lesbische dame lopen versieren en die kwam daar pas mee toen ik dr wilde zoenenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef firefly3 het volgende:
Ik ondervond het vroeger al. Dat als je voor de zoen gaat bijv dat je het begint te voelen en dan zie je haar ook reageren op jou en voelt ze ook die aantrekkingskracht. Soms merk je het al met oogcontact op afstand wat jullie bedoelen en voel je die spanning op afstand opgebouwt worden vanaf jou naar haar.
Mijn whisky op dit moment ook, spreek Nederlands man.quote:Dit is geadvanceerd spul.
Nee, je bent niet concreet. Ik vroeg om een voorbeeld, die laatste is een voorbeeld, maar dan een negatief voorbeeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:03 schreef firefly3 het volgende:
Zoals ik zeg, je moet positieve ervaringen hebben opgebouwt om je op je gemak te voelen met vrouwen op dat niveau.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:48 schreef firefly3 het volgende:
Haha toch wel grappig. Feliciteer me, ik heb een heeele leuke meid gesproken en er was veel aantrekkingskracht, totdat ik drank begon te drinken en raar deed pfft. Een leer moment, drank is echt te slecht soms
Het is net een mens. Net als.... iedereen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef Modus het volgende:
[..].
Daar sta je dan met al je geweldige theorieën.
Jijzelf dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:48 schreef firefly3 het volgende:
Haha toch wel grappig. Feliciteer me, ik heb een heeele leuke meid gesproken en er was veel aantrekkingskracht, totdat ik drank begon te drinken en raar deed pfft. Een leer moment, drank is echt te slecht soms
hij heeft geen theorieën,quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:57 schreef Modus het volgende:
[..].
Daar sta je dan met al je geweldige theorieën.
Omdat ik een tijdje gestopt was met alcohol en het laatst ook gratis was, ging ik snel over mijn grens heen van aangeschoten/teveel gedronken. Stom dus in principequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:28 schreef afrikaantje het volgende:
Met een beetje drank gaat het bij mij juist sneller. Minder in je hoofd, zelfvermaak, praten en escalaties lopen soepeler. Te veel natuurlijk weer niet.
Wat je vooral niet moet gaan doen is afhankelijk van drank worden om in 'the zone' te komen. Dit zie ik echt veel om me heen.
Zelfvermaak is als je je ook kunt vermaken zonder feedback van anderen en ook bijvoorbeeld als er een nummer op staat die je niet leuk vind. Dus zeg maar vermaak zonder de drang naar al die externe impulsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
Wat is
- Zelfvermaak
- Escalatie
Wijd mij in...
Wat je bedoeld is kino, dus kinetic escalation. Dus inderdaad tot uiting brengen van fysiek contact, beginnend bij iets kleins maar langzamerhand steeds meer. Vroeg mee beginnen trouwens...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Escalatie = man/vrouw communicatie zoals haar hand vastpakken en dat soort dingen.
Gisteravond had ik ook zoiets. Heel leuk feestje waar veel leuke meisjes waren die ik ken. Uiteindelijk met een paar lang gepraat en vooral met een bepaald meisje echt lang. Uiteindelijk was ze ook weer bij een andere tent waar ik ook was, zelf ik had teveel gedronken etc. In die andere tent zag ik haar met een bekende van mij tongen. Terwijl ik weet dat het mij als ik het goed had aangepakt ook makkelijk had kunnen lukken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:48 schreef firefly3 het volgende:
Nice 132 hehe. Maar ik denk dat Jeffy van rsd etc al de 500 heeft gepasseerd. Hier een filmpje waarbij ze bij een homo parade vrouwen gaan zoenen en meenemen voor seks. Een vriend van hem laat zijn lul gewoon zien in het openbaar aan vrouwen. Een mollige Aziaat met een vaag kapsel die ook aan de lopende band vrouwen heeft.quote:
Echt vervelend :/ Het beste is denk ik haar uit je hoofd zetten en zodra je haar een keer ziet toevallig er hard voor gaan, ook al is die kans vrij klein. Aantrekkingskracht/emoties opwekken via een stuk tekst is erg lastig als de interactie zelf niet (oa fysiek) sterk was.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:33 schreef jakosi het volgende:
[..]
Gisteravond had ik ook zoiets. Heel leuk feestje waar veel leuke meisjes waren die ik ken. Uiteindelijk met een paar lang gepraat en vooral met een bepaald meisje echt lang. Uiteindelijk was ze ook weer bij een andere tent waar ik ook was, zelf ik had teveel gedronken etc. In die andere tent zag ik haar met een bekende van mij tongen. Terwijl ik weet dat het mij als ik het goed had aangepakt ook makkelijk had kunnen lukken.
Nu kun je zeggen leermoment, maar:
Ik vind haar ook een hele leuke meid, en ik zal haar niet heel gauw weer zomaar tegenkomen.
Het betreffende meisje heb ik 1x eerder mee gezoend, urenlang toen, maar nu dus alleen heel chill gepraat met elkaar, gezellig alleen niet gezoend. Waarna ze in de avond met een andere gozer zat te zoenen. Zal ik haar nu gewoon een bericht op facebook sturen? Maar wat? Ze weet dat ik hun heb zien tongen , en ik voel me er ook een beetje kut over..
Dat heb ik de laatste tijd vaker, ik ben best wel vaak op feestjes waar veel mensen, jongens/meisjes elkaar wel kennen. Dan heb ik een heel chill gesprek met een meisje, maar dan loopt op een gegeven moment een andere gast met haar te zoenen. Die jongens creëren gewoon heel snel aantrekkingskracht, waar ik vaak niet fysiek genoeg ben. En ik weet dat het meisje nu in kwestie een vrij losse seksuele moraal heeft, en dat ze met die jongen van gister echt niet gaat daten of zo. Ik wil haar wel wat beter leren kennen eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Echt vervelend :/ Het beste is denk ik haar uit je hoofd zetten en zodra je haar een keer ziet toevallig er hard voor gaan, ook al is die kans vrij klein. Aantrekkingskracht/emoties opwekken via een stuk tekst is erg lastig als de interactie zelf niet (oa fysiek) sterk was.
Goed bezig!! Vooral dat je beseft dat je er wat aan kan doen en niet altijd de vrouw de schuld geeft zoals heel veel mensen doen. Dit zijn lessen die ik ook voorgeschoteld krijg en keer op keer eigenlijk opnieuw moet leren om hard ervoor te gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd vaker, ik ben best wel vaak op feestjes waar veel mensen, jongens/meisjes elkaar wel kennen. Dan heb ik een heel chill gesprek met een meisje, maar dan loopt op een gegeven moment een andere gast met haar te zoenen. Die jongens creëren gewoon heel snel aantrekkingskracht, waar ik vaak niet fysiek genoeg ben. En ik weet dat het meisje nu in kwestie een vrij losse seksuele moraal heeft, en dat ze met die jongen van gister echt niet gaat daten of zo. Ik wil haar wel wat beter leren kennen eigenlijk.
Dus voortaan sneller fysiek gaan zodat het mijn tweede natuur wordt. Deed wel goed oogcontact e.d. en kon ook af en toe mijn mond houden
Wat ik wel heb, en waarschijnlijk jij ook, is dat er genoeg meiden zijn met wie ik lang blijf praten, dan is er sprake van de zogenaamde 'klik'. Bij sommigen heb ik dat heel erg, bij anderen minder en ook natuurlijk een aantal helemaal niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed bezig!! Vooral dat je beseft dat je er wat aan kan doen en niet altijd de vrouw de schuld geeft zoals heel veel mensen doen. Dit zijn lessen die ik ook voorgeschoteld krijg en keer op keer eigenlijk opnieuw moet leren om hard ervoor te gaan.
Eens, je verleert het zó weer!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed bezig!! Vooral dat je beseft dat je er wat aan kan doen en niet altijd de vrouw de schuld geeft zoals heel veel mensen doen. Dit zijn lessen die ik ook voorgeschoteld krijg en keer op keer eigenlijk opnieuw moet leren om hard ervoor te gaan.
Ja, je zult steeds vaker een klik kunnen krijgen omdat vrouwen steeds openlijker worden tegen je. Over een langere periode wordt je steeds expressiever waardoor vrouwen je eerder vertrouwen en eerder een band met je kunnen voelen. Hiervoor hoef je ook geen zorgen te maken, het lost zich vanzelf wel op zodra je meer vrouwen hebt ontmoet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wat ik wel heb, en waarschijnlijk jij ook, is dat er genoeg meiden zijn met wie ik lang blijf praten, dan is er sprake van de zogenaamde 'klik'. Bij sommigen heb ik dat heel erg, bij anderen minder en ook natuurlijk een aantal helemaal niet.
Sommige jongens lijken wel met meer meiden een 'klik' te hebben dan ik, is dat ook iets waar je aan gewerkt hebt om met meer meiden een 'klik' te krijgen? Sommige chicks kan ik het al gauw goed mee vinden, en andere heb ik gewoon niets te melden. Dit is natuurlijk wel zo omdat elk meisje anders is, en sommige chicks zijn gewoon heel leuk en zij vinden mij of jou ook leuk, het is zaak om die tegen te komen en doen wat je moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |