abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113378156
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat je het beter zo kan omschrijven: Het ontmoeten van vrouwen moet geen andere prioriteit hebben dan het ontmoeten van mannen.

Vrouwen ontmoeten is geen levenstijl, mensen ontmoeten zou wel een leuke en gezonde levenstijl moeten zijn. Eventuele leuke contacten met dames komen dan vanzelf wel.
Je moet wel onderscheid maken tussen mannen en vrouwen. Want anders is er totaal geen man-vrouw communicatie als je een vrouw ontmoet waardoor er totaal geen seksuele spanning is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113378175
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het strelen van iemand die ik net ontmoet heb gaat redelijk nu. Alleen zoenen nog net niet, althans zijn het meestal wel gewoon logistieke probleempjes zoals dat je bijvoorbeeld in een drukke straat staat.
Strelen blijft een lekker woord he... ''Ze streelt over haar borsten met haar tedere handjes - haar handen o zo zacht, nog koud van het regenachtige weer in ons kikkerlandje''
Rustig aan.
pi_113378233
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:P Ja er kwam een vrachtwagen langs... Maar hij zat al halfvol, dus de hele lading paste er niet in..
Je hebt gelijk, het vereist nog "extra skill" om haar mee te nemen naar een rustig plekje. Ik ken wel wat mensen die het overdag gewoon doen (zoenen en meer) bij de eerste ontmoeting.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113378267
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het vereist nog "extra skill" om haar mee te nemen naar een rustig plekje. Ik ken wel wat mensen die het overdag gewoon doen (zoenen en meer) bij de eerste ontmoeting.
Et zijn niet de moeilijkste meisjes die daarin meegaan hoor... Vrouwen vinden seks ook lekker laten we het daar op houden.
Rustig aan.
  maandag 25 juni 2012 @ 19:18:40 #255
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113378273
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet wel onderscheid maken tussen mannen en vrouwen. Want anders is er totaal geen man-vrouw communicatie als je een vrouw ontmoet waardoor er totaal geen seksuele spanning is.
Maar dat zei ik niet ;) Ik zei dat er geen verschil moet zijn bij het durven afstappen op man of vrouw.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113378305
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar dat zei ik niet ;) Ik zei dat er geen verschil moet zijn bij het durven afstappen op man of vrouw.
Afstappen op een man is iets teveel moeite als je hetero ben en er niks speciaal is aan een of andere kerel.
Rustig aan.
pi_113378328
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat je sociaal op een man en vrouw kunt afstappen is gewoon dat je kunt socializen en logisch. Dat is stap nr 1 ;) Maar wel met verschillende intenties hopelijk
pi_113378377
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Afstappen op een man is iets teveel moeite als je hetero ben en er niks speciaal is aan een of andere kerel.
Klopt bij mij ook
  maandag 25 juni 2012 @ 19:22:05 #259
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113378436
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat je sociaal op een man en vrouw kunt afstappen is gewoon dat je kunt socializen en logisch. Dat is stap nr 1 ;) Maar wel met verschillende intenties hopelijk
Niet altijd met verschillende intenties, maar soms inderdaad wel.

En wat is stap nummer 2 dan volgens jou?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 25 juni 2012 @ 19:22:25 #260
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113378455
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klopt bij mij ook
Dus interessante/leuke personen.
pi_113378499
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:22 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Niet altijd met verschillende intenties, maar soms inderdaad wel.

En wat is stap nummer 2 dan volgens jou?
Dat kan vanalles zijn.
Rustig aan.
pi_113378600
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Et zijn niet de moeilijkste meisjes die daarin meegaan hoor... Vrouwen vinden seks ook lekker laten we het daar op houden.
Het was een super knappe milf met kinderzitje vorige week, je zou verwachten dat ze juist de moeilijkste zou zijn.
pi_113379146
maak eens wat foto's van al die lekkere wijven dan. misschien dat het dan geloofwaardiger wordt.

en aangezien je vrouwen vingert in de kroeg en op straat hun hand vastpakt etc, moet een pic maken voor jou geen probleem zijn lijkt me.
pi_113379215
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was een super knappe milf met kinderzitje vorige week, je zou verwachten dat ze juist de moeilijkste zou zijn.
Blijkbaar niet he, vieze slet is het gewoon.
Rustig aan.
pi_113379291
quote:
19s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:36 schreef dawg het volgende:
maak eens wat foto's van al die lekkere wijven dan. misschien dat het dan geloofwaardiger wordt.

en aangezien je vrouwen vingert in de kroeg en op straat hun hand vastpakt etc, moet een pic maken voor jou geen probleem zijn lijkt me.
Zo goed ben ik niet dat het allemaal nuchter aan de lopende band gaat. Moet je bij wat andere mensen wezen die ik ken.
pi_113379321
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zo goed ben ik niet dat het allemaal nuchter aan de lopende band gaat. Moet je bij wat andere mensen wezen die ik ken.
uhh, je ontmoet toch 1000 vrouwen per jaar? moet dan geen enkel probleem zijn.
pi_113379388
quote:
19s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:39 schreef dawg het volgende:

[..]

uhh, je ontmoet toch 1000 vrouwen per jaar? moet dan geen enkel probleem zijn.
Niet elke vrouw is leuk, socializen hoort er ook bij. Als je op een avond een groep van 5 meiden aanspreekt zit je snel aan die 1000 per jaar hoor.
pi_113379474
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet elke vrouw is leuk, socializen hoort er ook bij. Als je op een avond een groep van 5 meiden aanspreekt zit je snel aan die 1000 per jaar hoor.
van de wél leuke en lekkere dan. dan nog zullen dat er tientallen, zo niet een paar honderd zijn toch?
pi_113379591
quote:
19s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:41 schreef dawg het volgende:

[..]

van de wél leuke en lekkere dan. dan nog zullen dat er tientallen, zo niet een paar honderd zijn toch?
Naja, eigenlijk heb ik wel een fotoreeks van toen ik begon maar ik was daarna gestopt, maar die waren toen nog niet echt zo lekker. Je gaat dan resultaat gericht op vrouwen af en dan is het juist moeilijker.
pi_113379668
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Naja, eigenlijk heb ik wel een fotoreeks van toen ik begon maar ik was daarna gestopt, maar die waren toen nog niet echt zo lekker. Je gaat dan resultaat gericht op vrouwen af en dan is het juist moeilijker.
kom nou, als je zo natuurlijk met vrouwen om weet te gaan moet een simpel fotootje maken geen punt zijn.

ik lees vooral excuses. wat mijn vermoeden dat je maar wat zwamt bevestigt. nofi uiteraard. ~:)
pi_113379863
quote:
19s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:45 schreef dawg het volgende:

[..]

kom nou, als je zo natuurlijk met vrouwen om weet te gaan moet een simpel fotootje maken geen punt zijn.

ik lees vooral excuses. wat mijn vermoeden dat je maar wat zwamt bevestigt. nofi uiteraard. ~:)
Foto's heb ik wel maar geen zin om het allemaal online te gooien. En zoals iemand ervoor al zei: foto's zeggen ook nog niets.
pi_113379917
Foto's zeggen geen ruk.
Geen ruk... Daar word je gefrustreerd van, het overschot aan testosteron is helemaal niet goed en zorgen ervoor dat je agressiever wordt en onvoorspelbaarder.. Je gedrag zal zich ook meer naar buiten keren....
Rustig aan.
  maandag 25 juni 2012 @ 19:51:32 #273
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113379967
Voetmassages.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 25 juni 2012 @ 21:49:15 #274
52513 whosvegas
The Trickster
pi_113386746
De hele strekking van dit hele topic komt er op neer, dat je gewoon wat uitdagender en wat assertiever naar vrouwen op moet stellen

Maar dat je 200 vrouwen per maand moet ontmoeten om goed te zijn, is wat mij betreft een beetje onzin. Ik ontmoet liever 1 vrouw in de maand, met wie ik sex heb, dan 200 in de maand, die alleen naar me lachen (helaas is dat laatste meer aan de orde, dan het eerste :( ), met 200 vrouwen sex in de maand lijkt me wat overdreven _O-
Are you nuts??
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 22:02:45 #275
5428 crew  miss_sly
pi_113387472
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De intentie is toch zelfvermaak? En je kunt socializen en je prima vermaken, lol trappen, goed gesprek hebben, met iemand van hetzelfde geslacht, lijkt me. Dus als zelfvermaak inderdaad de intentie is....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')